Dat niet, maar het lijkt me vrij vreemd...quote:Op zaterdag 25 juni 2005 03:01 schreef heiden6 het volgende:
Iets mis mee dan?
Hmmmmz, zal morgen eens even informeren danquote:Op zaterdag 25 juni 2005 03:11 schreef heiden6 het volgende:
Het zin in Haarlem, en dat ze over de 20Mb lijnen gaan is duidelijk.
UPC heeft ook negen callcenters in dienst hoor, dus zo gek is het niet. Bovendien gaat Versatel natuurlijk uitbreiden met telefonie en televisie binnenkort.
Ik weet niet waar jij zit, maar als je niet in Haarlem zit, zijn jullie dus niet de enige.
andere provider ( demon )quote:Op woensdag 22 juni 2005 16:36 schreef kastanova het volgende:
[..]
Kom je van een andere provider (migratie) of ben je een nieuwe adsl klant (create)?
Hmmmmz, heb je een wensdatum opgegeven bij de registratie?quote:
maar maar, 20 mb adsl krijg je toch pas vanaf augustus ofzo?quote:Op donderdag 23 juni 2005 22:00 schreef HeatWave het volgende:
Gisteren bij mijn vader werkend gezien, meteen zelf ook aangevraagd.
Ik ben benieuwd.
Is voornamelijk afhankelijk van de CoLo, oftewel de wijkcentrale; zodra die gereed is worden de afspraken voor aansluiting gemaakt door de monteurs.quote:Op maandag 27 juni 2005 13:23 schreef cygnusx het volgende:
[..]
maar maar, 20 mb adsl krijg je toch pas vanaf augustus ofzo?
Humm.. Ik heb nog geen login/wachtwoord van Versatel ontvangen. Op 22 juni ADSL aangevraagd maar behalve telefonische toezegging nog verder helemaal niets ontvangenquote:Op maandag 27 juni 2005 19:46 schreef kastanova het volgende:
Je kunt op 'mijn versatel' wel zien wanneer de wijkcentrale voor jouw gebied gereed is.
Ook geen welkomst- of bevestigingsbrief?quote:Op maandag 27 juni 2005 22:34 schreef thaduck het volgende:
[..]
Humm.. Ik heb nog geen login/wachtwoord van Versatel ontvangen. Op 22 juni ADSL aangevraagd maar behalve telefonische toezegging nog verder helemaal niets ontvangen
Postcode is 4131GK hier
Nopes helemaal niets..quote:Op maandag 27 juni 2005 22:35 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ook geen welkomst- of bevestigingsbrief?
Hoezo? Omdat er meer mensen voordeel van hebben is het laf?quote:Op maandag 27 juni 2005 22:51 schreef cygnusx het volgende:
mja overigens zouden ze me nog alle regels of hoe noem je dat toesturen zodat ik het door zou kunnen lezen, ik heb nog niks ontvangen, bijna een maand geleden van mijn bestelling.
overigens vind ik het wel een beetje laf van versatel dat ze eerst zeggen: "tot eind juni, snel snel!" en dan er tot eind juli van maken vanwege success..."
Zou ik morgen toch even bellen als ik jou was, want dan is er iets niet helemaal goed gegaan...quote:
nee, maar ik vind het niet oprecht, users moeten snel beslissen om van de voordelen te genieten. en dan verlengen ze het maar even.quote:Op maandag 27 juni 2005 23:58 schreef kastanova het volgende:
[..]
Hoezo? Omdat er meer mensen voordeel van hebben is het laf?.
Je hebt het toch over de verlenging tot 2 of 3 jaar neem ik aan?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 00:20 schreef cygnusx het volgende:
nee, maar ik vind het niet oprecht, users moeten snel beslissen om van de voordelen te genieten. en dan verlengen ze het maar even.
Volkomen onzin.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 00:36 schreef pekel het volgende:
Zit je in de top 25 grootste steden van NL, kun je geen Versatel 20 mbit + voetbal aanvragen.
Het kan wel, maar via CanalDigitaal. En laat ik dat nou net niet hebben.....
Geen voetbal voor mij dus.
Och kut, helemaal vergeten na te vragen...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |