quote:Na zacht doch dwingend aandringen van Elmar stel ik me dan maar even voor,
Mijn naam is Frank, woon in Rotterdam en heb sinds februari 2004 een
1999 dodge viper gts, deze heb ik gekocht en direct in Amerika laten tunen en verbouwen met zo'n beetje alles wat ik kon verzinnen.
Na 8 maanden bij de tuner te hebben gestaan is de auto nu aangekomen en zijn we hem aan het klaar maken voor de rdw, valt niet mee.....
Er zijn wat autobladen die interesse hebben om een reportage te maken dus kan ik niet alle info plaatsen, het is wat overbodig om een reportage te maken als alles al op het internet te vinden is.
Waarom heb ik me niet eerder voorgesteld?, niet overal wordt positief gereageerd op de wat "bijzondere" auto's maar na een paar maanden een beetje te hebben meegelezen valt dat hier reuze mee.
de auto dus;
de motor is opgeboord naar een 510 cubic inch stroker met
ross racing zuigers,
competition cam nokkenas,
koppen zijn gedaan met oa T&D tuimelaars, veren enz
krukas geslepen en gebalanceerd.
luchtinlaatsysteem by heffner
interieur door MGW
Eibach veren
rvs uitlaatsystem 3 inch van B & B
achteras van 3.07 naar 3.55 overbrenging
aluminium vliegwiel
aluminium radiateur
shortshifter en schakelknop MGW
Venzano stoelen met vijfpuntsgordels
autoform rollbar
racepedalen
full big brake set stoptech
kinetic 18 inch velgen zwart powdercoated
chinguard by partsrack
vec by sean roe
ramen "tinted" zwart
en nog wat dingen die ik waarschijnlijk vergeten ben
volgens de tuner moet de auto over de 700 pk maken met
over de 800 nm koppel,
hij moet nog op de rollenbank, laatste keer was in september voor
de zuigerverbouwing haalde de auto plus minus 625 pk.
als het een beetje weer is rijd ik rond Rotterdam om te testen en de motor in te rijden maar ben nog niet "betrapt"
rondje meerijden voor degene me het eerste spot???
Meer alsof je lul gebroken is ditquote:
Ja, met 60. Kutwegligging al die amerikanenquote:Op donderdag 24 maart 2005 07:17 schreef sweex het volgende:
Zo'n auto gaat alleen schuin schuiven als je met wat meer dan 50 KM/H rijdt hoor
Das bijzonder makkelijk met zo'n autoquote:Op donderdag 24 maart 2005 09:44 schreef Fugie het volgende:
ik vind het nog een lelijke versie ook, gaat toch geen zwarte viper kopen
Dan krijg je het ook nog voor elkaar om dat ding gewoon op een rechte weg volledig de berm in te rijden ?! En dan in de wasstraat ? Ik vraag me dan toch sterk af hoelang het gaat duren voor die volledig in de prak zit
Juistquote:Op donderdag 24 maart 2005 10:56 schreef MikeyMan het volgende:
Maar... Als ik het goed begrijp had hij nog geen typegoedkeuring?
In dat geval kan hij de schade zelf betalen, en nog een boete ook...
zucht.quote:Op donderdag 24 maart 2005 05:26 schreef StefanP het volgende:
Beetje dom lijkt me om meteen hard te gaan rijden! Ik hoop voor hem dat z'n frame geen schade heeft, die hobbel is behoorlijk! Overigens lijkt 700pk me vrij overdreven maar 600 moet wel lukken denk ik zo. Zonde van de auto!
Je hebt daar ook afspuitboxen.quote:ik lees net dat hij even met die dure mooie zeldzame auto naar de .... WASSTRAAT OM DE HOEK... was geweest "
quote:Op donderdag 24 maart 2005 14:37 schreef Fiets-toeter het volgende:
Even een kanttekening, dit is niet gebeurt tijdens een testrit.
Hij rijdt namelijk altijd rond met een groen kenteken.
quote:Op donderdag 24 maart 2005 14:49 schreef TGT het volgende:
Ziet ernaar uir dat 1 van de mannen van de garage de auto heeft gesloopt. (aan de groene platen te zien).
dan had hij waarschijnlijk ook nog schade van de fietsquote:Op donderdag 24 maart 2005 15:24 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Stom! stom! stom! Wat als er iemand had gefietst?
Slijtage? Betrouwbaarheid? Hoe krijg je dat gecontroleerd op de weg?quote:Op donderdag 24 maart 2005 18:16 schreef Youp het volgende:
omg... die auto '(
trouwens 700pk is goed te doenatmosferisch kan je er +-800 pk uit halen.. en geblazen binnenkort +-1700pk
momenteel zitten ze op 1150...
je krijgt het niet op de weg met acceleratie... (met topsnelheid wel natuurlijk) ze zitten met die 1150pk toch echt wel aan de maxquote:Op donderdag 24 maart 2005 18:30 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Slijtage? Betrouwbaarheid? Hoe krijg je dat gecontroleerd op de weg?
who cares.quote:Op donderdag 24 maart 2005 18:30 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Slijtage? Betrouwbaarheid? Hoe krijg je dat gecontroleerd op de weg?
Het is niet zijn dagelijks vervoer dus BOEIENDquote:Op donderdag 24 maart 2005 18:30 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Slijtage? Betrouwbaarheid? Hoe krijg je dat gecontroleerd op de weg?
neequote:Op donderdag 24 maart 2005 18:54 schreef Repeat het volgende:
Zit er geen tractiecontrole op zo'n ding
alleen maar triest dusquote:Op donderdag 24 maart 2005 18:55 schreef Youp het volgende:
[..]
neeen ook geen ABS
![]()
helemaal niks van die shit... de viper is pure muscle
Bij aanschaf krijg je een cursus, niet als je hem 2de hands haalt + dan voor 8 maanden bij de tuner zetquote:Op donderdag 24 maart 2005 19:03 schreef JaWi het volgende:
Is het niet zo dat je aparte rijlessen moet / kan nemen voor een Viper?
zit niet te zeiken.. als je zo'n auto koopt weet je dat je een ouderwetse muscle car koopt in een modern jasje... en dat je moet kunnen rijden voordat je in zo'n apparaat staptquote:Op donderdag 24 maart 2005 19:07 schreef Repeat het volgende:
[..]
alleen maar triest dusAls het er wel opzit zie je niet van dit soort achterlijke crashes, wat als er een fietser had gereden
een bmw 850 doet niet erg veel onder aan een standaard viperquote:Op donderdag 24 maart 2005 19:41 schreef MouseOver het volgende:
Het is sowieso aardig stom om een auto op te gaan voeren die van zichzelf al zo snel is, als je -kennelijk- nog niet eens aan de oorspronkelijke snelheid gewend bent.
lul geen onzin.. een echte racewagen heeft die shit niet.. heeft puur met funfactor te maken, je moet er echter wel mee om kunnen gaan... en trouwens, tractiecontrole had m waarschijnlijk hier ook niet uit gered..quote:Op donderdag 24 maart 2005 19:36 schreef Repeat het volgende:
Naja wat is er mis met tractiecontrole.... Helemaal niks, om dit soort dingen te voorkomen zouden ze dat eigenlijk ook moeten verplichten netzoals abs.
Jawel.quote:Op donderdag 24 maart 2005 19:36 schreef Repeat het volgende:
Naja wat is er mis met tractiecontrole.... Helemaal niks,
Och, hij is er al met al vrij goed afgekomen. En het is een leerzame ervaring, je wordt je bewust van je eigen kwetsbaarheid.quote:Op donderdag 24 maart 2005 20:46 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Jawel.
Voor alledaags gebruik niet nee, maar een Viper (of 90% van de dingen met 300+ pk) koop je niet voor alledaags gebruik. Die koop je uit liefhebberij, voor het circuit of wat dan ook. Tractioncontrol verneukt het karakter van een auto.
Overigens is het wel goed kut voor de eigenaar. Ik kan het me wel voorstellen... lege rechte weg, 1x pedaal naar de grond. Kont trekt scheef en dan niet goed corrigeren...![]()
gek he... als 1700 kilo begint te schuiven schuift hetquote:Op donderdag 24 maart 2005 21:02 schreef Kolkie het volgende:
Een Viper schijn je niet veel aan te doen alstie eenmaal schuift. Dat zijn tenminste de ervaringen van die 'Elmar' in de o.t.
formule 1 geen racewagen genoegquote:Op donderdag 24 maart 2005 19:45 schreef Youp het volgende:
[..]
lul geen onzin.. een echte racewagen heeft die shit niet.. heeft puur met funfactor te maken, je moet er echter wel mee om kunnen gaan... en trouwens, tractiecontrole had m waarschijnlijk hier ook niet uit gered..
youp best kerel....quote:Op donderdag 24 maart 2005 19:45 schreef Youp het volgende:
[..]
lul geen onzin.. een echte racewagen heeft die shit niet.. heeft puur met funfactor te maken, je moet er echter wel mee om kunnen gaan... en trouwens, tractiecontrole had m waarschijnlijk hier ook niet uit gered..
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 12:24 schreef Public Enemy het volgende:
Geweldig topic, weer zo'n lelijke amerikaanse roestbak van de weg af. Dit is wat mij betreft wat je krijgt als beloning voor het hebben van slechte smaak in auto's
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 12:24 schreef Public Enemy het volgende:
Geweldig topic, weer zo'n lelijke amerikaanse roestbak van de weg af. Dit is wat mij betreft wat je krijgt als beloning voor het hebben van slechte smaak in auto's
ja maar die is niet zo heel druk te verkrijgen ehquote:Op vrijdag 25 maart 2005 13:23 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]Vipers zijn zowat de mooiste bakken die er zijn
![]()
Niks overtreft trouwens die Cadillac Sixteen![]()
Omdat-ie 1 fout maakt?quote:
Weet je iets over hoe en wat de oorzaak was?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 14:25 schreef BMW_Master het volgende:
Denken dat je ff 700 pk's kunt bedwingen en dan in de greppel belanden. Dat is inderdaad een grote fout.
Het begint met een O en eindigt op nervarenheid.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 14:28 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Weet je iets over hoe en wat de oorzaak was?
Hoe weet je dat zo zeker?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 14:34 schreef BMW_Master het volgende:
[..]
Het begint met een O en eindigt op nervarenheid.
omdat hij zelf al jaren in een 700pk sterke viper rijdt zonder brokken te maken.quote:
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 14:49 schreef slashme het volgende:
[..]
omdat hij zelf al jaren in een 700pk sterke viper rijdt zonder brokken te maken.
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 14:49 schreef slashme het volgende:
[..]
omdat hij zelf al jaren in een 700pk sterke viper rijdt zonder brokken te maken.
Van een zakenwagen naar een 8 liter V10 sportwagen is een grote stap. Men meent dan nog steeds over dezelfde ervarenheid te beschikken.quote:
Weet je wat hij hier voor gereden heeft? of af en toe reed? of..?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 15:31 schreef BMW_Master het volgende:
[..]
Van een zakenwagen naar een 8 liter V10 sportwagen is een grote stap. Men meent dan nog steeds over dezelfde ervarenheid te beschikken.
850 een zakenwagenquote:Op vrijdag 25 maart 2005 15:31 schreef BMW_Master het volgende:
[..]
Van een zakenwagen naar een 8 liter V10 sportwagen is een grote stap. Men meent dan nog steeds over dezelfde ervarenheid te beschikken.
Een zakenwagen? die 850 heeft meer cilinders dan de viperquote:Op vrijdag 25 maart 2005 15:31 schreef BMW_Master het volgende:
[..]
Van een zakenwagen naar een 8 liter V10 sportwagen is een grote stap. Men meent dan nog steeds over dezelfde ervarenheid te beschikken.
Een DAF truck heeft ook meer cilinders dan een Evoquote:Op vrijdag 25 maart 2005 16:41 schreef Kierewiet1985 het volgende:
[..]
Een zakenwagen? die 850 heeft meer cilinders dan de viper![]()
Je vergelijking slaat kant noch wal, laten wij jouw bekrompen gedachtegang even doortrekken, zo weet je dat een scheepsvaartmotor meer cylinders heeft dan die 850, dus die zal dan ook snel zijn.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 16:41 schreef Kierewiet1985 het volgende:
[..]
Een zakenwagen? die 850 heeft meer cilinders dan de viper![]()
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 15:31 schreef BMW_Master het volgende:
[..]
Van een zakenwagen naar een 8 liter V10 sportwagen is een grote stap. Men meent dan nog steeds over dezelfde ervarenheid te beschikken.
en dat noemt zich BMW_Masterquote:Op vrijdag 25 maart 2005 18:30 schreef BMW_Master het volgende:
[..]
Je vergelijking slaat kant noch wal, laten wij jouw bekrompen gedachtegang even doortrekken, zo weet je dat een scheepsvaartmotor meer cylinders heeft dan die 850, dus die zal dan ook snel zijn.
Luister es, dat-ie meer cylinders heeft, hoeft nog niet betekenen dat-ie sneller/een sportwagen is.
Schnappi?
jij en dat weet je donders goed (sneaky gedoe) en het is niet de eerste keer, voor de rest boeit het ook niet want jij zit er wel erg vaak tussen en altijd heeft een ander het gedaan!quote:
die onderkant is aardig over die rand heen geschuurd... 10 tegen 1 dat ie totall los is (technisch)quote:Op vrijdag 25 maart 2005 19:25 schreef Fugie het volgende:
voglens mij is er helemala niet zvoeel mis met die viperNieuw bumpertje en alles is weer goed. Dus gewoon iemand ff die bumper laten namaken en spuiten en je kan weer rijde
hoe weetj e nou dat ie eroverheen geschuurt is ? vind ik beetje makkelijke aanname hoor. Maar miss dat onze vriend stefanp ons op de hoogte kan houdenquote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:38 schreef Youp het volgende:
[..]
die onderkant is aardig over die rand heen geschuurd... 10 tegen 1 dat ie totall los is (technisch)
toevallig vandaag nog een discussie over gehad op t werk met een kerel die circuitauto's bouwt
heel simpel... zie de dikke witte strepen hierquote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:41 schreef Fugie het volgende:
[..]
hoe weetj e nou dat ie eroverheen geschuurt is ? vind ik beetje makkelijke aanname hoor. Maar miss dat onze vriend stefanp ons op de hoogte kan houden
Alsof jij weet wat de reden is dat die wagen daarheen is gevlogenquote:Op vrijdag 25 maart 2005 14:25 schreef BMW_Master het volgende:
Denken dat je ff 700 pk's kunt bedwingen en dan in de greppel belanden. Dat is inderdaad een grote fout.
Dus das de reden, en dat heeft ie dus gewoon zelf gedaanquote:ik geef een beetje gas en het kontje ging dwars
Nee, jouw vergelijking van een scheepsvaartmotor (quote:Op vrijdag 25 maart 2005 18:30 schreef BMW_Master het volgende:
[..]
Je vergelijking slaat kant noch wal, laten wij jouw bekrompen gedachtegang even doortrekken, zo weet je dat een scheepsvaartmotor meer cylinders heeft dan die 850, dus die zal dan ook snel zijn.
Luister es, dat-ie meer cylinders heeft, hoeft nog niet betekenen dat-ie sneller/een sportwagen is.
Schnappi?
een 850CSi heeft zelfs meer pk's zelfs dan een viper uit de beginjaren (1992 ofzo)quote:Op zaterdag 26 maart 2005 07:59 schreef Kierewiet1985 het volgende:
[..]
Nee, jouw vergelijking van een scheepsvaartmotor () met een motorblok van een 850 dat raakt kant nog wal (En dat noemt zich BMW master
)
Een 850 is gewoon een sportwagen dat kun je niet ontkennen. Hij zal heus wel minder pk's hebben en wat minder snel zijn, maar daardoor is het nog geen zakenwagen![]()
En schnappi? die stop je maar in je ...
quote:Op zaterdag 26 maart 2005 09:10 schreef Youp het volgende:
[..]
een 850CSi heeft zelfs meer pk's zelfs dan een viper uit de beginjaren (1992 ofzo)en bij het zelfde gewicht.....
dus.....
droom jij maar lekker een eind verderquote:Op zaterdag 26 maart 2005 11:17 schreef MrSkyline het volgende:
dat krijg je met amerikanse autoskutwegligging
![]()
HAHAHA zoveel geld voor een ouwe auto, en dan zit er niet eens een KACHEL inquote:Het is winter geweest, dan kwam dat ding al helemaal niet buiten.
En jij dan?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 12:06 schreef Youp het volgende:
heb jij al eens in een 700pk sterke RWD bak gereden zonder electronische hulpmiddelen?
Nieuwste model Viper heeft een hogere skidpad en slalom speed dan een Skyline R34quote:Op zaterdag 26 maart 2005 11:17 schreef MrSkyline het volgende:
dat krijg je met amerikanse autoskutwegligging
![]()
Ik denk dat dat komt omdat hij niet met al dat vermogen en RWD op gladde wegen wou rondrijdenquote:Op zaterdag 26 maart 2005 12:43 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
HAHAHA zoveel geld voor een ouwe auto, en dan zit er niet eens een KACHEL in![]()
De eigenaar heeft zelf toegegeven dat ie de auto niet kon houden hoorquote:Op zaterdag 26 maart 2005 00:10 schreef yup het volgende:
Wat een stelletje fucking bekrompen kneuzen reacties ongelukzitineenkleinhoekje.nl
99.99999% hier kan niet eens DROMEN over zoveel pk's laat staan ermee rijden. Ik hoor d'r ook bij. En dan nog zulke kneuzenreactie's plaatsen.
Fucking triest.
Voorbeeld van een trieste reactie:
[..]
Alsof jij weet wat de reden is dat die wagen daarheen is gevlogen
HAHAHAHAHAHAHAHAHA.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 12:43 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
HAHAHA zoveel geld voor een ouwe auto, en dan zit er niet eens een KACHEL in![]()
neequote:
ik zou alleen maar rondjes rijde op de boulevard met zon autoquote:Op zaterdag 26 maart 2005 13:31 schreef flyguy het volgende:
ach beter lekker met zo'n wagen rijden en 'af en toe' een keertje crashen dan ermee op de boulevard pimpen....
Wat is er nu zo zonde dan?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 13:38 schreef cyberterrorist het volgende:
zonde, echt zonde...
mietjequote:Op zaterdag 26 maart 2005 13:33 schreef Fugie het volgende:
[..]
ik zou alleen maar rondjes rijde op de boulevard met zon autoEn dan voor terrasjes beetje rubber neerlegen
![]()
Maar hij is dus niet total loss, dus zó zonde is het niet.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 13:54 schreef Fugie het volgende:
zonde is het wel, want opzich best dom dat zoiets gebeurt met die auto. Voor hetzelfde geld istie wel total loss en ben je wel ff goed de lul![]()
Hopelijk leert hij ervan en gaat hij nu zorgvuldig met zijn autotje om.
Jawel. Waar de oorzaak dan gezocht moet worden is een tweede.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 22:07 schreef _VoiD_ het volgende:
en dan kun je niet de controle verliezen?
van een vanquish naar een xkrquote:Op zaterdag 26 maart 2005 22:14 schreef alsem het volgende:
http://www.wreckedexotics.com/db7/db7_20040130_001.shtml
was regenachtig enzo, tja ongelukje zit in een klein hoekje..
gelukkig reed ik niet maar gewoon de eigenaar van de auto, ik zat ernaast..
volgende dag op kantoor de vanquish afgeleverd gekregen, 2 weken later ingeruild voor xkr convertible, in zijn ogen technisch gezien betere auto!
http://www.autogespot.com/viewimages.php?id=1704aa4b
hij heeft net in geneve de nieuwe amv8 vantage besteld..
ik sprak hem vanmiddag nog, stond hij daar met zo'n dikke patserbak!
blijkbaar kwa rijgedrag niet dus, die gozer heeft er wel verstand van denk ik..quote:Op zaterdag 26 maart 2005 22:55 schreef Repeat het volgende:
[..]
van een vanquish naar een xkr
en dan wel een am v8 kopen
De vanquish is duidelijk verheven boven die andere auto's
jij wel?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 12:06 schreef Youp het volgende:
[..]
droom jij maar lekker een eind verder![]()
heb jij al eens in een 700pk sterke RWD bak gereden zonder electronische hulpmiddelen?
een vriend van me had een testarossa met 550 pk, dat was d'r een zonder stuurbekrachtiging enzo, hij kon er wel gewoon in rijden.. zo erg de lul ben je dan ook weer niet als je in een testarossa rijdtquote:Op zondag 27 maart 2005 01:16 schreef MrSkyline het volgende:
[..]
jij wel?
het verschil tussen 500 en 700 pk is niet echt veel als je geen asm of tcs geinstalleerd hebt, dan ben je zowieso de lul.
maar kijk naar de rest van een viper, das techniek uit de jaren 70, en dan verwachten dat dat lekker rijd met 700 pk?
een sl 65 amg blijft ook niet op de weg zonder traction controll, maar rijd wel beter dan een viper.
dat is geen amerikaanse prutsbakquote:Op zondag 27 maart 2005 01:29 schreef alsem het volgende:
[..]
een vriend van me had een testarossa met 550 pk, dat was d'r een zonder stuurbekrachtiging enzo, hij kon er wel gewoon in rijden.. zo erg de lul ben je dan ook weer niet als je in een testarossa rijdt![]()
quote:Op zaterdag 26 maart 2005 22:14 schreef alsem het volgende:
http://www.wreckedexotics.com/db7/db7_20040130_001.shtml
Vipers zetten qua laterale grip impressive cijfers neer hoor, vergis je daar niet in. Gaat niet om de leeftijd van de techniek, gaat erom dat het werkt, en dat doet het in hun geval.quote:Op zondag 27 maart 2005 01:16 schreef MrSkyline het volgende:
[..]
jij wel?
het verschil tussen 500 en 700 pk is niet echt veel als je geen asm of tcs geinstalleerd hebt, dan ben je zowieso de lul.
maar kijk naar de rest van een viper, das techniek uit de jaren 70, en dan verwachten dat dat lekker rijd met 700 pk?
een sl 65 amg blijft ook niet op de weg zonder traction controll, maar rijd wel beter dan een viper.
laat ik het anders vragen:quote:
quote:Op zaterdag 26 maart 2005 22:14 schreef alsem het volgende:
http://www.wreckedexotics.com/db7/db7_20040130_001.shtml
quote:Op zaterdag 26 maart 2005 14:02 schreef Youp het volgende:
jaja ijsmeist is WEL zonde... want hij rijdt nu een x aantal dagen niet op de weg rond waar hij gespot kan worden door viper liefhebbers
achter de nieuwe ijselbrug op de weg naar de oude vlak na die rotonde:quote:Op zondag 27 maart 2005 15:01 schreef Xtreem het volgende:
[..]
laat ik het anders vragen:
waar in/rond zutphen?
wie wat waar?quote:Op zondag 27 maart 2005 15:17 schreef coz het volgende:
[..]! leuke site
![]()
grolsch ongelukje staat er ook op
bitchquote:Op zondag 27 maart 2005 21:15 schreef ijsmeis het volgende:
[..].
[egoistisch]hij komt hier vast niet in de buurt, dus mij maakt het niks uit, grinnik.[/egoistisch]
precies... en ondanks dat die dingen antiek zijn qua techniek domineerden ze wel het circuit meerdere jaren achter elkaarquote:Op zondag 27 maart 2005 13:46 schreef Five_Aces het volgende:
[..]
Vipers zetten qua laterale grip impressive cijfers neer hoor, vergis je daar niet in. Gaat niet om de leeftijd van de techniek, gaat erom dat het werkt, en dat doet het in hun geval.
quote:Op maandag 28 maart 2005 00:28 schreef alsem het volgende:
[..]
achter de nieuwe ijselbrug op de weg naar de oude vlak na die rotonde:
[[url=http://i137.exs.cx/img137/8803/probleem0010sw.th.jpg]afbeelding][/URL]
[..]
275 met een carrera 994 4s, op die weg is mijn record, op de weg ervoor (ongeveer hetzelfde) met die db7 260, dus zeker relaxt weggetjequote:Op maandag 28 maart 2005 12:17 schreef Xtreem het volgende:
[..]![]()
Damn. Dat is zo'n lekker volgas stukje...![]()
Je weet wel, die ene Utrechtste gele ferrari 360 spider..quote:Op maandag 28 maart 2005 14:33 schreef PLAE@ het volgende:
Wat een raar topic dit
Vol van jaloezie en vreemde reacties.
Er rijdt hier in de buurt een blauw-witgestreepte Neon rondquote:Op maandag 28 maart 2005 15:37 schreef Blik het volgende:
mooie bak hoor, alhoewel de blauwe met witte strepen versie wel mooier is
maar ik neem aandat je deze bak niet voor 80000 euro kaninvoeren
40k dollar heb je 2 turbo's en bijna 1200pk inclusief aagepast onderstel (vering enzo) aangepaste aandrijflijn compleet omgebouwd blok, kuipstoelen met 4 puntsgordels, veiligheids brandstofcel en eventueel rolkooi etc. etc. etc.quote:Op maandag 28 maart 2005 16:00 schreef Five_Aces het volgende:
Hehe ja maar wat denk je wat die tuning kost die er op zit? Is ook niet echt goedkoop denk ik.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |