En een jaar gratis webhosting van Sohosted.quote:Playboy the mansion PC game
The butterfly effect dubbel DVD met de bioscoop en geedite versie.![]()
Trance energy 2005 dubbel CD![]()
![]()
Zal wel een starterspakketje zijn dus.quote:200 MB schijfruimte
4 GB dataverkeer per maand
10 subdomeinen
Onbeperkt aantal e-mail adressen
Ondersteuning van diverse programmeertalen (kan alleen frontpageniet 1 taal dus
)
Een eigen .NL domein.
Dat is waar idd. Is idd op zaterdag...quote:
Via de achterdeur zei de Zot.quote:Op zondag 20 maart 2005 14:37 schreef PatrickM het volgende:
Dat is waar idd. Is idd op zaterdag...
Ik zie in de betreffende post dat het vanaf 14.00 is, en dan 's avonds BBQ en een band...
En ook niet SM'ers zijn welkom...
Zou wel cool zijn.quote:Zullen we eens met z'n allen in de hol van de M-F leeuw begeven als Fok!'ers?![]()
Doe hem dan ook gewoon niet weg joh.quote:Op zondag 20 maart 2005 14:38 schreef Patrick281 het volgende:
Dus D-day, de rest van het jaar Beemeren of helemaal niet meer.![]()
Was en is wel de ultieme Fok! MC motormeet motor.![]()
Ik vind het echt het beste compromis tussen een sport en toermotor.![]()
Reed erg lekker net weer, en leuke reactie's van de mensen op straat.![]()
Ik zal er inderdaad niet rauwig om zijn als het bezoekje straks niet met een koop afloopt.quote:Op zondag 20 maart 2005 14:45 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Doe hem dan ook gewoon niet weg joh.
Daarom.... slechte optie dus.quote:Op zondag 20 maart 2005 14:51 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik zal er inderdaad niet rauwig om zijn als het bezoekje straks niet met een koop afloopt.![]()
![]()
Ben nog nooit zo relaxed geweest met een potentiele koper in aantocht.![]()
![]()
Maar ja het zou wel beter zijn, kan ik de KTM Senior voor Nick kopen, de Fiero verlagen, nieuwe zijruitjes erin, APK met nieuwe remschijven vermoed ik, meer spulletjes voor de SM kopen en het doorlopend krediet volledig aflossen.![]()
En meetings missen.
quote:
Met 5 liter benzinetankje, geen reservestand, dagteller. en een blok die geen constante toerentallen mag/kan draaien en iedere 25-50 uur een nieuwe zuiger moet.quote:Op zondag 20 maart 2005 14:59 schreef PatrickM het volgende:
Met de CR kun je ook gewoon naar Den Helder of Maastricht
Kortom, geen spannende dingen waardoor 'ie van koop af zou zien...quote:Op zondag 20 maart 2005 15:28 schreef Patrick281 het volgende:
Proefritje is begonnen op dit moment.
Gevonden puntjes: spatbord beschadigt (van remschijfslot) deukje in Laser uitlaat (nooit gezien) , plekje op benzinetank(vorige keer op gewezen) , remvoeringen/blokken voor en achter zijn op.(
oh
)
Houdt je iig bezigquote:[..]
Met 5 liter benzinetankje, geen reservestand, dagteller. en een blok die geen constante toerentallen mag/kan draaien en iedere 25-50 uur een nieuwe zuiger moet.![]()
![]()
is hij aan het zoekenquote:Op zondag 20 maart 2005 15:28 schreef Patrick281 het volgende:
remvoeringen/blokken voor en achter zijn op.(oh
)
quote:
Jij zegt hetquote:Op zondag 20 maart 2005 15:31 schreef PatrickM het volgende:
Kortom, geen spannende dingen waardoor 'ie van koop af zou zien...
Ze moesten eens wetenquote:Op zondag 20 maart 2005 17:34 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ze konden vast niet zien dat jullie lims waren![]()
wmb welquote:Op zondag 20 maart 2005 17:33 schreef Youssef het volgende:
Dus we gaan volgende week zondag naar Berg en Dal?Wat is daar?
Mag ik de full size ?quote:Op zondag 20 maart 2005 13:09 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
didiot: msn?
Jups, gisteren ook goed gegaan met Raus dusquote:Op zondag 20 maart 2005 17:42 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
gewoon aangeven als het te hard gaatkomt goed
Dus jullie hebben geknee-downt?quote:Op zondag 20 maart 2005 17:58 schreef Mercy_symbol het volgende:
wij hebben vandaag ons leer ook eens op de weg uitgeprobeerd![]()
Dat rijd echt veel beter dan textiel![]()
alleen nog wel iets frisjes![]()
Ja we hadden het kleedje thuis gelatenquote:Op zondag 20 maart 2005 18:00 schreef hicham het volgende:
[..]
Dus jullie hebben geknee-downt?
Of bedoel je met 'op de weg' iets anders?![]()
tijdens het toeren heb ik soms echt wel enorme flaporenquote:Op zondag 20 maart 2005 17:55 schreef Mercy_symbol het volgende:
ok nog even voor de duidelijkheid.
op de bosweg heb ik helemaal niet op flaporen gelet, was tijdens het toeren![]()
dan van de week maar.quote:Op zondag 20 maart 2005 18:04 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
mercy, ik ben nu bij mijn vriendin en ze staan thuis op de pc...
Eyquote:Op zondag 20 maart 2005 17:55 schreef Mercy_symbol het volgende:
ok nog even voor de duidelijkheid.
op de bosweg heb ik helemaal niet op flaporen gelet, was tijdens het toeren![]()
Dat is niet gebeurd, kwam er vandaag achter dat het gebeurd tijdens het verzittenquote:Op zondag 20 maart 2005 18:21 schreef Rietvaerder het volgende:
Zolang ze de grond maar niet raken... anders is het zonde van je mooie Sidi's
quote:Op zondag 20 maart 2005 17:33 schreef Youssef het volgende:
Dus we gaan volgende week zondag naar Berg en Dal?
Als je dalijk volvermogen mag met je Bandit wil ik wel een rondje achter je aan op de Ringquote:Op zondag 20 maart 2005 19:43 schreef Rietvaerder het volgende:
Zaterdag istie van half 9 tot 6 uur open en zondag van half 9 tot 7 uur
Nee, een FJR1300, is dat wel goed?quote:Op zondag 20 maart 2005 19:49 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Als je dalijk volvermogen mag met je Bandit wil ik wel een rondje achter je aan op de Ring
En dan niet opeens een 1200 kopen
Daar hebben we t over, de Norschleife van de Nurburgringquote:Op zondag 20 maart 2005 19:56 schreef Youssef het volgende:
Wat is de ring dan? Waar?![]()
En hoe zit het met de nurburgring oid, zoals ik al eerder zei dat ding op Hichams spatbord?
Nou, mij best hoor. Als ik het niet té druk krijg, maar als iedereen zin heeft en jullie geen grappen zitten te maken gaan we wmb.quote:Op zondag 20 maart 2005 20:01 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Daar hebben we t over, de Norschleife van de Nurburgring
Zolang je op het rechte stuk maar niet teveel gas geeftquote:Op zondag 20 maart 2005 19:59 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Nee, een FJR1300, is dat wel goed?
Waarom zien we niets dan?quote:Op zondag 20 maart 2005 20:11 schreef Romius het volgende:
Zo was idd een lekker daggie om te toeren![]()
Nog wat filmwerk gedaan en wat foto's met de Yoshi eronder![]()
If i only had the moneyquote:Op zondag 20 maart 2005 20:38 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Zolang je op het rechte stuk maar niet teveel gas geeft![]()
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |