je hebt het gehad met je 9 tot 5 computer baan?quote:Op dinsdag 22 maart 2005 19:12 schreef Vlarp het volgende:
[..]
horeca
Toch weer eens rond gaan kijken voor een baan in de horeca denk ik...
beetje last van tourette??quote:
Het jaar van de teenslippersquote:Op dinsdag 22 maart 2005 19:02 schreef Markie-Mark het volgende:
Muhahahahahahahhaahhaahahahahahahahahahahha
*teenslippers zijn geil......ook in 2005*
't is best makkelijk hoor.. maar het gaat vervelenquote:Op dinsdag 22 maart 2005 19:14 schreef Cybart het volgende:
[..]
je hebt het gehad met je 9 tot 5 computer baan?
Moet ik de logeerbedden vast opmaken?quote:Op dinsdag 22 maart 2005 19:05 schreef Vlarp het volgende:
Allemaal nichten zijn jullie!!!![]()
*kuch*
Wanneer gaan we weer eens stappen met een groepje trouwens?
een beetje elke keer hetzelde?quote:Op dinsdag 22 maart 2005 19:18 schreef Vlarp het volgende:
[..]
't is best makkelijk hoor.. maar het gaat vervelen
Mits goed onderhouden leuke teentjes, en niet van die enge afgestompte afgekloven kaasklompjesquote:Op dinsdag 22 maart 2005 19:02 schreef Markie-Mark het volgende:
teenslippers zijn geil......
wat ga je doen???quote:Op dinsdag 22 maart 2005 19:19 schreef Waxxer het volgende:
Maar ik ga even de boel van me af theatersporteren
Ik heb de hele tijd in barcelona op slippers gelopen. Moest er erg aan wennen (in het begin 's avonds continu kramp in m'n voet) maar na een tijdje was het gewoon berg op berg af trapje op trapje af barcelonees op barcelonees af in de slippers hoorquote:Op dinsdag 22 maart 2005 19:19 schreef Vlarp het volgende:
Misschien loop ik toch wel op slippers deze zomer hoor ..
weer iemand bekeerdquote:Op dinsdag 22 maart 2005 19:19 schreef Vlarp het volgende:
Misschien loop ik toch wel op slippers deze zomer hoor ..
Havaianasquote:Op dinsdag 22 maart 2005 19:16 schreef BadBadPresident het volgende:
[..]
Het jaar van de teenslippershet komt weer helemaal terug...http://www.havaianas.com/index.asp de betere teenslippers..
Daar werd je echt mee doodgegooid in Barcelona afgelopen jaar, overal dat leuke vlagje d'rop .... pffffffffffff. En ik snapte alleen niet waarom die dan weer mooier waren dan iedere andere felgekleurde (maar euro's goedkopere) teenslipper, maar ik ben dan ook weer niet echt zo merkengeilquote:
Terrasjes lopen ofzo..quote:Op dinsdag 22 maart 2005 19:19 schreef Cybart het volgende:
[..]
een beetje elke keer hetzelde?
ja, dat maak je in de horeca niet snel mee
* Cybart wil naar RockIn'Park![]()
![]()
![]()
![]()
Als het nou dvd's waren geweest...quote:Op dinsdag 22 maart 2005 19:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Daar werd je echt mee doodgegooid in Barcelona afgelopen jaar, overal dat leuke vlagje d'rop .... pffffffffffff. En ik snapte alleen niet waarom die dan weer mooier waren dan iedere andere felgekleurde (maar euro's goedkopere) teenslipper, maar ik ben dan ook weer niet echt zo merkengeil
Terras lopen zuigt.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 19:25 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Terrasjes lopen ofzo..Of bedienen in een restaurant, tappen achter de bar
Merken dvd's?quote:Op dinsdag 22 maart 2005 19:26 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Als het nou dvd's waren geweest....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |