Ik vind (standaard) pakken vreselijk.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 18:44 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Euh.... Ik moet bijna iedere dag in pak.. In G_E stijl dan.
.
Bloes, Ang3l, bloes!quote:Op dinsdag 22 maart 2005 18:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind (standaard) pakken vreselijk.
Ik val dan ook niet op mannen in pak, ook al kwijlen daar veel homo's op.
Uitzondering zijn mooie originele pakken, of juist met een detail wat je niet verwacht.
Maar het standaard driedelige maatpak vind ik wel zo fantasieloos..... Maar goed, altijd nog beter dan de pantalon met ruitjes/streepjes blouse (OVERHEMD angel, OVERHEMD!)
Jij zit ook in elk topic geloof ik he?quote:Op dinsdag 22 maart 2005 18:55 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Jaa met jou dan? Tijdje niet meer gesproken.
Ik heb je nog nooit gesprokenquote:Op dinsdag 22 maart 2005 18:55 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Jaa met jou dan? Tijdje niet meer gesproken.
Teenslippers zijn voor homo'squote:Op dinsdag 22 maart 2005 18:52 schreef BadBadPresident het volgende:
Lekker op teenslippers na de winkel toeneten nee het is niet koud
![]()
Het regent ............quote:Op dinsdag 22 maart 2005 18:52 schreef BadBadPresident het volgende:
Lekker op teenslippers na de winkel toeneten nee het is niet koud
![]()
*laat met trots 2 paar zien*quote:
Het is werkkleding voor mij. Een politieagent of brandweerman loopt in uniform, een dokter in witte jas en G_E in pak.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 18:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind (standaard) pakken vreselijk.
Ik val dan ook niet op mannen in pak, ook al kwijlen daar veel homo's op.
Uitzondering zijn mooie originele pakken, of juist met een detail wat je niet verwacht.
Maar het standaard driedelige maatpak vind ik wel zo fantasieloos..... Maar goed, altijd nog beter dan de pantalon met ruitjes/streepjes blouse (OVERHEMD angel, OVERHEMD!)
*ook 2 paar laat zien*quote:
Ja, ben je nou hetero of homo. Wel duidelijkheid graag.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 19:07 schreef BadBadPresident het volgende:
Dat van de teenslippers was alweer van vanmiddagen teenslippers zijn tof
lekker homo achtig..
voor de rest ben ik toch vrij hetero
Ik kan kiezen tussen 3 zwarte overhemden met korte mouwen, 2 zwarte overhemden met lange mouwen en 1 zwarte sweater voor werkquote:Op dinsdag 22 maart 2005 19:07 schreef ajuu het volgende:
ik heb geen werkkleding![]()
voordeel van werkkleding is volgens mij dat je niet iedere dag hoeft nate denken wat je aandoet. (als je fulltime werkt dan)
btw, ik ben inmiddels bijna beter bekend met het leven in dinxperloo dan met mijn eigen lichaam.
maart dat terzijde. maart, hahahaha.![]()
quote:Op dinsdag 22 maart 2005 19:08 schreef Waxxer het volgende:
Ja, voordat ik slip, even spammen: Bijbaan-dilemma Dus wie een Waxxer-probleem kan doorstaan, kan daar terecht
quote:Hallo, ik ben Waxxer.
doen we nu weer even gezellig.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 19:09 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ja, ben je nou hetero of homo. Wel duidelijkheid graag..
horecaquote:Op dinsdag 22 maart 2005 19:11 schreef Cybart het volgende:
op school moet ik in pak of in mn kokskleding
op mn stage moet ik in kokskleding
en op mn werk ga ik in mn eigen kloffie, behalve in de bediening, daar hadden we altijd felgele polo's voor, maar krijgen we nu blauw/grijze outfits voor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |