en via 1 decoder kan je weer 2 signalen sturen, net zoals je meerdere tv's op 1 pc kan aansluiten, meerderre tv's op een dvd speelr en coax kabel enzo eznoquote:Op woensdag 16 maart 2005 01:20 schreef FredvZ het volgende:
Ze zijn bezig met klantenbinding, dat moge duidelijk zijn.
Bovendien zal het niet de bedoeling zijn dat je op 2 tv's een decoder aan gaat sluiten, waarschijk maken ze gebruik van een decoder met 2 tv-uitgangen.
Ja, dan is het nog wel afwachten of je wel op beide tv's verschillend beeld krijgt. Als het een zelfde type decoder wordt als die van KPN Digitenne of CanalDigital, dan kan je tv's aansluiten wat je wil maar dan blijf je nog wel op beide tv's hetzelfde beeld zien.quote:Op woensdag 16 maart 2005 01:23 schreef donald_dick het volgende:
en via 1 decoder kan je weer 2 signalen sturen, net zoals je meerdere tv's op 1 pc kan aansluiten, meerderre tv's op een dvd speelr en coax kabel enzo ezno
hier in mijn huis staan er 3 tv's 3 video,s en me MCE te pruttelen op 1 lijntje zonder versterker
Ik vraag me af of jij de OP überhaupt helemaal gelezen hebt??quote:Op woensdag 16 maart 2005 01:23 schreef Greetings het volgende:
Hoeveel kost dat ADSL Family per maand bij Versatel?
Ik wil het ook gaan nemen denk ik....
Ik ben ook weer gerustgesteld, volgens mij kan ADSL family namelijk nooit ism ISDN. De andere ADSL abonnementen zijn allemaal wel beschikbaar.quote:Op woensdag 16 maart 2005 22:10 schreef H.Flick het volgende:
Ik maak me meer zorgen om het feit dat ik volgens de Versatel postcode test niet in aanmerking kom voor zo'n family abonnement (in ieder geval niet in combinatie met ISDN...) en dat terwijl ik absoluut het voetbal wil zien volgend seizoen..
Juist, dat is mijn punt! Jij moet je ISDN afzeggen, ik moet mijn huidige internet abo beëindigen. Dat zijn allebei dingen die in mijn ogen niets met voetbal te maken hebben, maar toch 'wordt je ertoe gedwongen'.quote:Op donderdag 7 april 2005 21:19 schreef H.Flick het volgende:
Het feit dat alles in zo'n totaalpakket zit vind ik ook vervelend. Ik moet zelfs mijn ISDN afzeggen omdat Versatel geen ADSL kan leveren als je ISDN hebt.
Maar dat voetbal moet ik zien.
De tv-rechten van de samenvattingen zijn niet in het bezit van Versatel, maar in het bezit van het nieuwe TV station van John de Mol. Versatel 'vervangt' Canal+, Talpa 'vervangt' Studio Sport. Dus het antwoord op je vraag is nee!quote:Op zondag 17 april 2005 23:38 schreef UnleashMitch het volgende:
voor 5,- onbeperkt bellen in NL
balen dat ik net vastzit aan m'n Tiscali abo. Neem aan dat die voor een jaar is, even een keer nazoeken dan. Maar goed m'n vraag blijft staan. Is het straks onmogelijk om HCE samenvatting te kijken zonder Versatel abo ?
Sorry, verkeerd antwoord gegeven...quote:Op maandag 18 april 2005 08:21 schreef Max-Westerman het volgende:
WTF
Wat een tyfuslijers dan
En Live wedstrijden dan?
O...quote:Op maandag 18 april 2005 09:12 schreef Murph het volgende:
[..]
Sorry, verkeerd antwoord gegeven...![]()
Live wedstrijden moet je Versatel abo voor hebben, samenvattingen zijn op het open net bij het nieuwe station van de Mol.
Hier de details (van wat je dus mist, misschien kan je er nog onderuit binnen 7 dagen enzo bla bla):quote:Op maandag 18 april 2005 09:21 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
O...
Dan zijn het nog ergere teringlijera
Ik heb verdomme net een abo bij Demon genomen
Die 7 dagen zijn al omquote:Op maandag 18 april 2005 09:32 schreef Rocco_jr het volgende:
[..]
Hier de details (van wat je dus mist, misschien kan je er nog onderuit binnen 7 dagen enzo bla bla):
[afbeelding]
Nee ligt aan jou, er staat dat adsl2+ niet beschikbaar is maar dat je wel kan aanmelden voor gewoon versatel adsl en zodra er meer info beschikbaar is of je centrale voor 2+ geschikt is krijg je berichtquote:Op maandag 18 april 2005 10:46 schreef Scorpie het volgende:
ligt het nou aan mij, of is er een wazige postcode check, ik heb al adsl van zonnet(versatel nu dus) en krijg bij die postcodecheck te horen dat er geen ADSL beschikbaar is ?
Ik vind de postcodecheck ook niet helemaal top. Ik heb een aanvraag voor ADSL van Versatel lopen sinds begin april (over het versatel netwerk). Bij mij overburen is inmiddels ook Versatel 20Mb leverbaar, maar bij mij nog niet. Dit ligt ongetwijfeld aan het feit dat ik in een nieuwbouwwoning zit en dat mijn adres nog niet is opgenomen in deze postcodecheck. Ik zit namelijk dichter bij de centrale dan mijn overburen, dus dat kan het niet zijn.quote:Op maandag 18 april 2005 10:46 schreef Scorpie het volgende:
ligt het nou aan mij, of is er een wazige postcode check, ik heb al adsl van zonnet(versatel nu dus) en krijg bij die postcodecheck te horen dat er geen ADSL beschikbaar is ?
Monteur sluit alles voor je aan. Uitleg hierover is wel redelijk duidelijk op de site van Versatel. TV kijken kan los van je computer.quote:Op maandag 18 april 2005 13:28 schreef Greetings het volgende:
En hoe zit het nou? Krijg je dat live-voetbal dan direct op je TV of moet je het zelf vanaf je computer naar een TV omleiden?
Ik heb ook gebeld, abbokosten verhogen ze niet alleen voor de voetbalwedstrijden moet je dan apart betalen. Maar niet kijken is ook niet betalen!quote:Op maandag 18 april 2005 15:52 schreef twentemeisje het volgende:
Ik heb gebeld met Versatel... Ze weten nog niet wat de abonnementskosten voor dit pakket na het verstrijken van het eerste jaar zijn, ook kun je na een jaar niet zeggen "ik wil het voetbalpakket niet en het 20MB ADSL-pakket wel houden"... Er zitten dus wel wat addertjes onder het gras... Onzeker wat ze straks met de tarieven gaan doen...
Aangezien ze het voetbalpakket nu als zijnde 'gratis' aanbieden moet je ws rekening houden met een fikse stijging van de abo-kosten...
Maar het gaat iedereen toch juist om het voetbalquote:Op maandag 18 april 2005 16:28 schreef Rocco_jr het volgende:
[..]
Ik heb ook gebeld, abbokosten verhogen ze niet alleen voor de voetbalwedstrijden moet je dan apart betalen. Maar niet kijken is ook niet betalen!![]()
uhuh, mij niet... af en toe keer kijken is leuk maar mis het absoluut nietquote:Op maandag 18 april 2005 18:16 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Maar het gaat iedereen toch juist om het voetbal
Volgens mij niet. Al kan je volgens mij wel via de schotel een of ander Pools kanaal krijgen dat ook eredivisie livewedstrijden uitzendt.quote:Op maandag 18 april 2005 21:17 schreef Max-Westerman het volgende:
Mischien een domme vraag maar er zal toch ook wel een mogelijkheid komen dat je geen internet van Versatel nodig hebt om Live voetbal te zien?
Volgens mij rammelt dit Versatel-verhaal sowieso aan alle kanten. Ze weten zogenaamd niet eens wat de abo-kosten over een jaar zullen zijn? Neenee, tuuuuuurlijk niet...quote:Op maandag 18 april 2005 21:11 schreef Murph het volgende:
Dit vind ik een beetje raar. Op de specificatie van het 20 Mb pakket staat duidelijk dat er GEEN datalimiet is, terwijl in de link naar de actievoorwaarden als laatste regeltje het volgende staat:
"Op het gebruik van de 20 Mb ADSL-aansluiting is de Fair Use Policy van Versatel van toepassing. "![]()
Een datalimiet is een vast aantal gb's dat je mag uploaden of downloaden en een FUP is dat je niet te veel mag afwijken van de rest. Dus jij mag veel downen als anderen dat ook doen. Op zich geen slechte zaak. (Namelijk wanneer er een paar ontzettend veel downloaden en de rest niet, dan heeft iedereen last van een iets lagere snelheid door die paar. Wanneer iedereen veel download heeft iedereen last van een lagere snelheid, maar dat wordt dan ook veroorzaakt door iedereen)quote:Op maandag 18 april 2005 21:11 schreef Murph het volgende:
Dit vind ik een beetje raar. Op de specificatie van het 20 Mb pakket staat duidelijk dat er GEEN datalimiet is, terwijl in de link naar de actievoorwaarden als laatste regeltje het volgende staat:
"Op het gebruik van de 20 Mb ADSL-aansluiting is de Fair Use Policy van Versatel van toepassing. "![]()
Jep, ik snap wat FUP en datalimiet inhoudt. Mijn opmerking ging erover dat er twee tegenstrijdige dingen geroepen worden. In de specificaties staat 'geen datalimiet', in de AV staat FUP. Dat zijn twee verschillende dingen, een FUP heeft wel degelijk een limiet, de limiet van het gemiddelde verbruik...!!quote:Op dinsdag 19 april 2005 09:46 schreef snabbi het volgende:
[..]
Een datalimiet is een vast aantal gb's dat je mag uploaden of downloaden en een FUP is dat je niet te veel mag afwijken van de rest. Dus jij mag veel downen als anderen dat ook doen. Op zich geen slechte zaak. (Namelijk wanneer er een paar ontzettend veel downloaden en de rest niet, dan heeft iedereen last van een iets lagere snelheid door die paar. Wanneer iedereen veel download heeft iedereen last van een lagere snelheid, maar dat wordt dan ook veroorzaakt door iedereen)
Daarnaast had ik gehoord dat de voetbalsamenvattingen wel later op de avond op andere netten uitgezonden mag worden. Het is namelijk nog steeds zo dat veel mensen heel deze bullshit nog niet kunnen nemen, omdat het niet in hun regio beschikbaar is. Het is dus best mogelijk dat de NOS om 23.00 wat samenvattingen gaat uitzenden.
Dat wordt lastig, vroeger waren er nog wel methodes om dat kreng te kraken maar de nieuwe smartcard was een paar maanden geleden iig nog niet gekraaktquote:Op maandag 18 april 2005 10:33 schreef Max-Westerman het volgende:
Anders maar anal+ opzeggen en een schotel enzo kopen, en dan op de minder legale manier naar het voetbal kijken
Tell me morequote:Op maandag 18 april 2005 21:28 schreef H.Flick het volgende:
Volgens mij niet. Al kan je volgens mij wel via de schotel een of ander Pools kanaal krijgen dat ook eredivisie livewedstrijden uitzendt.
Maar dat heb ik op mijn satelietontvanger nooit kunnen vinden, dus het zal wel niet op de Astra zitten.
Ik weet er niks vanquote:Op dinsdag 19 april 2005 11:16 schreef UnleashMitch het volgende:
Tell me moreDat zou nml wel een reden zijn om m'n sattelietabo nog een jaartje te verlengen.
Ik hoop het, maar ik denk het niet. Al is deze vorm van Bundling volgens mij wel tegen het illegale aan.quote:Op dinsdag 19 april 2005 11:07 schreef twi het volgende:
ik verwacht dat Versatel wel met een aparte manier van het aanbieden van het voetbal zal komen. Desnoods verkopen ze een deel van de rechten aan Canal+ of hebben ze een andere oplossing. Je kunt niet van mensen die geen PC bezitten of geen telefoonlijn (meer) hebben i.v.m. mobiele telefonie eisen dat ze een internetverbinding aan moeten schaffen.
quote:Specificaties:
Wireless ADSL modem router. Dit apparaat biedt alle mogelijkheden in één: een ADSL modem, router, wireless Access Point en 4-poorts switch.
- Wireless Router met ingebouwd ADSL modem - Draadloos Access Point 54Mbps (802.11g+b) - ADSL2+, tot 24 Mbps download en 1 Mbps upload - Router met NAT firewall - Switch 10/100Mbps met 4 poorten - DHCP server voor LAN - DHCP client voor ADSL WAN poort - MAC address filter - 64 en 128 bit draadloze beveiliging - WPA beveiliging - Virtual Server voor public LAN server - DMZ (voor games en public server) - Eenvoudige Web user interface - UPnP ondersteuning - Voor Windows, Linux en Apple MAC - ADSL modem Certified voor BBNED ISP (Annex A)
Vergeet niet dat dat inclusief het voetbal is! Aangezien al reeds aangegeven werd dat voor zoiets toch 5mb voor nodig is houd je nog 15mb over en dan gaat iedereen in de buurt daar wellicht ook nog van meegenieten.quote:Op dinsdag 19 april 2005 14:04 schreef nossio het volgende:
20 mb verbinding voor 39 euro is iig ook niet slecht,bij de meeste providers zit je aan de 60 euro.
* nossio is zelf ook nog even de kleine lettertjes aan het lezen
voor zover ik weet deelt niemand mijn ADSL lijntje.quote:Op dinsdag 19 april 2005 16:54 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Vergeet niet dat dat inclusief het voetbal is! Aangezien al reeds aangegeven werd dat voor zoiets toch 5mb voor nodig is houd je nog 15mb over en dan gaat iedereen in de buurt daar wellicht ook nog van meegenieten.
Vanuit dat oogpunt ben ik ook wel blij dat ik sinds november/december bij Tisali zit. Tegen de tijd dat dat 1 jarig contract afgelopen is is ook duidelijk in hoeverre Versatel het geheel op orde heeft en wat de snelheden zijn. Ik ben erg benieuwd en het ziet er erg veel belovend uit.
Een FUP is wel een limiet maar hoef je geen datalimiet te noemen, gewoon verkooppraatje wat veel andere internetproviders ook gebruiken.quote:Op dinsdag 19 april 2005 10:37 schreef Murph het volgende:
Jep, ik snap wat FUP en datalimiet inhoudt. Mijn opmerking ging erover dat er twee tegenstrijdige dingen geroepen worden. In de specificaties staat 'geen datalimiet', in de AV staat FUP. Dat zijn twee verschillende dingen, een FUP heeft wel degelijk een limiet, de limiet van het gemiddelde verbruik...!!
Mja ik weet dat het over de live wedstrijden gaat, er kwam ergens ook een vraag van iemand over de samenvattingen. Dat van die talpa zender, dat bedoel ik dus ook niet helemaal, ik dacht dat ik gehoord had dat later op de avond de beelden wel voor de andere netten beschikbaar is. Alleen ik weet niet meer waar, dus kan ik het niet meer controleren.quote:Nu haal jij de samenvattingen aan, daar gaat dit topic niet over. Dit topic gaat over de LIVE uitzendingen die nu bij Canal+ zitten. De samenvattingen zijn gewoon op zondagavond, maar niet meer op Ned.2 maar bij de nieuwe zender van DeMol.
1 byte is 8 bit, dus 20/8 = 2.5 mb/s in theorie. Alleen kan deze snelheid dan weer nooit gehaald worden door het gebruik van TCP/IP (Wij meten download snelheid naar effectieve download en niet naar werkelijk ontvangen bytes) en nog wat andere oorzaken.quote:Op dinsdag 19 april 2005 17:07 schreef twi het volgende:
20 Mbit/s is rond de 2 MB per seconde, dus 2000 kb/s
Maar da's in theorie, in de praktijk mag je denk ik in veel gevallen blij zijn als je op de helft daarvan zit
In theorie inderdaad, maar bij DSL wordt in verband met overhead altijd door 9.6 gedeeld in plaats van door 8. Voor het gemak gebruik ik dus delen door 10. Met 1 MB ~ 1.5 MB zou ik al dik tevreden zijn.quote:Op dinsdag 19 april 2005 17:58 schreef snabbi het volgende:
[..]
1 byte is 8 bit, dus 20/8 = 2.5 mb/s in theorie. Alleen kan deze snelheid dan weer nooit gehaald worden door het gebruik van TCP/IP (Wij meten download snelheid naar effectieve download en niet naar werkelijk ontvangen bytes) en nog wat andere oorzaken.
Ik denk dat de werkelijke snelheid rond de 1.5 mb/s zal liggen.
De max voor ADSL2+ is 3 Mbit, de max voor het modem is echter 1 Mbit, dus vandaar. Een medewerker van Versatel heeft ook gezegd dat 't in feite een onafgeknepen ADSL2+ verbinding is, maximaal 24 Mbit, maar 4 Mbit staat per definitie altijd gereserveerd voor 't voetbal. Ben benieuwd of er bij een ander modem de upstream ook niet gecapped isquote:Op dinsdag 19 april 2005 19:13 schreef Bauhaus het volgende:
Hopelijk gaan ook KPN providers snel ADSL 2+ aanbieden in het Oost Nederland..
En : 1 Mbit up is weer wat magertjes voor ADSL 2+ ?
Ja, dat is leuk, maar zonder voetbal. En daar gaat het veel mensen juist wel om. En daarbij, heb je wel vertrouwen in de andere telco's?quote:Op dinsdag 19 april 2005 19:22 schreef bobjuh het volgende:
Heb zelf weinig vertrouwen in Versahell.
Komende maanden zullen ook alle andere met adsl2+ aanbiedingen komen.
Lastig ? Valt mee.quote:Op dinsdag 19 april 2005 14:03 schreef twi het volgende:
Tsja, ik vind dat een erg lastige zaak hoor. Ik bedoel, in principe wordt Canal+ nu ook gewoon gebundeld. Ik heb sinds augustus misschien 5 films op Canal+ bekeken, voor de rest voetbal. Films + voetbal is dus ook een soort van combinatie/koppelverkoop.
Dan zitten we weer op één lijn...quote:Op dinsdag 19 april 2005 17:56 schreef snabbi het volgende:
[..]
Een FUP is wel een limiet maar hoef je geen datalimiet te noemen, gewoon verkooppraatje wat veel andere internetproviders ook gebruiken.
[..]
Mja ik weet dat het over de live wedstrijden gaat, er kwam ergens ook een vraag van iemand over de samenvattingen. Dat van die talpa zender, dat bedoel ik dus ook niet helemaal, ik dacht dat ik gehoord had dat later op de avond de beelden wel voor de andere netten beschikbaar is. Alleen ik weet niet meer waar, dus kan ik het niet meer controleren.
Hahaha, binnenkort? KPN verwacht haar ADSL2 netwerk pas eind dit jaar rond te hebben. Versatel is ze gewoon op alle fronten een mooie stap voor!quote:Op dinsdag 19 april 2005 19:22 schreef bobjuh het volgende:
Heb zelf weinig vertrouwen in Versahell.
Komende maanden zullen ook alle andere met adsl2+ aanbiedingen komen.
Lekker alles via Versatel, we horen je wel hier terug als je de Zonnet perikelen gaat meemakenquote:Op woensdag 20 april 2005 14:20 schreef Rocco_jr het volgende:
[..]
Hahaha, binnenkort? KPN verwacht haar ADSL2 netwerk pas eind dit jaar rond te hebben. Versatel is ze gewoon op alle fronten een mooie stap voor!
Stiekem alleen daarom al hebben ze m`n voorkeur, opzouten met die kut KPN. Lekker alles via Versatel, die arrogante KPN heeft nu wel genoeg aan mij verdient...
Zonnet is wel `n tijdje geleden. En schelden op KPN is makkelijk en meestal nog terecht ookquote:Op donderdag 21 april 2005 10:54 schreef Bauhaus het volgende:
[..]
Lekker alles via Versatel, we horen je wel hier terug als je de Zonnet perikelen gaat meemaken
Schelden op KPN is altijd zooo makkelijk.
1 Mbit upload tsssk, dat is voor mij de reden om het niet te nemen, wil minimaal 2 Mbit
Ben trouwens ook net gebeld door Versatel nav de PC Check die ik zondag heb uitgevoerd,
zou dat abo nu wel kunnen krijgen, terwijl ik in het oosten van het land woon (waar alles altijd later gebeurt)
Doorgeschakeld geworden naar een "techneut", ik was blijkbaar de eerste die een probleem had met die slechts 1 Mbit upload..
Geloof niet dat ze dat hard kunnen maken, maar ze bellen terug over 2 weken.
Moet wel ff me ISDN opzeggen
De eerste concurrenten zijn al opgestaan, voor 44,95 per maand. Lijkt me dus echt niet dat dat ontzettend omhoog gaan. De huidige abonnementen zullen gewoon hard naar beneden gaan.quote:Op donderdag 21 april 2005 17:34 schreef Tackleberry het volgende:
Als Versatel bij ons beschikbaar zou zijn, had de opzegbrief morgen bij @Home gelegen denk ik...
Hoewel ik steeds meer vraagtekens plaats bij hoe Versatel het NA het eerste jaar gaat aanpakken qua prijzen...
Je hebt hier een punt, voor 40 euro is dit niet gek natuurlijk..quote:Op donderdag 21 april 2005 14:44 schreef twi het volgende:
Zoals ik op GoT al meldde, word ik een beetje moe van die inhalige mensen die gelijk een hogere upstream eisen. Men, kom op. Je betaalt nog geen 40 euro.
Nieuwsservers hebben ze geloof ik wel, stond ook in hun forum al meer over geschreven. Waar gebruiken jullie je upload dan zo nodig voor? Wat ze bieden lijkt mij nog steeds een super-aanbieding, heb er iig geen spijt van. Mooie snelheid/prijs verhoudingquote:Op donderdag 21 april 2005 22:46 schreef Dolfhin het volgende:
Uiteraard nog nauwlijks beschikbaar :-\
Voor die 5 euro meer had ik zeer graag 20/1 MB gehad
Njah de upload snelheid viel te toch al wat tegen en een nieuws server bieden ze ook niet.
Helaas, informeer jij jezelf even goed... Na een jaar blijven de kosten zeer waarschijnlijk hetzelfde, er is ook gezegd dat als de aanwas op deze manier blijft groeien de kosten hetzelfde blijven.quote:Op vrijdag 22 april 2005 09:10 schreef bluebit het volgende:
tsja, ze kunnen dus alleen 20 Mbit aanbieden als je minder dan 900 meter van de centrale woont. zodra je meer dan 1500 meter afstand van een centrale zit, dan krijg je ongeveer 8 Mbit of minder
tevens zijn de tarieven voor over een jaar niet vastgesteld en moet je ook nog gaan betalen voor voetbal na enkele maanden. het versatel verhaal rammelt aan alle kanten......mensen...informeer uzelf goed!!!
Live kijken is inbegrepen, achterafkijken 0.99.quote:Op vrijdag 22 april 2005 11:45 schreef H.Flick het volgende:
Dat betalen per wedstrijd is toch alleen als je achteraf een herhaling wilt bekijken? Als je gewoon live de wedstrijden wilt zien (welke dan ook) is het gewoon inbegrepen bij je maandelijkse abonnementsgeld.
Mischien doen sommige mensen wel *dingen* sharen via bittorrent enzo..quote:Op vrijdag 22 april 2005 00:13 schreef Rocco_jr het volgende:
[..]
Nieuwsservers hebben ze geloof ik wel, stond ook in hun forum al meer over geschreven. Waar gebruiken jullie je upload dan zo nodig voor? Wat ze bieden lijkt mij nog steeds een super-aanbieding, heb er iig geen spijt van. Mooie snelheid/prijs verhouding![]()
Ja, dat doen ze goed, zo'n positief beeld schetsen.quote:Op woensdag 27 april 2005 02:51 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Terugneukpost.
Interessant aanbod, zoals ze 't vertellen op tv.
Bel versatel even, of anders moet ik godver weer die antwoorden geven zeker?quote:Op woensdag 27 april 2005 02:47 schreef heiden6 het volgende:
Okee, ik heb de site van Versatel doorgenomen, dit topic en de links die erin staat, en bijf zitten met de volgende vragen:
1. Kun je ook (onbeperkt) bellen via Versatel, en wat kost dat?
2. Moet je een KPN-abonnement hebben om Versatel te kunnen gebruiken, of heeft Versatel een eigen netwerk? En zo ja, heb je dat ook nodig ook als je met Versatel kunt bellen? (Volgens mij is Versatel eigendom van KPN, maar ik zie soms door de bomen het bos niet meer en kan me zomaar vergissen.)
3. Hoe zit het met (automatisch) verlengen, de opzegtermijn en de voetbalrechten van de komende jaren? Is dit puur een lokkertje, of heeft Versatel langetermijnplannen voor de eredivisie? Het lijkt er wel op, gezien de verhaaltjes op de site, maar dat kan natuurlijk ook onderdeel van een lokkertje zijn.
(4. Waarom moet dat in godesnaam door een monteur gebeuren?)
Iemand die me kan helpen m.b.t. de eerste drie kwesties?
Mja, het is 3:00 en bovendien is het topic bedoeld voor vragen/antwoorden/discussie over Versatel. Maar dat weet jij ook wel. En bedankt.quote:Op woensdag 27 april 2005 02:53 schreef Rocco_jr het volgende:
[..]
Bel versatel even, of anders moet ik godver weer die antwoorden geven zeker?
Raar dat dat niet op de site staat, en ook niet bij het bestelgedeelte. Er wordt wel melding van gemaakt onder het kopje 'toekomst', maar er schijnen nu al mensen met Versatel te bellen en het wordt wel los aangeboden. Hierover zal ik dan sowieso wel even bellen.quote:
1. 5 euro per maand
quote:2. eigen netwerk
Het blijft een goed aanbod natuurlijk, maar ik bedoelde meer of die rechten al verkocht zijn. De Mol bemoeit zich er natuurlijk volop mee...quote:3. wellicht lt-plannen, daarnaast is het superaanbod er al (20mbit bla bla)
quote:4. zodat ze zeker weten dat het werkt en de klant een goed, volledig werkend product heeft. (Red.: zorg dat er wel bier in huis is als de monteur komt)
tsja dan zal ik ook dit deel uit de doeken doen, het is veel werk voor die 5 euro extra omzet die ze genereren, de reden dat ze het dus niet zo actief promotenquote:Op woensdag 27 april 2005 03:06 schreef heiden6 het volgende:
Mja, het is 3:00 en bovendien is het topic bedoeld voor vragen/antwoorden/discussie over Versatel. Maar dat weet jij ook wel. En bedankt.
[..]
Klopt, ik werk op de Versatel campus waar al maandenlang een héleboel Koreaanse mannetjes en vrouwtjes druk aan het doen zijn... om dat op tijd voor elkaar te krijgen. Het lijkt me eerder dat er een heel nieuw modem voor ontwikkeld wordt.quote:Op vrijdag 22 april 2005 15:25 schreef Ubeydullah het volgende:
het modem is een samsung, wie weet het model/type/serie(nummer)????????
Hmm interessant, een versatel campus? Vertel vertel, wat gebeurt en wat leer je daar? (En is er nog plek vrij?quote:Op woensdag 27 april 2005 11:24 schreef Idril-2 het volgende:
[..]
Klopt, ik werk op de Versatel campus waar al maandenlang een héleboel Koreaanse mannetjes en vrouwtjes druk aan het doen zijn... om dat op tijd voor elkaar te krijgen. Het lijkt me eerder dat er een heel nieuw modem voor ontwikkeld wordt.
Binnenkort films, tv, radio en bellen via ADSLquote:Op woensdag 27 april 2005 02:53 schreef Rocco_jr het volgende:
[..]
Bel versatel even, of anders moet ik godver weer die antwoorden geven zeker?
1. 5 euro per maand
2. eigen netwerk
3. wellicht lt-plannen, daarnaast is het superaanbod er al (20mbit bla bla)
4. zodat ze zeker weten dat het werkt en de klant een goed, volledig werkend product heeft. (Red.: zorg dat er wel bier in huis is als de monteur komt)
Zou ik je eens kunnen mailen over werken bij Versatel? Lijkt me helemaal geweldigquote:Op woensdag 27 april 2005 11:24 schreef Idril-2 het volgende:
[..]
Klopt, ik werk op de Versatel campus waar al maandenlang een héleboel Koreaanse mannetjes en vrouwtjes druk aan het doen zijn... om dat op tijd voor elkaar te krijgen. Het lijkt me eerder dat er een heel nieuw modem voor ontwikkeld wordt.
Bijna niet te geloven, maar je kunt het doen op: http://www.versatel.nl/quote:Op donderdag 28 april 2005 12:48 schreef Greetings het volgende:
Waar kan ik die postcodecheck doen? Ik heb op google gezocht, maar zie er geen.
Nee dat had ik in mijn stoutse dromen idd niet durven denken.quote:Op donderdag 28 april 2005 12:53 schreef APK het volgende:
[..]
Bijna niet te geloven, maar je kunt het doen op: http://www.versatel.nl/
Als het goed is staat er of (en anders wanneer) het in jouw gebied beschikbaar is.quote:Op donderdag 28 april 2005 13:15 schreef Greetings het volgende:
Hmm...na het uirvoeren van deze check kom ik meteen in een soort bestel-venster. Betekent dat dat ik die ADSL-verbinding (met het live voetbal) kan ontvangen op mijn adres?
LOLquote:Op donderdag 28 april 2005 13:27 schreef APK het volgende:
[..]
Als het goed is staat er of (en anders wanneer) het in jouw gebied beschikbaar is.
Als je het nu niet besteld wordt je binnenkort gebeld door iemand van een call centre die wil weten waarom je in Godsnaam zo dom bent om het niet te onmiddelijk te bestellen.
Redelijk agressieve merketing.
Nee, dat kan bij geen een ADSL-provider. Wanrt bij een check zullen ze zien dat jij ISDN hebt en dan mag je weer opnieuw beginnen. Veel succes trouwens om die hele zaak voor begin juni om te zetten naar analoogquote:Op donderdag 28 april 2005 14:24 schreef H.Flick het volgende:
Moet ik voordat ik ga bestellen echt al een analoge telefoonlijn hebben? Of kan ik gewoon bestellen en tegelijkertijd mn ISDN opzeggen?
Nou ik vond dat dus helemáál niet zo grappig!!! Voelde me behoorlijk in de privacy aangetast. Mijn vriend deed voor de gein een postcodecheck, wordt een dag later op een mobiel (!) nummer teruggebeld met dezelfde vraag. Als ik iets wil weten, bel ik zelf wel, jah!quote:Op donderdag 28 april 2005 13:27 schreef APK het volgende:
[..]Als je het nu niet besteld wordt je binnenkort gebeld door iemand van een call centre die wil weten waarom je in Godsnaam zo dom bent om het niet te onmiddelijk te bestellen.
Redelijk agressieve merketing.
Hoe zit dat met hun helpdesk? Wat zijn de kosten per minuut of gesprek?quote:Op donderdag 28 april 2005 16:37 schreef Idril-2 het volgende:
[..]
Nou ik vond dat dus helemáál niet zo grappig!!! Voelde me behoorlijk in de privacy aangetast. Mijn vriend deed voor de gein een postcodecheck, wordt een dag later op een mobiel (!) nummer teruggebeld met dezelfde vraag. Als ik iets wil weten, bel ik zelf wel, jah!![]()
Bij de postcode-check moet je huisnummer en -uiteraard- postcode invullen.quote:Op donderdag 28 april 2005 17:28 schreef Ubeydullah het volgende:
hoe komen ze dan achter je nummer ?
als je iemands huisnummer en postcode hebt, waar haal je dan het telefoonnummer vandaan?quote:Op donderdag 28 april 2005 20:28 schreef APK het volgende:
[..]
Bij de postcode-check moet je huisnummer en -uiteraard- postcode invullen.
Omdat Emmen toch geen kans maakt op promotie en men dus geen eredivisie nodig heeftquote:Op donderdag 28 april 2005 20:32 schreef pekel het volgende:
Welke Frits heeft ervoor gezorgd dat in de stad Emmen (100.000 inwoners) geen Versatel beschikbaar is?.
Hoe zit het nu? Heb ik een mogelijkheid om Versatel ADSL + Live Eredivisie binnen te halen? Heb geen zin om een gehele samenvatting uit 100 reacties te halen..
quote:Op donderdag 28 april 2005 20:47 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Omdat Emmen toch geen kans maakt op promotie en men dus geen eredivisie nodig heeft
Autsssj...die is hard.quote:Op donderdag 28 april 2005 20:50 schreef pekel het volgende:
[.Omdat Emmen toch geen kans maakt op promotie en men dus geen eredivisie nodig heeft .].
Hebben ze uberhaupt stroom daar dan?quote:Op donderdag 28 april 2005 23:22 schreef pekel het volgende:
Maar niemand die weet als Versatel ooit nog te bestellen is in Emmen?
Zelfs het water staat daar stil.quote:Op vrijdag 29 april 2005 03:20 schreef Greetings het volgende:
[..]
Hebben ze uberhaupt stroom daar dan?![]()
Zal er zeker wel aankomen, je kan ze bellen en soms kunnen ze je vertellen wanneer het in de planning ligt om ook daar de wijkcentrales up te graden...quote:Op donderdag 28 april 2005 23:22 schreef pekel het volgende:
Maar niemand die weet als Versatel ooit nog te bestellen is in Emmen?
Bij de postcodecheck kan je je telefoonnummer invoeren. Versatel gaat echt niet zelf zitten zoeken naar telefoonnummers.quote:Op donderdag 28 april 2005 20:28 schreef APK het volgende:
[..]
Bij de postcode-check moet je huisnummer en -uiteraard- postcode invullen.
Het internetkastje staat beneden, hebben draadloos internet omdat we beneden ook nog een computer hebben staan. Maar dat is geen probleem?quote:Op vrijdag 29 april 2005 18:47 schreef twi het volgende:
Dan zet je dat kasje toch gewoon boven, JeroenV? Daarbij heb ik via de helpdesk gehoord dat je de streams ook op je PC kunt bekijken, en er dan dus geen decoder voor nodig hebt.
Ik denk het wel, ik heb volgens mij geen telefoonnummer ingevoerd.quote:Op vrijdag 29 april 2005 18:48 schreef twi het volgende:
Bij de postcodecheck kan je je telefoonnummer invoeren. Versatel gaat echt niet zelf zitten zoeken naar telefoonnummers.
't Is maar wat je belangrijk vind... wat mij betreft kan Versatel in de stont zakken....quote:Op donderdag 7 april 2005 22:47 schreef Murph het volgende:
[..]
Juist, dat is mijn punt! Jij moet je ISDN afzeggen, ik moet mijn huidige internet abo beëindigen. Dat zijn allebei dingen die in mijn ogen niets met voetbal te maken hebben, maar toch 'wordt je ertoe gedwongen'.
Nare ervaringen met Versatel? Vertel...quote:Op dinsdag 3 mei 2005 01:00 schreef LennyKravitz het volgende:
[..]
't Is maar wat je belangrijk vind... wat mij betreft kan Versatel in de stont zakken....
quote:Telecombedrijf Versatel heeft in de eerste drie maanden van dit jaar nauwelijks nieuwe adsl-gebruikers binnengehaald. De teller bleef steken op duizend nieuwe klanten.
Let even op kwartalen en introducatiedata van producten voordat je iets nietszeggend post. Of maak duidelijk wát je probeert te zeggen... Hier wat nuttige informatie met betrekking tot dit product:quote:Op woensdag 4 mei 2005 14:48 schreef Lkw het volgende:
Nauwelijks nieuwe adsl-gebruikers voor Versatel
[..]
Ik post de titel van een artikel op Webwereld als link, met als quote het intro van dat artikel. Lijkt me niets nietszeggend aan. Puur ter info voor mensen die geïnteresseerd zijn in dit topic.quote:Op woensdag 4 mei 2005 14:52 schreef Rocco_jr het volgende:
[..]
Let even op kwartalen en introducatiedata van producten voordat je iets nietszeggend post. Of maak duidelijk wát je probeert te zeggen...
Het gaat hier nou juist om het voetbalpakket en je wekt een verkeerde suggestie met alleen die titel erin te gooien. Het is geen algemeen "Ik kan geen ADSL kiezen"-topic ofzo... Ik post hier ook niet over bijv. superveel aanmeldingen voor het nieuwe Tiscali-pakket of de klote tarieven van Wanadoo live-box... Dit gaat over het pakket Versatel ADLS mét Voetbal!quote:Op woensdag 4 mei 2005 14:59 schreef Lkw het volgende:
[..]
Ik post simpelweg de titel van het artikel op Webwereld, met als quote het intro van het artikel. Lijkt me niets nietszeggend aan. Puur ter info voor mensen die geïnteresseerd zijn in dit topic.
Wat jij zegt over kwartalen en introductiedata komt in het artikel (& de reacties daaronder) overigens braaf aan bod.
Zit wel wat in, toch? Versatel biedt vast niet voor niks die korting slechts aan tot 1 juni...quote:Jack2 @ woensdag 4 mei, 13:05
Als je vandaag een Versatel jaarabonnement neemt vanwege het voetbal zit je over exact 1 jaar midden in de ontknoping van de competitie. Dus dan wil je misschien je jaarabonnement wel verlengen. Alleen moet er volgend jaar wel bijbetaald worden voor het voetbal! En die prijzen zijn nog niet bekend gemaakt door Versatel (uitgekookt, hoor). Je kunt dus veel beter nog een paar weken wachten totdat het huidige seizoen voorbij is.
In dit topic (en ook daarbuiten) is al aangegeven dat je dan de wedstrijden op pay-per-view of live kan kijken tegen ¤0,99... En als het een succes wordt is ook toegezegd de prijzen niet te verhogen en gewoon alles voor zelfde prijs en pakket-samenstelling te leveren.quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:08 schreef Lkw het volgende:
Wat vind je van deze reactie onder het artikel op Webwereld?
[..]
Zit wel wat in, toch? Versatel biedt vast niet voor niks die korting slechts aan tot 1 juni...
Okee, ik hoop het voor je. Vooralsnog vind ik persoonlijk de voorwaarden én sowieso de betrouwbaarheid van Versatel als bedrijf te onzeker om ermee in zee te gaan.quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:10 schreef Rocco_jr het volgende:
[..]
In dit topic (en ook daarbuiten) is al aangegeven dat je dan de wedstrijden op pay-per-view of live kan kijken tegen ¤0,99... En als het een succes wordt is ook toegezegd de prijzen niet te verhogen en gewoon alles voor zelfde prijs en pakket-samenstelling te leveren.
Op mijn huisnummer ook niet, omdat er een 'B' achter staat.quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:09 schreef Scorpie het volgende:
beetje vage check; ik heb normale adsl van versatel en die checkt zegt op een gegeven moment dat er geen adsl mogelijk is op uw locatie
Voor zover ik heb begrepen van de versatel helpdesk gaat het abonnement pas op 1 Augustus in en duurt dus ook tot 1 Augustus het jaar daarop.quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:08 schreef Lkw het volgende:
Wat vind je van deze reactie onder het artikel op Webwereld?
[..]
Zit wel wat in, toch? Versatel biedt vast niet voor niks die korting slechts aan tot 1 juni...
Kan best, maar ik zie dat nergens op hun site staan (maar misschien kijk ik erover heen). Ik zie alleen staan dat voebal vanaf 12 augustus beschikbaar zou komen. Maar dat hoeft niet per definitie samen te vallen met de ingangsdatum van je contract.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:50 schreef erikh het volgende:
[..]
Voor zover ik heb begrepen van de versatel helpdesk gaat het abonnement pas op 1 Augustus in en duurt dus ook tot 1 Augustus het jaar daarop.
Sorry hoor, maar heb je wel ervaring met `n aanmelding bij Versatel? Wil je dan anders eventjes zwijgen, in die procedure en aanmelding krijg je vanzelf bepaalde data te zien. Ook in je def. aanmelding en contract wat je krijgt.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:52 schreef Lkw het volgende:
[..]
Kan best, maar ik zie dat nergens op hun site staan (maar misschien kijk ik erover heen). Ik zie alleen staan dat voebal vanaf 12 augustus beschikbaar zou komen. Maar dat hoeft niet per definitie samen te vallen met de ingangsdatum van je contract.
Pas als je dingen zwart op wit hebt, kun je je erop beroepen. Niet als een willekeurige helpdesk-medewerker iets roept. En wat betreft dit aanbod staat bijna niks zwart op wit. Geen ingangsdatum voor de verbinding, geen indicatie van de kosten na 1 jaar.
Kortom, ik blijf het een belachelijk vage actie vinden.
quote:Op woensdag 11 mei 2005 18:57 schreef fransie102 het volgende:
Even een vraagje : is die decoder die je van Versatel krijgt/huurt ook geschikt voor b.v. digitale TV van Essent?
Nee, ik wil zeker niet zwijgen. Voordat ik me aanmeld voor een product, wil ik duidelijkheid hebben over wat dat product precies inhoudt. Dat wil ik niet pas zien als ik me al aan het aanmelden ben of - erger nog - pas te horen krijgen als ik eerst een helpdesk moet bellen.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 21:04 schreef Rocco_jr het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar heb je wel ervaring met `n aanmelding bij Versatel? Wil je dan anders eventjes zwijgen, in die procedure en aanmelding krijg je vanzelf bepaalde data te zien. Ook in je def. aanmelding en contract wat je krijgt.
Bel ze op en stel je vraag zoals je hem hier stelt, ik weet zeker dat je `n goed en eenduidig antwoord krijgt.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 21:58 schreef Lkw het volgende:
[..]
Nee, ik wil zeker niet zwijgen. Voordat ik me aanmeld voor een product, wil ik duidelijkheid hebben over wat dat product precies inhoudt. Dat wil ik niet pas zien als ik me al aan het aanmelden ben of - erger nog - pas te horen krijgen als ik eerst een helpdesk moet bellen.
Uiterst zwak. Zet als bedrijf gewoon duidelijk op een rijtje wat je precies aanbiedt en onder welke condities. Simpel. Als je dat niet doet, heb je voor mij wat te verbergen en is mijn wantrouwen gewekt. Zoals nu dus in het geval van Versatel. En dat lijkt me zeker niet onterecht.
Wat denk je zelf? (Cq. denk je zelf?)quote:
Wie weet. Maar daar gaat het hier niet om. Ik vind het merkwaardig dat ze eea niet gewoon duidelijk op hun site zetten. Waarom is dat? Willen ze het niet zwart op wit zetten omdat je ze er dan later op kunt aanspreken? Weten ze zelf nog niet eens wat ze nou precies willen? Is het gewoon slordigheid? Willen ze graag dat mensen bellen, zodat ze een klantenbestand kunnen aanleggen?quote:Op zaterdag 14 mei 2005 15:42 schreef Rocco_jr het volgende:
Bel ze op en stel je vraag zoals je hem hier stelt, ik weet zeker dat je `n goed en eenduidig antwoord krijgt.
Nee dus?quote:Op zaterdag 14 mei 2005 15:42 schreef Rocco_jr het volgende:
Wat denk je zelf? (Cq. denk je zelf?)
Ik heb even geen zin om helemaal terug te lezen. Maar is het in augustus al beschikbaar in je buurtcentrale?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 12:09 schreef H.Flick het volgende:
Het is eindelijk gelukt. Vanochtend kwam de KPN mijn ISDN omzetten naar analoog en ik heb meteen Versatel besteld. Nu maar hopen dat ze voor het begin van de competitie kunnen leveren (ze streven naar 9 augustus, maar dat zal wel niet lukken).
Ik kijk net bij de orderstatus op versatel.nl en daar staat nu dat ze denken dat ze 12 juli komen installeren. Dan zal de buurtcentrale ook wel klaar zijn, neem ik aan.quote:Op woensdag 1 juni 2005 14:32 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
Ik heb even geen zin om helemaal terug te lezen. Maar is het in augustus al beschikbaar in je buurtcentrale?
En heb je al enig idee wat dat voetbal volgend jaar gaat kosten?
Idd dank uquote:Op donderdag 2 juni 2005 21:20 schreef anne_Chris het volgende:
Rocco_jr ik heb nooit meer iets teruggehoord op je stagevraag aan Versatel! Zal het morgen nog eens proberen.
Bron? Lijkt me grote onzin als ik de reacties zo hoor, 20Mb voor zo`n prijsquote:Op donderdag 2 juni 2005 22:56 schreef H.Flick het volgende:
Wegens succes verlengd. Ze hadden juist heel weinig aanmeldingen, veel minder dan verwacht.
Voetbal International geloof ik. Ze hadden iets van 10.000 aanmeldingen.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:26 schreef Rocco_jr het volgende:
[..]
Bron? Lijkt me grote onzin als ik de reacties zo hoor, 20Mb voor zo`n prijs![]()
Niet via de 20mbit verbinding iig, de installaties daarvan gaan komende maandag namelijk beginnenquote:Op vrijdag 20 mei 2005 03:12 schreef Bauhaus het volgende:
Nou, al iemand online via Versatel ?
Grinnik, de VI communiceert deze vertrouwelijk informatie namens Versatel naar de buitenwereldquote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:27 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Voetbal International geloof ik. Ze hadden iets van 10.000 aanmeldingen.
Hoewel ik geen exacte aantallen mag noemen, heb ik gisteren toch echt persoonlijk van de customer care afdeling gehoord dat het er heel wat meer zijn.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:27 schreef H.Flick het volgende:
Voetbal International geloof ik. Ze hadden iets van 10.000 aanmeldingen.
http://www.rtl.nl/(/finan(...)ien_ooit_emissie.xml Hier staat het ook
O ik ben blij dat je het inziet en dat jij het me wilt vergeven!quote:Op maandag 6 juni 2005 09:51 schreef Staver het volgende:...getuigt van verminderde verstandelijke vermogens en het zij je dus vergeven...
Maar stel dat..... ik ben wel benieuwd wat er dan gebeurt. Zit iedereen dan opgescheept met een ADSL abo zonder voetbal?quote:Op woensdag 8 juni 2005 18:25 schreef H.Flick het volgende:
Versatel zorgt er toch voor dat ze genoeg dekking hebben door alternatieven aan te bieden.
Ach, als het werkt heb je een goedkope 20Mb verbinding, niks mis mee.quote:Op woensdag 8 juni 2005 20:27 schreef ACT-F het volgende:
Maar stel dat..... ik ben wel benieuwd wat er dan gebeurt. Zit iedereen dan opgescheept met een ADSL abo zonder voetbal?
Nee hoor, is reeds uitgebreid (en succesvol) getest.quote:Op donderdag 9 juni 2005 01:20 schreef Catch22- het volgende:
khad gelezen dat de verbinding instort als er "grote" wedstrijden op tv zijn. Daar he'k nu net ff geen zin in
Kom je van een andere provider (migratie) of ben je een nieuwe adsl klant (create)?quote:Op dinsdag 21 juni 2005 10:40 schreef cgok het volgende:
mijn opleverdatum staat nog steeds op 4 mei 2005? waarom wordt ik niet gebeld.het is best wel zwaar om zonder internet te zitten( vanaf 01-06 )
Vertel mij eens effe rap waar je dat checkt?quote:Op woensdag 22 juni 2005 15:16 schreef ToMaSZ het volgende:
4 juli komt de mechanic langs
ff gecheckt, ik zit 180meter van de centrale! En gaan!
Hierquote:Op woensdag 22 juni 2005 23:41 schreef Damzzz het volgende:
[..]
Vertel mij eens effe rap waar je dat checkt?
Hey, ik had een andere link, maar deze doet t ook. Alleen hier zit ik nog maar op 158 meterquote:
Dat is verschrikkelijk. Waarschijnlijk zullen van je mailtjes maar een paar woorden aankomenquote:
Die zijn onder andere nog met VoD en VoIP bezigquote:Op donderdag 23 juni 2005 21:59 schreef anne_Chris het volgende:
Er was vanmiddag een reuze feestelijke personeelsborrel bij Versatel, dus het zal wel goed gaan daar
Maar er lopen nog steeds héél veel Koreanen rond met computer onderdelen enzo
Maar wat is er dan te vieren? Het goeie weer of?quote:Op donderdag 23 juni 2005 22:00 schreef kastanova het volgende:
[..]
Die zijn onder andere nog met VoD en VoIP bezig.
Ik loop er iig geen stagequote:Op vrijdag 24 juni 2005 13:20 schreef Rocco_jr het volgende:
Maar wat is er dan te vieren? Het goeie weer of?![]()
En Kastanova, werk jij of loop je stage bij Versatel? In geval van dat laatste wil ik je graag keer spreken, wil er graag stage lopen!![]()
Gaan ze het redden om iedereen aan te sluiten voordat de competitie begint?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 14:49 schreef kastanova het volgende:
[..]
De eerste lichting van de 20mbit helpdesk.
Het enige wat ik daar over kan zeggen is dat Versatel zijn uiterste best doet om dat te realiseren...quote:Op vrijdag 24 juni 2005 14:57 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Gaan ze het redden om iedereen aan te sluiten voordat de competitie begint?
Zijn we dan burenquote:Op vrijdag 24 juni 2005 14:49 schreef kastanova het volgende:
[..]
De eerste lichting van de 20mbit helpdesk.
Huh?quote:Op zaterdag 25 juni 2005 02:19 schreef heiden6 het volgende:
En ik heb meteen maar even gezorgd dat ze me morgen bellen, zodat ik langs kan komen voor een sollicitatiegesprekje. Even kijken of dat wat is. Het is wel helemaal in Haarlem.
Het is gewoon zo'n extern callcentertje, vol met studenten. Outbound en inbound; eigenlijk hetzelfde als wat ik deed voor UPC en @home. Even kijken wat het precies betaalt, en of die afstand enigszins te doen is. Het valt te proberen.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 02:26 schreef kastanova het volgende:
[..]
Huh?
Wat voor werk ga je doen dan.
Hoe heette hij dan?quote:Op zaterdag 25 juni 2005 02:42 schreef heiden6 het volgende:
Was wel grappig, want ik belde op, en die jongen aan de lijn nam op alsof hij mij belde. Blijkbaar lette hij heel slecht op, op zijn de faciliteiten wel erg achterhaald.![]()
Ben het even vergeten, en bedenk me net dat ik het briefje bij m'n oma heb laten liggen. Lennaart ofzo geloof ik.quote:
Jewel.quote:Enneuh, da's toch niet de 20mbit helpdesk in Haarlem.
Dat niet, maar het lijkt me vrij vreemd...quote:Op zaterdag 25 juni 2005 03:01 schreef heiden6 het volgende:
Iets mis mee dan?
Hmmmmz, zal morgen eens even informeren danquote:Op zaterdag 25 juni 2005 03:11 schreef heiden6 het volgende:
Het zin in Haarlem, en dat ze over de 20Mb lijnen gaan is duidelijk.
UPC heeft ook negen callcenters in dienst hoor, dus zo gek is het niet. Bovendien gaat Versatel natuurlijk uitbreiden met telefonie en televisie binnenkort.
Ik weet niet waar jij zit, maar als je niet in Haarlem zit, zijn jullie dus niet de enige.
andere provider ( demon )quote:Op woensdag 22 juni 2005 16:36 schreef kastanova het volgende:
[..]
Kom je van een andere provider (migratie) of ben je een nieuwe adsl klant (create)?
Hmmmmz, heb je een wensdatum opgegeven bij de registratie?quote:
maar maar, 20 mb adsl krijg je toch pas vanaf augustus ofzo?quote:Op donderdag 23 juni 2005 22:00 schreef HeatWave het volgende:
Gisteren bij mijn vader werkend gezien, meteen zelf ook aangevraagd.
Ik ben benieuwd.
Is voornamelijk afhankelijk van de CoLo, oftewel de wijkcentrale; zodra die gereed is worden de afspraken voor aansluiting gemaakt door de monteurs.quote:Op maandag 27 juni 2005 13:23 schreef cygnusx het volgende:
[..]
maar maar, 20 mb adsl krijg je toch pas vanaf augustus ofzo?
Humm.. Ik heb nog geen login/wachtwoord van Versatel ontvangen. Op 22 juni ADSL aangevraagd maar behalve telefonische toezegging nog verder helemaal niets ontvangenquote:Op maandag 27 juni 2005 19:46 schreef kastanova het volgende:
Je kunt op 'mijn versatel' wel zien wanneer de wijkcentrale voor jouw gebied gereed is.
Ook geen welkomst- of bevestigingsbrief?quote:Op maandag 27 juni 2005 22:34 schreef thaduck het volgende:
[..]
Humm.. Ik heb nog geen login/wachtwoord van Versatel ontvangen. Op 22 juni ADSL aangevraagd maar behalve telefonische toezegging nog verder helemaal niets ontvangen
Postcode is 4131GK hier
Nopes helemaal niets..quote:Op maandag 27 juni 2005 22:35 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ook geen welkomst- of bevestigingsbrief?
Hoezo? Omdat er meer mensen voordeel van hebben is het laf?quote:Op maandag 27 juni 2005 22:51 schreef cygnusx het volgende:
mja overigens zouden ze me nog alle regels of hoe noem je dat toesturen zodat ik het door zou kunnen lezen, ik heb nog niks ontvangen, bijna een maand geleden van mijn bestelling.
overigens vind ik het wel een beetje laf van versatel dat ze eerst zeggen: "tot eind juni, snel snel!" en dan er tot eind juli van maken vanwege success..."
Zou ik morgen toch even bellen als ik jou was, want dan is er iets niet helemaal goed gegaan...quote:
nee, maar ik vind het niet oprecht, users moeten snel beslissen om van de voordelen te genieten. en dan verlengen ze het maar even.quote:Op maandag 27 juni 2005 23:58 schreef kastanova het volgende:
[..]
Hoezo? Omdat er meer mensen voordeel van hebben is het laf?.
Je hebt het toch over de verlenging tot 2 of 3 jaar neem ik aan?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 00:20 schreef cygnusx het volgende:
nee, maar ik vind het niet oprecht, users moeten snel beslissen om van de voordelen te genieten. en dan verlengen ze het maar even.
Volkomen onzin.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 00:36 schreef pekel het volgende:
Zit je in de top 25 grootste steden van NL, kun je geen Versatel 20 mbit + voetbal aanvragen.
Het kan wel, maar via CanalDigitaal. En laat ik dat nou net niet hebben.....
Geen voetbal voor mij dus.
Och kut, helemaal vergeten na te vragen...quote:
Ja, het is wel onzin. Ik heb het aangevraagd voor m'n oma, en op m'n eigen postcode kan het ook, en Rotterdam lijkt me nou niet bepaald een gehucht.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 00:40 schreef pekel het volgende:
[..]
Niet.
Behalve dat ik dan geen voetbal meer kan kijken.
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 14:28 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ja, het is wel onzin. Ik heb het aangevraagd voor m'n oma, en op m'n eigen postcode kan het ook, en Rotterdam lijkt me nou niet bepaald een gehucht.
Emmen wat?quote:
Nee dat deed je niet, maar dat doe je nu wel. Emmen is/zijn echter niet de 25 grootste steden van Nederland.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 15:30 schreef pekel het volgende:
[..]
Ikke zeg dat versatel niet in Emmen 20-mbit en voetbal aanbied..
Top 25.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 15:31 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Nee dat deed je niet, maar dat doe je nu wel. Emmen is/zijn echter niet de 25 grootste steden van Nederland.![]()
Dat is een irrelevante toevoeging, en hoe dan ook klopt het niet. Wat wil je nou eigenlijk?quote:
Zeggen dat ik boos ben dat we in Emmen geen Versatel kunnen krijgen.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 15:35 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Dat is een irrelevante toevoeging, en hoe dan ook klopt het niet. Wat wil je nou eigenlijk?
Dan moet je naar verhuizen naar een fatsoenlijke plaats.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 15:38 schreef pekel het volgende:
[..]
Zeggen dat ik boos ben dat we in Emmen geen Versatel kunnen krijgen.![]()
Heb je het formulier met je username al gehad dan?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 12:26 schreef Dreamscape het volgende:
Kastanova weet jij toevallig hoe lang het duurt totdat je een bevestiginsbrief krijgt nadat je dat formulier hebt opgestuurd. Ik heb wel een soort welkomstbrief ontvangen maar nog niks anders. Ik neem aan dat je nog een brief krijgt nadat je je formulier opstuurt.
M'n geheugen is inmiddels zelfs de code van het centrale alarm vergetenquote:Op dinsdag 28 juni 2005 17:50 schreef heiden6 het volgende:
Is het je geheugen nog gelukt?
Er zijn inderdaad wat problemen geweest met de communicatie tussen de monteurs en Versatel.quote:Op woensdag 29 juni 2005 12:17 schreef RobbieDaKing het volgende:
Nou, lekker mensen... er waren administratieve problemen ofzo bij versatel en ik werd een half uur voordat ik geinstalleerd zou worden (zie vorige bericht van mij hierboven) gebeld door versatel dat er problemen waren met KPN (die had de lijnen nog niet vrijgegeven o.i.d.) en dat het nog wel even ging duren. Waarschijnlijk pas rond 8 juli dat de lijnen gereed zijn en mijn 20mbit wordt nu pas 11 juli aangelegd.
Dus die vorige afspraak, afgelopen vrijdag, was erg interessant. Kwamen 2 personen aan die de spullen neerzetten, erg veel zweetten van de hitte en dat was het wel. Blij gemaakt met nix.
Het begint dus niet soepel, maar ik geef ze voorlopig nog het voordeel van de twijfel... voorlopig...
Iemand al aangesloten op de 20mbit of bestaat het nog nergens??!
PS> Ik hoorde overigens tot de eerste 100 (!) die 20mbit aan had gevraagd/ aangesloten zou worden. Daarom kreeg ik een gratis Versatel voetbal.. wil ik het ook wel echt als eerste hebben dat 20mbitopschiete dus!!
http://versatel.nl/20-05-2005_20mb/1,,Uitleg-7,00.htmlquote:Op woensdag 29 juni 2005 14:03 schreef Greetings het volgende:
FF een vraagje....
Als ik van mijn Xs4all ADSL naar Versatel ADSL wil overstappen.... is het dan onvermijdelijk dat ik een aantal weken zonder ADSL kom te zitten?
-- nogmaals een schop van mijn hierboven genoemde vraag...quote:Op maandag 27 juni 2005 13:25 schreef cygnusx het volgende:
ik heb namelijk tot augustus nog adsl lite van versatel, dat heb ik nu al een paar jaar, en voor zover ik weet komt er iemand eind deze maand/begin volgende maand de boel installeren, en blijft het nog niet in werking tot augustus, dan word mijn adsl lite afgesloten en kan ik gebruik maken van mn adsl2+ verbinding met 20 mb. maar ik hoor dingen van mensen zoals dat je tijdelijk 1 mb adsl krijgt door de adsl2+ aansluiting die er aangelegd word.. maar ik wil niet dubbel betalen enzo
Gewoon even melden dat het niet klopt, en dat je het laat terugboeken als ze het afschrijven. Moet je zien hoe snel het in orde is.quote:Op woensdag 29 juni 2005 19:17 schreef multos het volgende:
De elende begint nu al met versatel![]()
Ik heb een paar maanden geleden een prijsverlaging aangevraagd, deze is gehonoreerd. Dus ik zou nu ¤ 19,95 per maand moeten betalen (adsl family zonder telefoneren).
Maar voor wat bedrag krijg ik een rekening ...... ¤ 58 Dat is ¤ 18,10 teveel
Wanneer heb je besteld dan?quote:Op woensdag 29 juni 2005 17:33 schreef cygnusx het volgende:
hey kasta, ik lees nu over die aansluitkosten, maar ze vertelden mij dat ik geen aansluitkosten kreeg als ik 2 jarig abbonoment nam, dus dat heb ik ook maar gedaan...
Naja, ik ben echt specifiek van de 20mbit verbindingen en dit is toch meer een vraag voor sales of een andere afdeling...quote:Op woensdag 29 juni 2005 17:34 schreef cygnusx het volgende:
[..]
-- nogmaals een schop van mijn hierboven genoemde vraag...
bel ze even op. Misschien een verrekening met de vorige abbo ?quote:Op woensdag 29 juni 2005 19:17 schreef multos het volgende:
De elende begint nu al met versatel![]()
Ik heb een paar maanden geleden een prijsverlaging aangevraagd, deze is gehonoreerd. Dus ik zou nu ¤ 19,95 per maand moeten betalen (adsl family zonder telefoneren).
Maar voor wat bedrag krijg ik een rekening ...... ¤ 58 Dat is ¤ 18,10 teveel
Onderwijl gebeld, en toen ik thuiskwam was de welkomsbrief binnenquote:Op maandag 27 juni 2005 23:59 schreef kastanova het volgende:
[..]
Zou ik morgen toch even bellen als ik jou was, want dan is er iets niet helemaal goed gegaan...
euum, exact weet ik niet, maar of 30 mei of 31 mei.quote:Op donderdag 30 juni 2005 00:55 schreef kastanova het volgende:
[..]
Wanneer heb je besteld dan?
De exacte datum graag.
Gok dat dit de datum is waarop de centrale gereed is??quote:Versatel houdt je bestelling tijdelijk vast totdat ADSL voor jou leverbaar is. Je bestelling wordt rond 15 jul 2005 in behandeling genomen
Anders bel je gewoon even.quote:Op woensdag 13 juli 2005 18:09 schreef Knoekie het volgende:
Leuk, hebben ze de orderstatus verplaats naar de 16de ipv van morgen. Heb ik special vrij gevraagt van werk. Hier zakt mijn broek dus al vanaf. En de 16de kunnen ze komen, maar dan is er dus niemand. Dus ik hoop voor ze dat ze er morgen zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |