Toch verkeerd gezienquote:Was echt niet overdreven hoor omdat ik meestal achteraan reed kon ik het allemaal goed overzien
en bij allemaal inclusief mijzelf waren oortjes aanwezig. als ik er aan dacht corrigeerde ik het wel meteen, maar toch best vaak moeten doen
Tnxquote:Op zaterdag 19 maart 2005 19:43 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
www.groothoofdje.nl/FokMCOP.txt
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 19:44 schreef Rietvaerder het volgende:
Mercy misschien is het het waard om in de OP te vermelden dat wij ''het'' uitgepraat hebben en met een schone lei beginnenBest een opluchting vind ik trouwens
Zeker. Gewoon stronteigenwijs allebei en koppigquote:Op zaterdag 19 maart 2005 19:52 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ja dat hebben we toch heel volwassen opgelost
het heeft mij zeker ook opgelucht, weten tenminste wat we aan elkaar hebben
en dat er van beide kanten zeker geen kwade intenties waren.
![]()
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 19:53 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Zeker. Gewoon stronteigenwijs allebei en koppig
je hoefde eigenlijk niet eens een nieuwe band of wel![]()
yepquote:
Ja, ik weet niet, ik was foto's aan t maken en ineens zag ik zo'n logo van het batterijtje knipperen toen deed ie niks meer...quote:Op zaterdag 19 maart 2005 20:40 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
yepjij had ook nog een paar actiepics gemaakt
jammer dat de batts zo snel leeg waren........niet dus, had pepijn ook een keer was gewoon de temp ofzo
nu is ie weer gewoon vol namelijk...
Bij mij kon je ook alleen gekke dingen met dat ding doenquote:Op zaterdag 19 maart 2005 20:42 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Ja, ik weet niet, ik was foto's aan t maken en ineens zag ik zo'n logo van het batterijtje knipperen toen deed ie niks meer...
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 20:47 schreef Youssef het volgende:
Bij mij kon je ook alleen gekke dingen met dat ding doen![]()
Berg en dal? Kun je dat etenquote:Op zaterdag 19 maart 2005 20:51 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
maarre, volgende week meeting: Berg en dal??
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 19:44 schreef Rietvaerder het volgende:
Mercy misschien is het het waard om in de OP te vermelden dat wij ''het'' uitgepraat hebben en met een schone lei beginnenBest een opluchting vind ik trouwens
Kwestie van je zaakjes goed regelenquote:Op zaterdag 19 maart 2005 21:03 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
typisch zo'n uitkering fraudeur
..........en wel een Bandit uit 2004 voor de deur hebbenzaakje stinkt
Arbeit macht frei.quote:
In Nederland word onder ''werkdagen'' maandag t/m vrijdag verstaanquote:Op zaterdag 19 maart 2005 21:04 schreef Youssef het volgende:
Maar wel apart ja, is het soms normaal dat het proletariaat zeg maar standaard in het weekend vrij is? Ik dacht altijd dat alleen zondag vrij was..Mijn broer werkt ook niet in het weekend, terwijl de schoollgaande jeugd die de economie draaiende houdt de zaterdag bij uitstek kiest om te werken
Dan wil ik nu beginnen met werkenquote:Op zaterdag 19 maart 2005 21:06 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
In Nederland word onder ''werkdagen'' maandag t/m vrijdag verstaanWerkweek ook
Zaterdag is geen officiele werkdag
Behalve in gemeente Eindhoven trouwensquote:Op zaterdag 19 maart 2005 21:06 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
In Nederland word onder ''werkdagen'' maandag t/m vrijdag verstaanWerkweek ook
Zaterdag is geen officiele werkdag
Vond het wel genoeg. Hoeveel is dat ongeveer? 14.000? Vond het al pijnlijk genoeg klinkenquote:Op zaterdag 19 maart 2005 21:09 schreef Rietvaerder het volgende:
Waarom?
Vond het wel leuk om de koppeling in te knijpen en te zitten jengelen, kleuterquote:Op zaterdag 19 maart 2005 21:18 schreef Rietvaerder het volgende:
Idd, weinig nut en klinkt niet echt goed nee
Je reed trouwens wel agressief wegBen benieuwd hoe lang je hem heel houdt
Ik wil weleens voelen voor je en kijken wat het kan zijnquote:Op zaterdag 19 maart 2005 21:21 schreef Youssef het volgende:
En hopen dat het een goede motor is verder. Ben benieuwd of dat trillen wat is
Gaan we doen natuurlijk, iemand met kennis van motoren moet er eens op rijden en dan vertellen wat er apart is...quote:Op zaterdag 19 maart 2005 21:21 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Ik wil weleens voelen voor je en kijken wat het kan zijn
Welke snelheden?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 22:12 schreef ThaFreak het volgende:
leuke movies, alleen die snelheden zeg![]()
Ja, af en toe merk ik gewoon dat ik geeneens het gas dicht doequote:Op zaterdag 19 maart 2005 22:09 schreef Rietvaerder het volgende:
Aparte manier van schakelen heb jij Youssef![]()
IMGP3465.avi
Tnx, maar laten we niet te voorbarig zijnquote:Op zaterdag 19 maart 2005 22:11 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
je geduld heeft wel geloond youssef
nice
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 22:12 schreef ThaFreak het volgende:
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 22:13 schreef Youssef het volgende:
Ja, af en toe merk ik gewoon dat ik geeneens het gas dicht doe![]()
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 22:14 schreef hicham het volgende:
Dikke supersport was het met een duo afdekkapje (volgens mij een Gixxer1000 ofzo, weet ik veel) en een rete-dikke achterband. Ik dacht eerst, cool - een medemotorrijder
Na een tijdje bleek het gewoon een mongool te zijn met z'n spijkerbroek en jackie op de motor. Schakelde een paar keer verkeerd, harde klappen
en waggelde alle kanten op als ie stil moest staan
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 22:11 schreef Rietvaerder het volgende:
DAMN die Bandit van jou is ECHT sneller dan de mijne![]()
![]()
Zo te zien en horen
260 gaat me idd iets te ver, type wegmisbruikerquote:Op zaterdag 19 maart 2005 22:13 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Welke snelheden?Had je vanmiddag niet bij de Bosweg moeten zijn, reed ene blauwe ZX6R met 260 voorbij ofzo
![]()
hoeveel had je op de tellerquote:
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 22:12 schreef ThaFreak het volgende:
Gewoon even wennen denk ik, gebeurde mij ook een paar keer de eerste dagquote:Op zaterdag 19 maart 2005 22:16 schreef Rietvaerder het volgende:
Youssef volgens mij wou je daar ook naar zn 3 schakelen maar bleef je in zn 2 hangen?Klinkt wel zo
Tjaquote:Op zaterdag 19 maart 2005 22:17 schreef ThaFreak het volgende:
260 gaat me idd iets te ver, type wegmisbruiker
Durfde niet te kijken, had mijn ogen dichtquote:
Ja zoiets gebeurde er wel, te vroeg gas open en koppeling in ofzo. Maar ik schakelde uiteindelijk wel in 3 hoorquote:Op zaterdag 19 maart 2005 22:16 schreef Rietvaerder het volgende:
Youssef volgens mij wou je daar ook naar zn 3 schakelen maar bleef je in zn 2 hangen?Klinkt wel zo
Het klinkt zoquote:Op zaterdag 19 maart 2005 22:17 schreef hicham het volgende:
[..]Kwa optrekken? Die van jou zal iig sneller zijn op z'n top neem ik aan met je kuipje
Ik wil misschien ook een ZX6R hiernaquote:Op zaterdag 19 maart 2005 22:19 schreef Youssef het volgende:
[..]
Durfde niet te kijken, had mijn ogen dichtBovendien gaat ie toch niet harden dan 170 denk ik
[..]
Ja zoiets gebeurde er wel, te vroeg gas open en koppeling in ofzo. Maar ik schakelde uiteindelijk wel in 3 hoorHad gehoopt dat dat niet op het filmpje te horen was
Nou jullie filmpjes
Kope?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 22:20 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Ik wil misschien ook een ZX6R hierna
Anders hicham welquote:Op zaterdag 19 maart 2005 22:22 schreef Rietvaerder het volgende:
Nee, laat maar. Moet ik straks een nieuwe versnellingsbak
jij was het zelfquote:Op zaterdag 19 maart 2005 22:18 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
TjaHet was meer een beetje posen
dan reed je iig te hard dusquote:Op zaterdag 19 maart 2005 22:19 schreef Youssef het volgende:
Durfde niet te kijken, had mijn ogen dichtBovendien gaat ie toch niet harden dan 170 denk ik
Van wat ik heb gezien ging ie toch wel minstens 160, daarna moest ik het gas loslatenquote:Op zaterdag 19 maart 2005 22:19 schreef Youssef het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 22:22 schreef Rietvaerder het volgende:
Nee, laat maar. Moet ik straks een nieuwe versnellingsbak
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 22:24 schreef Youssef het volgende:
[..]
Anders hicham welBoeiuh, er zijn vast ergere dingen gebeurd met die bak. Iedereen maakt weleens een foutje he?
**VRROOAOOARRRR*** $#$! KRAK ^#@
![]()
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 22:29 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik wil vol vermogenIn die laatste flauwe rechterbocht kom ik echt vermogen tekort... bleef daar steken op 130
.. een valse vrijstand?quote:Geen valse vrijstanden en springt hij niet uit de versnelling?
Nog eventjes geduldquote:Op zaterdag 19 maart 2005 22:29 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik wil vol vermogenIn die laatste flauwe rechterbocht kom ik echt vermogen tekort... bleef daar steken op 130
Nou ja, om van de 130 op de 150 komen duurt langer dan dat de bocht is, snappiequote:
dus een normale auto is sneller dan jouquote:Op zaterdag 19 maart 2005 22:33 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Nou ja, om van de 130 op de 150 komen duurt langer dan dat de bocht is, snappieHij haalt 170/180 teller trouwens.
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 22:35 schreef hicham het volgende:
Youssef is wel lijp trouwens, zit net een paar meter op z'n nieuwe kawa. Gaat ie gelijk bij het eerste stoplicht met mij draggen, midden in de stad. Ik kon hem wel bijhouden, maar hij bleef maar gassen
Dus ik liet het gas maar los in de hoop dat hij hetzelfde zou doen
Deed ie gelukkig ook
Ligt eraan wat je bedoeld met sneller. Op top wel ja, behalve Panda's ofzoquote:Op zaterdag 19 maart 2005 22:35 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
dus een normale auto is sneller dan jou![]()
Ik zou me echt doodrijden op zo'n Kawaquote:Op zaterdag 19 maart 2005 22:35 schreef hicham het volgende:
Youssef is wel lijp trouwens, zit net een paar meter op z'n nieuwe kawa. Gaat ie gelijk bij het eerste stoplicht met mij draggen, midden in de stad. Ik kon hem wel bijhouden, maar hij bleef maar gassen
Dus ik liet het gas maar los in de hoop dat hij hetzelfde zou doen
Deed ie gelukkig ook
dat is ook veel belangerijker, iedereen kan wel hard rechtuit rijdenquote:Op zaterdag 19 maart 2005 22:38 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je bedoeld met sneller. Op top wel ja, behalve Panda's ofzoVan 0-100 zeker niet. Maar het is gewoon niet te vergelijken, 2 heel verschillende voertuigen, motorrijden is gewoon veel kicker
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 22:38 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Ik zou me echt doodrijden op zo'n Kawa
DoubleDquote:Op zaterdag 19 maart 2005 22:40 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik zag Didiot zojuist aanmelden op MSN maar gelijk weer offlinePICSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS!!
Tot ie vol vermogen is straks, van 34pk naar 78pkquote:Op zaterdag 19 maart 2005 22:41 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
dat is ook veel belangerijker, iedereen kan wel hard rechtuit rijden
Wat stond er dan in de mailtjes.quote:Pepijn,
Fijne jongen ben jij. Vind je het leuk om mensen voor niks te laten rijden.
Leuk idee om een fake adres en 06nummer op te geven.
Zal dan ook in overleg met de beheerdes van het motorforum iedereen voor jouw
en je praktijken gaan waarschuwen.
Leon van Hoff
quote:Hoi Pepijn,
Gaat het nog lukken voor 18 maart aanstaande?? Of moet ik naar wat anders
gaan uitkijken?
Gr Leon.
Hoi Leon,
Sorry dat ik nu pas reageer, ik ben sinds vrijdag niet meer thuis geweest.
18 maart is prima, ik moet tot 17:00 werken, maar zal best een uur eerder
thuis kunnen zijn.
quote:Hoi Leon, dat zou in principe wel moeten kunnen.
Maar misschien heb ik volgend weekend op een toertochtje (edit = 19 en 20 maart![]()
), maar dat is meestal op zondag en niet al te vroeg.
Groetjes
Pepijn.
Pepijn,
Ik wil dan graag 18 maart komen kijken, en dan het liefst in de middag zo
rond 16:00 uur. Ik heb dan uiteraard jouw adresgegevens nodig.
Gr Leon.
Vaag mannetjequote:Op zaterdag 19 maart 2005 22:56 schreef Patrick281 het volgende:![]()
Die sukkel is vanmiddag geweest.
[..]
Wat stond er dan in de mailtjes.
[..]
[..]
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 22:56 schreef Patrick281 het volgende:![]()
Die sukkel is vanmiddag geweest.
Wat stond er dan in de mailtjes.
Grrr.quote:
quote:
Dit is een stoere vent.quote:
quote:Hoi,
We hebben al vaker contact gehad en ik heb je deze week al enkele malen
gebeld , maar je nam niet op.
Vandaar dat ik via deze weg graag een afspraak wil maken wanneer ik kan
komen kijken .
Vandaag of morgen komt mij heel goed uit .
Maar dan moet ik je nartuurlijk wel kunnen bereiken .
Wil jij z.s.m. contact met mij opnemen .
Telefoonnummer is bekend uit vorige mails en anders ben ik op nummer
06 te bereiken.
Groetjes coen
Lijkt mij wel, die jongen is wanhopig zeg ik jequote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:31 schreef Patrick281 het volgende:
Damn, het wordt zomeralle verkoopuitingen zijn weg en de aasgieren komen op de Beemer af.
[..]
Het is een jongen van een jaar of 50 schat ik.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:35 schreef Youssef het volgende:
Lijkt mij wel, die jongen is wanhopig zeg ik jeZo spoedig mogelijk...
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:41 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Het is een jongen van een jaar of 50 schat ik.
Anders ga je geen BMW rijden he, Pat.
Gemiddeld gezien dan.
Daarom wacht' ie 3 weken na een telefoontje dat hij binnenkort komt kijken.quote:
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:59 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
En dat Mark ziek was, was ook maar een afleidingsmanoevre he.![]()
Nietquote:
Ja dat vind jij erg.quote:Op zondag 20 maart 2005 00:03 schreef Didiot het volgende:
M'n SV gaat trouwens veelste makkelijk in z'n 1 met z'n neus richting de hemel
Je SV houd ook nog eens veelste makkelijk Bandits bijquote:Op zondag 20 maart 2005 00:03 schreef Didiot het volgende:
M'n SV gaat trouwens veelste makkelijk in z'n 1 met z'n neus richting de hemel
Neu, zat er ook wel ver vandaan volgens mij.... en ik deed het sowieso rustig aanquote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:17 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[afbeelding]![]()
en nog die stepjes niet aan de grond
Dat was een vrouwquote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:59 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
En dat Mark ziek was, was ook maar een afleidingsmanoevre he.![]()
quote:Op woensdag 09 februari 2005 23:20 schreef CasGas het volgende:
[...]
Gewoon met een paar ledjes, lekker klein en een gigantische hoeveelheid licht.
en ehh Vampire..
[large]TERING WAT EEN SCHAAMRANDEN!!![/large]
Heb vandaag eindelijk is lekker kunnenquote:Op donderdag 10 februari 2005 20:18 schreef vampire het volgende:
[...]
Dankje, dat zijn mijn "winter en herfst randen"(ook wel te zien aan de berg zand en klei die er aan kleeft)
Of ga jij in de regen ook nog knee-down? Dit zijn trouwens nog die fantastische standaard dunlops![]()
.
Dat is idd zoquote:Op zondag 20 maart 2005 09:49 schreef Patrick281 het volgende:
Het klopt wel wat' ie zegt Didiot, misschien heeft hij met een dagje knallen ook de uiterste randen bereikt.
Maar na een paar weken toeren / woon werk verkeer krijg je toch weer de tekening op de banden zoals vampire. Op foto's beoordelen is trouwens ook niet alles.
Je kan gewoon niet rijdenquote:Mijn rand is overigens nog aanmerkelijk groter, en de laatste 4-5 Fok! meetings hielpen daar niet bepaald aan mee.![]()
Dat is een ding wat zeker isquote:Feit blijft dat jij gisteren aantoonbaar heeeel ver bent gegaan met je schaamranden.![]()
jij bent in het R1100S topic geweest op M-Fquote:Op zondag 20 maart 2005 10:08 schreef Patrick281 het volgende:
leverbaar vanaf mei 2003.
![]()
[afbeelding]
Moet nog even uitzoeken waar het plaatje vandaan komt.Mjammie.
quote:Op zondag 20 maart 2005 11:27 schreef Makster het volgende:
Jammer dat mijn anus nog wat tegenstribbled....![]()
quote:
Nou is het eindelijk onze beurtquote:Op zondag 20 maart 2005 11:52 schreef Didiot het volgende:
Het zonnetje is hier in geen velden of wegen te bekennen
Bij jou ook al?quote:Op zondag 20 maart 2005 12:01 schreef Youssef het volgende:
Café ondeugendRB he
Lekker weertje hier, rijden zo
Nou, tijd voor een batlle of the twins dan.quote:Op zondag 20 maart 2005 08:37 schreef Didiot het volgende:
In de snelle bochtencombinaties rij je ik Didiot - zelfs zonder veel ervaring - veruit de meeste, zo niet alle, supersports finaal weg...
quote:Ach ja... hard rechtuit kunnen we allemaal![]()
![]()
Ben echt benieuwd hoeveel harder het nog gaat als er sportbanden onder zit
En wat doe jij daar dan.quote:Op zondag 20 maart 2005 10:13 schreef Didiot het volgende:
jij bent in het R1100S topic geweest op M-F
Lekker belangrijk die schaamranden.quote:
quote:Op zondag 20 maart 2005 12:50 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Hoezo uitstekende flaporen
afbeelding
Nee, dat is om de tooslider links in te laten lopen, snap dat nou OPM.quote:Op zondag 20 maart 2005 12:50 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Hoezo uitstekende flaporen
[afbeelding][/b]
Ja euh, ik ben een nieuweling he in het sportieve rijdenquote:Op zondag 20 maart 2005 13:05 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ow, is het daarom
ik vind het helemaal geen sportieve houding, die flaporen...daarom tegenwoordig met de bal vd voet
Nee, dit is in Zeelandquote:Op zondag 20 maart 2005 13:08 schreef Youssef het volgende:
Hmm, is dát het Markermeer
Leuke foto's, wil ik ook een keer meemaken![]()
quote:<Adres 560>, daarvan was de brievenbus op zijn zachts uitgedrukt niet echt in ordelijke staat, de omringende bewoners waarschuwde mij zelfs voor <560>. En een mobiel nummer opgeven van een AMS bedrijf wat bezielt je man!
quote:Tsja, Een adres waar geen mens woont en een telefoonnummer van een bedrijf genaamd Capilux uit AMS en dan niks begrijpen??
quote:Fijne jongen ben jij. Vind je het leuk om mensen voor niks te laten rijden. Leuk idee om een fake adres en 06nummer op te geven.
Zal dan ook in overleg met de beheerdes van het motorforum iedereen voor jouw en je praktijken gaan waarschuwen.
Boswegquote:
is zeer verslavendquote:Leuke foto's, wil ik ook een keer meemaken![]()
quote:Op zondag 20 maart 2005 14:15 schreef PatrickM het volgende:
Didiot heeft besloten om voortaan weer te gaan posten onder PatrickM
Even vragen aan Didiot...quote:Op zondag 20 maart 2005 14:21 schreef Patrick281 het volgende:
Gaat Didiot (van Motor-Forum) volgende week nog mee naar Kockengen.![]()
Of is hij zo tevreden en wild van de SV650S dat de KLX het vuild moet ruimen.
Alleen nog wat minder wijdbeens zitten dan.quote:Op zondag 20 maart 2005 13:31 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
geen flaporen
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat is dan toch op zondag.quote:Op zondag 20 maart 2005 14:22 schreef PatrickM het volgende:
Even vragen aan Didiot...
Ja, Didiot is vooralsnog van plan te gaan ja, tenzij er vanuit de toercommissie van Fok!MC! nog wat wordt georganiseerd![]()
For the better.quote:Op zondag 20 maart 2005 14:21 schreef PatrickM het volgende:
Times are changing...
Gejat, en een gifje van gemaakt met vlammende uitlaat.quote:Trouwens, wat doe jij met het icoon van Woeffie Motard?
Tuurlijk, maar het ziet er niet uit textiel, supersport en knee down.quote:Op zondag 20 maart 2005 14:25 schreef PatrickM het volgende:
Kneedownen kan ook met een textielbroek hoor, gewoon een paar kniebeschermers erop doen die je ook bij het skaten enzo gebruikt![]()
En een jaar gratis webhosting van Sohosted.quote:Playboy the mansion PC game
The butterfly effect dubbel DVD met de bioscoop en geedite versie.![]()
Trance energy 2005 dubbel CD![]()
![]()
Zal wel een starterspakketje zijn dus.quote:200 MB schijfruimte
4 GB dataverkeer per maand
10 subdomeinen
Onbeperkt aantal e-mail adressen
Ondersteuning van diverse programmeertalen (kan alleen frontpageniet 1 taal dus
)
Een eigen .NL domein.
Dat is waar idd. Is idd op zaterdag...quote:
Via de achterdeur zei de Zot.quote:Op zondag 20 maart 2005 14:37 schreef PatrickM het volgende:
Dat is waar idd. Is idd op zaterdag...
Ik zie in de betreffende post dat het vanaf 14.00 is, en dan 's avonds BBQ en een band...
En ook niet SM'ers zijn welkom...
Zou wel cool zijn.quote:Zullen we eens met z'n allen in de hol van de M-F leeuw begeven als Fok!'ers?![]()
Doe hem dan ook gewoon niet weg joh.quote:Op zondag 20 maart 2005 14:38 schreef Patrick281 het volgende:
Dus D-day, de rest van het jaar Beemeren of helemaal niet meer.![]()
Was en is wel de ultieme Fok! MC motormeet motor.![]()
Ik vind het echt het beste compromis tussen een sport en toermotor.![]()
Reed erg lekker net weer, en leuke reactie's van de mensen op straat.![]()
Ik zal er inderdaad niet rauwig om zijn als het bezoekje straks niet met een koop afloopt.quote:Op zondag 20 maart 2005 14:45 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Doe hem dan ook gewoon niet weg joh.
Daarom.... slechte optie dus.quote:Op zondag 20 maart 2005 14:51 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik zal er inderdaad niet rauwig om zijn als het bezoekje straks niet met een koop afloopt.![]()
![]()
Ben nog nooit zo relaxed geweest met een potentiele koper in aantocht.![]()
![]()
Maar ja het zou wel beter zijn, kan ik de KTM Senior voor Nick kopen, de Fiero verlagen, nieuwe zijruitjes erin, APK met nieuwe remschijven vermoed ik, meer spulletjes voor de SM kopen en het doorlopend krediet volledig aflossen.![]()
En meetings missen.
quote:
Met 5 liter benzinetankje, geen reservestand, dagteller. en een blok die geen constante toerentallen mag/kan draaien en iedere 25-50 uur een nieuwe zuiger moet.quote:Op zondag 20 maart 2005 14:59 schreef PatrickM het volgende:
Met de CR kun je ook gewoon naar Den Helder of Maastricht
Kortom, geen spannende dingen waardoor 'ie van koop af zou zien...quote:Op zondag 20 maart 2005 15:28 schreef Patrick281 het volgende:
Proefritje is begonnen op dit moment.
Gevonden puntjes: spatbord beschadigt (van remschijfslot) deukje in Laser uitlaat (nooit gezien) , plekje op benzinetank(vorige keer op gewezen) , remvoeringen/blokken voor en achter zijn op.(
oh
)
Houdt je iig bezigquote:[..]
Met 5 liter benzinetankje, geen reservestand, dagteller. en een blok die geen constante toerentallen mag/kan draaien en iedere 25-50 uur een nieuwe zuiger moet.![]()
![]()
is hij aan het zoekenquote:Op zondag 20 maart 2005 15:28 schreef Patrick281 het volgende:
remvoeringen/blokken voor en achter zijn op.(oh
)
quote:
Jij zegt hetquote:Op zondag 20 maart 2005 15:31 schreef PatrickM het volgende:
Kortom, geen spannende dingen waardoor 'ie van koop af zou zien...
Ze moesten eens wetenquote:Op zondag 20 maart 2005 17:34 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ze konden vast niet zien dat jullie lims waren![]()
wmb welquote:Op zondag 20 maart 2005 17:33 schreef Youssef het volgende:
Dus we gaan volgende week zondag naar Berg en Dal?Wat is daar?
Mag ik de full size ?quote:Op zondag 20 maart 2005 13:09 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
didiot: msn?
Jups, gisteren ook goed gegaan met Raus dusquote:Op zondag 20 maart 2005 17:42 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
gewoon aangeven als het te hard gaatkomt goed
Dus jullie hebben geknee-downt?quote:Op zondag 20 maart 2005 17:58 schreef Mercy_symbol het volgende:
wij hebben vandaag ons leer ook eens op de weg uitgeprobeerd![]()
Dat rijd echt veel beter dan textiel![]()
alleen nog wel iets frisjes![]()
Ja we hadden het kleedje thuis gelatenquote:Op zondag 20 maart 2005 18:00 schreef hicham het volgende:
[..]
Dus jullie hebben geknee-downt?
Of bedoel je met 'op de weg' iets anders?![]()
tijdens het toeren heb ik soms echt wel enorme flaporenquote:Op zondag 20 maart 2005 17:55 schreef Mercy_symbol het volgende:
ok nog even voor de duidelijkheid.
op de bosweg heb ik helemaal niet op flaporen gelet, was tijdens het toeren![]()
dan van de week maar.quote:Op zondag 20 maart 2005 18:04 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
mercy, ik ben nu bij mijn vriendin en ze staan thuis op de pc...
Eyquote:Op zondag 20 maart 2005 17:55 schreef Mercy_symbol het volgende:
ok nog even voor de duidelijkheid.
op de bosweg heb ik helemaal niet op flaporen gelet, was tijdens het toeren![]()
Dat is niet gebeurd, kwam er vandaag achter dat het gebeurd tijdens het verzittenquote:Op zondag 20 maart 2005 18:21 schreef Rietvaerder het volgende:
Zolang ze de grond maar niet raken... anders is het zonde van je mooie Sidi's
quote:Op zondag 20 maart 2005 17:33 schreef Youssef het volgende:
Dus we gaan volgende week zondag naar Berg en Dal?
Als je dalijk volvermogen mag met je Bandit wil ik wel een rondje achter je aan op de Ringquote:Op zondag 20 maart 2005 19:43 schreef Rietvaerder het volgende:
Zaterdag istie van half 9 tot 6 uur open en zondag van half 9 tot 7 uur
Nee, een FJR1300, is dat wel goed?quote:Op zondag 20 maart 2005 19:49 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Als je dalijk volvermogen mag met je Bandit wil ik wel een rondje achter je aan op de Ring
En dan niet opeens een 1200 kopen
Daar hebben we t over, de Norschleife van de Nurburgringquote:Op zondag 20 maart 2005 19:56 schreef Youssef het volgende:
Wat is de ring dan? Waar?![]()
En hoe zit het met de nurburgring oid, zoals ik al eerder zei dat ding op Hichams spatbord?
Nou, mij best hoor. Als ik het niet té druk krijg, maar als iedereen zin heeft en jullie geen grappen zitten te maken gaan we wmb.quote:Op zondag 20 maart 2005 20:01 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Daar hebben we t over, de Norschleife van de Nurburgring
Zolang je op het rechte stuk maar niet teveel gas geeftquote:Op zondag 20 maart 2005 19:59 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Nee, een FJR1300, is dat wel goed?
Waarom zien we niets dan?quote:Op zondag 20 maart 2005 20:11 schreef Romius het volgende:
Zo was idd een lekker daggie om te toeren![]()
Nog wat filmwerk gedaan en wat foto's met de Yoshi eronder![]()
If i only had the moneyquote:Op zondag 20 maart 2005 20:38 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Zolang je op het rechte stuk maar niet teveel gas geeft![]()
quote:
Is dat niet Dr.DivX? Of anders VirtualDub. Meer dan de namen kan ik je niet gevenquote:Op zondag 20 maart 2005 20:44 schreef Romius het volgende:
[..]
Ik moet nog ff die zooi verkleinen, het komt nu gewoon rauw van de DV af, 900 mb voor een paar minuten![]()
Weet iemand snel een progje waarmee je 'm snel in divx, xvid, etc. kan omzetten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |