Maar stel dat..... ik ben wel benieuwd wat er dan gebeurt. Zit iedereen dan opgescheept met een ADSL abo zonder voetbal?quote:Op woensdag 8 juni 2005 18:25 schreef H.Flick het volgende:
Versatel zorgt er toch voor dat ze genoeg dekking hebben door alternatieven aan te bieden.
Ach, als het werkt heb je een goedkope 20Mb verbinding, niks mis mee.quote:Op woensdag 8 juni 2005 20:27 schreef ACT-F het volgende:
Maar stel dat..... ik ben wel benieuwd wat er dan gebeurt. Zit iedereen dan opgescheept met een ADSL abo zonder voetbal?
Nee hoor, is reeds uitgebreid (en succesvol) getest.quote:Op donderdag 9 juni 2005 01:20 schreef Catch22- het volgende:
khad gelezen dat de verbinding instort als er "grote" wedstrijden op tv zijn. Daar he'k nu net ff geen zin in
Kom je van een andere provider (migratie) of ben je een nieuwe adsl klant (create)?quote:Op dinsdag 21 juni 2005 10:40 schreef cgok het volgende:
mijn opleverdatum staat nog steeds op 4 mei 2005? waarom wordt ik niet gebeld.het is best wel zwaar om zonder internet te zitten( vanaf 01-06 )
Vertel mij eens effe rap waar je dat checkt?quote:Op woensdag 22 juni 2005 15:16 schreef ToMaSZ het volgende:
4 juli komt de mechanic langs
ff gecheckt, ik zit 180meter van de centrale! En gaan!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |