abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25687357
Wat zien die meiden toch in die Marokkaantjes... iedereen ziet ze wel eens op straat, van die Marokkanen met Nederlandse (vaak blonde) meiden, wat zien die meiden er toch in?
Ze zijn alles wat een perfecte man niet is. En altijd van die mooie kapsels, krulletjes en geschoren zijkanten, met petjes half op, de verhoudingen zijn compleet zoek. Veel lelijker kun je een man niet maken. Met zo'n ranzig snorretje ook nog vaak.
Zijn vaak asociaal, spreken niet fatsoenlijk Nederlands en zijn ook nog relatief vrouwonvriendelijk door hun cultuur en Islamitsche achtergrond.

En nee dit is geen jaloezie-topic, die meiden die Marokkanen leuk vinden hoef ik voor geen goud en ben bovendien al een ouwe lul.

Kijk, wat m'n zoon in m'n Marokkaanse schoondochter ziet snap ik een stuk beter, die zijn meestal wel degelijk opgeleid enzovoorts.

En nee dit topic is niet racistisch of discriminerend bedoeld; maar ik vroeg het me gewoon af . En ik weet dat bijna iedereen op dit forum deze stelling zichzelf afvraagd. En daarom een zeer legitiem topic is.
  woensdag 23 maart 2005 @ 17:10:56 #2
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_25687394
Ik zie er niks in, maarja, ik ben dan ook niet blond .

Misschien omdat ze "stoer" zijn en vaak in dure auto's rijden . Ik weet het anders ook niet.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_25687406
Misschien zoeken vrouwen niet de perfecte man en mannen wel de perfecte vrouw.
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
pi_25687424
Een verkapt kijk-mij-eens-niet-jaloers-zijn-op-Marokkanen-met-blonde-vrouwen-maar-het-stiekem-toch-zijn-topic
Great spirits have always found violent opposition from mediocrities
pi_25687432
Het zijn meestal ook de VMBO-meisjes die bij die jongens rondhangen heb ik het idee, die vallen denk ik meer op dat soort patserige typjes.
pi_25687436

http://images.google.nl/images?hl=nl&lr=&q=bling

EN

daar komt het wel op neer dacht ik
-
pi_25687468
quote:
Op woensdag 23 maart 2005 17:11 schreef Lucille het volgende:
Misschien zoeken vrouwen niet de perfecte man en mannen wel de perfecte vrouw.
Grappig dat ze altijd die nerds links laten liggen dan. Die zijn immers net zo kansloos als typische Marokkanen (let op: niet alle).
pi_25687478
quote:
Op woensdag 23 maart 2005 17:12 schreef rthls het volgende:
Een verkapt kijk-mij-eens-niet-jaloers-zijn-op-Marokkanen-met-blonde-vrouwen-maar-het-stiekem-toch-zijn-topic
Vrouwen? 16-jarige bimbo's .
  woensdag 23 maart 2005 @ 17:14:19 #9
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_25687480
Ze zijn macho en liegen dat ze barsten, en dan zijn onzekere meisjes een uitstekende prooi.
"Pim Fortuyn was een Cylon" - Theo van Gogh te Amsterdam 5-8-2005
pi_25687487
Meestal zijn ze wel zelfverzekerd. Iets waar de gemiddelde nederlandse jongen een voorbeeld aan kan nemen.
Megumi, Crystal k. en Papa Bouba Diop van Fulham
--gedeelte sig verwijderd door FA, niet terugplaatsen--
pi_25687494
OMG dat euroteken
Kom ook eens spammen in mijn fotoboek :') **En ja, ik zie er goed uit dat hoef je niet nog eens te vermelden! ** ( hihi )
pi_25687495
quote:
Op woensdag 23 maart 2005 17:14 schreef HarigeKerel het volgende:
Ze zijn macho en liegen dat ze barsten, en dan zijn onzekere meisjes een uitstekende prooi.
Zijn ze echt zo onzeker dan? Zo zien ze er anders niet uit. Vaak superarrogant enzo. Of daarom juist onzeker?
  woensdag 23 maart 2005 @ 17:15:27 #13
112364 Mahonusje
Etterende gleufjes
pi_25687502
Weet ik veel wat ze van die gasten willen. Waarschijnlijk hebben ze gewoon gladde praatjes en beloven ze van alles hetgeen ze nimmer kunnen nakomen. Feit blijft dat ze na verloop van tijd toch eoa uitgehuwelijkte meid uit land van herkomst plukken..
hmm lekker..
pi_25687512
quote:
Op woensdag 23 maart 2005 17:14 schreef fayakill het volgende:
Meestal zijn ze wel zelfverzekerd. Iets waar de gemiddelde nederlandse jongen een voorbeeld aan kan nemen.
Dat klopt; ik zie zelden onzekere Marokkaanse jongens. Maar dat is toch niet 'lief'?
pi_25687556
quote:
Op woensdag 23 maart 2005 17:15 schreef kippiej het volgende:
OMG dat euroteken
Hij valt wel op he!
-
pi_25687586
quote:
Op woensdag 23 maart 2005 17:13 schreef pberends het volgende:

[..]

Grappig dat ze altijd die nerds links laten liggen dan. Die zijn immers net zo kansloos als typische Marokkanen (let op: niet alle).
Het verschil is misschien dat jonge nerds geen oog hebben voor die dames en de maroc jongens wel. Het moet wel van 2 kanten komen, een vrouw is niet geinteresseerd in iemand die geen interresse in haar heeft.
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
pi_25687602
quote:
Op woensdag 23 maart 2005 17:15 schreef pberends het volgende:

[..]

Dat klopt; ik zie zelden onzekere Marokkaanse jongens. Maar dat is toch niet 'lief'?
Wanneer een jongen als lief word bestempeld, wil een meisje meestal vrienden blijven. Niet neuken.

Lief=niet lekker

Tenzij het meisje zelf lelijk is, dan kun je lief als een compliment beschouwen.
  woensdag 23 maart 2005 @ 17:19:05 #18
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_25687606
quote:
Op woensdag 23 maart 2005 17:15 schreef pberends het volgende:

[..]

Zijn ze echt zo onzeker dan? Zo zien ze er anders niet uit. Vaak superarrogant enzo. Of daarom juist onzeker?
Dat is vaak een teken van onzekerheid, dat camoufleren etc.
In mijn eigen omgeving zie ik veel van die sletjes die zwanger raken van een Suri of moker en na in de steek gelaten zijn toch maar weer bij een Nederlander intrekken.

Nederlandse mannen zijn enorme goedzakken, maar we zijn wel wat saai en stijf.
"Pim Fortuyn was een Cylon" - Theo van Gogh te Amsterdam 5-8-2005
  woensdag 23 maart 2005 @ 17:20:07 #19
83417 MeneerGiraffe
Het is Menéér Giraffe voor jou
pi_25687634
Wederom de ladder theorie:

http://www.intellectualwhores.com/masterladder.html

Dat domme VMBO sletjes niet door die doorzichtige types heen kunnen prikken snap ik ook niet, maar ze denken blijkbaar dat die marokkanen veel geld, status en macht hebben.
pi_25687638
doe mij maar Chadi
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_25687643
Een meisje wil ook het gevoel hebben dat uit "al die meisjes" zij de uitverkorene is. Daar zijn marocs (alle "players") goed in.

Een nerd die wanhopig achter een meisje aanzit, duhhh dat ze hem niet wil. Geen speciaal gevoel.
pi_25687653
Die marokkanen zijn gewoon meer opdringerig en stoppen niet voor ze hebben wat ze willen.
En die sletjes maakt het geen fuck uit, als er maar een agressieve kutnerd om ze heen loopt om ze te beschermen tegen de grote boze buitenwerld
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_25687654
9 van de 10 keer zijn het dan toch van die dichtgeplamuurde Bre3z4h-hoertjes. Ik vraag me af of ze zulke ventjes ook mee naar huis nemen, naast pa op de bank zetten...
pi_25687666
Marokkaanse jongens doen veel aan hun uiterlijk, dat in tegenstelling tot veel nederlandse jongens. Daarnaast zijn het 'smooth talkers', ze zeggen precies wat een vrouw wil horen. Ze zijn zelfverzekerd. en vaak zijn ze good looking

Veel dingen die juist de Nederlandse jongens missen
pi_25687670
quote:
Op woensdag 23 maart 2005 17:20 schreef MeneerGiraffe het volgende:
Wederom de ladder theorie:

http://www.intellectualwhores.com/masterladder.html

Dat domme VMBO sletjes niet door die doorzichtige types heen kunnen prikken snap ik ook niet, maar ze denken blijkbaar dat die marokkanen veel geld, status en macht hebben.
Maar jou negeren ze dus in het dagelijks leven?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')