Hierquote:Op woensdag 22 juni 2005 23:41 schreef Damzzz het volgende:
[..]
Vertel mij eens effe rap waar je dat checkt?
Hey, ik had een andere link, maar deze doet t ook. Alleen hier zit ik nog maar op 158 meterquote:
Dat is verschrikkelijk. Waarschijnlijk zullen van je mailtjes maar een paar woorden aankomenquote:
Die zijn onder andere nog met VoD en VoIP bezigquote:Op donderdag 23 juni 2005 21:59 schreef anne_Chris het volgende:
Er was vanmiddag een reuze feestelijke personeelsborrel bij Versatel, dus het zal wel goed gaan daar
Maar er lopen nog steeds héél veel Koreanen rond met computer onderdelen enzo
Maar wat is er dan te vieren? Het goeie weer of?quote:Op donderdag 23 juni 2005 22:00 schreef kastanova het volgende:
[..]
Die zijn onder andere nog met VoD en VoIP bezig.
Ik loop er iig geen stagequote:Op vrijdag 24 juni 2005 13:20 schreef Rocco_jr het volgende:
Maar wat is er dan te vieren? Het goeie weer of?![]()
En Kastanova, werk jij of loop je stage bij Versatel? In geval van dat laatste wil ik je graag keer spreken, wil er graag stage lopen!![]()
Gaan ze het redden om iedereen aan te sluiten voordat de competitie begint?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 14:49 schreef kastanova het volgende:
[..]
De eerste lichting van de 20mbit helpdesk.
Het enige wat ik daar over kan zeggen is dat Versatel zijn uiterste best doet om dat te realiseren...quote:Op vrijdag 24 juni 2005 14:57 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Gaan ze het redden om iedereen aan te sluiten voordat de competitie begint?
Zijn we dan burenquote:Op vrijdag 24 juni 2005 14:49 schreef kastanova het volgende:
[..]
De eerste lichting van de 20mbit helpdesk.
Huh?quote:Op zaterdag 25 juni 2005 02:19 schreef heiden6 het volgende:
En ik heb meteen maar even gezorgd dat ze me morgen bellen, zodat ik langs kan komen voor een sollicitatiegesprekje. Even kijken of dat wat is. Het is wel helemaal in Haarlem.
Het is gewoon zo'n extern callcentertje, vol met studenten. Outbound en inbound; eigenlijk hetzelfde als wat ik deed voor UPC en @home. Even kijken wat het precies betaalt, en of die afstand enigszins te doen is. Het valt te proberen.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 02:26 schreef kastanova het volgende:
[..]
Huh?
Wat voor werk ga je doen dan.
Hoe heette hij dan?quote:Op zaterdag 25 juni 2005 02:42 schreef heiden6 het volgende:
Was wel grappig, want ik belde op, en die jongen aan de lijn nam op alsof hij mij belde. Blijkbaar lette hij heel slecht op, op zijn de faciliteiten wel erg achterhaald.![]()
Ben het even vergeten, en bedenk me net dat ik het briefje bij m'n oma heb laten liggen. Lennaart ofzo geloof ik.quote:
Jewel.quote:Enneuh, da's toch niet de 20mbit helpdesk in Haarlem.
Dat niet, maar het lijkt me vrij vreemd...quote:Op zaterdag 25 juni 2005 03:01 schreef heiden6 het volgende:
Iets mis mee dan?
Hmmmmz, zal morgen eens even informeren danquote:Op zaterdag 25 juni 2005 03:11 schreef heiden6 het volgende:
Het zin in Haarlem, en dat ze over de 20Mb lijnen gaan is duidelijk.
UPC heeft ook negen callcenters in dienst hoor, dus zo gek is het niet. Bovendien gaat Versatel natuurlijk uitbreiden met telefonie en televisie binnenkort.
Ik weet niet waar jij zit, maar als je niet in Haarlem zit, zijn jullie dus niet de enige.
andere provider ( demon )quote:Op woensdag 22 juni 2005 16:36 schreef kastanova het volgende:
[..]
Kom je van een andere provider (migratie) of ben je een nieuwe adsl klant (create)?
Hmmmmz, heb je een wensdatum opgegeven bij de registratie?quote:
maar maar, 20 mb adsl krijg je toch pas vanaf augustus ofzo?quote:Op donderdag 23 juni 2005 22:00 schreef HeatWave het volgende:
Gisteren bij mijn vader werkend gezien, meteen zelf ook aangevraagd.
Ik ben benieuwd.
Is voornamelijk afhankelijk van de CoLo, oftewel de wijkcentrale; zodra die gereed is worden de afspraken voor aansluiting gemaakt door de monteurs.quote:Op maandag 27 juni 2005 13:23 schreef cygnusx het volgende:
[..]
maar maar, 20 mb adsl krijg je toch pas vanaf augustus ofzo?
Humm.. Ik heb nog geen login/wachtwoord van Versatel ontvangen. Op 22 juni ADSL aangevraagd maar behalve telefonische toezegging nog verder helemaal niets ontvangenquote:Op maandag 27 juni 2005 19:46 schreef kastanova het volgende:
Je kunt op 'mijn versatel' wel zien wanneer de wijkcentrale voor jouw gebied gereed is.
Ook geen welkomst- of bevestigingsbrief?quote:Op maandag 27 juni 2005 22:34 schreef thaduck het volgende:
[..]
Humm.. Ik heb nog geen login/wachtwoord van Versatel ontvangen. Op 22 juni ADSL aangevraagd maar behalve telefonische toezegging nog verder helemaal niets ontvangen
Postcode is 4131GK hier
Nopes helemaal niets..quote:Op maandag 27 juni 2005 22:35 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ook geen welkomst- of bevestigingsbrief?
Hoezo? Omdat er meer mensen voordeel van hebben is het laf?quote:Op maandag 27 juni 2005 22:51 schreef cygnusx het volgende:
mja overigens zouden ze me nog alle regels of hoe noem je dat toesturen zodat ik het door zou kunnen lezen, ik heb nog niks ontvangen, bijna een maand geleden van mijn bestelling.
overigens vind ik het wel een beetje laf van versatel dat ze eerst zeggen: "tot eind juni, snel snel!" en dan er tot eind juli van maken vanwege success..."
Zou ik morgen toch even bellen als ik jou was, want dan is er iets niet helemaal goed gegaan...quote:
nee, maar ik vind het niet oprecht, users moeten snel beslissen om van de voordelen te genieten. en dan verlengen ze het maar even.quote:Op maandag 27 juni 2005 23:58 schreef kastanova het volgende:
[..]
Hoezo? Omdat er meer mensen voordeel van hebben is het laf?.
Je hebt het toch over de verlenging tot 2 of 3 jaar neem ik aan?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 00:20 schreef cygnusx het volgende:
nee, maar ik vind het niet oprecht, users moeten snel beslissen om van de voordelen te genieten. en dan verlengen ze het maar even.
Volkomen onzin.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 00:36 schreef pekel het volgende:
Zit je in de top 25 grootste steden van NL, kun je geen Versatel 20 mbit + voetbal aanvragen.
Het kan wel, maar via CanalDigitaal. En laat ik dat nou net niet hebben.....
Geen voetbal voor mij dus.
Och kut, helemaal vergeten na te vragen...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |