Nog nooit van gehoordquote:Op maandag 21 maart 2005 15:25 schreef ajuu het volgende:
was gisteravond naar amsterdam eerst in habibi (wat "lieve schat' betekent) en daarna in de trut (wat trut betekent).![]()
Dus Ajuu gaat zich binnenkort opgeven voor een cursus arabisch dansenquote:Op maandag 21 maart 2005 17:10 schreef ajuu het volgende:
in habibi draaien ze natuurlijk arab dansmuziek, daar wil je wel op dansen, als je kon, maar schudden van buik en schouders moet ik nog leren. durf ooknog niet zo daar te gaan dansen. jongens (en meisjes komen soms in hun eentje) dansen met oudere mannen traditioneel, heel tof omte zien.
de muziek in de trut is soort doet-er-niet-toe het is er zoo vol met mensen dat je de dj gewoon niet h oort, de muziek is meer soort achtergrond, je hoort iets van een beat en soms herken je iets maar dar blijft het bij, echt dansen kun je er toch niet, m'mag iker even langs"![]()
*luistert devendra banhart* (singer/songwriter)
nee habibi is een veilige haven. maar op straat wordt ikw el gewoon voor homo uitgescholden door marok jongens. vaak zijn dat wel pubers, die zijn natuurlijk ook heel erg bezig met stoer zijn en erbij horen. en ik ben duidelijk niet-stoer. en niet-stoer is al snel homo. (daar hoef je verder niet verwijfd voor te zijn).quote:Op maandag 21 maart 2005 17:53 schreef creno het volgende:
maar in dat cafe/club, merk je dan iets van die anti-gay houding ?
(speciaal voor waxx gebruik ik zijn quote)quote:Op maandag 21 maart 2005 17:45 schreef Waxxer het volgende:
Mja, beeld geschept door de media heIk geloof dat soort dingen pas echt, als ik het zelf ervaar
Ik zag laatst opeens dat een kamer in mijn buurt, op de begane grond al 300 euro kost!quote:Op maandag 21 maart 2005 18:00 schreef DennisMoore het volgende:
Hmm... ik denk dat ik in Utrecht wil gaan wonen.
't Is alleen zo duuuurrrr....
Ik ga in Utrecht wonenquote:Op maandag 21 maart 2005 18:00 schreef DennisMoore het volgende:
't Is alleen zo duuuurrrr....
waarom?quote:Op maandag 21 maart 2005 18:00 schreef DennisMoore het volgende:
Van mij wel, moet ik alleen effe overleggen met een zekere MMquote:Op maandag 21 maart 2005 18:08 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Mag ik mee?.
[..]
Beter voor m'n sociale leven. :$.
doet squeeze (dat bedoelt voor de volgende doelgroep, zeg de eind20 en 30ers) niet hetzelfde?quote:Op maandag 21 maart 2005 18:08 schreef Waxxer het volgende:
Ik vind persoonlijk als mens zijnde, Expreszo het homozijn meer presenteert als een lifestyle idd dan een geaardheid. En als iedere jongere zich zou aanpassen aan hetgeen Expreszo beschrijft, dan zie ik de toekomst heel, heeeelll somber in. Maarja, wie ben ik he....
Ohhh ja dat is zeker zo! Vreemdgaan, vrije seks, dure spullen, geen kinderen, lekker ánders zijn en dáármee scoren als mens zijnde, ipv anders zijn en daar een probleem van maken. Oftewel, maak van je probleem een eye catcher. Nee, idd, dat kan ik ook niet onderschrijven....quote:Op maandag 21 maart 2005 18:13 schreef ajuu het volgende:
[..]
doet squeeze (dat bedoelt voor de volgende doelgroep, zeg de eind20 en 30ers) niet hetzelfde?
homo+lifestyle = gay
in die zin ben ik niet zoveel meer of minder anti-gay dan de gemiddelde marok-jongen.
kyle minoque zegt mij net zoveel als cheb kaleb.
op zich ben ik niet tegen probleem-als-eyecather, ik vind hetalleen jammer dat iedereend dezelfde eyecather koopt. of dat squeeze het beetje propageert om alemaal hetzelfde te doen eigenlijk. maar ja is het een taak van squeeze (of: de media) om alternatieven te bieden?quote:Op maandag 21 maart 2005 18:17 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ohhh ja dat is zeker zo! Vreemdgaan, vrije seks, dure spullen, geen kinderen, lekker ánders zijn en dáármee scoren als mens zijnde, ipv anders zijn en daar een probleem van maken. Oftewel, maak van je probleem een eye catcher. Nee, idd, dat kan ik ook niet onderschrijven....
quote:Op maandag 21 maart 2005 18:11 schreef Ryan_R het volgende:
Van mij wel, moet ik alleen effe overleggen met een zekere MM![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |