Yep klopt de zaak betaald de overnachting van donderdag op vrijdag. indien mogelijk bij jou nachtje slapen en ergens eten op mijn kosten.En dan zaterdag naar A`dam kijken of dezequote:Op zondag 20 maart 2005 23:00 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar van welk deel wilde je gebruik maken.
Je kreeg toch al van alles geregeld via de zaak ..
[..]
Wat wil je daar doen?![]()
[..]
Motoport Amsterdam?quote:Op zondag 20 maart 2005 23:31 schreef RB het volgende:
[..]
Yep klopt de zaak betaald de overnachting van donderdag op vrijdag. indien mogelijk bij jou nachtje slapen en ergens eten op mijn kosten.En dan zaterdag naar A`dam kijken of deze
[afbeelding]
SV 1000 S bj 2003 11048 Km
INCLUSIEF BLUEFLAME UITLATEN EN SPYBALL ALARM
nog staat en eventueel proefritje maken
Is pas eind April Youssefquote:Op zondag 20 maart 2005 23:40 schreef Youssef het volgende:
[..]
Motoport Amsterdam?Als ik zaterdag niet werkte..
![]()
Lijkt mij gezellig, bij deze afgesproken.quote:Op zondag 20 maart 2005 23:31 schreef RB het volgende:
Yep klopt de zaak betaald de overnachting van donderdag op vrijdag. indien mogelijk bij jou nachtje slapen
Nog beter.quote:en ergens eten op mijn kosten.
Moet in principe ook kunnen met toestemming van een lurkster.quote:En dan zaterdag naar A`dam kijken of deze
[afbeelding]
SV 1000 S bj 2003 11048 Km
INCLUSIEF BLUEFLAME UITLATEN EN SPYBALL ALARM
nog staat en eventueel proefritje maken
quote:Op maandag 21 maart 2005 06:55 schreef Youssef het volgende:
mogguh
[URL=http://img36.exs.cx/img36/8607/desktop1sh.jpg[/URL]
Damnz, echt vette desktop
Over die lurkster gesprokenquote:Op maandag 21 maart 2005 08:05 schreef Patrick281 het volgende:
Moet in principe ook kunnen met toestemming van een lurkster.
quote:En hoe kijk je nu tegen schoolwerk aan de komende tijd.
Niet meer zoeken naar motoren, maar inplaats daarvan dromen~fokken~rijden schatte ik vooraf.![]()
Dat mag ze zelf zeggen.quote:Op maandag 21 maart 2005 08:19 schreef Youssef het volgende:
Over die lurkster gesprokenDat viel me wel op, is dat moeder de gans die zomaar opeens kwam reageren toen ik aan zoonlief kwam?
![]()
Het is ook een aardig afstandje, maar het is inderdaad vrij lang om te wachten.quote:Je hebt trouwens wel veel geduld RB, ik vraag me af of dat ding er over meer dan een maand nog staat
Hangt van je beroep af. Leuk als iedereen dat denkt en ze werken bijvoorbeeld in het openbaar vervoer.quote:Op maandag 21 maart 2005 08:28 schreef Romius het volgende:
smorges![]()
mooi weertje vandaag, ik dacht vanochtend nog toen ik opstond, kan ik er niet nog een zondagje van maken?
quote:Op maandag 21 maart 2005 08:42 schreef Rausdouwer het volgende:
![]()
Nog even geen pottenkijkers achter mij, dus kan even een post doen.![]()
Heerlijk motor gereden, zaterdag EN zondag!![]()
quote:Op maandag 21 maart 2005 08:39 schreef Faithz het volgende:
Ben zaterdag ff bij Safe geweest met een vriendin, ook een plaatje geschoten, zal hem ff opsnuffelen.
Moet ik op de hoogte zijn van alle mededelingen?quote:
Vulling met plaatjes is altijd goed.quote:Op maandag 21 maart 2005 08:39 schreef Faithz het volgende:
Ben zaterdag ff bij Safe geweest met een vriendin, ook een plaatje geschoten, zal hem ff opsnuffelen.
quote:Op maandag 21 maart 2005 08:42 schreef Rausdouwer het volgende:
Heerlijk motor gereden, zaterdag EN zondag!![]()
quote:Op maandag 21 maart 2005 08:49 schreef Faithz het volgende:
@Raus:
Mijn plaatje:
[afbeelding]
Kan beter maar voorlopig is dit ff HET plaatje
Ik ga toch niet in beeld staan, zie je minder motorquote:Op maandag 21 maart 2005 08:59 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Geen enthousiast plaatje op de motor?
En je zag nog zo'n Kawa staan dus, of is dit die van die vriendin?![]()
Scheelt wel als ze je even bijpraten, dan hoef ik namelijk ook niet terug te lezenquote:Op maandag 21 maart 2005 08:59 schreef hollander172 het volgende:
Hier ook maar weer eens kijken.
Iemand die me even bij kan babbelen of moet ik alles terug gaan lezen?
Er is een meet geweest afgelopen zaterdagquote:Op maandag 21 maart 2005 08:59 schreef hollander172 het volgende:
Hier ook maar weer eens kijken.
Iemand die me even bij kan babbelen of moet ik alles terug gaan lezen?
quote:Op maandag 21 maart 2005 09:09 schreef Rietvaerder het volgende:
Sjonge ik ben een keer vroeg slapen en iedereen mist me gelijk![]()
Hicham: jammer, andere keer beter
PatrickM: alu of titainumEn ja ze zijn met E-keur, hoezo?
Wauw, ziet er vet uit Faithz!!quote:Op maandag 21 maart 2005 08:49 schreef Faithz het volgende:
@Raus:
Mijn plaatje:
[afbeelding]
Kan beter maar voorlopig is dit ff HET plaatje
Weet ik eigenlijk niet, maar ik zou iig nooit zonder je Groene Kaart naar het buitenland gaan...quote:Op maandag 21 maart 2005 09:15 schreef Youssef het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Hej toercommissie, is het wel verstandig naar het buitenland te gaan zonder papierenIk rij nu eigenlijk zonder kentekenbewijs e.d. Maar met bon. Zelfs verzekering heb ik nog niet binnen, alleen een polisnummer.
![]()
![]()
![]()
![]()
Je bent gewoon verzekerd hoorquote:Op maandag 21 maart 2005 09:24 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Weet ik eigenlijk niet, maar ik zou iig nooit zonder je Groene Kaart naar het buitenland gaan...
Jammer dat Univé er zo lang over doet. Ik moet nu nog de polis goed invullen en ondertekenen, opsturen... duurt allemaal lang...........quote:Op maandag 21 maart 2005 09:24 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Weet ik eigenlijk niet, maar ik zou iig nooit zonder je Groene Kaart naar het buitenland gaan...
Volgens mij niet.... staat er ook opquote:
Volgens mij ben ik datquote:Op maandag 21 maart 2005 08:05 schreef Patrick281 het volgende:
Moet in principe ook kunnen met toestemming van een lurkster.
quote:Op maandag 21 maart 2005 09:43 schreef Free-Spirit het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik dat![]()
Ik wil geen spelbreker zijn maar als het over 30 april gaat, dan is het volgens mij konningedag
Wil ik toch graag naar markten, gratis concerten ed met mijn mannetje
Je bent daarbij natuurlijk van harte welkom, hoe meer zielen hoe meer vreugde
Kunnen jullie niet op vrijdag of zondag naar die motor kijken?
Ik ben ook bij Unive verzekerd. Je kunt online een verzekering afsluiten en dan krijg je, je polis op de mail en kunt dan ook gaan en staan waar je wiltquote:Op maandag 21 maart 2005 09:39 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Volgens mij niet.... staat er ook opBij een ongeval in het buitenland zonder Groene Kaart kan je achter tralies worden gezet
Zoek maar eens op google.. of lees je groene kaart
Noooooooooooooooooooooooit naar het buitenland gaan zonder groene kaart.
Ik was hier ook bang voor, daarom heb ik naar unive gebeld over het verzekerd zijn e.d.quote:
quote:Op maandag 21 maart 2005 09:43 schreef Free-Spirit het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik dat![]()
Ik wil geen spelbreker zijn maar als het over 30 april gaat, dan is het volgens mij konningedag
Wil ik toch graag naar markten, gratis concerten ed met mijn mannetje
Je bent daarbij natuurlijk van harte welkom, hoe meer zielen hoe meer vreugde
Kunnen jullie niet op vrijdag of zondag naar die motor kijken?
Kom niet aan mijn kinderenquote:Op maandag 21 maart 2005 08:19 schreef Youssef het volgende:
[..]
Over die lurkster gesprokenDat viel me wel op, is dat moeder de gans die zomaar opeens kwam reageren toen ik aan zoonlief kwam?
![]()
De moe.. uh vriendin van Pepijnquote:Op maandag 21 maart 2005 09:59 schreef Faithz het volgende:
[..]
Wie jij is?
idd.. te lui om terug te lezen![]()
Ik was nog van plan te reageren, maar zie dat Rietvaerder al de honours waargenomen heeft.quote:Op maandag 21 maart 2005 09:59 schreef Faithz het volgende:
[..]
Wie jij is?
idd.. te lui om terug te lezen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |