quote:Op zondag 20 maart 2005 20:53 schreef Youssef het volgende:
http://www.groothoofdje.nl/FokMCOP.txt
Je begon goed (door hem te openen) nu nog de finishing touchHoi RB
En als er nu iemand met een wegwerpcamera foto's loopt te makenquote:Wie maakt er eventueel foto's?
Hier is geen vaste persoon voor aangewezen, eigenlijk iedereen die een digitale camera bij zich heeft maakt foto's.
quote:Op zondag 20 maart 2005 20:54 schreef PatrickM het volgende:
Nu mijn naam nog even veranderen van Didiot naar PatrickM en hij is weer helemaal up to date
Damnz0rquote:Op zondag 20 maart 2005 20:55 schreef Romius het volgende:
Met dr Divx kan het wel iig, ff kijken of het er ook nog uitziet
oja, piccies nog![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Boeiequote:Op zondag 20 maart 2005 20:56 schreef Youssef het volgende:
[..]Je hebt nog geen officiele reden gegeven voor deze omslag
Echt superjammer dat er geen Yoshi's met typegoedkeuring zijnquote:Op zondag 20 maart 2005 20:55 schreef Romius het volgende:
Met dr Divx kan het wel iig, ff kijken of het er ook nog uitziet
oja, piccies nog![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Alleen maar om dat je 'm niet bij kan houden met dat trage zware hok van jequote:Op zondag 20 maart 2005 20:57 schreef Rietvaerder het volgende:
RB:
Nee hoor, bedankt, ik vind de 650S werkelijk geen ruk aan.
quote:Op zondag 20 maart 2005 20:56 schreef Youssef het volgende:
[..]
Damnz0rZal ik je, samen met die bovenste, maar in de OP tyfen of ben je geen FokMC'er meer
![]()
?
dat geluid komt ook niet door de goedkeuring neequote:Op zondag 20 maart 2005 20:58 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Echt superjammer dat er geen Yoshi's met typegoedkeuring zijn
Nou ja, met een Leo SBK Evo II carbon wil ik het ook wel doen
quote:Op zondag 20 maart 2005 20:56 schreef PatrickM het volgende:
RB, ik kan alleen maar zeggen: ga voor een SV650... wat een heerlijke gooi en smijtfiets is dat...
Qua pk's en koppel weinig bijzonders, evenals de trekkracht boven de 150 km p/h, maar alles daaronder en met bochten... fenomenaal
Oké dan gaat het in het grote archiefquote:Op zondag 20 maart 2005 20:57 schreef Rietvaerder het volgende:
RB:
Nee hoor, bedankt, ik vind de 650S werkelijk geen ruk aan.
Deze heb ik van marktplaats af, iemand had deze dingen zelf gemaakt voor de GSXR k4~ op een cnc freesbank.quote:Op zondag 20 maart 2005 21:03 schreef PatrickM het volgende:
Romius, wat voor kentekenhouder zit er trouwens bij jou op?
Ik wil ook een dergelijke kentekenhouder met kentekenverlichting, maar ik kan nergens wat vinden...
Je hebt gewoon een leesbril nodigquote:Op zondag 20 maart 2005 21:01 schreef PatrickM het volgende:
Wat zie ik trouwens nou... gewoon zeker één fucking centimeter schaamrand op een GSX-R 750 met BT-014's eronder
Zelfs ik heb op m'n D220's aan de ene kant geen schaamrand meer en aan de andere kant 2 mm
Meneer krijgt meteen kapsones nadat ie mij enigzins bij kon houdenquote:Op zondag 20 maart 2005 20:59 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Alleen maar om dat je 'm niet bij kan houden met dat trage zware hok van je![]()
![]()
quote:Op zondag 20 maart 2005 21:01 schreef PatrickM het volgende:
Wat zie ik trouwens nou... gewoon zeker één fucking centimeter schaamrand op een GSX-R 750 met BT-014's eronder
Een 2005-erquote:Op zondag 20 maart 2005 21:05 schreef Youssef het volgende:Suzuki GSX-R 750 - (Romius)
Bouwjaar?
Ze beginnen oververtegenwoordigt te worden trouwens
quote:Op zondag 20 maart 2005 21:07 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Meneer krijgt meteen kapsones nadat ie mij enigzins bij kon houden![]()
[..]
Dan zou ik gaan voor de SV1000Squote:Op zondag 20 maart 2005 21:05 schreef RB het volgende:
[..]
Dan kan ik m`n fazer wel houden. Ik wil wat zwaarders hebben.
Keuze is nu tussen de sv1000sof een Bandit 1200sz
grondt is met dt.quote:Op zondag 20 maart 2005 21:12 schreef Rietvaerder het volgende:
Didiot met zn schaamrand obsessieEerst je stepjes aan de grond
Mag ik ook eens een keertje, heb vorig jaar al constant het onderspit moeten delven met die BMWquote:Op zondag 20 maart 2005 21:07 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Meneer krijgt meteen kapsones nadat ie mij enigzins bij kon houden![]()
Er zijn anders zat SV rijders die beweren dat je de schaamrand er niet vanaf kan rijden van een Dunlop D220quote:Op zondag 20 maart 2005 21:11 schreef Romius het volgende:
[..]
![]()
En bij een 160 band rijdt je uiteraard de schaamrand er al snel af
Ik vrees dat dat 'm niet gaat worden met deze banden eronderquote:Op zondag 20 maart 2005 21:12 schreef Rietvaerder het volgende:
Didiot met zn schaamrand obsessieEerst je stepjes aan de grond
Ex-BMW rijders zekerquote:Op zondag 20 maart 2005 21:15 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Er zijn anders zat SV rijders die beweren dat je de schaamrand er niet vanaf kan rijden van een Dunlop D220
IDD maar die heb ik nog nergens zien staanquote:Op zondag 20 maart 2005 21:13 schreef Rietvaerder het volgende:
Doe dan gelijk een Bandit1200 Yoshimura![]()
![]()
Zijn er ook maar 50 van geleverdquote:Op zondag 20 maart 2005 21:21 schreef RB het volgende:
[..]
IDD maar die heb ik nog nergens zien staan![]()
Heb ff gegoogled, Bij Roelof Thijs in Assen staat er eentjequote:Op zondag 20 maart 2005 21:22 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Zijn er ook maar 50 van geleverd
Wel hele vette fietsen...... Yoshimura full system, WP vering en een superbike stuur....
Bij Goedhart in Bodegraven staat er eentje met 7800 km op de teller voor ¤ 8490,-quote:Op zondag 20 maart 2005 21:21 schreef RB het volgende:
[..]
IDD maar die heb ik nog nergens zien staan![]()
heb je niks te doen?quote:
Waarom bleef je nou hele tijd in mn spiegels, irritant mannetjequote:
En als Raus er niet op staat?quote:Op zondag 20 maart 2005 21:30 schreef Rietvaerder het volgende:
Raus selecteren..... Select > inverse > Image > Adjustments > Desaturate
quote:Op zondag 20 maart 2005 21:26 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Bij Goedhart in Bodegraven staat er eentje met 7800 km op de teller voor ¤ 8490,-
http://www.bikenet.nl/Occ(...)fm?MotorUniekNr=2173
Met zwart is het niet zo mooi.... en met een professionele camera is het nog mooier, kijk maar:quote:
Een heerlijke fiets waar je niet lang 200+ mee rijdtquote:Op zondag 20 maart 2005 21:32 schreef Youssef het volgende:
[..]
En als Raus er niet op staat?![]()
tnx
[..]![]()
Wat heb je aan 1200 CC zonder kuip?
![]()
Om een beetje van je af te kijken hoe ik de bochten aan moest snijden... ben tenslotte nog steeds een n00b op dat gebiedquote:Op zondag 20 maart 2005 21:31 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Waarom bleef je nou hele tijd in mn spiegels, irritant mannetje![]()
Yeah rightquote:Ik deed het gewoon om jou blij te maken![]()
![]()
heheh, m'n binnenhandschoenen voor de kou, had ik niet nodig voor dat korte stukkiequote:
Met magnetic lasso tool ook al geprobeerd? Gaat een stuk makkelijker, mits het goed gaatquote:Op zondag 20 maart 2005 21:45 schreef Youssef het volgende:
Ik heb carbon op mijn knokkels, kan je zo een zijrijtje van een auto bossuhLeuk filmpje, maar waar blijven de wheelies?
[afbeelding]
Wel handige functie, maar het ligt ook totaal aan je accuraatheid met de lassotool. Werkt niet echt als je niet lang stil kan zitten![]()
quote:Op zondag 20 maart 2005 21:47 schreef PatrickM het volgende:
Riet, ik heb trouwens een mailtje gestuurd naar Grunn voor een prijsopgave via die website
quote:Op zondag 20 maart 2005 21:51 schreef hicham het volgende:
[..]
Met magnetic lasso tool ook al geprobeerd? Gaat een stuk makkelijker, mits het goed gaat
227 voor de alu incl tussenpijp en verzending, 297 voor de titanium en carbonquote:Op zondag 20 maart 2005 22:10 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Wat ging het nou ook al weer voor jou kosten?
Mag er nog een CR500 uit 1986 bij?quote:
Is niet duurquote:Op zondag 20 maart 2005 22:16 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
227 voor de alu incl tussenpijp en verzending, 297 voor de titanium en carbon
Zullen we dan even wachten tot volgende week, dit is zo eenquote:Op zondag 20 maart 2005 22:19 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Mag er nog een CR500 uit 1986 bij?![]()
[afbeelding]
Duidelijk piccie volgt hopelijk volgende week.;![]()
Samen bestellenquote:Op zondag 20 maart 2005 22:20 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Is niet duur
Zal ik toch maar een Alu nemen, kan ik 'm deze maand nog bestellen![]()
![]()
Ik moet eerst nog mijn eigen motor leren kennen op een normale manierquote:Op zondag 20 maart 2005 22:22 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik ga in juni een FTT Expert cursus doen bij Freebike
Nog meer mensen zin?
zinquote:Op zondag 20 maart 2005 22:22 schreef Rietvaerder het volgende:
Nog meer mensen zin?
wakosdadan?quote:Op zondag 20 maart 2005 22:22 schreef Rietvaerder het volgende:
Nog meer mensen zin?
249 incl lunch maar het is lang en breed en het geld waard zegt iedereen die het gedaan heeftquote:
Tja.. ga je zeker geen spijt van krijgen, is ontzettend leerzaamquote:
uwuhwhwaaaaaaaaaaaaaaquote:Op zondag 20 maart 2005 22:31 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
249 incl lunch maar het is lang en breed en het geld waard zegt iedereen die het gedaan heeft
Ik bestel m zodra mn geld van de Belasting er is. Als het goed is de 1e of 2e week van april.... als we hem samen bestellen krijgen we vast nog wel 10% korting bovenop de standaard 30%quote:Op zondag 20 maart 2005 22:25 schreef PatrickM het volgende:
carbon zit er ook nog wel in als 'ie incl. verzending ¤300,- kost
Zit nog steeds te twijvelen... carbon, aluminium of titanium...
Ik vind het best, en dan bij jouw thuis laten bezorgen... des te minder heibel krijg ik hierquote:Op zondag 20 maart 2005 22:35 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Ik bestel m zodra mn geld van de Belasting er is. Als het goed is de 1e of 2e week van april.... als we hem samen bestellen krijgen we vast nog wel 10% korting bovenop de standaard 30%
Woon je nog thuis dan?quote:Op zondag 20 maart 2005 22:38 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Ik vind het best, en dan bij jouw thuis laten bezorgen... des te minder heibel krijg ik hier![]()
En dan bij jullie eronder zetten en naar huis. Moet ik alleen nog een keertje de orginele demper ophalen met de auto
Maare, wat denk jij? Carbon of Alu?
Zeker... dan kunnen ze je nog enigzins financieel in de gaten houdenquote:Op zondag 20 maart 2005 22:40 schreef hicham het volgende:
[..]
Woon je nog thuis dan?
Thuiwonenden hebben het zwaar![]()
Dat is een ding wat zeker isquote:Maar profiteren aan de andere kant ook lekker![]()
Tuurlijk, maar van welk deel wilde je gebruik maken.quote:
Wat wil je daar doen?quote:Eventueel met een ritje naar A`dam op zaterdag![]()
Ik denk het niet.quote:Op zondag 20 maart 2005 22:58 schreef PatrickM het volgende:
gaan we ook bbq-en?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |