Niet.quote:Op maandag 21 maart 2005 23:25 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Nee, niet nog steeds, maar het kan altijd strakker.
File cannot be found.quote:Op maandag 21 maart 2005 23:28 schreef Nuvole het volgende:
En pakweg 10 jaar geleden? Anders kunnen we geen vergelijking maken.![]()
Nou ja, let maar eens op in al die profielen, je ziet heeeell vaak van die gespierde lijven, keurig caramelzonnebankbruin, en die tepels zien er dan zo hangerig uit, met vaak een Enge Grote Knobbel in het middenquote:Op maandag 21 maart 2005 23:09 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Prachtige theorie idd, die smeekt om meer uitleg en voorbeelden.
Proof it!
Ik wist niet dat ik er een hadquote:Op maandag 21 maart 2005 23:32 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Mijn minderwaardigheidscomplex is niet zo goed als die van jou..
Zou het dan net zo met je tepels gaan als met je oren? Oude mensen hebben altijd van die grote oren. Maar ik dacht dat dat aan het kraakbeen lag en voorzover ik weet zit dat niet in je tepels.quote:Op maandag 21 maart 2005 23:33 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou ja, let maar eens op in al die profielen, je ziet heeeell vaak van die gespierde lijven, keurig caramelzonnebankbruin, en die tepels zien er dan zo hangerig uit, met vaak een Enge Grote Knobbel in het middennet als dat oude vrouwen last krijgen van de look van hun borsten, hebben mannen dat volgens mij met tepels
Tepels hebben zwellichamen, daardoor worden ze hard.quote:Op maandag 21 maart 2005 23:46 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Zou het dan net zo met je tepels gaan als met je oren? Oude mensen hebben altijd van die grote oren. Maar ik dacht dat dat aan het kraakbeen lag en voorzover ik weet zit dat niet in je tepels.![]()
Meid, als je ligt te woelen, gaan ze zelfs kreunen!!quote:Op maandag 21 maart 2005 23:53 schreef DennisMoore het volgende:
Gaan je tepels ook zo tintelen, als ze slapen?
Misschien als je er een tijdje op ligt.
Misschien moet je er 's mee naar de dokter?quote:Op maandag 21 maart 2005 23:54 schreef Waxxer het volgende:
Meid, als je ligt te woelen, gaan ze zelfs [i]kreunen[i]!!
Ja, want 't verstoort m'n nachtrust welquote:Op dinsdag 22 maart 2005 00:01 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Misschien moet je er 's mee naar de dokter?.
Apart, je zal het maar hebben.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 00:10 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja, want 't verstoort m'n nachtrust wel
Ik denk het niet, als je hier niets te zoeken hebt, dan kun je maar beter wegblijven uit dit topic.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 00:30 schreef DePresident het volgende:
Volgens mij is dit de perfecte slowchat voor ons
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |