Objection!!quote:Op zondag 20 maart 2005 13:30 schreef G_E ook iets:
Nee, wij = wij oudjes (Ang3l, G_E en alle anderen 25+ homo's)
Ja, best, ik heb nog 2 minuten over.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zal ik dan nu an Angels & Demons beginnen?
Of eerst Kartonnen Dozen uitlezen..........L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
achja gewoon beetje kloten en rondhangen op msn op momenten dat je niks te doen hebquote:Op zondag 20 maart 2005 14:40 schreef Great_Expectations het volgende:
Maar wat houdt dat nou psies in, MSN-sletten?.
*alles weten wil*
oooo, dat doe ik dagelijks! *zich jong voel*quote:Op zondag 20 maart 2005 14:42 schreef BadBadPresident het volgende:
[..]
achja gewoon beetje kloten en rondhangen op msn op momenten dat je niks te doen hebzoals saaie zondagen
Zoekt en gij zult vindenquote:Op zondag 20 maart 2005 14:49 schreef BadBadPresident het volgende:
jij bent hipmag ik je handtekening?op msn?
quote:Op zondag 20 maart 2005 14:41 schreef Ang3l het volgende:
Zo, de Da Vinci Code is uit ......Nah, Angels & Demons is wel aardig, tot ongeveer 2/3. De plotwendigen worden gekunsteld en wordt het te duidelijk merkbaar dat Dan Brown eigenlijk niet meer weet hoe hij een fatsoenlijk einde aan het verhaal moet breien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zal ik dan nu an Angels & Demons beginnen?
Of eerst Kartonnen Dozen uitlezen..........
En ik weet dat er zoiets is als "suspension of disbelief", maar wat er bij mij niet in gaat is dat een professor uit Harvard eerst voor het oog van de wereldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. maar dat ten tijde van de Da Vinci Code zich dat niemand meer lijkt te herinneren. Niemand die zegt "Oooh, u bent die professor die een paar jaar terug..."
En er zijn rare tegenstrijdigheden: in de Da Vinci code kan Langdon niet rijden in een auto zonder automaat, maar in Angels & Demons heeft hij daar geen problemen mee..
Niet?quote:
Caramba?quote:Op zondag 20 maart 2005 15:03 schreef XiChico het volgende:
ai
Ben je nieuw of ben je een kloon?quote:Op zondag 20 maart 2005 15:03 schreef XiChico het volgende:
ai
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |