Yep klopt de zaak betaald de overnachting van donderdag op vrijdag. indien mogelijk bij jou nachtje slapen en ergens eten op mijn kosten.En dan zaterdag naar A`dam kijken of dezequote:Op zondag 20 maart 2005 23:00 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar van welk deel wilde je gebruik maken.
Je kreeg toch al van alles geregeld via de zaak ..
[..]
Wat wil je daar doen?![]()
[..]
Motoport Amsterdam?quote:Op zondag 20 maart 2005 23:31 schreef RB het volgende:
[..]
Yep klopt de zaak betaald de overnachting van donderdag op vrijdag. indien mogelijk bij jou nachtje slapen en ergens eten op mijn kosten.En dan zaterdag naar A`dam kijken of deze
[afbeelding]
SV 1000 S bj 2003 11048 Km
INCLUSIEF BLUEFLAME UITLATEN EN SPYBALL ALARM
nog staat en eventueel proefritje maken
Is pas eind April Youssefquote:Op zondag 20 maart 2005 23:40 schreef Youssef het volgende:
[..]
Motoport Amsterdam?Als ik zaterdag niet werkte..
![]()
Lijkt mij gezellig, bij deze afgesproken.quote:Op zondag 20 maart 2005 23:31 schreef RB het volgende:
Yep klopt de zaak betaald de overnachting van donderdag op vrijdag. indien mogelijk bij jou nachtje slapen
Nog beter.quote:en ergens eten op mijn kosten.
Moet in principe ook kunnen met toestemming van een lurkster.quote:En dan zaterdag naar A`dam kijken of deze
[afbeelding]
SV 1000 S bj 2003 11048 Km
INCLUSIEF BLUEFLAME UITLATEN EN SPYBALL ALARM
nog staat en eventueel proefritje maken
quote:Op maandag 21 maart 2005 06:55 schreef Youssef het volgende:
mogguh
[URL=http://img36.exs.cx/img36/8607/desktop1sh.jpg[/URL]
Damnz, echt vette desktop
Over die lurkster gesprokenquote:Op maandag 21 maart 2005 08:05 schreef Patrick281 het volgende:
Moet in principe ook kunnen met toestemming van een lurkster.
quote:En hoe kijk je nu tegen schoolwerk aan de komende tijd.
Niet meer zoeken naar motoren, maar inplaats daarvan dromen~fokken~rijden schatte ik vooraf.![]()
Dat mag ze zelf zeggen.quote:Op maandag 21 maart 2005 08:19 schreef Youssef het volgende:
Over die lurkster gesprokenDat viel me wel op, is dat moeder de gans die zomaar opeens kwam reageren toen ik aan zoonlief kwam?
![]()
Het is ook een aardig afstandje, maar het is inderdaad vrij lang om te wachten.quote:Je hebt trouwens wel veel geduld RB, ik vraag me af of dat ding er over meer dan een maand nog staat
Hangt van je beroep af. Leuk als iedereen dat denkt en ze werken bijvoorbeeld in het openbaar vervoer.quote:Op maandag 21 maart 2005 08:28 schreef Romius het volgende:
smorges![]()
mooi weertje vandaag, ik dacht vanochtend nog toen ik opstond, kan ik er niet nog een zondagje van maken?
quote:Op maandag 21 maart 2005 08:42 schreef Rausdouwer het volgende:
![]()
Nog even geen pottenkijkers achter mij, dus kan even een post doen.![]()
Heerlijk motor gereden, zaterdag EN zondag!![]()
quote:Op maandag 21 maart 2005 08:39 schreef Faithz het volgende:
Ben zaterdag ff bij Safe geweest met een vriendin, ook een plaatje geschoten, zal hem ff opsnuffelen.
Moet ik op de hoogte zijn van alle mededelingen?quote:
Vulling met plaatjes is altijd goed.quote:Op maandag 21 maart 2005 08:39 schreef Faithz het volgende:
Ben zaterdag ff bij Safe geweest met een vriendin, ook een plaatje geschoten, zal hem ff opsnuffelen.
quote:Op maandag 21 maart 2005 08:42 schreef Rausdouwer het volgende:
Heerlijk motor gereden, zaterdag EN zondag!![]()
quote:Op maandag 21 maart 2005 08:49 schreef Faithz het volgende:
@Raus:
Mijn plaatje:
[afbeelding]
Kan beter maar voorlopig is dit ff HET plaatje
Ik ga toch niet in beeld staan, zie je minder motorquote:Op maandag 21 maart 2005 08:59 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Geen enthousiast plaatje op de motor?
