dat is ook veel belangerijker, iedereen kan wel hard rechtuit rijdenquote:Op zaterdag 19 maart 2005 22:38 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je bedoeld met sneller. Op top wel ja, behalve Panda's ofzoVan 0-100 zeker niet. Maar het is gewoon niet te vergelijken, 2 heel verschillende voertuigen, motorrijden is gewoon veel kicker
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 22:38 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Ik zou me echt doodrijden op zo'n Kawa
DoubleDquote:Op zaterdag 19 maart 2005 22:40 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik zag Didiot zojuist aanmelden op MSN maar gelijk weer offlinePICSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS!!
Tot ie vol vermogen is straks, van 34pk naar 78pkquote:Op zaterdag 19 maart 2005 22:41 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
dat is ook veel belangerijker, iedereen kan wel hard rechtuit rijden
Wat stond er dan in de mailtjes.quote:Pepijn,
Fijne jongen ben jij. Vind je het leuk om mensen voor niks te laten rijden.
Leuk idee om een fake adres en 06nummer op te geven.
Zal dan ook in overleg met de beheerdes van het motorforum iedereen voor jouw
en je praktijken gaan waarschuwen.
Leon van Hoff
quote:Hoi Pepijn,
Gaat het nog lukken voor 18 maart aanstaande?? Of moet ik naar wat anders
gaan uitkijken?
Gr Leon.
Hoi Leon,
Sorry dat ik nu pas reageer, ik ben sinds vrijdag niet meer thuis geweest.
18 maart is prima, ik moet tot 17:00 werken, maar zal best een uur eerder
thuis kunnen zijn.
quote:Hoi Leon, dat zou in principe wel moeten kunnen.
Maar misschien heb ik volgend weekend op een toertochtje (edit = 19 en 20 maart![]()
), maar dat is meestal op zondag en niet al te vroeg.
Groetjes
Pepijn.
Pepijn,
Ik wil dan graag 18 maart komen kijken, en dan het liefst in de middag zo
rond 16:00 uur. Ik heb dan uiteraard jouw adresgegevens nodig.
Gr Leon.
Vaag mannetjequote:Op zaterdag 19 maart 2005 22:56 schreef Patrick281 het volgende:![]()
Die sukkel is vanmiddag geweest.
[..]
Wat stond er dan in de mailtjes.
[..]
[..]
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 22:56 schreef Patrick281 het volgende:![]()
Die sukkel is vanmiddag geweest.
Wat stond er dan in de mailtjes.
Grrr.quote:
quote:
Dit is een stoere vent.quote:
quote:Hoi,
We hebben al vaker contact gehad en ik heb je deze week al enkele malen
gebeld , maar je nam niet op.
Vandaar dat ik via deze weg graag een afspraak wil maken wanneer ik kan
komen kijken .
Vandaag of morgen komt mij heel goed uit .
Maar dan moet ik je nartuurlijk wel kunnen bereiken .
Wil jij z.s.m. contact met mij opnemen .
Telefoonnummer is bekend uit vorige mails en anders ben ik op nummer
06 te bereiken.
Groetjes coen
Lijkt mij wel, die jongen is wanhopig zeg ik jequote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:31 schreef Patrick281 het volgende:
Damn, het wordt zomeralle verkoopuitingen zijn weg en de aasgieren komen op de Beemer af.
[..]
Het is een jongen van een jaar of 50 schat ik.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:35 schreef Youssef het volgende:
Lijkt mij wel, die jongen is wanhopig zeg ik jeZo spoedig mogelijk...
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:41 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Het is een jongen van een jaar of 50 schat ik.
Anders ga je geen BMW rijden he, Pat.
Gemiddeld gezien dan.
Daarom wacht' ie 3 weken na een telefoontje dat hij binnenkort komt kijken.quote:
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:59 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
En dat Mark ziek was, was ook maar een afleidingsmanoevre he.![]()
Nietquote:
Ja dat vind jij erg.quote:Op zondag 20 maart 2005 00:03 schreef Didiot het volgende:
M'n SV gaat trouwens veelste makkelijk in z'n 1 met z'n neus richting de hemel
Je SV houd ook nog eens veelste makkelijk Bandits bijquote:Op zondag 20 maart 2005 00:03 schreef Didiot het volgende:
M'n SV gaat trouwens veelste makkelijk in z'n 1 met z'n neus richting de hemel
Neu, zat er ook wel ver vandaan volgens mij.... en ik deed het sowieso rustig aanquote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:17 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[afbeelding]![]()
en nog die stepjes niet aan de grond
Dat was een vrouwquote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:59 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
En dat Mark ziek was, was ook maar een afleidingsmanoevre he.![]()
quote:Op woensdag 09 februari 2005 23:20 schreef CasGas het volgende:
[...]
Gewoon met een paar ledjes, lekker klein en een gigantische hoeveelheid licht.
en ehh Vampire..
[large]TERING WAT EEN SCHAAMRANDEN!!![/large]
Heb vandaag eindelijk is lekker kunnenquote:Op donderdag 10 februari 2005 20:18 schreef vampire het volgende:
[...]
Dankje, dat zijn mijn "winter en herfst randen"(ook wel te zien aan de berg zand en klei die er aan kleeft)
Of ga jij in de regen ook nog knee-down? Dit zijn trouwens nog die fantastische standaard dunlops![]()
.
Dat is idd zoquote:Op zondag 20 maart 2005 09:49 schreef Patrick281 het volgende:
Het klopt wel wat' ie zegt Didiot, misschien heeft hij met een dagje knallen ook de uiterste randen bereikt.
Maar na een paar weken toeren / woon werk verkeer krijg je toch weer de tekening op de banden zoals vampire. Op foto's beoordelen is trouwens ook niet alles.
Je kan gewoon niet rijdenquote:Mijn rand is overigens nog aanmerkelijk groter, en de laatste 4-5 Fok! meetings hielpen daar niet bepaald aan mee.![]()
Dat is een ding wat zeker isquote:Feit blijft dat jij gisteren aantoonbaar heeeel ver bent gegaan met je schaamranden.![]()
jij bent in het R1100S topic geweest op M-Fquote:Op zondag 20 maart 2005 10:08 schreef Patrick281 het volgende:
leverbaar vanaf mei 2003.
![]()
[afbeelding]
Moet nog even uitzoeken waar het plaatje vandaan komt.Mjammie.
quote:Op zondag 20 maart 2005 11:27 schreef Makster het volgende:
Jammer dat mijn anus nog wat tegenstribbled....![]()
quote:
Nou is het eindelijk onze beurtquote:Op zondag 20 maart 2005 11:52 schreef Didiot het volgende:
Het zonnetje is hier in geen velden of wegen te bekennen
Bij jou ook al?quote:Op zondag 20 maart 2005 12:01 schreef Youssef het volgende:
Café ondeugendRB he
Lekker weertje hier, rijden zo
Nou, tijd voor een batlle of the twins dan.quote:Op zondag 20 maart 2005 08:37 schreef Didiot het volgende:
In de snelle bochtencombinaties rij je ik Didiot - zelfs zonder veel ervaring - veruit de meeste, zo niet alle, supersports finaal weg...
quote:Ach ja... hard rechtuit kunnen we allemaal![]()
![]()
Ben echt benieuwd hoeveel harder het nog gaat als er sportbanden onder zit
En wat doe jij daar dan.quote:Op zondag 20 maart 2005 10:13 schreef Didiot het volgende:
jij bent in het R1100S topic geweest op M-F
Lekker belangrijk die schaamranden.quote:
quote:Op zondag 20 maart 2005 12:50 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Hoezo uitstekende flaporen
afbeelding
Nee, dat is om de tooslider links in te laten lopen, snap dat nou OPM.quote:Op zondag 20 maart 2005 12:50 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Hoezo uitstekende flaporen
[afbeelding][/b]
Ja euh, ik ben een nieuweling he in het sportieve rijdenquote:Op zondag 20 maart 2005 13:05 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ow, is het daarom
ik vind het helemaal geen sportieve houding, die flaporen...daarom tegenwoordig met de bal vd voet
Nee, dit is in Zeelandquote:Op zondag 20 maart 2005 13:08 schreef Youssef het volgende:
Hmm, is dát het Markermeer
Leuke foto's, wil ik ook een keer meemaken![]()
quote:<Adres 560>, daarvan was de brievenbus op zijn zachts uitgedrukt niet echt in ordelijke staat, de omringende bewoners waarschuwde mij zelfs voor <560>. En een mobiel nummer opgeven van een AMS bedrijf wat bezielt je man!
quote:Tsja, Een adres waar geen mens woont en een telefoonnummer van een bedrijf genaamd Capilux uit AMS en dan niks begrijpen??
quote:Fijne jongen ben jij. Vind je het leuk om mensen voor niks te laten rijden. Leuk idee om een fake adres en 06nummer op te geven.
Zal dan ook in overleg met de beheerdes van het motorforum iedereen voor jouw en je praktijken gaan waarschuwen.
Boswegquote:
is zeer verslavendquote:Leuke foto's, wil ik ook een keer meemaken![]()
quote:Op zondag 20 maart 2005 14:15 schreef PatrickM het volgende:
Didiot heeft besloten om voortaan weer te gaan posten onder PatrickM
Even vragen aan Didiot...quote:Op zondag 20 maart 2005 14:21 schreef Patrick281 het volgende:
Gaat Didiot (van Motor-Forum) volgende week nog mee naar Kockengen.![]()
Of is hij zo tevreden en wild van de SV650S dat de KLX het vuild moet ruimen.
Alleen nog wat minder wijdbeens zitten dan.quote:Op zondag 20 maart 2005 13:31 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
geen flaporen
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat is dan toch op zondag.quote:Op zondag 20 maart 2005 14:22 schreef PatrickM het volgende:
Even vragen aan Didiot...
Ja, Didiot is vooralsnog van plan te gaan ja, tenzij er vanuit de toercommissie van Fok!MC! nog wat wordt georganiseerd![]()
For the better.quote:Op zondag 20 maart 2005 14:21 schreef PatrickM het volgende:
Times are changing...
Gejat, en een gifje van gemaakt met vlammende uitlaat.quote:Trouwens, wat doe jij met het icoon van Woeffie Motard?
Tuurlijk, maar het ziet er niet uit textiel, supersport en knee down.quote:Op zondag 20 maart 2005 14:25 schreef PatrickM het volgende:
Kneedownen kan ook met een textielbroek hoor, gewoon een paar kniebeschermers erop doen die je ook bij het skaten enzo gebruikt![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |