Maar hij is dus niet total loss, dus zó zonde is het niet.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 13:54 schreef Fugie het volgende:
zonde is het wel, want opzich best dom dat zoiets gebeurt met die auto. Voor hetzelfde geld istie wel total loss en ben je wel ff goed de lul![]()
Hopelijk leert hij ervan en gaat hij nu zorgvuldig met zijn autotje om.
Jawel. Waar de oorzaak dan gezocht moet worden is een tweede.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 22:07 schreef _VoiD_ het volgende:
en dan kun je niet de controle verliezen?
van een vanquish naar een xkrquote:Op zaterdag 26 maart 2005 22:14 schreef alsem het volgende:
http://www.wreckedexotics.com/db7/db7_20040130_001.shtml
was regenachtig enzo, tja ongelukje zit in een klein hoekje..
gelukkig reed ik niet maar gewoon de eigenaar van de auto, ik zat ernaast..
volgende dag op kantoor de vanquish afgeleverd gekregen, 2 weken later ingeruild voor xkr convertible, in zijn ogen technisch gezien betere auto!
http://www.autogespot.com/viewimages.php?id=1704aa4b
hij heeft net in geneve de nieuwe amv8 vantage besteld..
ik sprak hem vanmiddag nog, stond hij daar met zo'n dikke patserbak!
blijkbaar kwa rijgedrag niet dus, die gozer heeft er wel verstand van denk ik..quote:Op zaterdag 26 maart 2005 22:55 schreef Repeat het volgende:
[..]
van een vanquish naar een xkr
en dan wel een am v8 kopen
De vanquish is duidelijk verheven boven die andere auto's
jij wel?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 12:06 schreef Youp het volgende:
[..]
droom jij maar lekker een eind verder![]()
heb jij al eens in een 700pk sterke RWD bak gereden zonder electronische hulpmiddelen?
een vriend van me had een testarossa met 550 pk, dat was d'r een zonder stuurbekrachtiging enzo, hij kon er wel gewoon in rijden.. zo erg de lul ben je dan ook weer niet als je in een testarossa rijdtquote:Op zondag 27 maart 2005 01:16 schreef MrSkyline het volgende:
[..]
jij wel?
het verschil tussen 500 en 700 pk is niet echt veel als je geen asm of tcs geinstalleerd hebt, dan ben je zowieso de lul.
maar kijk naar de rest van een viper, das techniek uit de jaren 70, en dan verwachten dat dat lekker rijd met 700 pk?
een sl 65 amg blijft ook niet op de weg zonder traction controll, maar rijd wel beter dan een viper.
dat is geen amerikaanse prutsbakquote:Op zondag 27 maart 2005 01:29 schreef alsem het volgende:
[..]
een vriend van me had een testarossa met 550 pk, dat was d'r een zonder stuurbekrachtiging enzo, hij kon er wel gewoon in rijden.. zo erg de lul ben je dan ook weer niet als je in een testarossa rijdt![]()
quote:Op zaterdag 26 maart 2005 22:14 schreef alsem het volgende:
Vipers zetten qua laterale grip impressive cijfers neer hoor, vergis je daar niet in. Gaat niet om de leeftijd van de techniek, gaat erom dat het werkt, en dat doet het in hun geval.quote:Op zondag 27 maart 2005 01:16 schreef MrSkyline het volgende:
[..]
jij wel?
het verschil tussen 500 en 700 pk is niet echt veel als je geen asm of tcs geinstalleerd hebt, dan ben je zowieso de lul.
maar kijk naar de rest van een viper, das techniek uit de jaren 70, en dan verwachten dat dat lekker rijd met 700 pk?
een sl 65 amg blijft ook niet op de weg zonder traction controll, maar rijd wel beter dan een viper.
laat ik het anders vragen:quote:
quote:Op zaterdag 26 maart 2005 22:14 schreef alsem het volgende:
quote:Op zaterdag 26 maart 2005 14:02 schreef Youp het volgende:
jaja ijsmeist is WEL zonde... want hij rijdt nu een x aantal dagen niet op de weg rond waar hij gespot kan worden door viper liefhebbers
achter de nieuwe ijselbrug op de weg naar de oude vlak na die rotonde:quote:Op zondag 27 maart 2005 15:01 schreef Xtreem het volgende:
[..]
laat ik het anders vragen:
waar in/rond zutphen?
wie wat waar?quote:Op zondag 27 maart 2005 15:17 schreef coz het volgende:
[..]! leuke site
![]()
grolsch ongelukje staat er ook op
bitchquote:Op zondag 27 maart 2005 21:15 schreef ijsmeis het volgende:
[..].
[egoistisch]hij komt hier vast niet in de buurt, dus mij maakt het niks uit, grinnik.[/egoistisch]
precies... en ondanks dat die dingen antiek zijn qua techniek domineerden ze wel het circuit meerdere jaren achter elkaarquote:Op zondag 27 maart 2005 13:46 schreef Five_Aces het volgende:
[..]
Vipers zetten qua laterale grip impressive cijfers neer hoor, vergis je daar niet in. Gaat niet om de leeftijd van de techniek, gaat erom dat het werkt, en dat doet het in hun geval.
quote:Op maandag 28 maart 2005 00:28 schreef alsem het volgende:
[..]
achter de nieuwe ijselbrug op de weg naar de oude vlak na die rotonde:
[[url=http://i137.exs.cx/img137/8803/probleem0010sw.th.jpg]afbeelding][/URL]
[..]
275 met een carrera 994 4s, op die weg is mijn record, op de weg ervoor (ongeveer hetzelfde) met die db7 260, dus zeker relaxt weggetjequote:Op maandag 28 maart 2005 12:17 schreef Xtreem het volgende:
[..]![]()
Damn. Dat is zo'n lekker volgas stukje...![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |