abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28302170
14 Juli komen ze het bij mij installeren

De afstand vanaf uw postcode naar de telefooncentrale is naar schatting: 1790 meter

Beetje erg ver. Ken ik dat ding niet uit de grond trekken en naast me huiszetten ofzo?
pi_28303100
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 00:40 schreef pekel het volgende:

[..]

Niet.

Behalve dat ik dan geen voetbal meer kan kijken.
Ja, het is wel onzin. Ik heb het aangevraagd voor m'n oma, en op m'n eigen postcode kan het ook, en Rotterdam lijkt me nou niet bepaald een gehucht.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_28305025
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 14:28 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Ja, het is wel onzin. Ik heb het aangevraagd voor m'n oma, en op m'n eigen postcode kan het ook, en Rotterdam lijkt me nou niet bepaald een gehucht.

Emmen
Hoi.
pi_28305055
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 15:27 schreef pekel het volgende:

[..]

Emmen
Emmen wat?
pi_28305111
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 15:28 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Emmen wat?
Ikke zeg dat versatel niet in Emmen 20-mbit en voetbal aanbied. .
Hoi.
pi_28305151
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 15:30 schreef pekel het volgende:

[..]

Ikke zeg dat versatel niet in Emmen 20-mbit en voetbal aanbied. .
Nee dat deed je niet, maar dat doe je nu wel. Emmen is/zijn echter niet de 25 grootste steden van Nederland.
pi_28305201
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 15:31 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Nee dat deed je niet, maar dat doe je nu wel. Emmen is/zijn echter niet de 25 grootste steden van Nederland.
Top 25. .
Hoi.
pi_28305264
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 15:33 schreef pekel het volgende:

[..]

Top 25. .
Dat is een irrelevante toevoeging, en hoe dan ook klopt het niet. Wat wil je nou eigenlijk?
pi_28305370
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 15:35 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Dat is een irrelevante toevoeging, en hoe dan ook klopt het niet. Wat wil je nou eigenlijk?
Zeggen dat ik boos ben dat we in Emmen geen Versatel kunnen krijgen.
Hoi.
pi_28305512
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 15:38 schreef pekel het volgende:

[..]

Zeggen dat ik boos ben dat we in Emmen geen Versatel kunnen krijgen.
Dan moet je naar verhuizen naar een fatsoenlijke plaats.
  dinsdag 28 juni 2005 @ 16:27:01 #261
100496 H.Flick
Turn-based
pi_28306981
Maar voor Emmen moet je toch op SBS zijn?
pi_28309250
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 12:26 schreef Dreamscape het volgende:
Kastanova weet jij toevallig hoe lang het duurt totdat je een bevestiginsbrief krijgt nadat je dat formulier hebt opgestuurd. Ik heb wel een soort welkomstbrief ontvangen maar nog niks anders. Ik neem aan dat je nog een brief krijgt nadat je je formulier opstuurt.
Heb je het formulier met je username al gehad dan?
I was an atheist until I realized I was God
pi_28309757
Is het je geheugen nog gelukt?
pi_28310574
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 17:50 schreef heiden6 het volgende:
Is het je geheugen nog gelukt?
M'n geheugen is inmiddels zelfs de code van het centrale alarm vergeten .

Zal morgen nog eens een poging wagen...
pi_28313174
mijn opleveringsdatum is uitgesteld tot eind 29 augustus. ik had mijn abbo bij demon per 1 juni opgezegd, vanwege versatels eerdere toezegging dat ik spoedig zou worden aangesloten. nu moet ik nog 2 maanden wachten. ik kon ook geen andere abbo nemen bij hen. misschien moet ik het maar cancellen
pi_28316550
Ik heb een brief ontvangen met de titel "Bevestiging 20 Mb ADSL + Live Eredivisievoetbal". Daar staat in dat ik me registratieformulier moet opsturen etc. Krijg ik daarna nog een brief of is dat alles tot 29 juli(verwachte opleverdatum voor mijn regio).
  dinsdag 28 juni 2005 @ 21:25:13 #267
105440 Ruis
Tweeletterige halfgod®
pi_28316691
[newbie vraag qua versatel ]

Dit gaat toch allemaal via ADSL2+?

via welk netwerk dan, want ik wist niet dat versatel zo'n grote dekking heeft/had om 60 of 70% van nederland dit aan te kunnen bieden!
pi_28317613
Ik ben net gebeld door iemand van dat callcenter. Het is dus niet Versatel zelf, maar extern. Heel veel projecten, en alleen outbound/sales. Volgende week dinsdag en woensdag mag ik langs bij 2contact.

Verder vind ik het zo jammer van die 49,95 aansluitkosten. Vraag van een hoger maandbedrag.
pi_28333276
Nou, lekker mensen... er waren administratieve problemen ofzo bij versatel en ik werd een half uur voordat ik geinstalleerd zou worden (zie vorige bericht van mij hierboven) gebeld door versatel dat er problemen waren met KPN (die had de lijnen nog niet vrijgegeven o.i.d.) en dat het nog wel even ging duren. Waarschijnlijk pas rond 8 juli dat de lijnen gereed zijn en mijn 20mbit wordt nu pas 11 juli aangelegd.
Dus die vorige afspraak, afgelopen vrijdag, was erg interessant. Kwamen 2 personen aan die de spullen neerzetten, erg veel zweetten van de hitte en dat was het wel. Blij gemaakt met nix.
Het begint dus niet soepel, maar ik geef ze voorlopig nog het voordeel van de twijfel... voorlopig...

Iemand al aangesloten op de 20mbit of bestaat het nog nergens??!

PS> Ik hoorde overigens tot de eerste 100 (!) die 20mbit aan had gevraagd/ aangesloten zou worden. Daarom kreeg ik een gratis Versatel voetbal.. wil ik het ook wel echt als eerste hebben dat 20mbit opschiete dus!!

[ Bericht 10% gewijzigd door RobbieDaKing op 29-06-2005 12:22:25 ]
pi_28334121
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 12:17 schreef RobbieDaKing het volgende:
Nou, lekker mensen... er waren administratieve problemen ofzo bij versatel en ik werd een half uur voordat ik geinstalleerd zou worden (zie vorige bericht van mij hierboven) gebeld door versatel dat er problemen waren met KPN (die had de lijnen nog niet vrijgegeven o.i.d.) en dat het nog wel even ging duren. Waarschijnlijk pas rond 8 juli dat de lijnen gereed zijn en mijn 20mbit wordt nu pas 11 juli aangelegd.
Dus die vorige afspraak, afgelopen vrijdag, was erg interessant. Kwamen 2 personen aan die de spullen neerzetten, erg veel zweetten van de hitte en dat was het wel. Blij gemaakt met nix.
Het begint dus niet soepel, maar ik geef ze voorlopig nog het voordeel van de twijfel... voorlopig...

Iemand al aangesloten op de 20mbit of bestaat het nog nergens??!

PS> Ik hoorde overigens tot de eerste 100 (!) die 20mbit aan had gevraagd/ aangesloten zou worden. Daarom kreeg ik een gratis Versatel voetbal.. wil ik het ook wel echt als eerste hebben dat 20mbit opschiete dus!!
Er zijn inderdaad wat problemen geweest met de communicatie tussen de monteurs en Versatel.
Klanten die al wel op de planning stonden om aangesloten te worden, maar nog niet geprovisioned waren (simpel gezegd; de 20mbit verbinding zelf was er nog niet)
Dart betrof als ik het me goed herinner slechts 92 klanten, dus is besloten om de klanten op te bellen en ze de keuze te geven tussen aangesloten worden en wachten totdat ze geprovisioned werden, of de afspraak verzetten naar een datum waarop ze reeds geprovisioned waren zodat ze direct bij aansluiting de beschikking over de 20mbit verbinding zouden hebben.

Echter, niet alle klanten konden tijdig bereikt worden en in die gevallen zijn de monteurs dus gewoon naar de klant toegegaan op de afgesproken dag (er zijn immers klanten die er speciaal een dag voor vrij genomen hebben) en ze dan alsnog het misverstand uit te leggen en een latere datum voor aansluiting te plannen.

Tof van die Versatel bal trouwens, wist ik helemaal niet .
pi_28337449
FF een vraagje....

Als ik van mijn Xs4all ADSL naar Versatel ADSL wil overstappen.... is het dan onvermijdelijk dat ik een aantal weken zonder ADSL kom te zitten?
pi_28337703
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 14:03 schreef Greetings het volgende:
FF een vraagje....

Als ik van mijn Xs4all ADSL naar Versatel ADSL wil overstappen.... is het dan onvermijdelijk dat ik een aantal weken zonder ADSL kom te zitten?
http://versatel.nl/20-05-2005_20mb/1,,Uitleg-7,00.html
  woensdag 29 juni 2005 @ 17:33:33 #273
98700 cygnusx
Manisch Positief
pi_28345222
hey kasta, ik lees nu over die aansluitkosten, maar ze vertelden mij dat ik geen aansluitkosten kreeg als ik 2 jarig abbonoment nam, dus dat heb ik ook maar gedaan...
Jesus loves you, the rest of us think you`re an idiot.
  woensdag 29 juni 2005 @ 17:34:39 #274
98700 cygnusx
Manisch Positief
pi_28345272
quote:
Op maandag 27 juni 2005 13:25 schreef cygnusx het volgende:
ik heb namelijk tot augustus nog adsl lite van versatel, dat heb ik nu al een paar jaar, en voor zover ik weet komt er iemand eind deze maand/begin volgende maand de boel installeren, en blijft het nog niet in werking tot augustus, dan word mijn adsl lite afgesloten en kan ik gebruik maken van mn adsl2+ verbinding met 20 mb. maar ik hoor dingen van mensen zoals dat je tijdelijk 1 mb adsl krijgt door de adsl2+ aansluiting die er aangelegd word.. maar ik wil niet dubbel betalen enzo
-- nogmaals een schop van mijn hierboven genoemde vraag...
Jesus loves you, the rest of us think you`re an idiot.
pi_28348136
De elende begint nu al met versatel

Ik heb een paar maanden geleden een prijsverlaging aangevraagd, deze is gehonoreerd. Dus ik zou nu ¤ 19,95 per maand moeten betalen (adsl family zonder telefoneren).

Maar voor wat bedrag krijg ik een rekening ...... ¤ 58 Dat is ¤ 18,10 teveel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')