Dat blauw vloekt met je iconquote:Op donderdag 24 maart 2005 14:03 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik zal mijn best doen om discussies te sturen, ik hoop inderdaad dat ik weinig hoef te doen, maar dat is niet aan mij zoals je zelf al stelde
Das toch al bocht, dus dat mogen ze hebbenquote:
Komt een Marokkaan bij de dokter, zegt die dokter : Gefeliciteerd, pik!quote:Op donderdag 24 maart 2005 13:18 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Waarom niet, ik hou van grapjes over moslims
(oh my god...what have i said)![]()
quote:Op donderdag 24 maart 2005 14:15 schreef milagro het volgende:
[..]
Komt een Marokkaan bij de dokter, zegt die dokter : Gefeliciteerd, pik!
Dokter meteen een knal voor zijn harses![]()
![]()
Ach Meki, je hebt het al zo druk met je bedrijfjesquote:
Éérst netjes feliciteren en dan in FB een klaagtopic openen dat jij het niet bent geworden. Of stuur een mail naar FOK!radio voor een persconferentie.quote:
oow jah dara heb je gelijk inquote:Op donderdag 24 maart 2005 14:23 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Ach Meki, je hebt het al zo druk met je bedrijfjes![]()
NWS(/POL)quote:Op donderdag 24 maart 2005 14:25 schreef Drugshond het volgende:
Mutant01 mod ?!?.....
Pjieeeuww het is maar goed dat "Danny" de uber-god een hele zooi berichtengeschiedenis non-actief heeft gezet. Nu kan mutant01 niets meer teruglezen waarvoor ik anno 2005 nog ban-waardig zou zijn.
Never the less : Een goed besluit van de FOK! crew om mutant01 het moderatorschap te geven. Hij kan goed discussie voeren kan tegen kritiek en is niet op zijn mondje gevallen. Hulde.
Waarvan is Mutant01 eigenlijk moderator ?!...... ik hoop Babes and Hunks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |