quote:Na zacht doch dwingend aandringen van Elmar stel ik me dan maar even voor,
Mijn naam is Frank, woon in Rotterdam en heb sinds februari 2004 een
1999 dodge viper gts, deze heb ik gekocht en direct in Amerika laten tunen en verbouwen met zo'n beetje alles wat ik kon verzinnen.
Na 8 maanden bij de tuner te hebben gestaan is de auto nu aangekomen en zijn we hem aan het klaar maken voor de rdw, valt niet mee.....
Er zijn wat autobladen die interesse hebben om een reportage te maken dus kan ik niet alle info plaatsen, het is wat overbodig om een reportage te maken als alles al op het internet te vinden is.
Waarom heb ik me niet eerder voorgesteld?, niet overal wordt positief gereageerd op de wat "bijzondere" auto's maar na een paar maanden een beetje te hebben meegelezen valt dat hier reuze mee.
de auto dus;
de motor is opgeboord naar een 510 cubic inch stroker met
ross racing zuigers,
competition cam nokkenas,
koppen zijn gedaan met oa T&D tuimelaars, veren enz
krukas geslepen en gebalanceerd.
luchtinlaatsysteem by heffner
interieur door MGW
Eibach veren
rvs uitlaatsystem 3 inch van B & B
achteras van 3.07 naar 3.55 overbrenging
aluminium vliegwiel
aluminium radiateur
shortshifter en schakelknop MGW
Venzano stoelen met vijfpuntsgordels
autoform rollbar
racepedalen
full big brake set stoptech
kinetic 18 inch velgen zwart powdercoated
chinguard by partsrack
vec by sean roe
ramen "tinted" zwart
en nog wat dingen die ik waarschijnlijk vergeten ben
volgens de tuner moet de auto over de 700 pk maken met
over de 800 nm koppel,
hij moet nog op de rollenbank, laatste keer was in september voor
de zuigerverbouwing haalde de auto plus minus 625 pk.
als het een beetje weer is rijd ik rond Rotterdam om te testen en de motor in te rijden maar ben nog niet "betrapt"
rondje meerijden voor degene me het eerste spot???
Meer alsof je lul gebroken is ditquote:
Ja, met 60. Kutwegligging al die amerikanenquote:Op donderdag 24 maart 2005 07:17 schreef sweex het volgende:
Zo'n auto gaat alleen schuin schuiven als je met wat meer dan 50 KM/H rijdt hoor
Das bijzonder makkelijk met zo'n autoquote:Op donderdag 24 maart 2005 09:44 schreef Fugie het volgende:
ik vind het nog een lelijke versie ook, gaat toch geen zwarte viper kopen
Dan krijg je het ook nog voor elkaar om dat ding gewoon op een rechte weg volledig de berm in te rijden ?! En dan in de wasstraat ? Ik vraag me dan toch sterk af hoelang het gaat duren voor die volledig in de prak zit
Juistquote:Op donderdag 24 maart 2005 10:56 schreef MikeyMan het volgende:
Maar... Als ik het goed begrijp had hij nog geen typegoedkeuring?
In dat geval kan hij de schade zelf betalen, en nog een boete ook...
zucht.quote:Op donderdag 24 maart 2005 05:26 schreef StefanP het volgende:
Beetje dom lijkt me om meteen hard te gaan rijden! Ik hoop voor hem dat z'n frame geen schade heeft, die hobbel is behoorlijk! Overigens lijkt 700pk me vrij overdreven maar 600 moet wel lukken denk ik zo. Zonde van de auto!
Je hebt daar ook afspuitboxen.quote:ik lees net dat hij even met die dure mooie zeldzame auto naar de .... WASSTRAAT OM DE HOEK... was geweest "
quote:Op donderdag 24 maart 2005 14:37 schreef Fiets-toeter het volgende:
Even een kanttekening, dit is niet gebeurt tijdens een testrit.
Hij rijdt namelijk altijd rond met een groen kenteken.
quote:Op donderdag 24 maart 2005 14:49 schreef TGT het volgende:
Ziet ernaar uir dat 1 van de mannen van de garage de auto heeft gesloopt. (aan de groene platen te zien).
dan had hij waarschijnlijk ook nog schade van de fietsquote:Op donderdag 24 maart 2005 15:24 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Stom! stom! stom! Wat als er iemand had gefietst?
Slijtage? Betrouwbaarheid? Hoe krijg je dat gecontroleerd op de weg?quote:Op donderdag 24 maart 2005 18:16 schreef Youp het volgende:
omg... die auto '(
trouwens 700pk is goed te doenatmosferisch kan je er +-800 pk uit halen.. en geblazen binnenkort +-1700pk
momenteel zitten ze op 1150...
je krijgt het niet op de weg met acceleratie... (met topsnelheid wel natuurlijk) ze zitten met die 1150pk toch echt wel aan de maxquote:Op donderdag 24 maart 2005 18:30 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Slijtage? Betrouwbaarheid? Hoe krijg je dat gecontroleerd op de weg?
who cares.quote:Op donderdag 24 maart 2005 18:30 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Slijtage? Betrouwbaarheid? Hoe krijg je dat gecontroleerd op de weg?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |