Toch verkeerd gezienquote:Was echt niet overdreven hoor omdat ik meestal achteraan reed kon ik het allemaal goed overzien
en bij allemaal inclusief mijzelf waren oortjes aanwezig. als ik er aan dacht corrigeerde ik het wel meteen, maar toch best vaak moeten doen
Tnxquote:Op zaterdag 19 maart 2005 19:43 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
www.groothoofdje.nl/FokMCOP.txt
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 19:44 schreef Rietvaerder het volgende:
Mercy misschien is het het waard om in de OP te vermelden dat wij ''het'' uitgepraat hebben en met een schone lei beginnenBest een opluchting vind ik trouwens
Zeker. Gewoon stronteigenwijs allebei en koppigquote:Op zaterdag 19 maart 2005 19:52 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ja dat hebben we toch heel volwassen opgelost
het heeft mij zeker ook opgelucht, weten tenminste wat we aan elkaar hebben
en dat er van beide kanten zeker geen kwade intenties waren.
![]()
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 19:53 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Zeker. Gewoon stronteigenwijs allebei en koppig
je hoefde eigenlijk niet eens een nieuwe band of wel![]()
yepquote:
Ja, ik weet niet, ik was foto's aan t maken en ineens zag ik zo'n logo van het batterijtje knipperen toen deed ie niks meer...quote:Op zaterdag 19 maart 2005 20:40 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
yepjij had ook nog een paar actiepics gemaakt
jammer dat de batts zo snel leeg waren........niet dus, had pepijn ook een keer was gewoon de temp ofzo
nu is ie weer gewoon vol namelijk...
Bij mij kon je ook alleen gekke dingen met dat ding doenquote:Op zaterdag 19 maart 2005 20:42 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Ja, ik weet niet, ik was foto's aan t maken en ineens zag ik zo'n logo van het batterijtje knipperen toen deed ie niks meer...
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 20:47 schreef Youssef het volgende:
Bij mij kon je ook alleen gekke dingen met dat ding doen![]()
Berg en dal? Kun je dat etenquote:Op zaterdag 19 maart 2005 20:51 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
maarre, volgende week meeting: Berg en dal??
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 19:44 schreef Rietvaerder het volgende:
Mercy misschien is het het waard om in de OP te vermelden dat wij ''het'' uitgepraat hebben en met een schone lei beginnenBest een opluchting vind ik trouwens
Kwestie van je zaakjes goed regelenquote:Op zaterdag 19 maart 2005 21:03 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
typisch zo'n uitkering fraudeur
..........en wel een Bandit uit 2004 voor de deur hebbenzaakje stinkt
Arbeit macht frei.quote:
In Nederland word onder ''werkdagen'' maandag t/m vrijdag verstaanquote:Op zaterdag 19 maart 2005 21:04 schreef Youssef het volgende:
Maar wel apart ja, is het soms normaal dat het proletariaat zeg maar standaard in het weekend vrij is? Ik dacht altijd dat alleen zondag vrij was..Mijn broer werkt ook niet in het weekend, terwijl de schoollgaande jeugd die de economie draaiende houdt de zaterdag bij uitstek kiest om te werken
Dan wil ik nu beginnen met werkenquote:Op zaterdag 19 maart 2005 21:06 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
In Nederland word onder ''werkdagen'' maandag t/m vrijdag verstaanWerkweek ook
Zaterdag is geen officiele werkdag
Behalve in gemeente Eindhoven trouwensquote:Op zaterdag 19 maart 2005 21:06 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
In Nederland word onder ''werkdagen'' maandag t/m vrijdag verstaanWerkweek ook
Zaterdag is geen officiele werkdag
Vond het wel genoeg. Hoeveel is dat ongeveer? 14.000? Vond het al pijnlijk genoeg klinkenquote:Op zaterdag 19 maart 2005 21:09 schreef Rietvaerder het volgende:
Waarom?
Vond het wel leuk om de koppeling in te knijpen en te zitten jengelen, kleuterquote:Op zaterdag 19 maart 2005 21:18 schreef Rietvaerder het volgende:
Idd, weinig nut en klinkt niet echt goed nee
Je reed trouwens wel agressief wegBen benieuwd hoe lang je hem heel houdt
Ik wil weleens voelen voor je en kijken wat het kan zijnquote:Op zaterdag 19 maart 2005 21:21 schreef Youssef het volgende:
En hopen dat het een goede motor is verder. Ben benieuwd of dat trillen wat is
Gaan we doen natuurlijk, iemand met kennis van motoren moet er eens op rijden en dan vertellen wat er apart is...quote:Op zaterdag 19 maart 2005 21:21 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Ik wil weleens voelen voor je en kijken wat het kan zijn
Welke snelheden?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 22:12 schreef ThaFreak het volgende:
leuke movies, alleen die snelheden zeg![]()
Ja, af en toe merk ik gewoon dat ik geeneens het gas dicht doequote:Op zaterdag 19 maart 2005 22:09 schreef Rietvaerder het volgende:
Aparte manier van schakelen heb jij Youssef![]()
IMGP3465.avi
Tnx, maar laten we niet te voorbarig zijnquote:Op zaterdag 19 maart 2005 22:11 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
je geduld heeft wel geloond youssef
nice
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 22:12 schreef ThaFreak het volgende:
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 22:13 schreef Youssef het volgende:
Ja, af en toe merk ik gewoon dat ik geeneens het gas dicht doe![]()
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 22:14 schreef hicham het volgende:
Dikke supersport was het met een duo afdekkapje (volgens mij een Gixxer1000 ofzo, weet ik veel) en een rete-dikke achterband. Ik dacht eerst, cool - een medemotorrijder
Na een tijdje bleek het gewoon een mongool te zijn met z'n spijkerbroek en jackie op de motor. Schakelde een paar keer verkeerd, harde klappen
en waggelde alle kanten op als ie stil moest staan
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 22:11 schreef Rietvaerder het volgende:
DAMN die Bandit van jou is ECHT sneller dan de mijne![]()
![]()
Zo te zien en horen
260 gaat me idd iets te ver, type wegmisbruikerquote:Op zaterdag 19 maart 2005 22:13 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Welke snelheden?Had je vanmiddag niet bij de Bosweg moeten zijn, reed ene blauwe ZX6R met 260 voorbij ofzo
![]()
hoeveel had je op de tellerquote:
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 22:12 schreef ThaFreak het volgende:
Gewoon even wennen denk ik, gebeurde mij ook een paar keer de eerste dagquote:Op zaterdag 19 maart 2005 22:16 schreef Rietvaerder het volgende:
Youssef volgens mij wou je daar ook naar zn 3 schakelen maar bleef je in zn 2 hangen?Klinkt wel zo
Tjaquote:Op zaterdag 19 maart 2005 22:17 schreef ThaFreak het volgende:
260 gaat me idd iets te ver, type wegmisbruiker
Durfde niet te kijken, had mijn ogen dichtquote:
Ja zoiets gebeurde er wel, te vroeg gas open en koppeling in ofzo. Maar ik schakelde uiteindelijk wel in 3 hoorquote:Op zaterdag 19 maart 2005 22:16 schreef Rietvaerder het volgende:
Youssef volgens mij wou je daar ook naar zn 3 schakelen maar bleef je in zn 2 hangen?Klinkt wel zo
Het klinkt zoquote:Op zaterdag 19 maart 2005 22:17 schreef hicham het volgende:
[..]Kwa optrekken? Die van jou zal iig sneller zijn op z'n top neem ik aan met je kuipje
Ik wil misschien ook een ZX6R hiernaquote:Op zaterdag 19 maart 2005 22:19 schreef Youssef het volgende:
[..]
Durfde niet te kijken, had mijn ogen dichtBovendien gaat ie toch niet harden dan 170 denk ik
[..]
Ja zoiets gebeurde er wel, te vroeg gas open en koppeling in ofzo. Maar ik schakelde uiteindelijk wel in 3 hoorHad gehoopt dat dat niet op het filmpje te horen was
Nou jullie filmpjes
Kope?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 22:20 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Ik wil misschien ook een ZX6R hierna
Anders hicham welquote:Op zaterdag 19 maart 2005 22:22 schreef Rietvaerder het volgende:
Nee, laat maar. Moet ik straks een nieuwe versnellingsbak
jij was het zelfquote:Op zaterdag 19 maart 2005 22:18 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
TjaHet was meer een beetje posen
dan reed je iig te hard dusquote:Op zaterdag 19 maart 2005 22:19 schreef Youssef het volgende:
Durfde niet te kijken, had mijn ogen dichtBovendien gaat ie toch niet harden dan 170 denk ik
Van wat ik heb gezien ging ie toch wel minstens 160, daarna moest ik het gas loslatenquote:Op zaterdag 19 maart 2005 22:19 schreef Youssef het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 22:22 schreef Rietvaerder het volgende:
Nee, laat maar. Moet ik straks een nieuwe versnellingsbak
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 22:24 schreef Youssef het volgende:
[..]
Anders hicham welBoeiuh, er zijn vast ergere dingen gebeurd met die bak. Iedereen maakt weleens een foutje he?
**VRROOAOOARRRR*** $#$! KRAK ^#@
![]()
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 22:29 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik wil vol vermogenIn die laatste flauwe rechterbocht kom ik echt vermogen tekort... bleef daar steken op 130
.. een valse vrijstand?quote:Geen valse vrijstanden en springt hij niet uit de versnelling?
Nog eventjes geduldquote:Op zaterdag 19 maart 2005 22:29 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik wil vol vermogenIn die laatste flauwe rechterbocht kom ik echt vermogen tekort... bleef daar steken op 130
Nou ja, om van de 130 op de 150 komen duurt langer dan dat de bocht is, snappiequote:
dus een normale auto is sneller dan jouquote:Op zaterdag 19 maart 2005 22:33 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Nou ja, om van de 130 op de 150 komen duurt langer dan dat de bocht is, snappieHij haalt 170/180 teller trouwens.
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 22:35 schreef hicham het volgende:
Youssef is wel lijp trouwens, zit net een paar meter op z'n nieuwe kawa. Gaat ie gelijk bij het eerste stoplicht met mij draggen, midden in de stad. Ik kon hem wel bijhouden, maar hij bleef maar gassen
Dus ik liet het gas maar los in de hoop dat hij hetzelfde zou doen
Deed ie gelukkig ook
Ligt eraan wat je bedoeld met sneller. Op top wel ja, behalve Panda's ofzoquote:Op zaterdag 19 maart 2005 22:35 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
dus een normale auto is sneller dan jou![]()
Ik zou me echt doodrijden op zo'n Kawaquote:Op zaterdag 19 maart 2005 22:35 schreef hicham het volgende:
Youssef is wel lijp trouwens, zit net een paar meter op z'n nieuwe kawa. Gaat ie gelijk bij het eerste stoplicht met mij draggen, midden in de stad. Ik kon hem wel bijhouden, maar hij bleef maar gassen
Dus ik liet het gas maar los in de hoop dat hij hetzelfde zou doen
Deed ie gelukkig ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |