quote:Op zondag 20 maart 2005 20:53 schreef Youssef het volgende:
http://www.groothoofdje.nl/FokMCOP.txt
Je begon goed (door hem te openen) nu nog de finishing touchHoi RB
En als er nu iemand met een wegwerpcamera foto's loopt te makenquote:Wie maakt er eventueel foto's?
Hier is geen vaste persoon voor aangewezen, eigenlijk iedereen die een digitale camera bij zich heeft maakt foto's.
quote:Op zondag 20 maart 2005 20:54 schreef PatrickM het volgende:
Nu mijn naam nog even veranderen van Didiot naar PatrickM en hij is weer helemaal up to date
Damnz0rquote:Op zondag 20 maart 2005 20:55 schreef Romius het volgende:
Met dr Divx kan het wel iig, ff kijken of het er ook nog uitziet
oja, piccies nog![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Boeiequote:Op zondag 20 maart 2005 20:56 schreef Youssef het volgende:
[..]Je hebt nog geen officiele reden gegeven voor deze omslag
Echt superjammer dat er geen Yoshi's met typegoedkeuring zijnquote:Op zondag 20 maart 2005 20:55 schreef Romius het volgende:
Met dr Divx kan het wel iig, ff kijken of het er ook nog uitziet
oja, piccies nog![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Alleen maar om dat je 'm niet bij kan houden met dat trage zware hok van jequote:Op zondag 20 maart 2005 20:57 schreef Rietvaerder het volgende:
RB:
Nee hoor, bedankt, ik vind de 650S werkelijk geen ruk aan.
quote:Op zondag 20 maart 2005 20:56 schreef Youssef het volgende:
[..]
Damnz0rZal ik je, samen met die bovenste, maar in de OP tyfen of ben je geen FokMC'er meer
![]()
?
dat geluid komt ook niet door de goedkeuring neequote:Op zondag 20 maart 2005 20:58 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Echt superjammer dat er geen Yoshi's met typegoedkeuring zijn
Nou ja, met een Leo SBK Evo II carbon wil ik het ook wel doen
quote:Op zondag 20 maart 2005 20:56 schreef PatrickM het volgende:
RB, ik kan alleen maar zeggen: ga voor een SV650... wat een heerlijke gooi en smijtfiets is dat...
Qua pk's en koppel weinig bijzonders, evenals de trekkracht boven de 150 km p/h, maar alles daaronder en met bochten... fenomenaal
Oké dan gaat het in het grote archiefquote:Op zondag 20 maart 2005 20:57 schreef Rietvaerder het volgende:
RB:
Nee hoor, bedankt, ik vind de 650S werkelijk geen ruk aan.
Deze heb ik van marktplaats af, iemand had deze dingen zelf gemaakt voor de GSXR k4~ op een cnc freesbank.quote:Op zondag 20 maart 2005 21:03 schreef PatrickM het volgende:
Romius, wat voor kentekenhouder zit er trouwens bij jou op?
Ik wil ook een dergelijke kentekenhouder met kentekenverlichting, maar ik kan nergens wat vinden...
Je hebt gewoon een leesbril nodigquote:Op zondag 20 maart 2005 21:01 schreef PatrickM het volgende:
Wat zie ik trouwens nou... gewoon zeker één fucking centimeter schaamrand op een GSX-R 750 met BT-014's eronder
Zelfs ik heb op m'n D220's aan de ene kant geen schaamrand meer en aan de andere kant 2 mm
Meneer krijgt meteen kapsones nadat ie mij enigzins bij kon houdenquote:Op zondag 20 maart 2005 20:59 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Alleen maar om dat je 'm niet bij kan houden met dat trage zware hok van je![]()
![]()
quote:Op zondag 20 maart 2005 21:01 schreef PatrickM het volgende:
Wat zie ik trouwens nou... gewoon zeker één fucking centimeter schaamrand op een GSX-R 750 met BT-014's eronder
Een 2005-erquote:Op zondag 20 maart 2005 21:05 schreef Youssef het volgende:Suzuki GSX-R 750 - (Romius)
Bouwjaar?
Ze beginnen oververtegenwoordigt te worden trouwens
quote:Op zondag 20 maart 2005 21:07 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Meneer krijgt meteen kapsones nadat ie mij enigzins bij kon houden![]()
[..]
Dan zou ik gaan voor de SV1000Squote:Op zondag 20 maart 2005 21:05 schreef RB het volgende:
[..]
Dan kan ik m`n fazer wel houden. Ik wil wat zwaarders hebben.
Keuze is nu tussen de sv1000sof een Bandit 1200sz
grondt is met dt.quote:Op zondag 20 maart 2005 21:12 schreef Rietvaerder het volgende:
Didiot met zn schaamrand obsessieEerst je stepjes aan de grond
Mag ik ook eens een keertje, heb vorig jaar al constant het onderspit moeten delven met die BMWquote:Op zondag 20 maart 2005 21:07 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Meneer krijgt meteen kapsones nadat ie mij enigzins bij kon houden![]()
Er zijn anders zat SV rijders die beweren dat je de schaamrand er niet vanaf kan rijden van een Dunlop D220quote:Op zondag 20 maart 2005 21:11 schreef Romius het volgende:
[..]
![]()
En bij een 160 band rijdt je uiteraard de schaamrand er al snel af
Ik vrees dat dat 'm niet gaat worden met deze banden eronderquote:Op zondag 20 maart 2005 21:12 schreef Rietvaerder het volgende:
Didiot met zn schaamrand obsessieEerst je stepjes aan de grond
Ex-BMW rijders zekerquote:Op zondag 20 maart 2005 21:15 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Er zijn anders zat SV rijders die beweren dat je de schaamrand er niet vanaf kan rijden van een Dunlop D220
IDD maar die heb ik nog nergens zien staanquote:Op zondag 20 maart 2005 21:13 schreef Rietvaerder het volgende:
Doe dan gelijk een Bandit1200 Yoshimura![]()
![]()
Zijn er ook maar 50 van geleverdquote:Op zondag 20 maart 2005 21:21 schreef RB het volgende:
[..]
IDD maar die heb ik nog nergens zien staan![]()
Heb ff gegoogled, Bij Roelof Thijs in Assen staat er eentjequote:Op zondag 20 maart 2005 21:22 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Zijn er ook maar 50 van geleverd
Wel hele vette fietsen...... Yoshimura full system, WP vering en een superbike stuur....
Bij Goedhart in Bodegraven staat er eentje met 7800 km op de teller voor ¤ 8490,-quote:Op zondag 20 maart 2005 21:21 schreef RB het volgende:
[..]
IDD maar die heb ik nog nergens zien staan![]()
heb je niks te doen?quote:
Waarom bleef je nou hele tijd in mn spiegels, irritant mannetjequote:
En als Raus er niet op staat?quote:Op zondag 20 maart 2005 21:30 schreef Rietvaerder het volgende:
Raus selecteren..... Select > inverse > Image > Adjustments > Desaturate
quote:Op zondag 20 maart 2005 21:26 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Bij Goedhart in Bodegraven staat er eentje met 7800 km op de teller voor ¤ 8490,-
http://www.bikenet.nl/Occ(...)fm?MotorUniekNr=2173
Met zwart is het niet zo mooi.... en met een professionele camera is het nog mooier, kijk maar:quote:
Een heerlijke fiets waar je niet lang 200+ mee rijdtquote:Op zondag 20 maart 2005 21:32 schreef Youssef het volgende:
[..]
En als Raus er niet op staat?![]()
tnx
[..]![]()
Wat heb je aan 1200 CC zonder kuip?
![]()
Om een beetje van je af te kijken hoe ik de bochten aan moest snijden... ben tenslotte nog steeds een n00b op dat gebiedquote:Op zondag 20 maart 2005 21:31 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Waarom bleef je nou hele tijd in mn spiegels, irritant mannetje![]()
Yeah rightquote:Ik deed het gewoon om jou blij te maken![]()
![]()
heheh, m'n binnenhandschoenen voor de kou, had ik niet nodig voor dat korte stukkiequote:
Met magnetic lasso tool ook al geprobeerd? Gaat een stuk makkelijker, mits het goed gaatquote:Op zondag 20 maart 2005 21:45 schreef Youssef het volgende:
Ik heb carbon op mijn knokkels, kan je zo een zijrijtje van een auto bossuhLeuk filmpje, maar waar blijven de wheelies?
[afbeelding]
Wel handige functie, maar het ligt ook totaal aan je accuraatheid met de lassotool. Werkt niet echt als je niet lang stil kan zitten![]()
quote:Op zondag 20 maart 2005 21:47 schreef PatrickM het volgende:
Riet, ik heb trouwens een mailtje gestuurd naar Grunn voor een prijsopgave via die website
quote:Op zondag 20 maart 2005 21:51 schreef hicham het volgende:
[..]
Met magnetic lasso tool ook al geprobeerd? Gaat een stuk makkelijker, mits het goed gaat
227 voor de alu incl tussenpijp en verzending, 297 voor de titanium en carbonquote:Op zondag 20 maart 2005 22:10 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Wat ging het nou ook al weer voor jou kosten?
Mag er nog een CR500 uit 1986 bij?quote:
Is niet duurquote:Op zondag 20 maart 2005 22:16 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
227 voor de alu incl tussenpijp en verzending, 297 voor de titanium en carbon
Zullen we dan even wachten tot volgende week, dit is zo eenquote:Op zondag 20 maart 2005 22:19 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Mag er nog een CR500 uit 1986 bij?![]()
[afbeelding]
Duidelijk piccie volgt hopelijk volgende week.;![]()
Samen bestellenquote:Op zondag 20 maart 2005 22:20 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Is niet duur
Zal ik toch maar een Alu nemen, kan ik 'm deze maand nog bestellen![]()
![]()
Ik moet eerst nog mijn eigen motor leren kennen op een normale manierquote:Op zondag 20 maart 2005 22:22 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik ga in juni een FTT Expert cursus doen bij Freebike
Nog meer mensen zin?
zinquote:Op zondag 20 maart 2005 22:22 schreef Rietvaerder het volgende:
Nog meer mensen zin?
wakosdadan?quote:Op zondag 20 maart 2005 22:22 schreef Rietvaerder het volgende:
Nog meer mensen zin?
249 incl lunch maar het is lang en breed en het geld waard zegt iedereen die het gedaan heeftquote:
Tja.. ga je zeker geen spijt van krijgen, is ontzettend leerzaamquote:
uwuhwhwaaaaaaaaaaaaaaquote:Op zondag 20 maart 2005 22:31 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
249 incl lunch maar het is lang en breed en het geld waard zegt iedereen die het gedaan heeft
Ik bestel m zodra mn geld van de Belasting er is. Als het goed is de 1e of 2e week van april.... als we hem samen bestellen krijgen we vast nog wel 10% korting bovenop de standaard 30%quote:Op zondag 20 maart 2005 22:25 schreef PatrickM het volgende:
carbon zit er ook nog wel in als 'ie incl. verzending ¤300,- kost
Zit nog steeds te twijvelen... carbon, aluminium of titanium...
Ik vind het best, en dan bij jouw thuis laten bezorgen... des te minder heibel krijg ik hierquote:Op zondag 20 maart 2005 22:35 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Ik bestel m zodra mn geld van de Belasting er is. Als het goed is de 1e of 2e week van april.... als we hem samen bestellen krijgen we vast nog wel 10% korting bovenop de standaard 30%
Woon je nog thuis dan?quote:Op zondag 20 maart 2005 22:38 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Ik vind het best, en dan bij jouw thuis laten bezorgen... des te minder heibel krijg ik hier![]()
En dan bij jullie eronder zetten en naar huis. Moet ik alleen nog een keertje de orginele demper ophalen met de auto
Maare, wat denk jij? Carbon of Alu?
Zeker... dan kunnen ze je nog enigzins financieel in de gaten houdenquote:Op zondag 20 maart 2005 22:40 schreef hicham het volgende:
[..]
Woon je nog thuis dan?
Thuiwonenden hebben het zwaar![]()
Dat is een ding wat zeker isquote:Maar profiteren aan de andere kant ook lekker![]()
Tuurlijk, maar van welk deel wilde je gebruik maken.quote:
Wat wil je daar doen?quote:Eventueel met een ritje naar A`dam op zaterdag![]()
Ik denk het niet.quote:Op zondag 20 maart 2005 22:58 schreef PatrickM het volgende:
gaan we ook bbq-en?
Yep klopt de zaak betaald de overnachting van donderdag op vrijdag. indien mogelijk bij jou nachtje slapen en ergens eten op mijn kosten.En dan zaterdag naar A`dam kijken of dezequote:Op zondag 20 maart 2005 23:00 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar van welk deel wilde je gebruik maken.
Je kreeg toch al van alles geregeld via de zaak ..
[..]
Wat wil je daar doen?![]()
[..]
Motoport Amsterdam?quote:Op zondag 20 maart 2005 23:31 schreef RB het volgende:
[..]
Yep klopt de zaak betaald de overnachting van donderdag op vrijdag. indien mogelijk bij jou nachtje slapen en ergens eten op mijn kosten.En dan zaterdag naar A`dam kijken of deze
[afbeelding]
SV 1000 S bj 2003 11048 Km
INCLUSIEF BLUEFLAME UITLATEN EN SPYBALL ALARM
nog staat en eventueel proefritje maken
Is pas eind April Youssefquote:Op zondag 20 maart 2005 23:40 schreef Youssef het volgende:
[..]
Motoport Amsterdam?Als ik zaterdag niet werkte..
![]()
Lijkt mij gezellig, bij deze afgesproken.quote:Op zondag 20 maart 2005 23:31 schreef RB het volgende:
Yep klopt de zaak betaald de overnachting van donderdag op vrijdag. indien mogelijk bij jou nachtje slapen
Nog beter.quote:en ergens eten op mijn kosten.
Moet in principe ook kunnen met toestemming van een lurkster.quote:En dan zaterdag naar A`dam kijken of deze
[afbeelding]
SV 1000 S bj 2003 11048 Km
INCLUSIEF BLUEFLAME UITLATEN EN SPYBALL ALARM
nog staat en eventueel proefritje maken
quote:Op maandag 21 maart 2005 06:55 schreef Youssef het volgende:
mogguh
[URL=http://img36.exs.cx/img36/8607/desktop1sh.jpg[/URL]
Damnz, echt vette desktop
Over die lurkster gesprokenquote:Op maandag 21 maart 2005 08:05 schreef Patrick281 het volgende:
Moet in principe ook kunnen met toestemming van een lurkster.
quote:En hoe kijk je nu tegen schoolwerk aan de komende tijd.
Niet meer zoeken naar motoren, maar inplaats daarvan dromen~fokken~rijden schatte ik vooraf.![]()
Dat mag ze zelf zeggen.quote:Op maandag 21 maart 2005 08:19 schreef Youssef het volgende:
Over die lurkster gesprokenDat viel me wel op, is dat moeder de gans die zomaar opeens kwam reageren toen ik aan zoonlief kwam?
![]()
Het is ook een aardig afstandje, maar het is inderdaad vrij lang om te wachten.quote:Je hebt trouwens wel veel geduld RB, ik vraag me af of dat ding er over meer dan een maand nog staat
Hangt van je beroep af. Leuk als iedereen dat denkt en ze werken bijvoorbeeld in het openbaar vervoer.quote:Op maandag 21 maart 2005 08:28 schreef Romius het volgende:
smorges![]()
mooi weertje vandaag, ik dacht vanochtend nog toen ik opstond, kan ik er niet nog een zondagje van maken?
quote:Op maandag 21 maart 2005 08:42 schreef Rausdouwer het volgende:
![]()
Nog even geen pottenkijkers achter mij, dus kan even een post doen.![]()
Heerlijk motor gereden, zaterdag EN zondag!![]()
quote:Op maandag 21 maart 2005 08:39 schreef Faithz het volgende:
Ben zaterdag ff bij Safe geweest met een vriendin, ook een plaatje geschoten, zal hem ff opsnuffelen.
Moet ik op de hoogte zijn van alle mededelingen?quote:
Vulling met plaatjes is altijd goed.quote:Op maandag 21 maart 2005 08:39 schreef Faithz het volgende:
Ben zaterdag ff bij Safe geweest met een vriendin, ook een plaatje geschoten, zal hem ff opsnuffelen.
quote:Op maandag 21 maart 2005 08:42 schreef Rausdouwer het volgende:
Heerlijk motor gereden, zaterdag EN zondag!![]()
quote:Op maandag 21 maart 2005 08:49 schreef Faithz het volgende:
@Raus:
Mijn plaatje:
[afbeelding]
Kan beter maar voorlopig is dit ff HET plaatje
Ik ga toch niet in beeld staan, zie je minder motorquote:Op maandag 21 maart 2005 08:59 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Geen enthousiast plaatje op de motor?
En je zag nog zo'n Kawa staan dus, of is dit die van die vriendin?![]()
Scheelt wel als ze je even bijpraten, dan hoef ik namelijk ook niet terug te lezenquote:Op maandag 21 maart 2005 08:59 schreef hollander172 het volgende:
Hier ook maar weer eens kijken.
Iemand die me even bij kan babbelen of moet ik alles terug gaan lezen?
Er is een meet geweest afgelopen zaterdagquote:Op maandag 21 maart 2005 08:59 schreef hollander172 het volgende:
Hier ook maar weer eens kijken.
Iemand die me even bij kan babbelen of moet ik alles terug gaan lezen?
quote:Op maandag 21 maart 2005 09:09 schreef Rietvaerder het volgende:
Sjonge ik ben een keer vroeg slapen en iedereen mist me gelijk![]()
Hicham: jammer, andere keer beter
PatrickM: alu of titainumEn ja ze zijn met E-keur, hoezo?
Wauw, ziet er vet uit Faithz!!quote:Op maandag 21 maart 2005 08:49 schreef Faithz het volgende:
@Raus:
Mijn plaatje:
[afbeelding]
Kan beter maar voorlopig is dit ff HET plaatje
Weet ik eigenlijk niet, maar ik zou iig nooit zonder je Groene Kaart naar het buitenland gaan...quote:Op maandag 21 maart 2005 09:15 schreef Youssef het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Hej toercommissie, is het wel verstandig naar het buitenland te gaan zonder papierenIk rij nu eigenlijk zonder kentekenbewijs e.d. Maar met bon. Zelfs verzekering heb ik nog niet binnen, alleen een polisnummer.
![]()
![]()
![]()
![]()
Je bent gewoon verzekerd hoorquote:Op maandag 21 maart 2005 09:24 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Weet ik eigenlijk niet, maar ik zou iig nooit zonder je Groene Kaart naar het buitenland gaan...
Jammer dat Univé er zo lang over doet. Ik moet nu nog de polis goed invullen en ondertekenen, opsturen... duurt allemaal lang...........quote:Op maandag 21 maart 2005 09:24 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Weet ik eigenlijk niet, maar ik zou iig nooit zonder je Groene Kaart naar het buitenland gaan...
Volgens mij niet.... staat er ook opquote:
Volgens mij ben ik datquote:Op maandag 21 maart 2005 08:05 schreef Patrick281 het volgende:
Moet in principe ook kunnen met toestemming van een lurkster.
quote:Op maandag 21 maart 2005 09:43 schreef Free-Spirit het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik dat![]()
Ik wil geen spelbreker zijn maar als het over 30 april gaat, dan is het volgens mij konningedag
Wil ik toch graag naar markten, gratis concerten ed met mijn mannetje
Je bent daarbij natuurlijk van harte welkom, hoe meer zielen hoe meer vreugde
Kunnen jullie niet op vrijdag of zondag naar die motor kijken?
Ik ben ook bij Unive verzekerd. Je kunt online een verzekering afsluiten en dan krijg je, je polis op de mail en kunt dan ook gaan en staan waar je wiltquote:Op maandag 21 maart 2005 09:39 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Volgens mij niet.... staat er ook opBij een ongeval in het buitenland zonder Groene Kaart kan je achter tralies worden gezet
Zoek maar eens op google.. of lees je groene kaart
Noooooooooooooooooooooooit naar het buitenland gaan zonder groene kaart.
Ik was hier ook bang voor, daarom heb ik naar unive gebeld over het verzekerd zijn e.d.quote:
quote:Op maandag 21 maart 2005 09:43 schreef Free-Spirit het volgende:
[..]
Ik wil geen spelbreker zijn maar als het over 30 april gaat, dan is het volgens mij konningedag
Kom niet aan mijn kinderenquote:Op maandag 21 maart 2005 08:19 schreef Youssef het volgende:
[..]
Over die lurkster gesprokenDat viel me wel op, is dat moeder de gans die zomaar opeens kwam reageren toen ik aan zoonlief kwam?
![]()
De moe.. uh vriendin van Pepijnquote:Op maandag 21 maart 2005 09:59 schreef Faithz het volgende:
[..]
Wie jij is?
idd.. te lui om terug te lezen![]()
Ik was nog van plan te reageren, maar zie dat Rietvaerder al de honours waargenomen heeft.quote:Op maandag 21 maart 2005 09:59 schreef Faithz het volgende:
[..]
Wie jij is?
idd.. te lui om terug te lezen![]()
quote:Op maandag 21 maart 2005 10:09 schreef Free-Spirit het volgende:
Motoren heb ik geen verstand van en met de meets ga ik niet mee vandaar dat ik niet zo vaak reageer.
Eerst een paar proeflessen op de CR?quote:Op maandag 21 maart 2005 10:33 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Tijd om je rijlessen weer eens in te plannen. Hoeveel heb je er vorig jaar gehad?
![]()
Als jij ze betaalt, begin ik vandaag nogquote:Op maandag 21 maart 2005 10:33 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Tijd om je rijlessen weer eens in te plannen. Hoeveel heb je er vorig jaar gehad?
![]()
Prachtigquote:Op maandag 21 maart 2005 10:44 schreef Rietvaerder het volgende:
Mooi hè dat motorrijden
Als je daar subtiel mee kan rijden kan je met alles rijden.quote:
Was geloof ik een paar keer aan en uit tussen de lessen door.quote:Op maandag 21 maart 2005 10:37 schreef Rietvaerder het volgende:
Dat weet je toch wel van je eigen vriendin?
Ontkennend denk ikquote:Op maandag 21 maart 2005 10:48 schreef Rietvaerder het volgende:
En ik kan maar geen hoogte krijgen van die relatie...![]()
Ik denk dat VAAG het enige juiiste woord is....
Opletten free-spirit, volgens mij is dit bijna een complimentquote:Op maandag 21 maart 2005 10:51 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ontkennend denk ikmaar FS weet mij altijd weer te herinneren hoe geweldig ze is.
![]()
![]()
![]()
![]()
Zei ik ook tegen mijn vriendin maar ze vond het niet goedquote:Op maandag 21 maart 2005 10:38 schreef Free-Spirit het volgende:
[..]
Als jij ze betaalt, begin ik vandaag nog![]()
En hoe moest je die rijlessen dan betalen?quote:Op maandag 21 maart 2005 10:55 schreef Faithz het volgende:
Zei ik ook tegen mijn vriendin maar ze vond het niet goed![]()
zal misschien komen omdat we al 3jr van een geldpot leven
Van mijn salarisquote:Op maandag 21 maart 2005 11:02 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
En hoe moest je die rijlessen dan betalen?![]()
quote:Op maandag 21 maart 2005 11:05 schreef Faithz het volgende:
Maar ik wil eigenlijk wel dat ze haar rbw gaat halen, veel gezelliger als ze meekan..
FS heeft al een mooie Magna jas en dure helm.quote:Dan maar geen nieuwe helm, kan zij mooi kleding kopen en dr rbw halen.. ideetje
Om heel eerlijk te zijn, is dit bij Pepijn een complimentquote:Op maandag 21 maart 2005 10:53 schreef Faithz het volgende:
[..]
Opletten free-spirit, volgens mij is dit bijna een compliment![]()
Ik heb ook nog laarzen en handschoenen hoorquote:Op maandag 21 maart 2005 11:07 schreef Patrick281 het volgende:
FS heeft al een mooie Magna jas en dure helm.
Ik heb ook een magna jasquote:Op maandag 21 maart 2005 11:07 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
[..]
FS heeft al een mooie Magna jas en dure helm.
Maar dit brengt mij op die Duitse site van dat goedkope motorpak. Wil zelf nog iets.
Riet wat was daar de link van?![]()
Psst: handschoenenquote:Op maandag 21 maart 2005 11:14 schreef Free-Spirit het volgende:
[..]
Ik heb ook nog laarzen hoor
Het enige wat ontbreekt is een broek en een motor
Voor mijzelf zei ik alquote:Op maandag 21 maart 2005 11:17 schreef Faithz het volgende:
Over die duitse site:
Erm.. ik heb liever dat ze iets goeds draagt, ben er nogal aan gehecht..
misschien een bezoekje aan termaat![]()
@ Pepijn:quote:Op maandag 21 maart 2005 10:09 schreef Free-Spirit het volgende:
Maar ik kom niet alleen voor Nick op hoor, indien nodig ook voor Pepijn, mijn familie en mijn vrienden![]()
Sorryquote:Op maandag 21 maart 2005 11:23 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Voor mijzelf zei ik alen alles beter dan een gewone spijkerbroek.
![]()
Dus als iets goedkoper is is het niet goedquote:Op maandag 21 maart 2005 11:17 schreef Faithz het volgende:
[..]
Ik heb ook een magna jas![]()
Over die duitse site:
Erm.. ik heb liever dat ze iets goeds draagt, ben er nogal aan gehecht..
misschien een bezoekje aan termaat![]()
Mail staat uit iddquote:Op maandag 21 maart 2005 11:25 schreef Free-Spirit het volgende:
@ Pepijn:
Nu we het hier toch over hebben
Mag ik het nu wel versturen?
(via fok vragen gaat bij jou sneller dan mailen)
Misschien slecht om meteen te concluderen dat het niet goed is, ik zou het wel willen zien eerst. Misschien is het ook wel goed. Maar als iets zo goedkoop is, dan heb ik er zeker wantrouwen bij. Iets is vrouwelijks volgens Patrick281quote:Op maandag 21 maart 2005 11:30 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Dus als iets goedkoper is is het niet goedZijn gewoon dezelfde merken als hier.. en Hein Gericke is echt wel een A-merk. Nou ja, als jij een dief van je eigen portomonnee wilt zijn koop je het in Nederland
www.louis.de en www.polo-motorrad.de
quote:Op maandag 21 maart 2005 11:36 schreef Faithz het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Waarom kiezen ze altijd van die rare modellen![]()
quote:
quote:Nee, dan toch de brunette![]()
quote:leest FS nog mee?
Ja, tiet... uuhm.. intelligentie?quote:Op maandag 21 maart 2005 11:55 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Not amused.
![]()
![]()
![]()
Die heeft weer wat de anderen niet hebben.
![]()
Zorgzaamquote:
Hokjes denken is vrouwelijk bedoel jequote:Op maandag 21 maart 2005 11:36 schreef Faithz het volgende:
Misschien slecht om meteen te concluderen dat het niet goed is, ik zou het wel willen zien eerst. Misschien is het ook wel goed. Maar als iets zo goedkoop is, dan heb ik er zeker wantrouwen bij. Iets is vrouwelijks volgens Patrick281![]()
Ik had even visitequote:Op maandag 21 maart 2005 11:41 schreef Faithz het volgende:
[..]
Die blonde?![]()
![]()
Nee, dan toch de brunette![]()
leest FS nog mee?
Tsssquote:Op maandag 21 maart 2005 12:10 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Zorgzaamcreatief en onderhoudend.
Ach ja niet de cliche antwoorden geven he.quote:Op maandag 21 maart 2005 13:04 schreef Free-Spirit het volgende:
Tsss
Van het weekend vond ie me nog een lekker ding
What a difference a day makes
Zou ik ook doen als ik een vrouw was.quote:Op maandag 21 maart 2005 12:09 schreef Faithz het volgende:
Edit: daarin hebben wij (mijn vriendin en ik) weer een voordeel.. wij kijken samen naar de dames
Alleen als je ook nog eens ruzie met Brighteyes hebt.quote:Op maandag 21 maart 2005 13:36 schreef stinkie het volgende:niet alleen kapotte motor maar ook zelf nog eens doodziek. Mag ik dood
quote:Op maandag 21 maart 2005 13:55 schreef Patrick281 het volgende:
![]()
Al eens met de motor naar het werk, zondagrijder.
![]()
Echte wittenboorden criminaliteit daar.quote:Op maandag 21 maart 2005 14:07 schreef One_Punch_Mickey het volgende:missch binnenkort in spjkerbroek naar werk, dan kan het wel
![]()
Zaterdag heb ik een SM meet bij MotorXtra. Kunnen we wel even met zijn allen kijken.quote:Op maandag 21 maart 2005 14:15 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Tourcommissie, wanneer is de volgende meet? zondag is het 1e paasdag en dan heb ik andere verplichtingen
zaterdag??
quote:Op maandag 21 maart 2005 14:25 schreef Patrick281 het volgende:
Echte wittenboorden criminaliteit daar.![]()
Das relaxedquote:Dat zeiden hier wel toen ik solliciteerd: gewoon casual aub.![]()
quote:Op maandag 21 maart 2005 14:34 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Zaterdag heb ik een SM meet bij MotorXtra. Kunnen we wel even met zijn allen kijken.
Ze gaan daar ook toertochtjes houden in de omgeving.![]()
dat dan weer nietquote:Op maandag 21 maart 2005 13:52 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Alleen als je ook nog eens ruzie met Brighteyes hebt.![]()
Live can be tough. Having a hard day as well.
Ik zat liever ziek thuis dan hier in de shit.quote:
wanneer is dat ? en waar ?quote:Op zondag 20 maart 2005 22:22 schreef Rietvaerder het volgende:
Nog meer mensen zin?
Nightinggale dan wel hè! 't is toch echt niet zo dat ik zo heet!quote:
quote:Op maandag 21 maart 2005 15:43 schreef Fulcrum_X het volgende:
Iemand enig idee hier hoe groot de kans is dat de verzwaring van Rijbewijs A doorgezet wordt?
Ben nu 20 en wil eigenlijk dolgraag mijn A-tje halen.. alleen ik zie het niet zitten om een Aprillia of Mito 125 cc te gaan rijden... dan het liefste een ZXR400 alleen dan wordt het een oud model welke dus niet legaal op 25kw te krijgen is (op kenteken). Ik wil dus geen risico lopen dat de verzekering zich terug trekt bij veel vermogensschade etc.
Zou ik dan toch beter even kunnen wachten tot volgend jaar?
ps. nog MF-ers hier?
holaquote:Op maandag 21 maart 2005 15:46 schreef Faithz het volgende:
[..]Ikke
Verzwaring weet ik eigenlijk niet.. ze roepen er veel over maar heb geen idee of het er gaat komen.
Wanneer wordt je 21?quote:Op maandag 21 maart 2005 15:50 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
hola![]()
Was eerst van plan om te wachten tot mijn 21e. Afgelopen weken dus heel erg getwijfeld en zat eraan te denken om het toch maar dit jaar te halen.
Alleen nu neig ik toch weer om te wachten... life's a bitch, ik wil zo graag touren![]()
Thnx.. alleen die had ik al doorgelezenquote:Op maandag 21 maart 2005 15:51 schreef Faithz het volgende:
Misschien heb je hier alvast iets aan:
http://www.motor-forum.nl/forum/topic.php/68288/1
http://www.motor-forum.nl/forum/topic/80581
Er zijn meer motoren zan de zxr400
31 Januari 2006quote:
Klopt, maar ik wil wel legaal rondrijden zonder me zorgen hoeven te maken om zulke kleine details waaraan de politici niet hebben gedachtquote:Op maandag 21 maart 2005 15:53 schreef Rietvaerder het volgende:
Een 25kw hoeft echt geen straf te zijn
Voor de ZXR400 bestaat een 2e typegoedkeuring. Alleen omdat kawasaki nederland te lui was om deze direct voor alle ZXRtjes af te geven, is deze 2e typegoedkeuring er pas vanaf bouwjaar '99.quote:Op maandag 21 maart 2005 15:57 schreef Rietvaerder het volgende:
Een Bandit600 25kw niks voor je?En een ZXR400 kan vanaf 93 25kw. CBR600 ook
Alle motoren waar een 2e typegoedkeuring voor is kunnen vanaf 1993 25kw.
En als je je fiets uit Duitsland haalt, wat je veel geld scheelt, kan vrijwel alles 25kw
Als ik jou was, zou ik wachten. Tenzij je een snelcursus pakt zodat je binnen een maand je rbw hebt. Anders moet je erop rekenen dat je wel een paar weekjes zoet kunt zijn. En tegen de tijd jij je Atje hebt en een motor kan het seizoen al voorbij zijn. Dan kun je net zo goed wachten zodat je volgend seizoen de motor kunt kopen die je wilt hebben.quote:
Volgens mij wel hoorquote:Op maandag 21 maart 2005 15:59 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Voor de ZXR400 bestaat een 2e typegoedkeuring. Alleen omdat kawasaki nederland te lui was om deze direct voor alle ZXRtjes af te geven, is deze 2e typegoedkeuring er pas vanaf bouwjaar '99.
![]()
ook op kenteken vanaf '93, zonder geimporteerd te hoeven worden?
Eensquote:Op maandag 21 maart 2005 16:02 schreef Faithz het volgende:
[..]
Als ik jou was, zou ik wachten. Tenzij je een snelcursus pakt zodat je binnen een maand je rbw hebt. Anders moet je erop rekenen dat je wel een paar weekjes zoet kunt zijn. En tegen de tijd jij je Atje hebt en een motor kan het seizoen al voorbij zijn. Dan kun je net zo goed wachten zodat je volgend seizoen de motor kunt kopen die je wilt hebben.
Mja dat is ook zo... maar als ze het gaan verzwaren ben ik weer de lul..quote:Op maandag 21 maart 2005 16:02 schreef Faithz het volgende:
[..]
Als ik jou was, zou ik wachten. Tenzij je een snelcursus pakt zodat je binnen een maand je rbw hebt. Anders moet je erop rekenen dat je wel een paar weekjes zoet kunt zijn. En tegen de tijd jij je Atje hebt en een motor kan het seizoen al voorbij zijn. Dan kun je net zo goed wachten zodat je volgend seizoen de motor kunt kopen die je wilt hebben.
*edit*quote:Op maandag 21 maart 2005 15:43 schreef Fulcrum_X het volgende:
Zou ik dan toch beter even kunnen wachten tot volgend jaar?
Zijn al die studenten zo verwend tegenwoordig.quote:Op maandag 21 maart 2005 16:28 schreef hicham het volgende:
Nadeel van mooi weer: de motorplek in de parkeergarage van school is meteen bomvol. Iedereen vind het opeens nodig om met de motor naar school te komen
Nope, ze werken gewoon hardquote:Op maandag 21 maart 2005 16:35 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Zijn al die studenten zo verwend tegenwoordig.
Toen zwommen de vissen nog achteruit om geen water in hun ogen te krijgenquote:Wij gingen vroeger gewoon 30 kilometer lopen.![]()
Nee, alleen motor-forummersquote:Zijn hier motorforummers?![]()
Oooh ja nou weet ik ook weer waarom ik vrijgezel ben.quote:Op maandag 21 maart 2005 09:43 schreef Free-Spirit het volgende:
[..]
Geduld is een schone zaakquote:Op maandag 21 maart 2005 08:19 schreef Youssef het volgende:
[..]
Je hebt trouwens wel veel geduld RB, ik vraag me af of dat ding er over meer dan een maand nog staat
Heb al gemaild met motoport, ze kunnen heb thuis afleveren als ik dat wilquote:Op maandag 21 maart 2005 08:26 schreef Patrick281 het volgende:
Het is ook een aardig afstandje, maar het is inderdaad vrij lang om te wachten.
Maar ik ken meer mensen die aardig wat geduld getoont hebben, en dat is beantwoord.
En Ralf zal er eerst wel een paar willen zien voordat hij helemaal enthousiast in de auto springt om een eind te gaan kijken en kopen. Nu kan hij het combineren met zijn reis terug naar huis.
quote:Op maandag 21 maart 2005 17:44 schreef RB het volgende:
[..]
Oooh ja nou weet ik ook weer waarom ik vrijgezel ben.
quote:Op maandag 21 maart 2005 16:25 schreef E.r.w.i.n het volgende:
[..]
*edit*
Fuck, jij bent natuurlijk die gast met die Citroën. Dan heb je vast wel een autorijrijbewijs.
Stom van me.
Isquote:Op maandag 21 maart 2005 16:41 schreef hicham het volgende:
Toen zwommen de vissen nog achteruit om geen water in hun ogen te krijgen![]()
Maarquote:Gelukkig leven we niet meer in 'vroeger' dus kunnen de vissen vooruit zwemmen en kan ik op de motor naar school
quote:Op maandag 21 maart 2005 18:47 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Isdat
uit
de Islam
, achteruit
zwemmende
vissen?
![]()
Maarik
heb
het
over
niet
zo
lang
geleden
, de
goede
oude
tijd
toen
je
iedereen
nog
kon
vertrouwen.
Ergeen
reintegratieproblemen
bestonden
je
huis
niet
op
slot
hoefde
te doen
, en
pa
zijn
wekelijkse
loon
nog
gewoon
direct
gezellig
in
de
kroeg
verzoop.
De
supersportmotoren
nog
echte
motoren
waren
met
een
hart
en
geen
commerciele
rotzooi
uit
Nippon.
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[..]
Maarwe
misten
het
niet
en
soms
was
je
extra
gelukkig
want
dan
kreeg
je
een
lift
van
de
lommert
of
scharensliep
, en
s'avonds
natuurlijk
ganzeborden
met
de
hele
familie
bij
kaarslicht.
eyquote:Op maandag 21 maart 2005 18:15 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]Spijker op de kop
Normaal gesproken ben je wat vrijer geloof ik, bij Pepijn is het wat extremer heb ik het idee
quote:Op maandag 21 maart 2005 19:47 schreef PatrickM het volgende:
Ik ga trouwens toch voor een Alu SBK Evo II
Voordeliger dan titanium en net zo mooi...
Idd...quote:Op maandag 21 maart 2005 20:07 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Dat 'ie geen extra korting gaf?
Die heb ik gehad
Dat kan, maar zij hebben mij daar ook wat door de neus geboort. Je moet misschien een paar keer bellen en kijken of ze allen dezelfde antwoorden geven.quote:Op maandag 21 maart 2005 16:23 schreef Rietvaerder het volgende:
Je kan het beste effe met Kawasaki NL bellen denk ik
023 5670500
Het helptquote:Op maandag 21 maart 2005 20:23 schreef PatrickM het volgende:
Boeklon zit trouwens op m'n tank
Overigens alleen op de plaats waar het meeste schuifcontact is
zo zit ik erop:
[afbeelding]
voorbeeld hoe het er normaal uitziet:
[afbeelding]
illustratie waar de boeklon zit:
[afbeelding]
Ik hoop dat het enigzins helpt
Naar boven bedoel je?quote:Op maandag 21 maart 2005 20:28 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Het helptAl zou ik het iets verder door laten lopen.... wat ronder zeg maar
vaders heeft bovenste foto gemaakt toen ik m'n SV had opgehaald bij Hans van Wijkquote:Maare, wie maakt die foto's nou eigenlijkOf heb je gewoon een erg lange arm (hoe dat komt laat ik ff achterwege
)
quote:Op maandag 21 maart 2005 20:28 schreef Rietvaerder het volgende:
Of heb je gewoon een erg lange arm (hoe dat komt laat ik ff achterwege)
Ow okquote:Op maandag 21 maart 2005 20:34 schreef PatrickM het volgende:
Is lastig... daar gaat de tank behoorlijk vervormen, is zo goed als niet er op te krijgen...
quote:Op maandag 21 maart 2005 17:44 schreef RB het volgende:
Oooh ja nou weet ik ook weer waarom ik vrijgezel ben.
quote:
quote:Op maandag 21 maart 2005 19:23 schreef Rietvaerder het volgende:
Wat vinden jullie van een Aprilia SL1000 Falco?
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Voor een 2001 model betaal je bij de dealer zo'n 6500 euro en particulier rond de 5500...
118pk, 95nm koppel en 190kg
Speciale watervaste en vochtwerende uitvoering met zuurvrije lijm?quote:
quote:Op maandag 21 maart 2005 20:50 schreef Patrick281 het volgende:
Ik
was
aan
het
eten.
![]()
Dankan
je
als
je
alleen
woont
gewoon
Fokken
enzo.
![]()
quote:Op maandag 21 maart 2005 20:57 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
[afbeelding] Het is weer tijd voor de gevulde koeken. [afbeelding]
Uhh.. Ducs vind ik niet mooiquote:Op maandag 21 maart 2005 20:53 schreef Patrick281 het volgende:
Riet die een Aprilia mooi vind?
Zo ken ik hem niet.
quote:Op maandag 21 maart 2005 21:00 schreef Youssef het volgende:Dat zeg ik, zorgeloos.
Lekker beetje fitnessen, werken, motorrijden, Fok!ken, kindje uitlaten, vrouwtje bevredigen..
![]()
quote:Op maandag 21 maart 2005 21:08 schreef Patrick281 het volgende:
Tering, jouw (dit) lijstje is veel groter.
quote:Op maandag 21 maart 2005 21:03 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Uhh.. Ducs vind ik niet mooiAprilia's wel, je weet toch wel dat ik de Tuono helemaal te gek vind
![]()
Rotax blokjes, dus geen Italiaanse rommelZo'n Falco is een heel mooi alternatief voor een benzine stokende VTR hoor
Maar dan kan je weer helemaal opnieuw beginnen met iets naar keuze. En volgens mij is het studentenleven pas echt een luizelevenquote:
Zie edit.quote:Op maandag 21 maart 2005 21:15 schreef Rietvaerder het volgende:
Denk dat ze zich allang bewezen hebben....
Welk pics postte je dan Aprilia, RS125 ofzo ?
Stress is een onlosmakelijk deel van onze samenleving.quote:Op maandag 21 maart 2005 21:11 schreef Youssef het volgende:![]()
![]()
Maar bij mij is er 1 factor die roet in dit alles gooit en dat is moeten slagen dit jaar en de stress daarvoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |