Wat een prachtig gedichtquote:Op donderdag 24 maart 2005 14:50 schreef SCH het volgende:
Sharia sharia
eindelijk eens niet zo´n maria
maar een stevig geluid
van een mod zonder voorhuid
Welkom Mutant01 en wees mild voor je homovrienden
Nieuwe avatar komt binnenkortquote:Op donderdag 24 maart 2005 14:54 schreef JanPoedel het volgende:
Ik heb nog zo gezegd, maak hem dan gelijk admin. Dan vloeken die kleuren in ieder geval niet zo.
In Den Haag lopen er zatquote:
die ben ik daarentegen nog nooit tegen gekomen.quote:
Ga eens op de gemiddelde brugklas kijken, genoeg allochtone brugsmurfenquote:Op donderdag 24 maart 2005 15:13 schreef nossio het volgende:
[..]
die ben ik daarentegen nog nooit tegen gekomen.
De smurf allochtoon is in Rotterdam nog vrij onbekend.
Jij hebt bewezen dat het inderdaad gewaagd is om voor een allochtoon te kiezen....quote:Op donderdag 24 maart 2005 15:27 schreef Dr.Daggla het volgende:
Een gewaagde doch zeer goede keuze!
Ik ben benieuwd.
Niets, daarom is hij mod geworden.quote:Op donderdag 24 maart 2005 15:29 schreef SCH het volgende:
Wat is er gewaagd aan Mutant?
Nou, ik denk dat rechts-Fok inmiddels al aan de beademingsapparatuur ligt en dat men wel flink zal janken als ie racistische posts edit. Onder het mom van; 'hij is te links, die kut-Marokkaan'quote:Op donderdag 24 maart 2005 15:29 schreef SCH het volgende:
[..]
Jij hebt bewezen dat het inderdaad gewaagd is om voor een allochtoon te kiezen....
Wat is er gewaagd aan Mutant?
Westers? Volgens mij mediterranees hoor.quote:Op donderdag 24 maart 2005 15:35 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Nou, ik denk dat rechts-Fok inmiddels al aan de beademingsapparatuur ligt en dat men wel flink zal janken als ie racistische posts edit. Onder het mom van; 'hij is te links, die kut-Marokkaan'.
Maar goed, het werkt idd. Al ben ik een westerse allochtoon natuurlijk,.
.
Nee hoor, we hebben al sinds de jaren 50 Blauwen in ons land....quote:
oh my god! FOK!users hebben echt zooooon humor.. nou ja, sommigen danquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |