Alsof jij weet wat de reden is dat die wagen daarheen is gevlogenquote:Op vrijdag 25 maart 2005 14:25 schreef BMW_Master het volgende:
Denken dat je ff 700 pk's kunt bedwingen en dan in de greppel belanden. Dat is inderdaad een grote fout.
Dus das de reden, en dat heeft ie dus gewoon zelf gedaanquote:ik geef een beetje gas en het kontje ging dwars
Nee, jouw vergelijking van een scheepsvaartmotor (quote:Op vrijdag 25 maart 2005 18:30 schreef BMW_Master het volgende:
[..]
Je vergelijking slaat kant noch wal, laten wij jouw bekrompen gedachtegang even doortrekken, zo weet je dat een scheepsvaartmotor meer cylinders heeft dan die 850, dus die zal dan ook snel zijn.
Luister es, dat-ie meer cylinders heeft, hoeft nog niet betekenen dat-ie sneller/een sportwagen is.
Schnappi?
een 850CSi heeft zelfs meer pk's zelfs dan een viper uit de beginjaren (1992 ofzo)quote:Op zaterdag 26 maart 2005 07:59 schreef Kierewiet1985 het volgende:
[..]
Nee, jouw vergelijking van een scheepsvaartmotor () met een motorblok van een 850 dat raakt kant nog wal (En dat noemt zich BMW master
)
Een 850 is gewoon een sportwagen dat kun je niet ontkennen. Hij zal heus wel minder pk's hebben en wat minder snel zijn, maar daardoor is het nog geen zakenwagen![]()
En schnappi? die stop je maar in je ...
quote:Op zaterdag 26 maart 2005 09:10 schreef Youp het volgende:
[..]
een 850CSi heeft zelfs meer pk's zelfs dan een viper uit de beginjaren (1992 ofzo)en bij het zelfde gewicht.....
dus.....
droom jij maar lekker een eind verderquote:Op zaterdag 26 maart 2005 11:17 schreef MrSkyline het volgende:
dat krijg je met amerikanse autoskutwegligging
![]()
HAHAHA zoveel geld voor een ouwe auto, en dan zit er niet eens een KACHEL inquote:Het is winter geweest, dan kwam dat ding al helemaal niet buiten.
En jij dan?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 12:06 schreef Youp het volgende:
heb jij al eens in een 700pk sterke RWD bak gereden zonder electronische hulpmiddelen?
Nieuwste model Viper heeft een hogere skidpad en slalom speed dan een Skyline R34quote:Op zaterdag 26 maart 2005 11:17 schreef MrSkyline het volgende:
dat krijg je met amerikanse autoskutwegligging
![]()
Ik denk dat dat komt omdat hij niet met al dat vermogen en RWD op gladde wegen wou rondrijdenquote:Op zaterdag 26 maart 2005 12:43 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
HAHAHA zoveel geld voor een ouwe auto, en dan zit er niet eens een KACHEL in![]()
De eigenaar heeft zelf toegegeven dat ie de auto niet kon houden hoorquote:Op zaterdag 26 maart 2005 00:10 schreef yup het volgende:
Wat een stelletje fucking bekrompen kneuzen reacties ongelukzitineenkleinhoekje.nl
99.99999% hier kan niet eens DROMEN over zoveel pk's laat staan ermee rijden. Ik hoor d'r ook bij. En dan nog zulke kneuzenreactie's plaatsen.
Fucking triest.
Voorbeeld van een trieste reactie:
[..]
Alsof jij weet wat de reden is dat die wagen daarheen is gevlogen
HAHAHAHAHAHAHAHAHA.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 12:43 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
HAHAHA zoveel geld voor een ouwe auto, en dan zit er niet eens een KACHEL in![]()
neequote:
ik zou alleen maar rondjes rijde op de boulevard met zon autoquote:Op zaterdag 26 maart 2005 13:31 schreef flyguy het volgende:
ach beter lekker met zo'n wagen rijden en 'af en toe' een keertje crashen dan ermee op de boulevard pimpen....
Wat is er nu zo zonde dan?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 13:38 schreef cyberterrorist het volgende:
zonde, echt zonde...
mietjequote:Op zaterdag 26 maart 2005 13:33 schreef Fugie het volgende:
[..]
ik zou alleen maar rondjes rijde op de boulevard met zon autoEn dan voor terrasjes beetje rubber neerlegen
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |