Nog nooit van gehoordquote:Op maandag 21 maart 2005 15:25 schreef ajuu het volgende:
was gisteravond naar amsterdam eerst in habibi (wat "lieve schat' betekent) en daarna in de trut (wat trut betekent).![]()
Dus Ajuu gaat zich binnenkort opgeven voor een cursus arabisch dansenquote:Op maandag 21 maart 2005 17:10 schreef ajuu het volgende:
in habibi draaien ze natuurlijk arab dansmuziek, daar wil je wel op dansen, als je kon, maar schudden van buik en schouders moet ik nog leren. durf ooknog niet zo daar te gaan dansen. jongens (en meisjes komen soms in hun eentje) dansen met oudere mannen traditioneel, heel tof omte zien.
de muziek in de trut is soort doet-er-niet-toe het is er zoo vol met mensen dat je de dj gewoon niet h oort, de muziek is meer soort achtergrond, je hoort iets van een beat en soms herken je iets maar dar blijft het bij, echt dansen kun je er toch niet, m'mag iker even langs"![]()
*luistert devendra banhart* (singer/songwriter)
nee habibi is een veilige haven. maar op straat wordt ikw el gewoon voor homo uitgescholden door marok jongens. vaak zijn dat wel pubers, die zijn natuurlijk ook heel erg bezig met stoer zijn en erbij horen. en ik ben duidelijk niet-stoer. en niet-stoer is al snel homo. (daar hoef je verder niet verwijfd voor te zijn).quote:Op maandag 21 maart 2005 17:53 schreef creno het volgende:
maar in dat cafe/club, merk je dan iets van die anti-gay houding ?
(speciaal voor waxx gebruik ik zijn quote)quote:Op maandag 21 maart 2005 17:45 schreef Waxxer het volgende:
Mja, beeld geschept door de media heIk geloof dat soort dingen pas echt, als ik het zelf ervaar
Ik zag laatst opeens dat een kamer in mijn buurt, op de begane grond al 300 euro kost!quote:Op maandag 21 maart 2005 18:00 schreef DennisMoore het volgende:
Hmm... ik denk dat ik in Utrecht wil gaan wonen.
't Is alleen zo duuuurrrr....
Ik ga in Utrecht wonenquote:Op maandag 21 maart 2005 18:00 schreef DennisMoore het volgende:
't Is alleen zo duuuurrrr....
waarom?quote:Op maandag 21 maart 2005 18:00 schreef DennisMoore het volgende:
Van mij wel, moet ik alleen effe overleggen met een zekere MMquote:Op maandag 21 maart 2005 18:08 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Mag ik mee?.
[..]
Beter voor m'n sociale leven. :$.
doet squeeze (dat bedoelt voor de volgende doelgroep, zeg de eind20 en 30ers) niet hetzelfde?quote:Op maandag 21 maart 2005 18:08 schreef Waxxer het volgende:
Ik vind persoonlijk als mens zijnde, Expreszo het homozijn meer presenteert als een lifestyle idd dan een geaardheid. En als iedere jongere zich zou aanpassen aan hetgeen Expreszo beschrijft, dan zie ik de toekomst heel, heeeelll somber in. Maarja, wie ben ik he....
Ohhh ja dat is zeker zo! Vreemdgaan, vrije seks, dure spullen, geen kinderen, lekker ánders zijn en dáármee scoren als mens zijnde, ipv anders zijn en daar een probleem van maken. Oftewel, maak van je probleem een eye catcher. Nee, idd, dat kan ik ook niet onderschrijven....quote:Op maandag 21 maart 2005 18:13 schreef ajuu het volgende:
[..]
doet squeeze (dat bedoelt voor de volgende doelgroep, zeg de eind20 en 30ers) niet hetzelfde?
homo+lifestyle = gay
in die zin ben ik niet zoveel meer of minder anti-gay dan de gemiddelde marok-jongen.
kyle minoque zegt mij net zoveel als cheb kaleb.
op zich ben ik niet tegen probleem-als-eyecather, ik vind hetalleen jammer dat iedereend dezelfde eyecather koopt. of dat squeeze het beetje propageert om alemaal hetzelfde te doen eigenlijk. maar ja is het een taak van squeeze (of: de media) om alternatieven te bieden?quote:Op maandag 21 maart 2005 18:17 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ohhh ja dat is zeker zo! Vreemdgaan, vrije seks, dure spullen, geen kinderen, lekker ánders zijn en dáármee scoren als mens zijnde, ipv anders zijn en daar een probleem van maken. Oftewel, maak van je probleem een eye catcher. Nee, idd, dat kan ik ook niet onderschrijven....
quote:Op maandag 21 maart 2005 18:11 schreef Ryan_R het volgende:
Van mij wel, moet ik alleen effe overleggen met een zekere MM![]()
Samen stoppen...jajaquote:Op maandag 21 maart 2005 18:13 schreef Waxxer het volgende:
En oh, ja, ik wil ook wel meeKunnen we samen stoppen
met eeehhh
en ik ben heel lief!
Ik las bijna shoppen ipv stoppenquote:Op maandag 21 maart 2005 18:13 schreef Waxxer het volgende:
En oh, ja, ik wil ook wel meeKunnen we samen stoppen
met eeehhh
en ik ben heel lief!
Die je dan ook niet gehad zou hebben, als ik er alleen had gewoondquote:Op maandag 21 maart 2005 18:30 schreef DennisMoore het volgende:
[..].
Neh, ik zou iets willen met iig eigen keukentje..
dat hebik nog nooit gehoord gelukkig.quote:Op maandag 21 maart 2005 18:38 schreef Great_Expectations het volgende:
Van die beperkte homo's die zeggen "ach, dat komt nog wel" als je zegt dat je niet van die lifestyle (of de gayscene) houd
Je was me net voor.quote:Op maandag 21 maart 2005 18:43 schreef Waxxer het volgende:
.......als dat klinkt alsof ik wat met MM heb uitgespookt, dan berust dat op een misverstand trouwens
Ik geloof jou welquote:Op maandag 21 maart 2005 18:43 schreef Waxxer het volgende:
.......als dat klinkt alsof ik wat met MM heb uitgespookt, dan berust dat op een misverstand trouwens
Ik hoor toch hele andere dingen.quote:Op maandag 21 maart 2005 18:43 schreef Waxxer het volgende:
Dis someone say "Shoppen"?quote:Op maandag 21 maart 2005 18:35 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ik las bijna shoppen ipv stoppen![]()
![]()
quote:Op maandag 21 maart 2005 18:47 schreef Great_Expectations het volgende:
Ik dacht eerst dat Waxxer enmisschien iets met elkaar hadden.
.
En ik dan weer op de Squeeze (want daar kreeg je Angels in America bijquote:Op maandag 21 maart 2005 18:45 schreef Great_Expectations het volgende:
Hoewel ik dan weer wel een abonnement heb op de Expreszo..
Dat dachten er meer.quote:Op maandag 21 maart 2005 18:47 schreef Great_Expectations het volgende:
Ik dacht eerst dat Waxxer enmisschien iets met elkaar hadden.
.
Hoezo is dat erger?quote:Op maandag 21 maart 2005 18:51 schreef Waxxer het volgende:
Touwens nu lees ik steeds "soppen" ipv "shoppen", das nog veel erger
En mijn leven is al tijden boooorrrrriiiiiinnngggg, om het lifestylish te zeggen, of ja, boring qua homoseksuele levensstijl dan he.
Dat laatste kan ook door de lente komenquote:Op maandag 21 maart 2005 18:57 schreef Blubberzwijn het volgende:
ik heb veel te veel sla gegetenvoel me net een konijn nu
Bah groente.. hier een mckroketquote:Op maandag 21 maart 2005 18:57 schreef Blubberzwijn het volgende:
ik heb veel te veel sla gegetenvoel me net een konijn nu
euhm... dingesquote:Op maandag 21 maart 2005 19:02 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
En wie moet er dan bij deingevuld worden?
quote:Op maandag 21 maart 2005 19:04 schreef Waxxer het volgende:
a-n-d-e-r o-n-d-e-r-w-e-r-p
Anders ontstaan er weer roddels waar niks van waar is
Had je dan graag gewild dat het waar was geweest?quote:Op maandag 21 maart 2005 19:04 schreef Waxxer het volgende:
Ah joh.. is leukquote:Op maandag 21 maart 2005 19:04 schreef Waxxer het volgende:
de ene keer Waxt hij, de andere keer ik zelfquote:Op maandag 21 maart 2005 19:10 schreef Great_Expectations het volgende:
Enzie je ook niet zo vaak meer hier.
.
Wonen jullie samen!quote:Op maandag 21 maart 2005 19:11 schreef Waxxer het volgende:
[..]
de ene keer Waxt hij, de andere keer ik zelf![]()
quote:Op maandag 21 maart 2005 19:01 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Bah groente.. hier een mckroket
[afbeelding]
En nou weet ik hetquote:Op maandag 21 maart 2005 19:10 schreef Great_Expectations het volgende:
Enzie je ook niet zo vaak meer hier.
.
Ik wel! Ik wel! Ik wel!!!quote:Op maandag 21 maart 2005 19:17 schreef Great_Expectations het volgende:
Eerlijk gezegd heb ik zelf geen idee wieis.
.
"It's me, Marc-Marie"quote:Op maandag 21 maart 2005 19:25 schreef BadBadPresident het volgende:
Hm mark marie huijbrechts bij rtl boulevard, ik vind hem zo tof.
quote:Op maandag 21 maart 2005 19:01 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
[afbeelding]
Die ga ik zo halenquote:Op maandag 21 maart 2005 19:01 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
[afbeelding]
Die's op zich wel te doen ja.quote:Op maandag 21 maart 2005 20:37 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
TOMATO FLATBREAD!!!
Nee?quote:Op maandag 21 maart 2005 20:52 schreef Weemz het volgende:
yoghurtsaus? weet je wel wat daar in zit???
redelijk jaloers nuquote:Op maandag 21 maart 2005 20:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die ga ik zo halen
Eerst pup ophalen, en dan de MacDrive door, vrooooaarrrrrrrrr
hier mijn persoonlijke recept:quote:Op maandag 21 maart 2005 20:54 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nee?Deel ons jouw persoonlijke recept!
Waxje was lid van de Dinxperdingese kleutermafia?!quote:Op maandag 21 maart 2005 21:28 schreef Great_Expectations het volgende:
Waar was JIJ trouwens, Waxxer, op die ene avond in 1990? Op je kinderfietsje de buurt met je waterpistool onveilig aan het maken?.
Leuke ipod shufflequote:Op maandag 21 maart 2005 22:04 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
FUCK ME:
http://web.newsguy.com/ittamiss/pics/rs1.jpg
RYAN PHILLIPE
Zat ik ook al!quote:
Ik was 11 en sliep braafquote:Op maandag 21 maart 2005 21:28 schreef Great_Expectations het volgende:
Waar was JIJ trouwens, Waxxer, op die ene avond in 1990? Op je kinderfietsje de buurt met je waterpistool onveilig aan het maken?.
Veel te oud voor jou.quote:Op maandag 21 maart 2005 22:04 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
FUCK ME:
http://web.newsguy.com/ittamiss/pics/rs1.jpg
RYAN PHILLIPE
quote:
Confucius says: Time flies like arrow, fruit flies like banana.quote:Op maandag 21 maart 2005 22:57 schreef Nuvole het volgende:
Tsja, 30 jaar, jij kunt het weten hoe dat voelt, toch?![]()
quote:Op maandag 21 maart 2005 22:59 schreef Waxxer het volgende:
30+'ers herken je aan de opeens zeer veranderde vorm van de tepels, valt mij op....
Tja... er is een site www.cookingwithcum.com alleen is die tijdelijk gesloten omdat ze een boek gaan maken...quote:Op maandag 21 maart 2005 21:10 schreef creno het volgende:
hier mijn persoonlijke recept:
Yoghurtsaus
Benodigdheden:
2 teentjes knoflook
50 g amandelen
3 dl yoghurt
2 el olijfolie
1 el wijnazijn
3 el peterselie
1 snufje zout
Maak de knoflook schoon. Doe alle ingrediënten in de mengkom van een foodprocessor en laat de machine 15 seconden draaien.
doe de saus in een kom en laat hem in de koelkast door en door koud worden.
en weemz wat is het jouwe ?
quote:Op maandag 21 maart 2005 22:59 schreef Waxxer het volgende:
30+'ers herken je aan de opeens zeer veranderde vorm van de tepels, valt mij op....
Wat dinges zegt.quote:Op maandag 21 maart 2005 23:09 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Prachtige theorie idd, die smeekt om meer uitleg en voorbeelden.
Proof it!
Nog steeds ja? Je zou toch liposucken?quote:Op maandag 21 maart 2005 23:21 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Kan iemand die uitgezakte foto van RP even wegdoen, als ik daar behoefte aan heb kijk ik wel even in de spiegel.
Nee, niet nog steeds, maar het kan altijd strakker.quote:Op maandag 21 maart 2005 23:24 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Nog steeds ja? Je zou toch liposucken?.
En pakweg 10 jaar geleden? Anders kunnen we geen vergelijking maken.quote:
Niet.quote:Op maandag 21 maart 2005 23:25 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Nee, niet nog steeds, maar het kan altijd strakker.
File cannot be found.quote:Op maandag 21 maart 2005 23:28 schreef Nuvole het volgende:
En pakweg 10 jaar geleden? Anders kunnen we geen vergelijking maken.![]()
Nou ja, let maar eens op in al die profielen, je ziet heeeell vaak van die gespierde lijven, keurig caramelzonnebankbruin, en die tepels zien er dan zo hangerig uit, met vaak een Enge Grote Knobbel in het middenquote:Op maandag 21 maart 2005 23:09 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Prachtige theorie idd, die smeekt om meer uitleg en voorbeelden.
Proof it!
Ik wist niet dat ik er een hadquote:Op maandag 21 maart 2005 23:32 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Mijn minderwaardigheidscomplex is niet zo goed als die van jou..
Zou het dan net zo met je tepels gaan als met je oren? Oude mensen hebben altijd van die grote oren. Maar ik dacht dat dat aan het kraakbeen lag en voorzover ik weet zit dat niet in je tepels.quote:Op maandag 21 maart 2005 23:33 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou ja, let maar eens op in al die profielen, je ziet heeeell vaak van die gespierde lijven, keurig caramelzonnebankbruin, en die tepels zien er dan zo hangerig uit, met vaak een Enge Grote Knobbel in het middennet als dat oude vrouwen last krijgen van de look van hun borsten, hebben mannen dat volgens mij met tepels
Tepels hebben zwellichamen, daardoor worden ze hard.quote:Op maandag 21 maart 2005 23:46 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Zou het dan net zo met je tepels gaan als met je oren? Oude mensen hebben altijd van die grote oren. Maar ik dacht dat dat aan het kraakbeen lag en voorzover ik weet zit dat niet in je tepels.![]()
Meid, als je ligt te woelen, gaan ze zelfs kreunen!!quote:Op maandag 21 maart 2005 23:53 schreef DennisMoore het volgende:
Gaan je tepels ook zo tintelen, als ze slapen?
Misschien als je er een tijdje op ligt.
Misschien moet je er 's mee naar de dokter?quote:Op maandag 21 maart 2005 23:54 schreef Waxxer het volgende:
Meid, als je ligt te woelen, gaan ze zelfs [i]kreunen[i]!!
Ja, want 't verstoort m'n nachtrust welquote:Op dinsdag 22 maart 2005 00:01 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Misschien moet je er 's mee naar de dokter?.
Apart, je zal het maar hebben.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 00:10 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja, want 't verstoort m'n nachtrust wel
Ik denk het niet, als je hier niets te zoeken hebt, dan kun je maar beter wegblijven uit dit topic.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 00:30 schreef DePresident het volgende:
Volgens mij is dit de perfecte slowchat voor ons
Mjah, Ruis in je AT, ik ken het.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 00:35 schreef Ruis het volgende:
en nu heb ik dit topic weer 2 dagen in mn AT ofzo
quote:Op dinsdag 22 maart 2005 00:37 schreef DePresident het volgende:
Posten er lekkere kerels in deze reeks?
Okay man Ruis gozert!quote:Op dinsdag 22 maart 2005 00:41 schreef Ruis het volgende:
de posts zijn weg en beschouw jezelf als gewaarschuwd
Dankjewel! Het is goed op te merken dat er oplettende modjes zijn in Onzin.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 00:41 schreef Ruis het volgende:
Misschien dat je nu ook eens wat chicks kan scoren.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 00:35 schreef Ruis het volgende:
en nu heb ik dit topic weer 2 dagen in mn AT ofzo
Wat hij zegt.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 00:41 schreef Ruis het volgende:
for fucks sake, enough about the sig. already...quote:Op dinsdag 22 maart 2005 00:45 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Misschien dat je nu ook eens wat chicks kan scoren.
Hmmz.. men zegt soms wel dat homo's een zekere aantrekkingskracht uitoefenen op vrouwen, maar ik merk daar zelf eigenlijk nooit wat van.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 00:45 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Misschien dat je nu ook eens wat chicks kan scoren.
quote:Op dinsdag 22 maart 2005 00:41 schreef Waxxer het volgende:
[..]![]()
![]()
Je zou irl ook zo kijken!![]()
*in billen knijp*
Nah, is dat nou toevallig!quote:Op dinsdag 22 maart 2005 00:47 schreef DePresident het volgende:
[..]
Ja door Nikky. Voor jou heb ik 0,0 % respect.
heh , hoe bedoel je?quote:Op dinsdag 22 maart 2005 00:53 schreef Great_Expectations het volgende:
Hmmz.. Toch opvallend dat bepaalde users zich aan de smiley-interpunctie houden en andere niet..
Het zal wel niet, maar als jij echt Rodie heet, dan ben je wel behoorlijkquote:
Raar hoor! Ik heb niet eens een voice-mail geile beerquote:Op dinsdag 22 maart 2005 00:59 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Het zal wel niet, maar als jij echt Rodie heet, dan ben je wel behoorlijk
,,Halloooo met Rodie van Drongelen. Helaas, ik ben er even niet, maar als je wat piept na de boodschap... eeehh een boodschap inspreekt na de piep, dan terug ik je zo spoedig mogelijk be... eeehhh... bel ik je zo spoedig mogelijk terug! Doewie!"
En nu ga ik echt echt echt slapen
Nee maar wel een grote waffel die ons allen bij-zon-der irriteertquote:Op dinsdag 22 maart 2005 01:04 schreef Rowdie het volgende:
[..]
Raar hoor! Ik heb niet eens een voice-mail geile beer![]()
Vroege hetero, checking in.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 01:49 schreef BadBadPresident het volgende:
late-homo meld zich
ahhhquote:Op dinsdag 22 maart 2005 11:00 schreef Semisane het volgende:Mogge allen ten zame.....M'n vriendje heeft koorts
![]()
...zielterig gewoon....Maar hem verzorgen is leuker dan werk....dus vin ik het neit erg om wat later te zijn
![]()
wat een onwijs on-aantrekkelijk lijfquote:Op dinsdag 22 maart 2005 10:47 schreef Weemz het volgende:
Goedemorgen...
Oh kijk! er zijn nog meer RP-foto's...
of misschien eens proberen te begrijpen hoe marok jongens homoseksualiteit zien. kan ook. wij zijn net zo goed onwetend over hun zaken hoor.quote:Op maandag 21 maart 2005 18:08 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
T is ook onwetendheid..als je de turkse/marrokaanse/attilliaanse/surinaamse jongens uitlegt hoe bepaalde zaken stoppen de pesterijtjes ook omdat ze zich een stuk minder geintimideerd voelen
jij onder controle??? waxxer+controle =quote:Op dinsdag 22 maart 2005 12:20 schreef Waxxer het volgende:
Halloohoooo.......
Haast+schrijven=hyper
*onder controle heb*
Hai
hahaha, meteen mee trouwen ook nog?quote:Op dinsdag 22 maart 2005 11:04 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
ahhh![]()
er was hier net eenrussische
jongen
![]()
Dat zeg ik ook niet.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 12:01 schreef ajuu het volgende:
[..]
of misschien eens proberen te begrijpen hoe marok jongens homoseksualiteit zien. kan ook. wij zijn net zo goed onwetend over hun zaken hoor.![]()
Het is dta je z'n initialen vermeld maar anders had ik 'm niet herkendquote:
quote:Op dinsdag 22 maart 2005 18:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het is dta je z'n initialen vermeld maar anders had ik 'm niet herkend
geef mij 'm maar in z'n Studio 54 periode
[afbeelding]
nee, sommige dingen zien zij ANDERSquote:Op dinsdag 22 maart 2005 17:23 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet.
Maar sommige dingen zien zij gewoon verkeerd
ga je bij een knokploeg werken?quote:Op dinsdag 22 maart 2005 17:07 schreef Vlarp het volgende:
Ik heb vandaag 4 zwarte overhemden en een zwarte sweater gekregen, de nieuwe bedrijfskleding
Je moet mij eens wat muziek donerenquote:Op dinsdag 22 maart 2005 18:27 schreef Cybart het volgende:
we gaan vrijdag open
heb vandaag mn nieuwe lichtinstalatie en mn nieuwe mengpaneel gezien![]()
![]()
![]()
nog maar 3 keer slapen
en dan vrijdagmiddag ff al mn nieuwe apperatuur checken en indraaien
*alvast in stemming kom*
* Cybart is playing: Dr Kucho & Gregor Salto - Can't Stop Playing (Amsterdam Funk Mix)
D O Mquote:Op dinsdag 22 maart 2005 18:39 schreef Blubberzwijn het volgende:
hmm mijn moeder vroeg iets aan me en ik zei maar ja.. en zij van ok tot straks dan..
en nu heb ik geen flauw idee wat ze nou eigenlijk zei
Euh.... Ik moet bijna iedere dag in pak.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 18:05 schreef Ang3l het volgende:
Haaaj!
Morgen een meeting.... in pak
u-UH... dan toch wel in angel-stijl (met een shirt met capuchon d'ronder en gympies
)
Ik vind (standaard) pakken vreselijk.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 18:44 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Euh.... Ik moet bijna iedere dag in pak.. In G_E stijl dan.
.
Bloes, Ang3l, bloes!quote:Op dinsdag 22 maart 2005 18:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind (standaard) pakken vreselijk.
Ik val dan ook niet op mannen in pak, ook al kwijlen daar veel homo's op.
Uitzondering zijn mooie originele pakken, of juist met een detail wat je niet verwacht.
Maar het standaard driedelige maatpak vind ik wel zo fantasieloos..... Maar goed, altijd nog beter dan de pantalon met ruitjes/streepjes blouse (OVERHEMD angel, OVERHEMD!)
Jij zit ook in elk topic geloof ik he?quote:Op dinsdag 22 maart 2005 18:55 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Jaa met jou dan? Tijdje niet meer gesproken.
Ik heb je nog nooit gesprokenquote:Op dinsdag 22 maart 2005 18:55 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Jaa met jou dan? Tijdje niet meer gesproken.
Teenslippers zijn voor homo'squote:Op dinsdag 22 maart 2005 18:52 schreef BadBadPresident het volgende:
Lekker op teenslippers na de winkel toeneten nee het is niet koud
![]()
Het regent ............quote:Op dinsdag 22 maart 2005 18:52 schreef BadBadPresident het volgende:
Lekker op teenslippers na de winkel toeneten nee het is niet koud
![]()
*laat met trots 2 paar zien*quote:
Het is werkkleding voor mij. Een politieagent of brandweerman loopt in uniform, een dokter in witte jas en G_E in pak.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 18:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind (standaard) pakken vreselijk.
Ik val dan ook niet op mannen in pak, ook al kwijlen daar veel homo's op.
Uitzondering zijn mooie originele pakken, of juist met een detail wat je niet verwacht.
Maar het standaard driedelige maatpak vind ik wel zo fantasieloos..... Maar goed, altijd nog beter dan de pantalon met ruitjes/streepjes blouse (OVERHEMD angel, OVERHEMD!)
*ook 2 paar laat zien*quote:
Ja, ben je nou hetero of homo. Wel duidelijkheid graag.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 19:07 schreef BadBadPresident het volgende:
Dat van de teenslippers was alweer van vanmiddagen teenslippers zijn tof
lekker homo achtig..
voor de rest ben ik toch vrij hetero
Ik kan kiezen tussen 3 zwarte overhemden met korte mouwen, 2 zwarte overhemden met lange mouwen en 1 zwarte sweater voor werkquote:Op dinsdag 22 maart 2005 19:07 schreef ajuu het volgende:
ik heb geen werkkleding![]()
voordeel van werkkleding is volgens mij dat je niet iedere dag hoeft nate denken wat je aandoet. (als je fulltime werkt dan)
btw, ik ben inmiddels bijna beter bekend met het leven in dinxperloo dan met mijn eigen lichaam.
maart dat terzijde. maart, hahahaha.![]()
quote:Op dinsdag 22 maart 2005 19:08 schreef Waxxer het volgende:
Ja, voordat ik slip, even spammen: Bijbaan-dilemma Dus wie een Waxxer-probleem kan doorstaan, kan daar terecht
quote:Hallo, ik ben Waxxer.
doen we nu weer even gezellig.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 19:09 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ja, ben je nou hetero of homo. Wel duidelijkheid graag..
horecaquote:Op dinsdag 22 maart 2005 19:11 schreef Cybart het volgende:
op school moet ik in pak of in mn kokskleding
op mn stage moet ik in kokskleding
en op mn werk ga ik in mn eigen kloffie, behalve in de bediening, daar hadden we altijd felgele polo's voor, maar krijgen we nu blauw/grijze outfits voor
je hebt het gehad met je 9 tot 5 computer baan?quote:Op dinsdag 22 maart 2005 19:12 schreef Vlarp het volgende:
[..]
horeca
Toch weer eens rond gaan kijken voor een baan in de horeca denk ik...
beetje last van tourette??quote:
Het jaar van de teenslippersquote:Op dinsdag 22 maart 2005 19:02 schreef Markie-Mark het volgende:
Muhahahahahahahhaahhaahahahahahahahahahahha
*teenslippers zijn geil......ook in 2005*
't is best makkelijk hoor.. maar het gaat vervelenquote:Op dinsdag 22 maart 2005 19:14 schreef Cybart het volgende:
[..]
je hebt het gehad met je 9 tot 5 computer baan?
Moet ik de logeerbedden vast opmaken?quote:Op dinsdag 22 maart 2005 19:05 schreef Vlarp het volgende:
Allemaal nichten zijn jullie!!!![]()
*kuch*
Wanneer gaan we weer eens stappen met een groepje trouwens?
een beetje elke keer hetzelde?quote:Op dinsdag 22 maart 2005 19:18 schreef Vlarp het volgende:
[..]
't is best makkelijk hoor.. maar het gaat vervelen
Mits goed onderhouden leuke teentjes, en niet van die enge afgestompte afgekloven kaasklompjesquote:Op dinsdag 22 maart 2005 19:02 schreef Markie-Mark het volgende:
teenslippers zijn geil......
wat ga je doen???quote:Op dinsdag 22 maart 2005 19:19 schreef Waxxer het volgende:
Maar ik ga even de boel van me af theatersporteren
Ik heb de hele tijd in barcelona op slippers gelopen. Moest er erg aan wennen (in het begin 's avonds continu kramp in m'n voet) maar na een tijdje was het gewoon berg op berg af trapje op trapje af barcelonees op barcelonees af in de slippers hoorquote:Op dinsdag 22 maart 2005 19:19 schreef Vlarp het volgende:
Misschien loop ik toch wel op slippers deze zomer hoor ..
weer iemand bekeerdquote:Op dinsdag 22 maart 2005 19:19 schreef Vlarp het volgende:
Misschien loop ik toch wel op slippers deze zomer hoor ..
Havaianasquote:Op dinsdag 22 maart 2005 19:16 schreef BadBadPresident het volgende:
[..]
Het jaar van de teenslippershet komt weer helemaal terug...http://www.havaianas.com/index.asp de betere teenslippers..
Daar werd je echt mee doodgegooid in Barcelona afgelopen jaar, overal dat leuke vlagje d'rop .... pffffffffffff. En ik snapte alleen niet waarom die dan weer mooier waren dan iedere andere felgekleurde (maar euro's goedkopere) teenslipper, maar ik ben dan ook weer niet echt zo merkengeilquote:
Terrasjes lopen ofzo..quote:Op dinsdag 22 maart 2005 19:19 schreef Cybart het volgende:
[..]
een beetje elke keer hetzelde?
ja, dat maak je in de horeca niet snel mee
* Cybart wil naar RockIn'Park![]()
![]()
![]()
![]()
Als het nou dvd's waren geweest...quote:Op dinsdag 22 maart 2005 19:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Daar werd je echt mee doodgegooid in Barcelona afgelopen jaar, overal dat leuke vlagje d'rop .... pffffffffffff. En ik snapte alleen niet waarom die dan weer mooier waren dan iedere andere felgekleurde (maar euro's goedkopere) teenslipper, maar ik ben dan ook weer niet echt zo merkengeil
Terras lopen zuigt.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 19:25 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Terrasjes lopen ofzo..Of bedienen in een restaurant, tappen achter de bar
Merken dvd's?quote:Op dinsdag 22 maart 2005 19:26 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Als het nou dvd's waren geweest....
quote:Op dinsdag 22 maart 2005 19:23 schreef Waxxer het volgende:
[..]
TheatersportImproviseren enz
Beetje Ajuutje spelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |