Loser...quote:Op donderdag 10 maart 2005 10:12 schreef dnzl het volgende:
Mooi filmpje, ik heb me wel mateloos geirriteerd aan de term "Enzo Ferrari". Claim je zo'n grote fan te zijn van Ferrari, weet je niet eens hoe je het op een correcte manier uitspreekt.
Het is Ferrari Enzo
Je bedoelt dat men daar gemiddeld verder/meer moet rijden?quote:Op donderdag 10 maart 2005 10:39 schreef ook_gek het volgende:
Gek he dat er in duitsland meer doden en gewonden vallen dan in nederland beteft het verkeer.
Gelukkig is duitsland ook niet iets groter dan nederland
Seauuuu wat een afgang hey!!quote:Op donderdag 10 maart 2005 10:39 schreef MikeyMan het volgende:
[..]
Loser...
Het is Enzo Ferrari...![]()
[offtopic]kijk anders maar op ferrari.it, voordat je weer onzin gaat verkondigen[/offtopic]
quote:Op donderdag 10 maart 2005 10:39 schreef ook_gek het volgende:
Gek he dat er in duitsland meer doden en gewonden vallen dan in nederland beteft het verkeer.
Gelukkig is duitsland ook niet iets groter dan nederland
Kben nu even niet in de gelegenheid het na te kijken, maar google er maar eens naar. Of kijk even in mijn postgeschiedenis in PTA. Ik heb hier nl wel vaker de mythe moeten ontzenuwen dat Duitsers zoveel beter rijden dan Nederlanders.quote:Op donderdag 10 maart 2005 10:22 schreef Jalu het volgende:
[..]
Bron? En dan graag relatief t.o.v. het aantal voertuigkilometers? Komt me vreemd over namelijk, het verkeer in Duitsland is stukken prettiger om je in te bevinden dan het overspannen "ik-weet-het-beter-dan-jij" Nederlandse (:r) verkeersgedrag waarin men elkaar intussen geen centimetertje asfalt gunt...
In haar fotoboek staat kiss my ass.quote:Op woensdag 23 maart 2005 22:56 schreef VanDread het volgende:
Niet meer schat![]()
ps: potjandorie ik ben morgen in Utrecht, zullen we trouwen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |