Samen stoppen...jajaquote:Op maandag 21 maart 2005 18:13 schreef Waxxer het volgende:
En oh, ja, ik wil ook wel meeKunnen we samen stoppen
met eeehhh
en ik ben heel lief!
Ik las bijna shoppen ipv stoppenquote:Op maandag 21 maart 2005 18:13 schreef Waxxer het volgende:
En oh, ja, ik wil ook wel meeKunnen we samen stoppen
met eeehhh
en ik ben heel lief!
Die je dan ook niet gehad zou hebben, als ik er alleen had gewoondquote:Op maandag 21 maart 2005 18:30 schreef DennisMoore het volgende:
[..].
Neh, ik zou iets willen met iig eigen keukentje..
dat hebik nog nooit gehoord gelukkig.quote:Op maandag 21 maart 2005 18:38 schreef Great_Expectations het volgende:
Van die beperkte homo's die zeggen "ach, dat komt nog wel" als je zegt dat je niet van die lifestyle (of de gayscene) houd
Je was me net voor.quote:Op maandag 21 maart 2005 18:43 schreef Waxxer het volgende:
.......als dat klinkt alsof ik wat met MM heb uitgespookt, dan berust dat op een misverstand trouwens
Ik geloof jou welquote:Op maandag 21 maart 2005 18:43 schreef Waxxer het volgende:
.......als dat klinkt alsof ik wat met MM heb uitgespookt, dan berust dat op een misverstand trouwens
Ik hoor toch hele andere dingen.quote:Op maandag 21 maart 2005 18:43 schreef Waxxer het volgende:
Dis someone say "Shoppen"?quote:Op maandag 21 maart 2005 18:35 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ik las bijna shoppen ipv stoppen![]()
![]()
quote:Op maandag 21 maart 2005 18:47 schreef Great_Expectations het volgende:
Ik dacht eerst dat Waxxer enmisschien iets met elkaar hadden.
.
En ik dan weer op de Squeeze (want daar kreeg je Angels in America bijquote:Op maandag 21 maart 2005 18:45 schreef Great_Expectations het volgende:
Hoewel ik dan weer wel een abonnement heb op de Expreszo..
Dat dachten er meer.quote:Op maandag 21 maart 2005 18:47 schreef Great_Expectations het volgende:
Ik dacht eerst dat Waxxer enmisschien iets met elkaar hadden.
.
Hoezo is dat erger?quote:Op maandag 21 maart 2005 18:51 schreef Waxxer het volgende:
Touwens nu lees ik steeds "soppen" ipv "shoppen", das nog veel erger
En mijn leven is al tijden boooorrrrriiiiiinnngggg, om het lifestylish te zeggen, of ja, boring qua homoseksuele levensstijl dan he.
Dat laatste kan ook door de lente komenquote:Op maandag 21 maart 2005 18:57 schreef Blubberzwijn het volgende:
ik heb veel te veel sla gegetenvoel me net een konijn nu
Bah groente.. hier een mckroketquote:Op maandag 21 maart 2005 18:57 schreef Blubberzwijn het volgende:
ik heb veel te veel sla gegetenvoel me net een konijn nu
euhm... dingesquote:Op maandag 21 maart 2005 19:02 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
En wie moet er dan bij deingevuld worden?
quote:Op maandag 21 maart 2005 19:04 schreef Waxxer het volgende:
a-n-d-e-r o-n-d-e-r-w-e-r-p
Anders ontstaan er weer roddels waar niks van waar is
Had je dan graag gewild dat het waar was geweest?quote:Op maandag 21 maart 2005 19:04 schreef Waxxer het volgende:
Ah joh.. is leukquote:Op maandag 21 maart 2005 19:04 schreef Waxxer het volgende:
de ene keer Waxt hij, de andere keer ik zelfquote:Op maandag 21 maart 2005 19:10 schreef Great_Expectations het volgende:
Enzie je ook niet zo vaak meer hier.
.
Wonen jullie samen!quote:Op maandag 21 maart 2005 19:11 schreef Waxxer het volgende:
[..]
de ene keer Waxt hij, de andere keer ik zelf![]()
quote:Op maandag 21 maart 2005 19:01 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Bah groente.. hier een mckroket
[afbeelding]
En nou weet ik hetquote:Op maandag 21 maart 2005 19:10 schreef Great_Expectations het volgende:
Enzie je ook niet zo vaak meer hier.
.
Ik wel! Ik wel! Ik wel!!!quote:Op maandag 21 maart 2005 19:17 schreef Great_Expectations het volgende:
Eerlijk gezegd heb ik zelf geen idee wieis.
.
"It's me, Marc-Marie"quote:Op maandag 21 maart 2005 19:25 schreef BadBadPresident het volgende:
Hm mark marie huijbrechts bij rtl boulevard, ik vind hem zo tof.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |