Het is niet zijn dagelijks vervoer dus BOEIENDquote:Op donderdag 24 maart 2005 18:30 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Slijtage? Betrouwbaarheid? Hoe krijg je dat gecontroleerd op de weg?
neequote:Op donderdag 24 maart 2005 18:54 schreef Repeat het volgende:
Zit er geen tractiecontrole op zo'n ding
alleen maar triest dusquote:Op donderdag 24 maart 2005 18:55 schreef Youp het volgende:
[..]
neeen ook geen ABS
![]()
helemaal niks van die shit... de viper is pure muscle
Bij aanschaf krijg je een cursus, niet als je hem 2de hands haalt + dan voor 8 maanden bij de tuner zetquote:Op donderdag 24 maart 2005 19:03 schreef JaWi het volgende:
Is het niet zo dat je aparte rijlessen moet / kan nemen voor een Viper?
zit niet te zeiken.. als je zo'n auto koopt weet je dat je een ouderwetse muscle car koopt in een modern jasje... en dat je moet kunnen rijden voordat je in zo'n apparaat staptquote:Op donderdag 24 maart 2005 19:07 schreef Repeat het volgende:
[..]
alleen maar triest dusAls het er wel opzit zie je niet van dit soort achterlijke crashes, wat als er een fietser had gereden
een bmw 850 doet niet erg veel onder aan een standaard viperquote:Op donderdag 24 maart 2005 19:41 schreef MouseOver het volgende:
Het is sowieso aardig stom om een auto op te gaan voeren die van zichzelf al zo snel is, als je -kennelijk- nog niet eens aan de oorspronkelijke snelheid gewend bent.
lul geen onzin.. een echte racewagen heeft die shit niet.. heeft puur met funfactor te maken, je moet er echter wel mee om kunnen gaan... en trouwens, tractiecontrole had m waarschijnlijk hier ook niet uit gered..quote:Op donderdag 24 maart 2005 19:36 schreef Repeat het volgende:
Naja wat is er mis met tractiecontrole.... Helemaal niks, om dit soort dingen te voorkomen zouden ze dat eigenlijk ook moeten verplichten netzoals abs.
Jawel.quote:Op donderdag 24 maart 2005 19:36 schreef Repeat het volgende:
Naja wat is er mis met tractiecontrole.... Helemaal niks,
Och, hij is er al met al vrij goed afgekomen. En het is een leerzame ervaring, je wordt je bewust van je eigen kwetsbaarheid.quote:Op donderdag 24 maart 2005 20:46 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Jawel.
Voor alledaags gebruik niet nee, maar een Viper (of 90% van de dingen met 300+ pk) koop je niet voor alledaags gebruik. Die koop je uit liefhebberij, voor het circuit of wat dan ook. Tractioncontrol verneukt het karakter van een auto.
Overigens is het wel goed kut voor de eigenaar. Ik kan het me wel voorstellen... lege rechte weg, 1x pedaal naar de grond. Kont trekt scheef en dan niet goed corrigeren...![]()
gek he... als 1700 kilo begint te schuiven schuift hetquote:Op donderdag 24 maart 2005 21:02 schreef Kolkie het volgende:
Een Viper schijn je niet veel aan te doen alstie eenmaal schuift. Dat zijn tenminste de ervaringen van die 'Elmar' in de o.t.
formule 1 geen racewagen genoegquote:Op donderdag 24 maart 2005 19:45 schreef Youp het volgende:
[..]
lul geen onzin.. een echte racewagen heeft die shit niet.. heeft puur met funfactor te maken, je moet er echter wel mee om kunnen gaan... en trouwens, tractiecontrole had m waarschijnlijk hier ook niet uit gered..
youp best kerel....quote:Op donderdag 24 maart 2005 19:45 schreef Youp het volgende:
[..]
lul geen onzin.. een echte racewagen heeft die shit niet.. heeft puur met funfactor te maken, je moet er echter wel mee om kunnen gaan... en trouwens, tractiecontrole had m waarschijnlijk hier ook niet uit gered..
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 12:24 schreef Public Enemy het volgende:
Geweldig topic, weer zo'n lelijke amerikaanse roestbak van de weg af. Dit is wat mij betreft wat je krijgt als beloning voor het hebben van slechte smaak in auto's
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 12:24 schreef Public Enemy het volgende:
Geweldig topic, weer zo'n lelijke amerikaanse roestbak van de weg af. Dit is wat mij betreft wat je krijgt als beloning voor het hebben van slechte smaak in auto's
ja maar die is niet zo heel druk te verkrijgen ehquote:Op vrijdag 25 maart 2005 13:23 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]Vipers zijn zowat de mooiste bakken die er zijn
![]()
Niks overtreft trouwens die Cadillac Sixteen![]()
Omdat-ie 1 fout maakt?quote:
Weet je iets over hoe en wat de oorzaak was?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 14:25 schreef BMW_Master het volgende:
Denken dat je ff 700 pk's kunt bedwingen en dan in de greppel belanden. Dat is inderdaad een grote fout.
Het begint met een O en eindigt op nervarenheid.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 14:28 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Weet je iets over hoe en wat de oorzaak was?
Hoe weet je dat zo zeker?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 14:34 schreef BMW_Master het volgende:
[..]
Het begint met een O en eindigt op nervarenheid.
omdat hij zelf al jaren in een 700pk sterke viper rijdt zonder brokken te maken.quote:
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 14:49 schreef slashme het volgende:
[..]
omdat hij zelf al jaren in een 700pk sterke viper rijdt zonder brokken te maken.
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 14:49 schreef slashme het volgende:
[..]
omdat hij zelf al jaren in een 700pk sterke viper rijdt zonder brokken te maken.
Van een zakenwagen naar een 8 liter V10 sportwagen is een grote stap. Men meent dan nog steeds over dezelfde ervarenheid te beschikken.quote:
Weet je wat hij hier voor gereden heeft? of af en toe reed? of..?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 15:31 schreef BMW_Master het volgende:
[..]
Van een zakenwagen naar een 8 liter V10 sportwagen is een grote stap. Men meent dan nog steeds over dezelfde ervarenheid te beschikken.
850 een zakenwagenquote:Op vrijdag 25 maart 2005 15:31 schreef BMW_Master het volgende:
[..]
Van een zakenwagen naar een 8 liter V10 sportwagen is een grote stap. Men meent dan nog steeds over dezelfde ervarenheid te beschikken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |