Hij kwam toch naar SES?quote:
Nee, want hij leest zn mail niet en we hadden nog wat vraagjesquote:Op donderdag 24 maart 2005 13:08 schreef Absinth het volgende:
Nou, gefeliciteerd dan maar
Weet die het zelf al?
Oh okquote:Op donderdag 24 maart 2005 13:09 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, want hij leest zn mail niet en we hadden nog wat vraagjes
Nu X-ray nog vangen om het evenwicht te bewaren.quote:Op donderdag 24 maart 2005 13:09 schreef Strolie75 het volgende:
Is het al 1 april?
Ofquote:
Ja, NU lijk je op mekiquote:Op donderdag 24 maart 2005 13:10 schreef Mutant01 het volgende:
Ben ik mod?
Nee, zie je toch, je bent zwartquote:Op donderdag 24 maart 2005 13:10 schreef Mutant01 het volgende:
Ben ik mod?
Nog niet, dus.quote:Op donderdag 24 maart 2005 13:10 schreef Mutant01 het volgende:
Ben ik mod?
Mail me ff terugquote:
Flikker toch op zg, Mutant is niet van suikergoedquote:
Dat is waarquote:Op donderdag 24 maart 2005 13:16 schreef yvonne het volgende:
Flikker toch op zg, Mutant is niet van suikergoed
Waarom niet, ik hou van grapjes over moslimsquote:Op donderdag 24 maart 2005 13:14 schreef Elgigante het volgende:
Mutant,
gefeliiteerd met deze job als moderator.
Het zal niet makkelijk zijn denk ik, maar ik wens je veel wijsheid toe!
Correct, ik heb nog nooit besneden suikergoed gezien.quote:Op donderdag 24 maart 2005 13:16 schreef yvonne het volgende:
Flikker toch op zg, Mutant is niet van suikergoed
Pffft, we hebben al grieken gehad, groningers, kan Mutant er ook wel bij hoorquote:
Nou ja, het lijkt e af en toe lastig om moderator te zijn en iedereen ervan te overtuigen niet met twee maten te meten, vandaar de wijsheid.quote:Op donderdag 24 maart 2005 13:18 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Waarom niet, ik hou van grapjes over moslims
(oh my god...what have i said)![]()
of bashee-psycho-moslim-boyquote:Op donderdag 24 maart 2005 13:21 schreef Absinth het volgende:
Was ff bang dat het toch Meki zou worden
Tuurlijk niet.quote:Op donderdag 24 maart 2005 13:21 schreef Absinth het volgende:
We hopen dat Meki onder zijn Mutant-account minder zal opvallen.quote:Op donderdag 24 maart 2005 13:21 schreef Absinth het volgende:
Wel hoorquote:Op donderdag 24 maart 2005 13:24 schreef Eightball het volgende:
[..]
Tuurlijk niet.
Ze zijn niet compleet gestoord daar.
Hij stuurde een leuke foto mee, so whatquote:Op donderdag 24 maart 2005 13:27 schreef HarigeKerel het volgende:
Goede keuze hoor Yvonne!
Wat zien die meiden toch in Marokkaantjes?![]()
![]()
![]()
Tja ik ken het maar al te goed, vrouwen kunnen een harige kerel niet weerstaanquote:Op donderdag 24 maart 2005 13:29 schreef yvonne het volgende:
Hij stuurde een leuke foto mee, so what
Zeg kan jij niet is naar je eigen topic gaan?quote:Op donderdag 24 maart 2005 13:29 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hij stuurde een leuke foto mee, so what
quote:Op donderdag 24 maart 2005 13:31 schreef HarigeKerel het volgende:
[..]
Tja ik ken het maar al te goed, vrouwen kunnen een harige kerel niet weerstaan![]()
Ik ben alles behalve harig!quote:Op donderdag 24 maart 2005 13:31 schreef HarigeKerel het volgende:
[..]
Tja ik ken het maar al te goed, vrouwen kunnen een harige kerel niet weerstaan![]()
Ach jij bent nog een puppy, dat komt nog welquote:
Ik maar denken dat ik een aanwinst voor rechts wasquote:Op donderdag 24 maart 2005 13:38 schreef QED het volgende:
Kunnen we de naam van de site in 'Groen Fok Links' veranderen? Of in 'Partij van de Fok'?
Mijn allerbeste wensen, Mutant. Dat je maar veel mag modereren.
Precies broeder, op naar het volgende slagveld met de kruisvaardersquote:Op donderdag 24 maart 2005 13:43 schreef Monidique het volgende:
Mooi, weer een subforum onder controle.
Zo slecht is het niet. Het is niet dat Rudeonline opeens mod van WFL is geworden hoor.quote:Op donderdag 24 maart 2005 13:44 schreef MrX1982 het volgende:
Mutant als mod
Waar zijn de tijden dat goede users mod werden
*pling*quote:Op donderdag 24 maart 2005 13:49 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Het is niet dat Rudeonline opeens mod van WFL is geworden hoor.
Ik herinder nog een topic van hem waar hij vroeg wat de vrouwen van harige kerels vinden!quote:Op donderdag 24 maart 2005 13:33 schreef Daysiez het volgende:
[..]
(dat zeggen alleen harige kerels als je het mij vraagt)
Zeg, 1 allochtoon op POL is meer dan genoeg.quote:Op donderdag 24 maart 2005 13:56 schreef Monus het volgende:
LOL een moslim motje in NWS, nu nog eentje in POL...
Hallo alsof friezen geen allochtonen zijn !quote:Op donderdag 24 maart 2005 13:59 schreef sizzler het volgende:
[..]
Zeg, 1 allochtoon op POL is meer dan genoeg.
laten we eerst eens kijken hoe Mutant het ervan afbrengt als mod, voordat we conclusies gaan trekken.quote:Op donderdag 24 maart 2005 13:44 schreef MrX1982 het volgende:
Mutant als mod
Waar zijn de tijden dat goede users mod werden
En zo is het maar net !quote:Op donderdag 24 maart 2005 14:01 schreef Elgigante het volgende:
[..]
laten we eerst eens kijken hoe Mutant het ervan afbrengt als mod, voordat we conclusies gaan trekken.
Eerlijk gezegd hoop ik dat we hem weinig zien, dat betekent dat het verantwoordelijkheidsgevoel bij de posters op een acceptabel niveau is.
Ik zal mijn best doen om discussies te sturen, ik hoop inderdaad dat ik weinig hoef te doen, maar dat is niet aan mij zoals je zelf al steldequote:Op donderdag 24 maart 2005 14:01 schreef Elgigante het volgende:
[..]
laten we eerst eens kijken hoe Mutant het ervan afbrengt als mod, voordat we conclusies gaan trekken.
Eerlijk gezegd hoop ik dat we hem weinig zien, dat betekent dat het verantwoordelijkheidsgevoel bij de posters op een acceptabel niveau is.
Dat blauw vloekt met je iconquote:Op donderdag 24 maart 2005 14:03 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik zal mijn best doen om discussies te sturen, ik hoop inderdaad dat ik weinig hoef te doen, maar dat is niet aan mij zoals je zelf al stelde
Das toch al bocht, dus dat mogen ze hebbenquote:
Komt een Marokkaan bij de dokter, zegt die dokter : Gefeliciteerd, pik!quote:Op donderdag 24 maart 2005 13:18 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Waarom niet, ik hou van grapjes over moslims
(oh my god...what have i said)![]()
quote:Op donderdag 24 maart 2005 14:15 schreef milagro het volgende:
[..]
Komt een Marokkaan bij de dokter, zegt die dokter : Gefeliciteerd, pik!
Dokter meteen een knal voor zijn harses![]()
![]()
Ach Meki, je hebt het al zo druk met je bedrijfjesquote:
Éérst netjes feliciteren en dan in FB een klaagtopic openen dat jij het niet bent geworden. Of stuur een mail naar FOK!radio voor een persconferentie.quote:
oow jah dara heb je gelijk inquote:Op donderdag 24 maart 2005 14:23 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Ach Meki, je hebt het al zo druk met je bedrijfjes![]()
NWS(/POL)quote:Op donderdag 24 maart 2005 14:25 schreef Drugshond het volgende:
Mutant01 mod ?!?.....
Pjieeeuww het is maar goed dat "Danny" de uber-god een hele zooi berichtengeschiedenis non-actief heeft gezet. Nu kan mutant01 niets meer teruglezen waarvoor ik anno 2005 nog ban-waardig zou zijn.
Never the less : Een goed besluit van de FOK! crew om mutant01 het moderatorschap te geven. Hij kan goed discussie voeren kan tegen kritiek en is niet op zijn mondje gevallen. Hulde.
Waarvan is Mutant01 eigenlijk moderator ?!...... ik hoop Babes and Hunks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |