Als je dalijk volvermogen mag met je Bandit wil ik wel een rondje achter je aan op de Ringquote:Op zondag 20 maart 2005 19:43 schreef Rietvaerder het volgende:
Zaterdag istie van half 9 tot 6 uur open en zondag van half 9 tot 7 uur
Nee, een FJR1300, is dat wel goed?quote:Op zondag 20 maart 2005 19:49 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Als je dalijk volvermogen mag met je Bandit wil ik wel een rondje achter je aan op de Ring
En dan niet opeens een 1200 kopen
Daar hebben we t over, de Norschleife van de Nurburgringquote:Op zondag 20 maart 2005 19:56 schreef Youssef het volgende:
Wat is de ring dan? Waar?![]()
En hoe zit het met de nurburgring oid, zoals ik al eerder zei dat ding op Hichams spatbord?
Nou, mij best hoor. Als ik het niet té druk krijg, maar als iedereen zin heeft en jullie geen grappen zitten te maken gaan we wmb.quote:Op zondag 20 maart 2005 20:01 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Daar hebben we t over, de Norschleife van de Nurburgring
Zolang je op het rechte stuk maar niet teveel gas geeftquote:Op zondag 20 maart 2005 19:59 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Nee, een FJR1300, is dat wel goed?
Waarom zien we niets dan?quote:Op zondag 20 maart 2005 20:11 schreef Romius het volgende:
Zo was idd een lekker daggie om te toeren![]()
Nog wat filmwerk gedaan en wat foto's met de Yoshi eronder![]()
If i only had the moneyquote:Op zondag 20 maart 2005 20:38 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Zolang je op het rechte stuk maar niet teveel gas geeft![]()
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |