quote:
Op dinsdag 8 maart 2005 18:16 schreef Estolan het volgende:@ Kamphuys
AUB pas reageren als je ergens in verdiept hebt, je praat nu de grootste ONZIN!
A. in Japan is een een bepaalde Afspraak gemaakt??????? goh zou dat de reden zijn waarom de Evo's enz maar een bepaald vermogen kunnen hebben
B. Skyline's kunnen ook op NL kenteken
C. 1500pk kan je ook gewoon als Daily Drive gebruiken, zonder dat je veel hoeft te sleutelen
D. Hoe lang zou de Enzo mee gaan in Echte gereden Km's?
Oftewel, Hou maar op met commentaar geven als je er geen verstand van hebt
dank u
Ach ja, je lult er toch telkens maar wat overheen. Beweren dat de Enzo vol met oude techniek zit, maar als ik dan vraag wat er dan zo vernieuwend is aande Koenigsegg in jouw voorbeeld dan reageer je daar niet op.
A) Japan heeft volop toegang tot de Europese markt volgens mij, waar blijft hun supercar dan?? Ik beweer niet dat ze het niet zouden kunnen hoor.
B) Klopt ja, maar ja, niemand met geld wil in zo'n ding gezien worden. Die kiezen voor Europese chique a la Aston Martin, Ferrari en Maserati.
C) 1500pk ... Ken jij mensen die dat hebben? Lul nou niet zo slap
D) Dat zullen we wel weten als ze wat ouder zijn. Feit blijft dat turbo-motoren een stuk minder lang meegaan. Maar ja, als jij de meerwaarde van atmosferische paarden al niet begrijpt dan zijn we wat mij betreft uitgepraat.
Prima auto's hoor, die Supra's en Skyline's, makkelijk te tunen ook. Ideaal voor mensen die heel hun leven in een simpel arbeidersbaantje blijven steken. Kunnen ze na jaren sparen toch iets leuks kopen wat toch leuk rijdt. Maar goed, discussieren met jou heeft verder weinig zin, ik denk niet dat jij enig idee van stijl, historie of klasse hebt.
Hoe kan ik dit nog uitleggen.... Aaah ja. Als we het zouden hebben over films met fantastische auto-achtervolgingen dan zou jij roepen 'Fast of the Furious' en ik 'Ronin' of 'Bullit'. Qua oorlogsfilm zou ik dan gaan voor 'Der Untergang' of 'The Pianist' en jij voor 'Rambo III" of iets dergelijks. Geeft niks hoor, verschil moeten er zijn. Mensen zonder smaak ook, anders waren er ook geen mensen MET smaak.
Now, how old are you, where is your harbour, Have many things to do, open the door.
Yes, I live so true, without my lover. But tell me if the sky is blue, how old are you?
Proud member of the UVT vinyl-crew