abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25428127
Last but not Least

Tot nu toe zijn ongv de aller snelste auto's toch wel de Mclaren, die Jag race bak.

Daarnaast kwa Performance is de Enzo kwa schakelbak maybe wel "nieuw" ookal komt het ( wat je zelf zegt ) uit de F1-Wereld, Dus nieuw valt ook wel mee

Laat ik het dan zo zeggen:

Als ze in Japan DE ultieme productie auto zouden mogen maken ( oftewel niks meer wat metd e wet te maken heeft ), denk je dan nog steeds dat de Ferrari Enzo de nummer 1 blijft???

Ik weet nu voor 100% dat de Enzo helemaal niks meer is als hij naast een Skyline of Supra staat. Geef Nissan of Toyota 500.000 euro, moet je is zien met wat voor een MONSTER zij dan komen. de 1000pk Skylines en Supras kosten niet eens 100.000 euro, en een Enzo 1,5 miljoen, Weinig vergelijking kwa prijs, maar de goedkopere is echt wel sneller

Kan nog een aflevering herinneren van Top-Gear met die Gele Skyline, die vonden ze zelf toch ook wel bloedje snel, en mmm die had net 750pk volgens mij

Grzzzzz
pi_25428327
het komt zelfs op Editie NL!!! haha over dat racen in die Ferrari Enzo op de snelweg

Dennis, je bent een BinK!

Hopelijk vinden je ouders het ook leuk, he!
pi_25428406
om kwart over 7 komt het ook op actienieuws
  dinsdag 8 maart 2005 @ 18:12:07 #104
32567 Kamphuys
Domo Di Campo
pi_25428414
quote:
Als ze in Japan DE ultieme productie auto zouden mogen maken ( oftewel niks meer wat metd e wet te maken heeft ), denk je dan nog steeds dat de Ferrari Enzo de nummer 1 blijft???
Waarom zouden ze dat niet mogen? (maw waarom doen ze het dan niet??) Een Enzo is gewoon op nummerplaat te zetten in Nederland hoor, voldoet aan alle Europese emissienormen.

En ja 100.000 euro voor een Skyline met 700+PK. Niet moeilijk idd, gooi er maar een zo groot mogelijke turbo op (of meerdere) en dat is prima te halen. Hoe lang denk je dat zo'n motor nog mee gaat dan? Ik heb liever 660 atmosferische PK'tjes dan 1000 door Turbo's opgefokte. Kun je na elk rondje weer uren aan je wagen liggen prutsen.

Ik ben overigens met je eens dat het ding niet eens echt mooi is. ZEKER de SLR maar ook de Carrera GT vind ik vele malen mooier. Maar ik heb er wel gewoon respect voor. Er zit zoveel historie achter dat gele plaatje alleen al. Zo'n wagen straalt zo veel meer uit dan die Japanse meuk.

Maar hee, als jij de voorkeur geeft aan een of ander lelijk straatrace-ding, prima. (Gele Skyline in Top Gear had 1000pk )
Now, how old are you, where is your harbour, Have many things to do, open the door.
Yes, I live so true, without my lover. But tell me if the sky is blue, how old are you?
Proud member of the UVT vinyl-crew
pi_25428466
@ Kamphuys

AUB pas reageren als je ergens in verdiept hebt, je praat nu de grootste ONZIN!

A. in Japan is een een bepaalde Afspraak gemaakt??????? goh zou dat de reden zijn waarom de Evo's enz maar een bepaald vermogen kunnen hebben
B. Skyline's kunnen ook op NL kenteken
C. 1500pk kan je ook gewoon als Daily Drive gebruiken, zonder dat je veel hoeft te sleutelen
D. Hoe lang zou de Enzo mee gaan in Echte gereden Km's?

Oftewel, Hou maar op met commentaar geven als je er geen verstand van hebt

dank u
  dinsdag 8 maart 2005 @ 18:23:13 #106
88663 Five_Aces
S50B32 @ 340 bavarian horses
pi_25428557
Beetje lam verhaal over die 1000 Pk Skylines & Supra's..... er rijden ook wel 1000 PK BMW's rond. De Enzo is een productiewagen, die dingen niet. Heeft niks met elkaar te maken imho. Japan is niet het enige land waar ze snelle wagens kunnen maken, al denken sommigen dat wel.
RICE WAS NEVER A FAST FOOD SO HOW THE HELL IS IT A FAST CAR
///M - The Most Powerful Letter In The Alphabeth
  dinsdag 8 maart 2005 @ 18:29:25 #107
32567 Kamphuys
Domo Di Campo
pi_25428623
quote:
Op dinsdag 8 maart 2005 18:16 schreef Estolan het volgende:
@ Kamphuys

AUB pas reageren als je ergens in verdiept hebt, je praat nu de grootste ONZIN!

A. in Japan is een een bepaalde Afspraak gemaakt??????? goh zou dat de reden zijn waarom de Evo's enz maar een bepaald vermogen kunnen hebben
B. Skyline's kunnen ook op NL kenteken
C. 1500pk kan je ook gewoon als Daily Drive gebruiken, zonder dat je veel hoeft te sleutelen
D. Hoe lang zou de Enzo mee gaan in Echte gereden Km's?

Oftewel, Hou maar op met commentaar geven als je er geen verstand van hebt

dank u
Ach ja, je lult er toch telkens maar wat overheen. Beweren dat de Enzo vol met oude techniek zit, maar als ik dan vraag wat er dan zo vernieuwend is aande Koenigsegg in jouw voorbeeld dan reageer je daar niet op.

A) Japan heeft volop toegang tot de Europese markt volgens mij, waar blijft hun supercar dan?? Ik beweer niet dat ze het niet zouden kunnen hoor.
B) Klopt ja, maar ja, niemand met geld wil in zo'n ding gezien worden. Die kiezen voor Europese chique a la Aston Martin, Ferrari en Maserati.
C) 1500pk ... Ken jij mensen die dat hebben? Lul nou niet zo slap
D) Dat zullen we wel weten als ze wat ouder zijn. Feit blijft dat turbo-motoren een stuk minder lang meegaan. Maar ja, als jij de meerwaarde van atmosferische paarden al niet begrijpt dan zijn we wat mij betreft uitgepraat.

Prima auto's hoor, die Supra's en Skyline's, makkelijk te tunen ook. Ideaal voor mensen die heel hun leven in een simpel arbeidersbaantje blijven steken. Kunnen ze na jaren sparen toch iets leuks kopen wat toch leuk rijdt. Maar goed, discussieren met jou heeft verder weinig zin, ik denk niet dat jij enig idee van stijl, historie of klasse hebt.

Hoe kan ik dit nog uitleggen.... Aaah ja. Als we het zouden hebben over films met fantastische auto-achtervolgingen dan zou jij roepen 'Fast of the Furious' en ik 'Ronin' of 'Bullit'. Qua oorlogsfilm zou ik dan gaan voor 'Der Untergang' of 'The Pianist' en jij voor 'Rambo III" of iets dergelijks. Geeft niks hoor, verschil moeten er zijn. Mensen zonder smaak ook, anders waren er ook geen mensen MET smaak.

Now, how old are you, where is your harbour, Have many things to do, open the door.
Yes, I live so true, without my lover. But tell me if the sky is blue, how old are you?
Proud member of the UVT vinyl-crew
pi_25428639
die 1000PK Skyline is geen productie wagen. omdat dat daar niet MAG! maar ze rijden er wel, omdat er dwzen ( zoals ik bv ) zijn die dat leuk vinden om te maken. Maar als je Nissan of Toyota het geld geeft en de rechten die Ferrari heeft, dan zullen ze dus ook wel met iets moois komen

en de Jappanners staan er nou eenmaal om bekend om bruut vermogen, driftcars etc

PS. Politie gaat er toch wel werk van maken

ff duimen voor Dennis LOL
  dinsdag 8 maart 2005 @ 18:34:07 #109
84341 alsem
ja toch
pi_25428680
quote:
Op dinsdag 8 maart 2005 18:12 schreef Kamphuys het volgende:

[..]

Ik ben overigens met je eens dat het ding niet eens echt mooi is. ZEKER de SLR maar ook de Carrera GT vind ik vele malen mooier. Maar ik heb er wel gewoon respect voor. Er zit zoveel historie achter dat gele plaatje alleen al. Zo'n wagen straalt zo veel meer uit dan die Japanse meuk.
dat was ik
maarre ferrari_racer is nou eenmaal een opschepperig jongetje dat er van droomt om later zelf een ferrari te hebben, hij heeft geluk dat hij met die rijke makelaar in aanraking is gekomen anders had hij er zelf mischien zelfs nog nooit in gereden
pi_25428695
Check deze Supra maar

1520 RWHP!

http://home.comcast.net/~missscissors/Marko1520WHP.MOV

Ps. @ Kamphuys Dat Japan wel op de Europese markt mag komen, heeft niks met hun afspraak daar te maken, niet meer dan 280pk!

Dus je hebt er GEEN HOL VERSTAND VAN!

en wat weet jij wat mensen met geld doen? das bij iedereen anders. Ik ken zat mensen die Skylines kopen omdat ze het kunnen betalen

En turbo motoren gaan helemaal niet Minder lang mee. het Toyota 2JZ-GTE motorblok is 1 vd sterkste blokken die er in Japan gemaakt zijn, 850RWHP kan behaald worden met STOCK INTERNALS!

En nee SUpra's etc zijn niet Makkelijk te tunen, vereist veel techniek, en verstand van ECU's etc ( AEM programming / Mapping )

Fast nt Furious is een KUT FILM! totaal verneukt door dingen die niet zo zijn

en Smaak bepaald ieder voor zichzelf
pi_25428712
PRAISE ALSEM!!!!
pi_25428748
eeuh dit topic gaat over het filmpje dus vergelijkingen met andere auto's aub achterwege laten

open desnoods een Ferrari Enzo VS hupelepup maar doe het niet hier, doe je het alsnog heb je kans dat je berichten verwijderd worden!

maw
ONTOPIC
Uit de gouden korenaren schiep God de Twentenaren,
en uit het kaf en de resten de mensen uit het Westen
pi_25428996
quote:
Op dinsdag 8 maart 2005 18:49 schreef Estolan het volgende:
ik dacht dat er maar 2 waren

Maarja Kamphuys, STERF LEKKAH ( op zn haags )
Nep Hagenees... STERUF LEKKÂH !!!

Maar goed, ik ging nog toelichten waarom ik GEEN Enzo zou willen hebben:
Het was ooit al is zo mooi in Top Gear gezegd: Het is een droomauto en zo moet het blijven, als je het eenmaal hebt valt die droom weg.

Oh ja, ben benieuwd hoe die KLPD'ers je gaan aanpakken...
Why Fart And Waste It When You Can Burp And Taste It?
pi_25429122
De duitse fora's gaan ook het filmpje van Ferrari-racer ontdekken:

bmw-drivers.de klik hier

Die verrückten Holländer Lambo, Ferrari etc.
Ik ga incognito door het leven..........
pi_25429564
Beste heren Moderators, gezien NL zo triest is om een filmpje wat een half jaar geleden is opgenomen als privé-opnames nu uit te zenden met veel tom tom geluiden wil ik jullie vragen om over de topics betreffende de snelle bolides een slotje te gooien en eventueel indien mogelijk en verantwoord een klein delete-tje in persoonlijke uitingen etc te gooien. Allemaal flink opgeblazen zeg, net of justitie met mij contact heeft gehad. Feit wat ik raar vind, ze hebben mijn rotkop in beeld. Ik vind dat zelf nogal gewaagd zonder toestemming. Mijn dank is groot!

En over de KLPD's ik zou maar editie.nl site bekijken en actienieuws....op mijn verjaardag in beeld. De geciteerde woorden.....justitie staat machteloos!!!
pi_25429829
Waarom ze je het dan op internet? Zodra je wat leuks op internet zet weet je gewoon dat het er niet meer vanaf komt. Je komt in tientallen archieven terecht (jouw filmpje staat bij mij op DVD ) en er duiken altijd wel mirrors op.
pi_25429884
Beetje hetzelfde als de Ghostrider, was ook ff een hype op Editie.nl etc...

Anders moet je het op portretrecht gooien ofzo, heb niet veel verstand van rechten met filmpjes. Maarja internet is een openbare bron, ach 80% van de kijkers is het morgen weer vergeten jou filmpje. Op de forums zal je nog wel enige bekendheid houden.
Ik ga incognito door het leven..........
pi_25429957
slotje op verzoek!
Uit de gouden korenaren schiep God de Twentenaren,
en uit het kaf en de resten de mensen uit het Westen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')