Grappig dat ze altijd die nerds links laten liggen dan. Die zijn immers net zo kansloos als typische Marokkanen (let op: niet alle).quote:Op woensdag 23 maart 2005 17:11 schreef Lucille het volgende:
Misschien zoeken vrouwen niet de perfecte man en mannen wel de perfecte vrouw.
Vrouwen? 16-jarige bimbo'squote:Op woensdag 23 maart 2005 17:12 schreef rthls het volgende:
Een verkapt kijk-mij-eens-niet-jaloers-zijn-op-Marokkanen-met-blonde-vrouwen-maar-het-stiekem-toch-zijn-topic
Zijn ze echt zo onzeker dan? Zo zien ze er anders niet uit. Vaak superarrogant enzo. Of daarom juist onzeker?quote:Op woensdag 23 maart 2005 17:14 schreef HarigeKerel het volgende:
Ze zijn macho en liegen dat ze barsten, en dan zijn onzekere meisjes een uitstekende prooi.
Dat klopt; ik zie zelden onzekere Marokkaanse jongens. Maar dat is toch niet 'lief'?quote:Op woensdag 23 maart 2005 17:14 schreef fayakill het volgende:
Meestal zijn ze wel zelfverzekerd. Iets waar de gemiddelde nederlandse jongen een voorbeeld aan kan nemen.
Het verschil is misschien dat jonge nerds geen oog hebben voor die dames en de maroc jongens wel. Het moet wel van 2 kanten komen, een vrouw is niet geinteresseerd in iemand die geen interresse in haar heeft.quote:Op woensdag 23 maart 2005 17:13 schreef pberends het volgende:
[..]
Grappig dat ze altijd die nerds links laten liggen dan. Die zijn immers net zo kansloos als typische Marokkanen (let op: niet alle).
Wanneer een jongen als lief word bestempeld, wil een meisje meestal vrienden blijven. Niet neuken.quote:Op woensdag 23 maart 2005 17:15 schreef pberends het volgende:
[..]
Dat klopt; ik zie zelden onzekere Marokkaanse jongens. Maar dat is toch niet 'lief'?
Dat is vaak een teken van onzekerheid, dat camoufleren etc.quote:Op woensdag 23 maart 2005 17:15 schreef pberends het volgende:
[..]
Zijn ze echt zo onzeker dan? Zo zien ze er anders niet uit. Vaak superarrogant enzo. Of daarom juist onzeker?
Maar jou negeren ze dus in het dagelijks leven?quote:Op woensdag 23 maart 2005 17:20 schreef MeneerGiraffe het volgende:
Wederom de ladder theorie:
http://www.intellectualwhores.com/masterladder.html
Dat domme VMBO sletjes niet door die doorzichtige types heen kunnen prikken snap ik ook niet, maar ze denken blijkbaar dat die marokkanen veel geld, status en macht hebben.
Eigenlijk nooit, hun pa is meestal een racistische arbeider die met een fles bier en een shaggie op de bank naar de tv loopt te kankeren.quote:Op woensdag 23 maart 2005 17:20 schreef fratsman het volgende:
9 van de 10 keer zijn het dan toch van die dichtgeplamuurde Bre3z4h-hoertjes. Ik vraag me af of ze zulke ventjes ook mee naar huis nemen, naast pa op de bank zetten...
De domme vmbo sletjes wel ja, maar van hen hoef ik ook absoluut geen aandacht hoor.quote:Op woensdag 23 maart 2005 17:21 schreef fayakill het volgende:
[..]
Maar jou negeren ze dus in het dagelijks leven?![]()
nuff saidquote:Op woensdag 23 maart 2005 17:21 schreef MeneerGiraffe het volgende:
[..]
De domme vmbo sletjes wel ja, maar van hen hoef ik ook absoluut geen aandacht hoor.
Niet dus. Ik ga om met het wat hoger opgeleide volk dat hier rondloopt. Maar ga jij maar lekker verder met kansloze types versieren, en voel je maar lekker stoer als je zo'n sletje te pakken hebt. Kun je aan heel je buurt laten zien hoe stoer je bent.quote:Op woensdag 23 maart 2005 17:23 schreef fayakill het volgende:
Let maar trouwens niet op die frusti's hier. 100% dat ze op MSN wanhopig achter zulke "vmbo sletjes" zitten en keer op keer gedist worden.
Uiteindelijk moeten ze maar genoegen nemen met een lelijke of dikke chick
Die VMBO sletjes worden anders ook snel lelijk hoor na hun 25'e, al dat roken, onder de zonnebank liggen en geen fruit/groenten eten doet wonderen op een pauper snuitquote:Op woensdag 23 maart 2005 17:23 schreef fayakill het volgende:
Let maar trouwens niet op die frusti's hier. 100% dat ze op MSN wanhopig achter zulke "vmbo sletjes" zitten en keer op keer gedist worden.
Uiteindelijk moeten ze maar genoegen nemen met een lelijke of dikke chick
quote:Op woensdag 23 maart 2005 17:24 schreef MeneerGiraffe het volgende:
[..]
Niet dus. Ik ga om met het wat hoger opgeleide volk dat hier rondloopt. Maar ga jij maar lekker verder met kansloze types versieren, en voel je maar lekker stoer als je zo'n sletje te pakken hebt. Kun je aan heel je buurt laten zien hoe stoer je bent.
Nou nou, nergens voor nodig om je eigen moeder als voorbeeld te nemenquote:Op woensdag 23 maart 2005 17:28 schreef HarigeKerel het volgende:
[..]
Die VMBO sletjes worden anders ook snel lelijk hoor na hun 25'e, al dat roken, onder de zonnebank liggen en geen fruit/groenten eten doet wonderen op een pauper snuit![]()
Wat is een Elvis-baard?quote:Op woensdag 23 maart 2005 17:30 schreef Botje96 het volgende:
Elvis-baard.
Jij bent en laag opgeleid en een allochtoon, dat kan niet andersquote:Op woensdag 23 maart 2005 17:29 schreef fayakill het volgende:
Nou nou, nergens voor nodig om je eigen moeder als voorbeeld te nemen
quote:Op woensdag 23 maart 2005 17:32 schreef fayakill het volgende:
ok dit word me iets te grof...huidkanker...
is toch nergens voor nodig..ciao all
Dat jij je niet voor kan stellen dat er mensen zijn die niet een of ander dom sletje willen, zegt genoeg over jou.quote:Op woensdag 23 maart 2005 17:28 schreef fayakill het volgende:
[..]
Jongen...hoe moet ik dit uitleggen.
Lees je eigen zinnen eens. Het klinkt zo kansloos...je lijkt me iemand die iets te vaak blauwtjes heeft opgelopen bij die zgn. vmbo meisjes. Daarom toon je nu defensief gedrag.
"Zij zijn te laag opgeleid voor mij, dus ik wil hun niet."
Terwijl je zelf weet dat het andersom eerder het geval is.
Wie is hier nu defensief, Sherlock?quote:Op woensdag 23 maart 2005 17:29 schreef fayakill het volgende:
[..]
Nou nou, nergens voor nodig om je eigen moeder als voorbeeld te nemen
jouw darmkanaal is ook zwart van binnenquote:Op woensdag 23 maart 2005 17:31 schreef Adriaantje het volgende:
Die sletten zijn zwart van binnen, althans, dat zijn ze geworden. En die Marokkanen zijn smerige loverboys.
quote:Op woensdag 23 maart 2005 17:31 schreef Adriaantje het volgende:
Die sletten zijn zwart van binnen, althans, dat zijn ze geworden. En die Marokkanen zijn smerige loverboys.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |