En als Raus er niet op staat?quote:Op zondag 20 maart 2005 21:30 schreef Rietvaerder het volgende:
Raus selecteren..... Select > inverse > Image > Adjustments > Desaturate
quote:Op zondag 20 maart 2005 21:26 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Bij Goedhart in Bodegraven staat er eentje met 7800 km op de teller voor ¤ 8490,-
http://www.bikenet.nl/Occ(...)fm?MotorUniekNr=2173
Met zwart is het niet zo mooi.... en met een professionele camera is het nog mooier, kijk maar:quote:
Een heerlijke fiets waar je niet lang 200+ mee rijdtquote:Op zondag 20 maart 2005 21:32 schreef Youssef het volgende:
[..]
En als Raus er niet op staat?![]()
tnx
[..]![]()
Wat heb je aan 1200 CC zonder kuip?
![]()
Om een beetje van je af te kijken hoe ik de bochten aan moest snijden... ben tenslotte nog steeds een n00b op dat gebiedquote:Op zondag 20 maart 2005 21:31 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Waarom bleef je nou hele tijd in mn spiegels, irritant mannetje![]()
Yeah rightquote:Ik deed het gewoon om jou blij te maken![]()
![]()
heheh, m'n binnenhandschoenen voor de kou, had ik niet nodig voor dat korte stukkiequote:
Met magnetic lasso tool ook al geprobeerd? Gaat een stuk makkelijker, mits het goed gaatquote:Op zondag 20 maart 2005 21:45 schreef Youssef het volgende:
Ik heb carbon op mijn knokkels, kan je zo een zijrijtje van een auto bossuhLeuk filmpje, maar waar blijven de wheelies?
[afbeelding]
Wel handige functie, maar het ligt ook totaal aan je accuraatheid met de lassotool. Werkt niet echt als je niet lang stil kan zitten![]()
quote:Op zondag 20 maart 2005 21:47 schreef PatrickM het volgende:
Riet, ik heb trouwens een mailtje gestuurd naar Grunn voor een prijsopgave via die website
quote:Op zondag 20 maart 2005 21:51 schreef hicham het volgende:
[..]
Met magnetic lasso tool ook al geprobeerd? Gaat een stuk makkelijker, mits het goed gaat
227 voor de alu incl tussenpijp en verzending, 297 voor de titanium en carbonquote:Op zondag 20 maart 2005 22:10 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Wat ging het nou ook al weer voor jou kosten?
Mag er nog een CR500 uit 1986 bij?quote:
Is niet duurquote:Op zondag 20 maart 2005 22:16 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
227 voor de alu incl tussenpijp en verzending, 297 voor de titanium en carbon
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |