Grappig dat ze altijd die nerds links laten liggen dan. Die zijn immers net zo kansloos als typische Marokkanen (let op: niet alle).quote:Op woensdag 23 maart 2005 17:11 schreef Lucille het volgende:
Misschien zoeken vrouwen niet de perfecte man en mannen wel de perfecte vrouw.
Vrouwen? 16-jarige bimbo'squote:Op woensdag 23 maart 2005 17:12 schreef rthls het volgende:
Een verkapt kijk-mij-eens-niet-jaloers-zijn-op-Marokkanen-met-blonde-vrouwen-maar-het-stiekem-toch-zijn-topic
Zijn ze echt zo onzeker dan? Zo zien ze er anders niet uit. Vaak superarrogant enzo. Of daarom juist onzeker?quote:Op woensdag 23 maart 2005 17:14 schreef HarigeKerel het volgende:
Ze zijn macho en liegen dat ze barsten, en dan zijn onzekere meisjes een uitstekende prooi.
Dat klopt; ik zie zelden onzekere Marokkaanse jongens. Maar dat is toch niet 'lief'?quote:Op woensdag 23 maart 2005 17:14 schreef fayakill het volgende:
Meestal zijn ze wel zelfverzekerd. Iets waar de gemiddelde nederlandse jongen een voorbeeld aan kan nemen.
Het verschil is misschien dat jonge nerds geen oog hebben voor die dames en de maroc jongens wel. Het moet wel van 2 kanten komen, een vrouw is niet geinteresseerd in iemand die geen interresse in haar heeft.quote:Op woensdag 23 maart 2005 17:13 schreef pberends het volgende:
[..]
Grappig dat ze altijd die nerds links laten liggen dan. Die zijn immers net zo kansloos als typische Marokkanen (let op: niet alle).
Wanneer een jongen als lief word bestempeld, wil een meisje meestal vrienden blijven. Niet neuken.quote:Op woensdag 23 maart 2005 17:15 schreef pberends het volgende:
[..]
Dat klopt; ik zie zelden onzekere Marokkaanse jongens. Maar dat is toch niet 'lief'?
Dat is vaak een teken van onzekerheid, dat camoufleren etc.quote:Op woensdag 23 maart 2005 17:15 schreef pberends het volgende:
[..]
Zijn ze echt zo onzeker dan? Zo zien ze er anders niet uit. Vaak superarrogant enzo. Of daarom juist onzeker?
Maar jou negeren ze dus in het dagelijks leven?quote:Op woensdag 23 maart 2005 17:20 schreef MeneerGiraffe het volgende:
Wederom de ladder theorie:
http://www.intellectualwhores.com/masterladder.html
Dat domme VMBO sletjes niet door die doorzichtige types heen kunnen prikken snap ik ook niet, maar ze denken blijkbaar dat die marokkanen veel geld, status en macht hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |