Echte wittenboorden criminaliteit daar.quote:Op maandag 21 maart 2005 14:07 schreef One_Punch_Mickey het volgende:missch binnenkort in spjkerbroek naar werk, dan kan het wel
![]()
Zaterdag heb ik een SM meet bij MotorXtra. Kunnen we wel even met zijn allen kijken.quote:Op maandag 21 maart 2005 14:15 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Tourcommissie, wanneer is de volgende meet? zondag is het 1e paasdag en dan heb ik andere verplichtingen
zaterdag??
quote:Op maandag 21 maart 2005 14:25 schreef Patrick281 het volgende:
Echte wittenboorden criminaliteit daar.![]()
Das relaxedquote:Dat zeiden hier wel toen ik solliciteerd: gewoon casual aub.![]()
quote:Op maandag 21 maart 2005 14:34 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Zaterdag heb ik een SM meet bij MotorXtra. Kunnen we wel even met zijn allen kijken.
Ze gaan daar ook toertochtjes houden in de omgeving.![]()
dat dan weer nietquote:Op maandag 21 maart 2005 13:52 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Alleen als je ook nog eens ruzie met Brighteyes hebt.![]()
Live can be tough. Having a hard day as well.
Ik zat liever ziek thuis dan hier in de shit.quote:
wanneer is dat ? en waar ?quote:Op zondag 20 maart 2005 22:22 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik ga in juni een FTT Expert cursus doen bij Freebike
Nog meer mensen zin?
Nightinggale dan wel hè! 't is toch echt niet zo dat ik zo heet!quote:
quote:Op maandag 21 maart 2005 15:43 schreef Fulcrum_X het volgende:
Iemand enig idee hier hoe groot de kans is dat de verzwaring van Rijbewijs A doorgezet wordt?
Ben nu 20 en wil eigenlijk dolgraag mijn A-tje halen.. alleen ik zie het niet zitten om een Aprillia of Mito 125 cc te gaan rijden... dan het liefste een ZXR400 alleen dan wordt het een oud model welke dus niet legaal op 25kw te krijgen is (op kenteken). Ik wil dus geen risico lopen dat de verzekering zich terug trekt bij veel vermogensschade etc.
Zou ik dan toch beter even kunnen wachten tot volgend jaar?
ps. nog MF-ers hier?
holaquote:Op maandag 21 maart 2005 15:46 schreef Faithz het volgende:
[..]Ikke
Verzwaring weet ik eigenlijk niet.. ze roepen er veel over maar heb geen idee of het er gaat komen.
Wanneer wordt je 21?quote:Op maandag 21 maart 2005 15:50 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
hola![]()
Was eerst van plan om te wachten tot mijn 21e. Afgelopen weken dus heel erg getwijfeld en zat eraan te denken om het toch maar dit jaar te halen.
Alleen nu neig ik toch weer om te wachten... life's a bitch, ik wil zo graag touren![]()
Thnx.. alleen die had ik al doorgelezenquote:Op maandag 21 maart 2005 15:51 schreef Faithz het volgende:
Misschien heb je hier alvast iets aan:
http://www.motor-forum.nl/forum/topic.php/68288/1
http://www.motor-forum.nl/forum/topic/80581
Er zijn meer motoren zan de zxr400
31 Januari 2006quote:
Klopt, maar ik wil wel legaal rondrijden zonder me zorgen hoeven te maken om zulke kleine details waaraan de politici niet hebben gedachtquote:Op maandag 21 maart 2005 15:53 schreef Rietvaerder het volgende:
Een 25kw hoeft echt geen straf te zijn
Voor de ZXR400 bestaat een 2e typegoedkeuring. Alleen omdat kawasaki nederland te lui was om deze direct voor alle ZXRtjes af te geven, is deze 2e typegoedkeuring er pas vanaf bouwjaar '99.quote:Op maandag 21 maart 2005 15:57 schreef Rietvaerder het volgende:
Een Bandit600 25kw niks voor je?En een ZXR400 kan vanaf 93 25kw. CBR600 ook
Alle motoren waar een 2e typegoedkeuring voor is kunnen vanaf 1993 25kw.
En als je je fiets uit Duitsland haalt, wat je veel geld scheelt, kan vrijwel alles 25kw
Als ik jou was, zou ik wachten. Tenzij je een snelcursus pakt zodat je binnen een maand je rbw hebt. Anders moet je erop rekenen dat je wel een paar weekjes zoet kunt zijn. En tegen de tijd jij je Atje hebt en een motor kan het seizoen al voorbij zijn. Dan kun je net zo goed wachten zodat je volgend seizoen de motor kunt kopen die je wilt hebben.quote:
Volgens mij wel hoorquote:Op maandag 21 maart 2005 15:59 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Voor de ZXR400 bestaat een 2e typegoedkeuring. Alleen omdat kawasaki nederland te lui was om deze direct voor alle ZXRtjes af te geven, is deze 2e typegoedkeuring er pas vanaf bouwjaar '99.
![]()
ook op kenteken vanaf '93, zonder geimporteerd te hoeven worden?
Eensquote:Op maandag 21 maart 2005 16:02 schreef Faithz het volgende:
[..]
Als ik jou was, zou ik wachten. Tenzij je een snelcursus pakt zodat je binnen een maand je rbw hebt. Anders moet je erop rekenen dat je wel een paar weekjes zoet kunt zijn. En tegen de tijd jij je Atje hebt en een motor kan het seizoen al voorbij zijn. Dan kun je net zo goed wachten zodat je volgend seizoen de motor kunt kopen die je wilt hebben.
Mja dat is ook zo... maar als ze het gaan verzwaren ben ik weer de lul..quote:Op maandag 21 maart 2005 16:02 schreef Faithz het volgende:
[..]
Als ik jou was, zou ik wachten. Tenzij je een snelcursus pakt zodat je binnen een maand je rbw hebt. Anders moet je erop rekenen dat je wel een paar weekjes zoet kunt zijn. En tegen de tijd jij je Atje hebt en een motor kan het seizoen al voorbij zijn. Dan kun je net zo goed wachten zodat je volgend seizoen de motor kunt kopen die je wilt hebben.
*edit*quote:Op maandag 21 maart 2005 15:43 schreef Fulcrum_X het volgende:
Zou ik dan toch beter even kunnen wachten tot volgend jaar?
Zijn al die studenten zo verwend tegenwoordig.quote:Op maandag 21 maart 2005 16:28 schreef hicham het volgende:
Nadeel van mooi weer: de motorplek in de parkeergarage van school is meteen bomvol. Iedereen vind het opeens nodig om met de motor naar school te komen
Nope, ze werken gewoon hardquote:Op maandag 21 maart 2005 16:35 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Zijn al die studenten zo verwend tegenwoordig.
Toen zwommen de vissen nog achteruit om geen water in hun ogen te krijgenquote:Wij gingen vroeger gewoon 30 kilometer lopen.![]()
Nee, alleen motor-forummersquote:Zijn hier motorforummers?![]()
Oooh ja nou weet ik ook weer waarom ik vrijgezel ben.quote:Op maandag 21 maart 2005 09:43 schreef Free-Spirit het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik dat![]()
Ik wil geen spelbreker zijn maar als het over 30 april gaat, dan is het volgens mij konningedag
Wil ik toch graag naar markten, gratis concerten ed met mijn mannetje
Je bent daarbij natuurlijk van harte welkom, hoe meer zielen hoe meer vreugde
Kunnen jullie niet op vrijdag of zondag naar die motor kijken?
Geduld is een schone zaakquote:Op maandag 21 maart 2005 08:19 schreef Youssef het volgende:
[..]
Je hebt trouwens wel veel geduld RB, ik vraag me af of dat ding er over meer dan een maand nog staat
Heb al gemaild met motoport, ze kunnen heb thuis afleveren als ik dat wilquote:Op maandag 21 maart 2005 08:26 schreef Patrick281 het volgende:
Het is ook een aardig afstandje, maar het is inderdaad vrij lang om te wachten.
Maar ik ken meer mensen die aardig wat geduld getoont hebben, en dat is beantwoord.
En Ralf zal er eerst wel een paar willen zien voordat hij helemaal enthousiast in de auto springt om een eind te gaan kijken en kopen. Nu kan hij het combineren met zijn reis terug naar huis.
quote:Op maandag 21 maart 2005 17:44 schreef RB het volgende:
[..]
Oooh ja nou weet ik ook weer waarom ik vrijgezel ben.
quote:Op maandag 21 maart 2005 16:25 schreef E.r.w.i.n het volgende:
[..]
*edit*
Fuck, jij bent natuurlijk die gast met die Citroën. Dan heb je vast wel een autorijrijbewijs.
Stom van me.
Isquote:Op maandag 21 maart 2005 16:41 schreef hicham het volgende:
Toen zwommen de vissen nog achteruit om geen water in hun ogen te krijgen![]()
Maarquote:Gelukkig leven we niet meer in 'vroeger' dus kunnen de vissen vooruit zwemmen en kan ik op de motor naar school
quote:Op maandag 21 maart 2005 18:47 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Isdat
uit
de Islam
, achteruit
zwemmende
vissen?
![]()
Maarik
heb
het
over
niet
zo
lang
geleden
, de
goede
oude
tijd
toen
je
iedereen
nog
kon
vertrouwen.
Ergeen
reintegratieproblemen
bestonden
je
huis
niet
op
slot
hoefde
te doen
, en
pa
zijn
wekelijkse
loon
nog
gewoon
direct
gezellig
in
de
kroeg
verzoop.
De
supersportmotoren
nog
echte
motoren
waren
met
een
hart
en
geen
commerciele
rotzooi
uit
Nippon.
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[..]
Maarwe
misten
het
niet
en
soms
was
je
extra
gelukkig
want
dan
kreeg
je
een
lift
van
de
lommert
of
scharensliep
, en
s'avonds
natuurlijk
ganzeborden
met
de
hele
familie
bij
kaarslicht.
eyquote:Op maandag 21 maart 2005 18:15 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]Spijker op de kop
Normaal gesproken ben je wat vrijer geloof ik, bij Pepijn is het wat extremer heb ik het idee
quote:Op maandag 21 maart 2005 19:47 schreef PatrickM het volgende:
Ik ga trouwens toch voor een Alu SBK Evo II
Voordeliger dan titanium en net zo mooi...
Idd...quote:Op maandag 21 maart 2005 20:07 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Dat 'ie geen extra korting gaf?
Die heb ik gehad
Dat kan, maar zij hebben mij daar ook wat door de neus geboort. Je moet misschien een paar keer bellen en kijken of ze allen dezelfde antwoorden geven.quote:Op maandag 21 maart 2005 16:23 schreef Rietvaerder het volgende:
Je kan het beste effe met Kawasaki NL bellen denk ik
023 5670500
Het helptquote:Op maandag 21 maart 2005 20:23 schreef PatrickM het volgende:
Boeklon zit trouwens op m'n tank
Overigens alleen op de plaats waar het meeste schuifcontact is
zo zit ik erop:
[afbeelding]
voorbeeld hoe het er normaal uitziet:
[afbeelding]
illustratie waar de boeklon zit:
[afbeelding]
Ik hoop dat het enigzins helpt
Naar boven bedoel je?quote:Op maandag 21 maart 2005 20:28 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Het helptAl zou ik het iets verder door laten lopen.... wat ronder zeg maar
vaders heeft bovenste foto gemaakt toen ik m'n SV had opgehaald bij Hans van Wijkquote:Maare, wie maakt die foto's nou eigenlijkOf heb je gewoon een erg lange arm (hoe dat komt laat ik ff achterwege
)
quote:Op maandag 21 maart 2005 20:28 schreef Rietvaerder het volgende:
Of heb je gewoon een erg lange arm (hoe dat komt laat ik ff achterwege)
Ow okquote:Op maandag 21 maart 2005 20:34 schreef PatrickM het volgende:
Is lastig... daar gaat de tank behoorlijk vervormen, is zo goed als niet er op te krijgen...
quote:Op maandag 21 maart 2005 17:44 schreef RB het volgende:
Oooh ja nou weet ik ook weer waarom ik vrijgezel ben.
quote:
quote:Op maandag 21 maart 2005 19:23 schreef Rietvaerder het volgende:
Wat vinden jullie van een Aprilia SL1000 Falco?
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Voor een 2001 model betaal je bij de dealer zo'n 6500 euro en particulier rond de 5500...
118pk, 95nm koppel en 190kg
Speciale watervaste en vochtwerende uitvoering met zuurvrije lijm?quote:
quote:Op maandag 21 maart 2005 20:50 schreef Patrick281 het volgende:
Ik
was
aan
het
eten.
![]()
Dankan
je
als
je
alleen
woont
gewoon
Fokken
enzo.
![]()
quote:Op maandag 21 maart 2005 20:57 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
[afbeelding] Het is weer tijd voor de gevulde koeken. [afbeelding]
Uhh.. Ducs vind ik niet mooiquote:Op maandag 21 maart 2005 20:53 schreef Patrick281 het volgende:
Riet die een Aprilia mooi vind?
Zo ken ik hem niet.
quote:Op maandag 21 maart 2005 21:00 schreef Youssef het volgende:Dat zeg ik, zorgeloos.
Lekker beetje fitnessen, werken, motorrijden, Fok!ken, kindje uitlaten, vrouwtje bevredigen..
![]()
quote:Op maandag 21 maart 2005 21:08 schreef Patrick281 het volgende:
Tering, jouw (dit) lijstje is veel groter.
quote:Op maandag 21 maart 2005 21:03 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Uhh.. Ducs vind ik niet mooiAprilia's wel, je weet toch wel dat ik de Tuono helemaal te gek vind
![]()
Rotax blokjes, dus geen Italiaanse rommelZo'n Falco is een heel mooi alternatief voor een benzine stokende VTR hoor
Maar dan kan je weer helemaal opnieuw beginnen met iets naar keuze. En volgens mij is het studentenleven pas echt een luizelevenquote:
Zie edit.quote:Op maandag 21 maart 2005 21:15 schreef Rietvaerder het volgende:
Denk dat ze zich allang bewezen hebben....
Welk pics postte je dan Aprilia, RS125 ofzo ?
Stress is een onlosmakelijk deel van onze samenleving.quote:Op maandag 21 maart 2005 21:11 schreef Youssef het volgende:![]()
![]()
Maar bij mij is er 1 factor die roet in dit alles gooit en dat is moeten slagen dit jaar en de stress daarvoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |