Sorry hoor, maar heb je wel ervaring met `n aanmelding bij Versatel? Wil je dan anders eventjes zwijgen, in die procedure en aanmelding krijg je vanzelf bepaalde data te zien. Ook in je def. aanmelding en contract wat je krijgt.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:52 schreef Lkw het volgende:
[..]
Kan best, maar ik zie dat nergens op hun site staan (maar misschien kijk ik erover heen). Ik zie alleen staan dat voebal vanaf 12 augustus beschikbaar zou komen. Maar dat hoeft niet per definitie samen te vallen met de ingangsdatum van je contract.
Pas als je dingen zwart op wit hebt, kun je je erop beroepen. Niet als een willekeurige helpdesk-medewerker iets roept. En wat betreft dit aanbod staat bijna niks zwart op wit. Geen ingangsdatum voor de verbinding, geen indicatie van de kosten na 1 jaar.
Kortom, ik blijf het een belachelijk vage actie vinden.
quote:Op woensdag 11 mei 2005 18:57 schreef fransie102 het volgende:
Even een vraagje : is die decoder die je van Versatel krijgt/huurt ook geschikt voor b.v. digitale TV van Essent?
Nee, ik wil zeker niet zwijgen. Voordat ik me aanmeld voor een product, wil ik duidelijkheid hebben over wat dat product precies inhoudt. Dat wil ik niet pas zien als ik me al aan het aanmelden ben of - erger nog - pas te horen krijgen als ik eerst een helpdesk moet bellen.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 21:04 schreef Rocco_jr het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar heb je wel ervaring met `n aanmelding bij Versatel? Wil je dan anders eventjes zwijgen, in die procedure en aanmelding krijg je vanzelf bepaalde data te zien. Ook in je def. aanmelding en contract wat je krijgt.
Bel ze op en stel je vraag zoals je hem hier stelt, ik weet zeker dat je `n goed en eenduidig antwoord krijgt.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 21:58 schreef Lkw het volgende:
[..]
Nee, ik wil zeker niet zwijgen. Voordat ik me aanmeld voor een product, wil ik duidelijkheid hebben over wat dat product precies inhoudt. Dat wil ik niet pas zien als ik me al aan het aanmelden ben of - erger nog - pas te horen krijgen als ik eerst een helpdesk moet bellen.
Uiterst zwak. Zet als bedrijf gewoon duidelijk op een rijtje wat je precies aanbiedt en onder welke condities. Simpel. Als je dat niet doet, heb je voor mij wat te verbergen en is mijn wantrouwen gewekt. Zoals nu dus in het geval van Versatel. En dat lijkt me zeker niet onterecht.
Wat denk je zelf? (Cq. denk je zelf?)quote:
Wie weet. Maar daar gaat het hier niet om. Ik vind het merkwaardig dat ze eea niet gewoon duidelijk op hun site zetten. Waarom is dat? Willen ze het niet zwart op wit zetten omdat je ze er dan later op kunt aanspreken? Weten ze zelf nog niet eens wat ze nou precies willen? Is het gewoon slordigheid? Willen ze graag dat mensen bellen, zodat ze een klantenbestand kunnen aanleggen?quote:Op zaterdag 14 mei 2005 15:42 schreef Rocco_jr het volgende:
Bel ze op en stel je vraag zoals je hem hier stelt, ik weet zeker dat je `n goed en eenduidig antwoord krijgt.
Nee dus?quote:Op zaterdag 14 mei 2005 15:42 schreef Rocco_jr het volgende:
Wat denk je zelf? (Cq. denk je zelf?)
Ik heb even geen zin om helemaal terug te lezen. Maar is het in augustus al beschikbaar in je buurtcentrale?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 12:09 schreef H.Flick het volgende:
Het is eindelijk gelukt. Vanochtend kwam de KPN mijn ISDN omzetten naar analoog en ik heb meteen Versatel besteld. Nu maar hopen dat ze voor het begin van de competitie kunnen leveren (ze streven naar 9 augustus, maar dat zal wel niet lukken).
Ik kijk net bij de orderstatus op versatel.nl en daar staat nu dat ze denken dat ze 12 juli komen installeren. Dan zal de buurtcentrale ook wel klaar zijn, neem ik aan.quote:Op woensdag 1 juni 2005 14:32 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
Ik heb even geen zin om helemaal terug te lezen. Maar is het in augustus al beschikbaar in je buurtcentrale?
En heb je al enig idee wat dat voetbal volgend jaar gaat kosten?
Idd dank uquote:Op donderdag 2 juni 2005 21:20 schreef anne_Chris het volgende:
Rocco_jr ik heb nooit meer iets teruggehoord op je stagevraag aan Versatel! Zal het morgen nog eens proberen.
Bron? Lijkt me grote onzin als ik de reacties zo hoor, 20Mb voor zo`n prijsquote:Op donderdag 2 juni 2005 22:56 schreef H.Flick het volgende:
Wegens succes verlengd. Ze hadden juist heel weinig aanmeldingen, veel minder dan verwacht.
Voetbal International geloof ik. Ze hadden iets van 10.000 aanmeldingen.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:26 schreef Rocco_jr het volgende:
[..]
Bron? Lijkt me grote onzin als ik de reacties zo hoor, 20Mb voor zo`n prijs![]()
Niet via de 20mbit verbinding iig, de installaties daarvan gaan komende maandag namelijk beginnenquote:Op vrijdag 20 mei 2005 03:12 schreef Bauhaus het volgende:
Nou, al iemand online via Versatel ?
Grinnik, de VI communiceert deze vertrouwelijk informatie namens Versatel naar de buitenwereldquote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:27 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Voetbal International geloof ik. Ze hadden iets van 10.000 aanmeldingen.
Hoewel ik geen exacte aantallen mag noemen, heb ik gisteren toch echt persoonlijk van de customer care afdeling gehoord dat het er heel wat meer zijn.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:27 schreef H.Flick het volgende:
Voetbal International geloof ik. Ze hadden iets van 10.000 aanmeldingen.
http://www.rtl.nl/(/finan(...)ien_ooit_emissie.xml Hier staat het ook
O ik ben blij dat je het inziet en dat jij het me wilt vergeven!quote:Op maandag 6 juni 2005 09:51 schreef Staver het volgende:...getuigt van verminderde verstandelijke vermogens en het zij je dus vergeven...
Maar stel dat..... ik ben wel benieuwd wat er dan gebeurt. Zit iedereen dan opgescheept met een ADSL abo zonder voetbal?quote:Op woensdag 8 juni 2005 18:25 schreef H.Flick het volgende:
Versatel zorgt er toch voor dat ze genoeg dekking hebben door alternatieven aan te bieden.
Ach, als het werkt heb je een goedkope 20Mb verbinding, niks mis mee.quote:Op woensdag 8 juni 2005 20:27 schreef ACT-F het volgende:
Maar stel dat..... ik ben wel benieuwd wat er dan gebeurt. Zit iedereen dan opgescheept met een ADSL abo zonder voetbal?
Nee hoor, is reeds uitgebreid (en succesvol) getest.quote:Op donderdag 9 juni 2005 01:20 schreef Catch22- het volgende:
khad gelezen dat de verbinding instort als er "grote" wedstrijden op tv zijn. Daar he'k nu net ff geen zin in
Kom je van een andere provider (migratie) of ben je een nieuwe adsl klant (create)?quote:Op dinsdag 21 juni 2005 10:40 schreef cgok het volgende:
mijn opleverdatum staat nog steeds op 4 mei 2005? waarom wordt ik niet gebeld.het is best wel zwaar om zonder internet te zitten( vanaf 01-06 )
Vertel mij eens effe rap waar je dat checkt?quote:Op woensdag 22 juni 2005 15:16 schreef ToMaSZ het volgende:
4 juli komt de mechanic langs
ff gecheckt, ik zit 180meter van de centrale! En gaan!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |