quote:
Op zondag 20 maart 2005 09:49 schreef Patrick281 het volgende:Het klopt wel wat' ie zegt Didiot, misschien heeft hij met een dagje knallen ook de uiterste randen bereikt.
Maar na een paar weken toeren / woon werk verkeer krijg je toch weer de tekening op de banden zoals vampire. Op foto's beoordelen is trouwens ook niet alles.
![]()
Dat is idd zo
![]()
En ik moet ook zeggen, als de band koud is, is het niet echt een fijne band, zet af en toe in het natte onder ongunstige omstandigheden een stap opzij. Ik had het gister ook toen ik met Riet naar Geldermalsen reed. Op een dijk toen het nat was en ik op bitumen reparaties streep terecht kwam zette 'ie gelijk ff een stapje opzij... Met BT-45 nog nooit last van gehad...
quote:
Mijn rand is overigens nog aanmerkelijk groter, en de laatste 4-5 Fok! meetings hielpen daar niet bepaald aan mee.
![]()
Je kan gewoon niet rijden
![]()
quote:
Feit blijft dat jij gisteren aantoonbaar heeeel ver bent gegaan met je schaamranden.
Dat is een ding wat zeker is
![]()
En niet een keer het gevoel gehad dat ik te ver ging of over m'n limiet... Was alleen wel wennen om zo hard de bochten door te gaan en zo snel van het ene oor op het andere oor te gooien...
Maar ik had toch wel ff een persoonlijk feestje op m'n SV
![]()
En de SV650 bewijst toch wel dat een zware niet de ware is, goed, hard rechtdoor gaat ie tot 150 km p/h supersnel, daarna wordt het wat moeilijker, maar dat is ook niet echt leuk of spectaculair (zeker niet op een naked... bij 170 km p/h kreeg ik een beetje het gevoel of m'n nek in twee werd gerukt en het snelste wat ik heb gehaald op de teller is 180 km p/h maar dat was ook omdat ie nog steeds ingereden moet worden en ik niet verder wou gaan op dat moment dan 8500 rm in z'n zes...
Heb op de Bosweg overigens wel een keertje in de toerenbegrenzer gehangen in z'n vier of vijf
en toen stond er ongeveer 600 km op de teller ![]()
Tja, een motor moet nou eenmaal onder ondere hoge druk ingereden worden... nu nog ff rustig de laatste 250 km volmaken (a.s. vrijdag wordt het lekker weer) en dan komende zaterdag z'n beurtje, en dan is het inrijden definitief gedaan
![]()
Officieel moet ik overigens nog 60 km max 5000 rpm en dan nog 800 km 7500 rpm *finger*
Is echt bullshit... het beste inrijden is gewoon eerst lekker max 5000 rpm en af en toe flink door de versnellingen accelereren zodat de bak lekker indraait en de lagers zich kunnen gaan zetten en inlopen, en vervolgens op zo'n mooie dag als gister als het blok goed warm is gaan sporten zodat het blok flink vollast draait... heb overigens al sinds dat de motor op 300 km staat het gevoel dat het blok gewoon al lekker los is
![]()
Ik ga denk dalijk ook nog wel op de bank bij een km of 2000