En je zag nog zo'n Kawa staan dus, of is dit die van die vriendin?![]()
Scheelt wel als ze je even bijpraten, dan hoef ik namelijk ook niet terug te lezenquote:Op maandag 21 maart 2005 08:59 schreef hollander172 het volgende:
Hier ook maar weer eens kijken.
Iemand die me even bij kan babbelen of moet ik alles terug gaan lezen?
Er is een meet geweest afgelopen zaterdagquote:Op maandag 21 maart 2005 08:59 schreef hollander172 het volgende:
Hier ook maar weer eens kijken.
Iemand die me even bij kan babbelen of moet ik alles terug gaan lezen?
quote:Op maandag 21 maart 2005 09:09 schreef Rietvaerder het volgende:
Sjonge ik ben een keer vroeg slapen en iedereen mist me gelijk![]()
Hicham: jammer, andere keer beter
PatrickM: alu of titainumEn ja ze zijn met E-keur, hoezo?
Wauw, ziet er vet uit Faithz!!quote:Op maandag 21 maart 2005 08:49 schreef Faithz het volgende:
@Raus:
Mijn plaatje:
[afbeelding]
Kan beter maar voorlopig is dit ff HET plaatje
Weet ik eigenlijk niet, maar ik zou iig nooit zonder je Groene Kaart naar het buitenland gaan...quote:Op maandag 21 maart 2005 09:15 schreef Youssef het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Hej toercommissie, is het wel verstandig naar het buitenland te gaan zonder papierenIk rij nu eigenlijk zonder kentekenbewijs e.d. Maar met bon. Zelfs verzekering heb ik nog niet binnen, alleen een polisnummer.
![]()
![]()
![]()
![]()
Je bent gewoon verzekerd hoorquote:Op maandag 21 maart 2005 09:24 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Weet ik eigenlijk niet, maar ik zou iig nooit zonder je Groene Kaart naar het buitenland gaan...
Jammer dat Univé er zo lang over doet. Ik moet nu nog de polis goed invullen en ondertekenen, opsturen... duurt allemaal lang...........quote:Op maandag 21 maart 2005 09:24 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Weet ik eigenlijk niet, maar ik zou iig nooit zonder je Groene Kaart naar het buitenland gaan...
Volgens mij niet.... staat er ook opquote:
Volgens mij ben ik datquote:Op maandag 21 maart 2005 08:05 schreef Patrick281 het volgende:
Moet in principe ook kunnen met toestemming van een lurkster.
quote:Op maandag 21 maart 2005 09:43 schreef Free-Spirit het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik dat![]()
Ik wil geen spelbreker zijn maar als het over 30 april gaat, dan is het volgens mij konningedag
Wil ik toch graag naar markten, gratis concerten ed met mijn mannetje
Je bent daarbij natuurlijk van harte welkom, hoe meer zielen hoe meer vreugde
Kunnen jullie niet op vrijdag of zondag naar die motor kijken?
Ik ben ook bij Unive verzekerd. Je kunt online een verzekering afsluiten en dan krijg je, je polis op de mail en kunt dan ook gaan en staan waar je wiltquote:Op maandag 21 maart 2005 09:39 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Volgens mij niet.... staat er ook opBij een ongeval in het buitenland zonder Groene Kaart kan je achter tralies worden gezet
Zoek maar eens op google.. of lees je groene kaart
Noooooooooooooooooooooooit naar het buitenland gaan zonder groene kaart.
Ik was hier ook bang voor, daarom heb ik naar unive gebeld over het verzekerd zijn e.d.quote:
quote:Op maandag 21 maart 2005 09:43 schreef Free-Spirit het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik dat![]()
Ik wil geen spelbreker zijn maar als het over 30 april gaat, dan is het volgens mij konningedag
Wil ik toch graag naar markten, gratis concerten ed met mijn mannetje
Je bent daarbij natuurlijk van harte welkom, hoe meer zielen hoe meer vreugde
Kunnen jullie niet op vrijdag of zondag naar die motor kijken?
Kom niet aan mijn kinderenquote:Op maandag 21 maart 2005 08:19 schreef Youssef het volgende:
[..]
Over die lurkster gesprokenDat viel me wel op, is dat moeder de gans die zomaar opeens kwam reageren toen ik aan zoonlief kwam?
![]()
De moe.. uh vriendin van Pepijnquote:Op maandag 21 maart 2005 09:59 schreef Faithz het volgende:
[..]
Wie jij is?
idd.. te lui om terug te lezen![]()
Ik was nog van plan te reageren, maar zie dat Rietvaerder al de honours waargenomen heeft.quote:Op maandag 21 maart 2005 09:59 schreef Faithz het volgende:
[..]
Wie jij is?
idd.. te lui om terug te lezen![]()
quote:Op maandag 21 maart 2005 10:09 schreef Free-Spirit het volgende:
Motoren heb ik geen verstand van en met de meets ga ik niet mee vandaar dat ik niet zo vaak reageer.
Eerst een paar proeflessen op de CR?quote:Op maandag 21 maart 2005 10:33 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Tijd om je rijlessen weer eens in te plannen. Hoeveel heb je er vorig jaar gehad?
![]()
Als jij ze betaalt, begin ik vandaag nogquote:Op maandag 21 maart 2005 10:33 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Tijd om je rijlessen weer eens in te plannen. Hoeveel heb je er vorig jaar gehad?
![]()
Prachtigquote:Op maandag 21 maart 2005 10:44 schreef Rietvaerder het volgende:
Mooi hè dat motorrijden
Als je daar subtiel mee kan rijden kan je met alles rijden.quote:
Was geloof ik een paar keer aan en uit tussen de lessen door.quote:Op maandag 21 maart 2005 10:37 schreef Rietvaerder het volgende:
Dat weet je toch wel van je eigen vriendin?
Ontkennend denk ikquote:Op maandag 21 maart 2005 10:48 schreef Rietvaerder het volgende:
En ik kan maar geen hoogte krijgen van die relatie...![]()
Ik denk dat VAAG het enige juiiste woord is....
Opletten free-spirit, volgens mij is dit bijna een complimentquote:Op maandag 21 maart 2005 10:51 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ontkennend denk ikmaar FS weet mij altijd weer te herinneren hoe geweldig ze is.
![]()
![]()
![]()
![]()
Zei ik ook tegen mijn vriendin maar ze vond het niet goedquote:Op maandag 21 maart 2005 10:38 schreef Free-Spirit het volgende:
[..]
Als jij ze betaalt, begin ik vandaag nog![]()
En hoe moest je die rijlessen dan betalen?quote:Op maandag 21 maart 2005 10:55 schreef Faithz het volgende:
Zei ik ook tegen mijn vriendin maar ze vond het niet goed![]()
zal misschien komen omdat we al 3jr van een geldpot leven
Van mijn salarisquote:Op maandag 21 maart 2005 11:02 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
En hoe moest je die rijlessen dan betalen?![]()
quote:Op maandag 21 maart 2005 11:05 schreef Faithz het volgende:
Maar ik wil eigenlijk wel dat ze haar rbw gaat halen, veel gezelliger als ze meekan..
FS heeft al een mooie Magna jas en dure helm.quote:Dan maar geen nieuwe helm, kan zij mooi kleding kopen en dr rbw halen.. ideetje
Om heel eerlijk te zijn, is dit bij Pepijn een complimentquote:Op maandag 21 maart 2005 10:53 schreef Faithz het volgende:
[..]
Opletten free-spirit, volgens mij is dit bijna een compliment![]()
Ik heb ook nog laarzen en handschoenen hoorquote:Op maandag 21 maart 2005 11:07 schreef Patrick281 het volgende:
FS heeft al een mooie Magna jas en dure helm.
Ik heb ook een magna jasquote:Op maandag 21 maart 2005 11:07 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
[..]
FS heeft al een mooie Magna jas en dure helm.
Maar dit brengt mij op die Duitse site van dat goedkope motorpak. Wil zelf nog iets.
Riet wat was daar de link van?![]()
Psst: handschoenenquote:Op maandag 21 maart 2005 11:14 schreef Free-Spirit het volgende:
[..]
Ik heb ook nog laarzen hoor
Het enige wat ontbreekt is een broek en een motor
Voor mijzelf zei ik alquote:Op maandag 21 maart 2005 11:17 schreef Faithz het volgende:
Over die duitse site:
Erm.. ik heb liever dat ze iets goeds draagt, ben er nogal aan gehecht..
misschien een bezoekje aan termaat![]()
@ Pepijn:quote:Op maandag 21 maart 2005 10:09 schreef Free-Spirit het volgende:
Maar ik kom niet alleen voor Nick op hoor, indien nodig ook voor Pepijn, mijn familie en mijn vrienden![]()
Sorryquote:Op maandag 21 maart 2005 11:23 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Voor mijzelf zei ik alen alles beter dan een gewone spijkerbroek.
![]()
Dus als iets goedkoper is is het niet goedquote:Op maandag 21 maart 2005 11:17 schreef Faithz het volgende:
[..]
Ik heb ook een magna jas![]()
Over die duitse site:
Erm.. ik heb liever dat ze iets goeds draagt, ben er nogal aan gehecht..
misschien een bezoekje aan termaat![]()
Mail staat uit iddquote:Op maandag 21 maart 2005 11:25 schreef Free-Spirit het volgende:
@ Pepijn:
Nu we het hier toch over hebben
Mag ik het nu wel versturen?
(via fok vragen gaat bij jou sneller dan mailen)
Misschien slecht om meteen te concluderen dat het niet goed is, ik zou het wel willen zien eerst. Misschien is het ook wel goed. Maar als iets zo goedkoop is, dan heb ik er zeker wantrouwen bij. Iets is vrouwelijks volgens Patrick281quote:Op maandag 21 maart 2005 11:30 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Dus als iets goedkoper is is het niet goedZijn gewoon dezelfde merken als hier.. en Hein Gericke is echt wel een A-merk. Nou ja, als jij een dief van je eigen portomonnee wilt zijn koop je het in Nederland
www.louis.de en www.polo-motorrad.de
quote:Op maandag 21 maart 2005 11:36 schreef Faithz het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Waarom kiezen ze altijd van die rare modellen![]()
quote:
quote:Nee, dan toch de brunette![]()
quote:leest FS nog mee?
Ja, tiet... uuhm.. intelligentie?quote:Op maandag 21 maart 2005 11:55 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Not amused.
![]()
![]()
![]()
Die heeft weer wat de anderen niet hebben.
![]()
Zorgzaamquote:
Hokjes denken is vrouwelijk bedoel jequote:Op maandag 21 maart 2005 11:36 schreef Faithz het volgende:
Misschien slecht om meteen te concluderen dat het niet goed is, ik zou het wel willen zien eerst. Misschien is het ook wel goed. Maar als iets zo goedkoop is, dan heb ik er zeker wantrouwen bij. Iets is vrouwelijks volgens Patrick281![]()
Ik had even visitequote:Op maandag 21 maart 2005 11:41 schreef Faithz het volgende:
[..]
Die blonde?![]()
![]()
Nee, dan toch de brunette![]()
leest FS nog mee?
Tsssquote:Op maandag 21 maart 2005 12:10 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Zorgzaamcreatief en onderhoudend.
Ach ja niet de cliche antwoorden geven he.quote:Op maandag 21 maart 2005 13:04 schreef Free-Spirit het volgende:
Tsss
Van het weekend vond ie me nog een lekker ding
What a difference a day makes
Zou ik ook doen als ik een vrouw was.quote:Op maandag 21 maart 2005 12:09 schreef Faithz het volgende:
Edit: daarin hebben wij (mijn vriendin en ik) weer een voordeel.. wij kijken samen naar de dames
Alleen als je ook nog eens ruzie met Brighteyes hebt.quote:Op maandag 21 maart 2005 13:36 schreef stinkie het volgende:niet alleen kapotte motor maar ook zelf nog eens doodziek. Mag ik dood
quote:Op maandag 21 maart 2005 13:55 schreef Patrick281 het volgende:
![]()
Al eens met de motor naar het werk, zondagrijder.
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |