Nopes helemaal niets..quote:Op maandag 27 juni 2005 22:35 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ook geen welkomst- of bevestigingsbrief?
Hoezo? Omdat er meer mensen voordeel van hebben is het laf?quote:Op maandag 27 juni 2005 22:51 schreef cygnusx het volgende:
mja overigens zouden ze me nog alle regels of hoe noem je dat toesturen zodat ik het door zou kunnen lezen, ik heb nog niks ontvangen, bijna een maand geleden van mijn bestelling.
overigens vind ik het wel een beetje laf van versatel dat ze eerst zeggen: "tot eind juni, snel snel!" en dan er tot eind juli van maken vanwege success..."
Zou ik morgen toch even bellen als ik jou was, want dan is er iets niet helemaal goed gegaan...quote:
nee, maar ik vind het niet oprecht, users moeten snel beslissen om van de voordelen te genieten. en dan verlengen ze het maar even.quote:Op maandag 27 juni 2005 23:58 schreef kastanova het volgende:
[..]
Hoezo? Omdat er meer mensen voordeel van hebben is het laf?.
Je hebt het toch over de verlenging tot 2 of 3 jaar neem ik aan?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 00:20 schreef cygnusx het volgende:
nee, maar ik vind het niet oprecht, users moeten snel beslissen om van de voordelen te genieten. en dan verlengen ze het maar even.
Volkomen onzin.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 00:36 schreef pekel het volgende:
Zit je in de top 25 grootste steden van NL, kun je geen Versatel 20 mbit + voetbal aanvragen.
Het kan wel, maar via CanalDigitaal. En laat ik dat nou net niet hebben.....
Geen voetbal voor mij dus.
Och kut, helemaal vergeten na te vragen...quote:
Ja, het is wel onzin. Ik heb het aangevraagd voor m'n oma, en op m'n eigen postcode kan het ook, en Rotterdam lijkt me nou niet bepaald een gehucht.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 00:40 schreef pekel het volgende:
[..]
Niet.
Behalve dat ik dan geen voetbal meer kan kijken.
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 14:28 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ja, het is wel onzin. Ik heb het aangevraagd voor m'n oma, en op m'n eigen postcode kan het ook, en Rotterdam lijkt me nou niet bepaald een gehucht.
Emmen wat?quote:
Nee dat deed je niet, maar dat doe je nu wel. Emmen is/zijn echter niet de 25 grootste steden van Nederland.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 15:30 schreef pekel het volgende:
[..]
Ikke zeg dat versatel niet in Emmen 20-mbit en voetbal aanbied..
Top 25.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 15:31 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Nee dat deed je niet, maar dat doe je nu wel. Emmen is/zijn echter niet de 25 grootste steden van Nederland.![]()
Dat is een irrelevante toevoeging, en hoe dan ook klopt het niet. Wat wil je nou eigenlijk?quote:
Zeggen dat ik boos ben dat we in Emmen geen Versatel kunnen krijgen.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 15:35 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Dat is een irrelevante toevoeging, en hoe dan ook klopt het niet. Wat wil je nou eigenlijk?
Dan moet je naar verhuizen naar een fatsoenlijke plaats.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 15:38 schreef pekel het volgende:
[..]
Zeggen dat ik boos ben dat we in Emmen geen Versatel kunnen krijgen.![]()
Heb je het formulier met je username al gehad dan?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 12:26 schreef Dreamscape het volgende:
Kastanova weet jij toevallig hoe lang het duurt totdat je een bevestiginsbrief krijgt nadat je dat formulier hebt opgestuurd. Ik heb wel een soort welkomstbrief ontvangen maar nog niks anders. Ik neem aan dat je nog een brief krijgt nadat je je formulier opstuurt.
M'n geheugen is inmiddels zelfs de code van het centrale alarm vergetenquote:Op dinsdag 28 juni 2005 17:50 schreef heiden6 het volgende:
Is het je geheugen nog gelukt?
Er zijn inderdaad wat problemen geweest met de communicatie tussen de monteurs en Versatel.quote:Op woensdag 29 juni 2005 12:17 schreef RobbieDaKing het volgende:
Nou, lekker mensen... er waren administratieve problemen ofzo bij versatel en ik werd een half uur voordat ik geinstalleerd zou worden (zie vorige bericht van mij hierboven) gebeld door versatel dat er problemen waren met KPN (die had de lijnen nog niet vrijgegeven o.i.d.) en dat het nog wel even ging duren. Waarschijnlijk pas rond 8 juli dat de lijnen gereed zijn en mijn 20mbit wordt nu pas 11 juli aangelegd.
Dus die vorige afspraak, afgelopen vrijdag, was erg interessant. Kwamen 2 personen aan die de spullen neerzetten, erg veel zweetten van de hitte en dat was het wel. Blij gemaakt met nix.
Het begint dus niet soepel, maar ik geef ze voorlopig nog het voordeel van de twijfel... voorlopig...
Iemand al aangesloten op de 20mbit of bestaat het nog nergens??!
PS> Ik hoorde overigens tot de eerste 100 (!) die 20mbit aan had gevraagd/ aangesloten zou worden. Daarom kreeg ik een gratis Versatel voetbal.. wil ik het ook wel echt als eerste hebben dat 20mbitopschiete dus!!
http://versatel.nl/20-05-2005_20mb/1,,Uitleg-7,00.htmlquote:Op woensdag 29 juni 2005 14:03 schreef Greetings het volgende:
FF een vraagje....
Als ik van mijn Xs4all ADSL naar Versatel ADSL wil overstappen.... is het dan onvermijdelijk dat ik een aantal weken zonder ADSL kom te zitten?
-- nogmaals een schop van mijn hierboven genoemde vraag...quote:Op maandag 27 juni 2005 13:25 schreef cygnusx het volgende:
ik heb namelijk tot augustus nog adsl lite van versatel, dat heb ik nu al een paar jaar, en voor zover ik weet komt er iemand eind deze maand/begin volgende maand de boel installeren, en blijft het nog niet in werking tot augustus, dan word mijn adsl lite afgesloten en kan ik gebruik maken van mn adsl2+ verbinding met 20 mb. maar ik hoor dingen van mensen zoals dat je tijdelijk 1 mb adsl krijgt door de adsl2+ aansluiting die er aangelegd word.. maar ik wil niet dubbel betalen enzo
Gewoon even melden dat het niet klopt, en dat je het laat terugboeken als ze het afschrijven. Moet je zien hoe snel het in orde is.quote:Op woensdag 29 juni 2005 19:17 schreef multos het volgende:
De elende begint nu al met versatel![]()
Ik heb een paar maanden geleden een prijsverlaging aangevraagd, deze is gehonoreerd. Dus ik zou nu ¤ 19,95 per maand moeten betalen (adsl family zonder telefoneren).
Maar voor wat bedrag krijg ik een rekening ...... ¤ 58 Dat is ¤ 18,10 teveel
Wanneer heb je besteld dan?quote:Op woensdag 29 juni 2005 17:33 schreef cygnusx het volgende:
hey kasta, ik lees nu over die aansluitkosten, maar ze vertelden mij dat ik geen aansluitkosten kreeg als ik 2 jarig abbonoment nam, dus dat heb ik ook maar gedaan...
Naja, ik ben echt specifiek van de 20mbit verbindingen en dit is toch meer een vraag voor sales of een andere afdeling...quote:Op woensdag 29 juni 2005 17:34 schreef cygnusx het volgende:
[..]
-- nogmaals een schop van mijn hierboven genoemde vraag...
bel ze even op. Misschien een verrekening met de vorige abbo ?quote:Op woensdag 29 juni 2005 19:17 schreef multos het volgende:
De elende begint nu al met versatel![]()
Ik heb een paar maanden geleden een prijsverlaging aangevraagd, deze is gehonoreerd. Dus ik zou nu ¤ 19,95 per maand moeten betalen (adsl family zonder telefoneren).
Maar voor wat bedrag krijg ik een rekening ...... ¤ 58 Dat is ¤ 18,10 teveel
Onderwijl gebeld, en toen ik thuiskwam was de welkomsbrief binnenquote:Op maandag 27 juni 2005 23:59 schreef kastanova het volgende:
[..]
Zou ik morgen toch even bellen als ik jou was, want dan is er iets niet helemaal goed gegaan...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |