Mwach, normaal gesproken gebruik ik het woord niet, ik weet wel leukere en inventievere manieren om iemand dood te wensen en als een hekel aan je heb merk je het heus wel, dan reageer ik namelijk gewoon niet op je.quote:Op donderdag 24 maart 2005 17:42 schreef Hathor het volgende:
Okay dan Dagonet, zo'n zuurpruim ben ik nou ook weer niet, dus wat mij betreft zand erover.
Maar hier is een tip van mijn kant...bij het eerstvolgende meningsverschil, met wie dan ook, probeer om het woord "kanker" niet te gebruiken. Een hoop mensen hebben hier om hele normale redenen gewoon moeite mee. Meer vraag ik niet.![]()
Nou ophouden met MUUS te plagen anders krijg je een ban.quote:Op donderdag 24 maart 2005 17:44 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Laten we mekaar nu geen mietje (blijven) noemen.
Jij weet net zo goed als ik dat moderators invloed hebben. De FA beslist, maar is ook maar een mens.
Ach, dat moeten blinden zelf weten.quote:
Zoals universiteiten dat uitbuiten? Of zoals rijschoolhouders zich er aan moeten houden?quote:Wat vind je van geïnstitutionaliseerde ongelijkheid?
Misschien wel ja.quote:Op donderdag 24 maart 2005 17:40 schreef thorbecke het volgende:
Misschien moet ik die vragen aan jou stellen?
Kijk, daar begint het gelazer al.quote:Op donderdag 24 maart 2005 17:45 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Nou ophouden met MUUS te plagen anders krijg je een ban.
quote:Op donderdag 24 maart 2005 17:46 schreef sizzler het volgende:
Ach, dat moeten blinden zelf weten.
Schokkendquote:
Hij moet alles doen??quote:Op donderdag 24 maart 2005 17:46 schreef Loedertje het volgende:
Mutant, het is wél de bedoeling dat je 24/7 aanwezig bent en het werk doet waar ik geen zin in heb
Hehe Loedertje, de grote schoonmaker voor NWS is gearriveerdquote:Op donderdag 24 maart 2005 17:46 schreef Loedertje het volgende:
Mutant, het is wél de bedoeling dat je 24/7 aanwezig bent en het werk doet waar ik geen zin in heb
Ga dan eens vegen hierquote:Op donderdag 24 maart 2005 17:48 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Hehe Loedertje, de grote schoonmaker voor NWS is gearriveerd
*inkopt.quote:Op donderdag 24 maart 2005 17:48 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Hehe Loedertje, de grote schoonmaker voor NWS is gearriveerd
quote:
Iets als * ja daarvoor hebben we jullie dan ook naar NL laten komen?*quote:
We hebben het hier nu niet over jouquote:Op donderdag 24 maart 2005 17:50 schreef Loedertje het volgende:
Neen Dagonet, té gemakkelijk.
Goed dames en heren ik voel me helemaal welkom. Bij deze sluit ik dan ook deze thread, nog eventuele persoonlijke vragen kunnen via de mail.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |