Zal er zeker wel aankomen, je kan ze bellen en soms kunnen ze je vertellen wanneer het in de planning ligt om ook daar de wijkcentrales up te graden...quote:Op donderdag 28 april 2005 23:22 schreef pekel het volgende:
Maar niemand die weet als Versatel ooit nog te bestellen is in Emmen?
Bij de postcodecheck kan je je telefoonnummer invoeren. Versatel gaat echt niet zelf zitten zoeken naar telefoonnummers.quote:Op donderdag 28 april 2005 20:28 schreef APK het volgende:
[..]
Bij de postcode-check moet je huisnummer en -uiteraard- postcode invullen.
Het internetkastje staat beneden, hebben draadloos internet omdat we beneden ook nog een computer hebben staan. Maar dat is geen probleem?quote:Op vrijdag 29 april 2005 18:47 schreef twi het volgende:
Dan zet je dat kasje toch gewoon boven, JeroenV? Daarbij heb ik via de helpdesk gehoord dat je de streams ook op je PC kunt bekijken, en er dan dus geen decoder voor nodig hebt.
Ik denk het wel, ik heb volgens mij geen telefoonnummer ingevoerd.quote:Op vrijdag 29 april 2005 18:48 schreef twi het volgende:
Bij de postcodecheck kan je je telefoonnummer invoeren. Versatel gaat echt niet zelf zitten zoeken naar telefoonnummers.
't Is maar wat je belangrijk vind... wat mij betreft kan Versatel in de stont zakken....quote:Op donderdag 7 april 2005 22:47 schreef Murph het volgende:
[..]
Juist, dat is mijn punt! Jij moet je ISDN afzeggen, ik moet mijn huidige internet abo beëindigen. Dat zijn allebei dingen die in mijn ogen niets met voetbal te maken hebben, maar toch 'wordt je ertoe gedwongen'.
Nare ervaringen met Versatel? Vertel...quote:Op dinsdag 3 mei 2005 01:00 schreef LennyKravitz het volgende:
[..]
't Is maar wat je belangrijk vind... wat mij betreft kan Versatel in de stont zakken....
quote:Telecombedrijf Versatel heeft in de eerste drie maanden van dit jaar nauwelijks nieuwe adsl-gebruikers binnengehaald. De teller bleef steken op duizend nieuwe klanten.
Let even op kwartalen en introducatiedata van producten voordat je iets nietszeggend post. Of maak duidelijk wát je probeert te zeggen... Hier wat nuttige informatie met betrekking tot dit product:quote:Op woensdag 4 mei 2005 14:48 schreef Lkw het volgende:
Nauwelijks nieuwe adsl-gebruikers voor Versatel
[..]
Ik post de titel van een artikel op Webwereld als link, met als quote het intro van dat artikel. Lijkt me niets nietszeggend aan. Puur ter info voor mensen die geïnteresseerd zijn in dit topic.quote:Op woensdag 4 mei 2005 14:52 schreef Rocco_jr het volgende:
[..]
Let even op kwartalen en introducatiedata van producten voordat je iets nietszeggend post. Of maak duidelijk wát je probeert te zeggen...
Het gaat hier nou juist om het voetbalpakket en je wekt een verkeerde suggestie met alleen die titel erin te gooien. Het is geen algemeen "Ik kan geen ADSL kiezen"-topic ofzo... Ik post hier ook niet over bijv. superveel aanmeldingen voor het nieuwe Tiscali-pakket of de klote tarieven van Wanadoo live-box... Dit gaat over het pakket Versatel ADLS mét Voetbal!quote:Op woensdag 4 mei 2005 14:59 schreef Lkw het volgende:
[..]
Ik post simpelweg de titel van het artikel op Webwereld, met als quote het intro van het artikel. Lijkt me niets nietszeggend aan. Puur ter info voor mensen die geïnteresseerd zijn in dit topic.
Wat jij zegt over kwartalen en introductiedata komt in het artikel (& de reacties daaronder) overigens braaf aan bod.
Zit wel wat in, toch? Versatel biedt vast niet voor niks die korting slechts aan tot 1 juni...quote:Jack2 @ woensdag 4 mei, 13:05
Als je vandaag een Versatel jaarabonnement neemt vanwege het voetbal zit je over exact 1 jaar midden in de ontknoping van de competitie. Dus dan wil je misschien je jaarabonnement wel verlengen. Alleen moet er volgend jaar wel bijbetaald worden voor het voetbal! En die prijzen zijn nog niet bekend gemaakt door Versatel (uitgekookt, hoor). Je kunt dus veel beter nog een paar weken wachten totdat het huidige seizoen voorbij is.
In dit topic (en ook daarbuiten) is al aangegeven dat je dan de wedstrijden op pay-per-view of live kan kijken tegen ¤0,99... En als het een succes wordt is ook toegezegd de prijzen niet te verhogen en gewoon alles voor zelfde prijs en pakket-samenstelling te leveren.quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:08 schreef Lkw het volgende:
Wat vind je van deze reactie onder het artikel op Webwereld?
[..]
Zit wel wat in, toch? Versatel biedt vast niet voor niks die korting slechts aan tot 1 juni...
Okee, ik hoop het voor je. Vooralsnog vind ik persoonlijk de voorwaarden én sowieso de betrouwbaarheid van Versatel als bedrijf te onzeker om ermee in zee te gaan.quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:10 schreef Rocco_jr het volgende:
[..]
In dit topic (en ook daarbuiten) is al aangegeven dat je dan de wedstrijden op pay-per-view of live kan kijken tegen ¤0,99... En als het een succes wordt is ook toegezegd de prijzen niet te verhogen en gewoon alles voor zelfde prijs en pakket-samenstelling te leveren.
Op mijn huisnummer ook niet, omdat er een 'B' achter staat.quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:09 schreef Scorpie het volgende:
beetje vage check; ik heb normale adsl van versatel en die checkt zegt op een gegeven moment dat er geen adsl mogelijk is op uw locatie
Voor zover ik heb begrepen van de versatel helpdesk gaat het abonnement pas op 1 Augustus in en duurt dus ook tot 1 Augustus het jaar daarop.quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:08 schreef Lkw het volgende:
Wat vind je van deze reactie onder het artikel op Webwereld?
[..]
Zit wel wat in, toch? Versatel biedt vast niet voor niks die korting slechts aan tot 1 juni...
Kan best, maar ik zie dat nergens op hun site staan (maar misschien kijk ik erover heen). Ik zie alleen staan dat voebal vanaf 12 augustus beschikbaar zou komen. Maar dat hoeft niet per definitie samen te vallen met de ingangsdatum van je contract.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:50 schreef erikh het volgende:
[..]
Voor zover ik heb begrepen van de versatel helpdesk gaat het abonnement pas op 1 Augustus in en duurt dus ook tot 1 Augustus het jaar daarop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |