Ja, het is wel onzin. Ik heb het aangevraagd voor m'n oma, en op m'n eigen postcode kan het ook, en Rotterdam lijkt me nou niet bepaald een gehucht.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 00:40 schreef pekel het volgende:
[..]
Niet.
Behalve dat ik dan geen voetbal meer kan kijken.
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 14:28 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ja, het is wel onzin. Ik heb het aangevraagd voor m'n oma, en op m'n eigen postcode kan het ook, en Rotterdam lijkt me nou niet bepaald een gehucht.
Emmen wat?quote:
Nee dat deed je niet, maar dat doe je nu wel. Emmen is/zijn echter niet de 25 grootste steden van Nederland.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 15:30 schreef pekel het volgende:
[..]
Ikke zeg dat versatel niet in Emmen 20-mbit en voetbal aanbied..
Top 25.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 15:31 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Nee dat deed je niet, maar dat doe je nu wel. Emmen is/zijn echter niet de 25 grootste steden van Nederland.![]()
Dat is een irrelevante toevoeging, en hoe dan ook klopt het niet. Wat wil je nou eigenlijk?quote:
Zeggen dat ik boos ben dat we in Emmen geen Versatel kunnen krijgen.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 15:35 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Dat is een irrelevante toevoeging, en hoe dan ook klopt het niet. Wat wil je nou eigenlijk?
Dan moet je naar verhuizen naar een fatsoenlijke plaats.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 15:38 schreef pekel het volgende:
[..]
Zeggen dat ik boos ben dat we in Emmen geen Versatel kunnen krijgen.![]()
Heb je het formulier met je username al gehad dan?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 12:26 schreef Dreamscape het volgende:
Kastanova weet jij toevallig hoe lang het duurt totdat je een bevestiginsbrief krijgt nadat je dat formulier hebt opgestuurd. Ik heb wel een soort welkomstbrief ontvangen maar nog niks anders. Ik neem aan dat je nog een brief krijgt nadat je je formulier opstuurt.
M'n geheugen is inmiddels zelfs de code van het centrale alarm vergetenquote:Op dinsdag 28 juni 2005 17:50 schreef heiden6 het volgende:
Is het je geheugen nog gelukt?
Er zijn inderdaad wat problemen geweest met de communicatie tussen de monteurs en Versatel.quote:Op woensdag 29 juni 2005 12:17 schreef RobbieDaKing het volgende:
Nou, lekker mensen... er waren administratieve problemen ofzo bij versatel en ik werd een half uur voordat ik geinstalleerd zou worden (zie vorige bericht van mij hierboven) gebeld door versatel dat er problemen waren met KPN (die had de lijnen nog niet vrijgegeven o.i.d.) en dat het nog wel even ging duren. Waarschijnlijk pas rond 8 juli dat de lijnen gereed zijn en mijn 20mbit wordt nu pas 11 juli aangelegd.
Dus die vorige afspraak, afgelopen vrijdag, was erg interessant. Kwamen 2 personen aan die de spullen neerzetten, erg veel zweetten van de hitte en dat was het wel. Blij gemaakt met nix.
Het begint dus niet soepel, maar ik geef ze voorlopig nog het voordeel van de twijfel... voorlopig...
Iemand al aangesloten op de 20mbit of bestaat het nog nergens??!
PS> Ik hoorde overigens tot de eerste 100 (!) die 20mbit aan had gevraagd/ aangesloten zou worden. Daarom kreeg ik een gratis Versatel voetbal.. wil ik het ook wel echt als eerste hebben dat 20mbitopschiete dus!!
http://versatel.nl/20-05-2005_20mb/1,,Uitleg-7,00.htmlquote:Op woensdag 29 juni 2005 14:03 schreef Greetings het volgende:
FF een vraagje....
Als ik van mijn Xs4all ADSL naar Versatel ADSL wil overstappen.... is het dan onvermijdelijk dat ik een aantal weken zonder ADSL kom te zitten?
-- nogmaals een schop van mijn hierboven genoemde vraag...quote:Op maandag 27 juni 2005 13:25 schreef cygnusx het volgende:
ik heb namelijk tot augustus nog adsl lite van versatel, dat heb ik nu al een paar jaar, en voor zover ik weet komt er iemand eind deze maand/begin volgende maand de boel installeren, en blijft het nog niet in werking tot augustus, dan word mijn adsl lite afgesloten en kan ik gebruik maken van mn adsl2+ verbinding met 20 mb. maar ik hoor dingen van mensen zoals dat je tijdelijk 1 mb adsl krijgt door de adsl2+ aansluiting die er aangelegd word.. maar ik wil niet dubbel betalen enzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |