Je hebt hier een punt, voor 40 euro is dit niet gek natuurlijk..quote:Op donderdag 21 april 2005 14:44 schreef twi het volgende:
Zoals ik op GoT al meldde, word ik een beetje moe van die inhalige mensen die gelijk een hogere upstream eisen. Men, kom op. Je betaalt nog geen 40 euro.
Nieuwsservers hebben ze geloof ik wel, stond ook in hun forum al meer over geschreven. Waar gebruiken jullie je upload dan zo nodig voor? Wat ze bieden lijkt mij nog steeds een super-aanbieding, heb er iig geen spijt van. Mooie snelheid/prijs verhoudingquote:Op donderdag 21 april 2005 22:46 schreef Dolfhin het volgende:
Uiteraard nog nauwlijks beschikbaar :-\
Voor die 5 euro meer had ik zeer graag 20/1 MB gehad
Njah de upload snelheid viel te toch al wat tegen en een nieuws server bieden ze ook niet.
Helaas, informeer jij jezelf even goed... Na een jaar blijven de kosten zeer waarschijnlijk hetzelfde, er is ook gezegd dat als de aanwas op deze manier blijft groeien de kosten hetzelfde blijven.quote:Op vrijdag 22 april 2005 09:10 schreef bluebit het volgende:
tsja, ze kunnen dus alleen 20 Mbit aanbieden als je minder dan 900 meter van de centrale woont. zodra je meer dan 1500 meter afstand van een centrale zit, dan krijg je ongeveer 8 Mbit of minder
tevens zijn de tarieven voor over een jaar niet vastgesteld en moet je ook nog gaan betalen voor voetbal na enkele maanden. het versatel verhaal rammelt aan alle kanten......mensen...informeer uzelf goed!!!
Live kijken is inbegrepen, achterafkijken 0.99.quote:Op vrijdag 22 april 2005 11:45 schreef H.Flick het volgende:
Dat betalen per wedstrijd is toch alleen als je achteraf een herhaling wilt bekijken? Als je gewoon live de wedstrijden wilt zien (welke dan ook) is het gewoon inbegrepen bij je maandelijkse abonnementsgeld.
Mischien doen sommige mensen wel *dingen* sharen via bittorrent enzo..quote:Op vrijdag 22 april 2005 00:13 schreef Rocco_jr het volgende:
[..]
Nieuwsservers hebben ze geloof ik wel, stond ook in hun forum al meer over geschreven. Waar gebruiken jullie je upload dan zo nodig voor? Wat ze bieden lijkt mij nog steeds een super-aanbieding, heb er iig geen spijt van. Mooie snelheid/prijs verhouding![]()
Ja, dat doen ze goed, zo'n positief beeld schetsen.quote:Op woensdag 27 april 2005 02:51 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Terugneukpost.
Interessant aanbod, zoals ze 't vertellen op tv.
Bel versatel even, of anders moet ik godver weer die antwoorden geven zeker?quote:Op woensdag 27 april 2005 02:47 schreef heiden6 het volgende:
Okee, ik heb de site van Versatel doorgenomen, dit topic en de links die erin staat, en bijf zitten met de volgende vragen:
1. Kun je ook (onbeperkt) bellen via Versatel, en wat kost dat?
2. Moet je een KPN-abonnement hebben om Versatel te kunnen gebruiken, of heeft Versatel een eigen netwerk? En zo ja, heb je dat ook nodig ook als je met Versatel kunt bellen? (Volgens mij is Versatel eigendom van KPN, maar ik zie soms door de bomen het bos niet meer en kan me zomaar vergissen.)
3. Hoe zit het met (automatisch) verlengen, de opzegtermijn en de voetbalrechten van de komende jaren? Is dit puur een lokkertje, of heeft Versatel langetermijnplannen voor de eredivisie? Het lijkt er wel op, gezien de verhaaltjes op de site, maar dat kan natuurlijk ook onderdeel van een lokkertje zijn.
(4. Waarom moet dat in godesnaam door een monteur gebeuren?)
Iemand die me kan helpen m.b.t. de eerste drie kwesties?
Mja, het is 3:00 en bovendien is het topic bedoeld voor vragen/antwoorden/discussie over Versatel. Maar dat weet jij ook wel. En bedankt.quote:Op woensdag 27 april 2005 02:53 schreef Rocco_jr het volgende:
[..]
Bel versatel even, of anders moet ik godver weer die antwoorden geven zeker?
Raar dat dat niet op de site staat, en ook niet bij het bestelgedeelte. Er wordt wel melding van gemaakt onder het kopje 'toekomst', maar er schijnen nu al mensen met Versatel te bellen en het wordt wel los aangeboden. Hierover zal ik dan sowieso wel even bellen.quote:
1. 5 euro per maand
quote:2. eigen netwerk
Het blijft een goed aanbod natuurlijk, maar ik bedoelde meer of die rechten al verkocht zijn. De Mol bemoeit zich er natuurlijk volop mee...quote:3. wellicht lt-plannen, daarnaast is het superaanbod er al (20mbit bla bla)
quote:4. zodat ze zeker weten dat het werkt en de klant een goed, volledig werkend product heeft. (Red.: zorg dat er wel bier in huis is als de monteur komt)
tsja dan zal ik ook dit deel uit de doeken doen, het is veel werk voor die 5 euro extra omzet die ze genereren, de reden dat ze het dus niet zo actief promotenquote:Op woensdag 27 april 2005 03:06 schreef heiden6 het volgende:
Mja, het is 3:00 en bovendien is het topic bedoeld voor vragen/antwoorden/discussie over Versatel. Maar dat weet jij ook wel. En bedankt.
[..]
Klopt, ik werk op de Versatel campus waar al maandenlang een héleboel Koreaanse mannetjes en vrouwtjes druk aan het doen zijn... om dat op tijd voor elkaar te krijgen. Het lijkt me eerder dat er een heel nieuw modem voor ontwikkeld wordt.quote:Op vrijdag 22 april 2005 15:25 schreef Ubeydullah het volgende:
het modem is een samsung, wie weet het model/type/serie(nummer)????????
Hmm interessant, een versatel campus? Vertel vertel, wat gebeurt en wat leer je daar? (En is er nog plek vrij?quote:Op woensdag 27 april 2005 11:24 schreef Idril-2 het volgende:
[..]
Klopt, ik werk op de Versatel campus waar al maandenlang een héleboel Koreaanse mannetjes en vrouwtjes druk aan het doen zijn... om dat op tijd voor elkaar te krijgen. Het lijkt me eerder dat er een heel nieuw modem voor ontwikkeld wordt.
Binnenkort films, tv, radio en bellen via ADSLquote:Op woensdag 27 april 2005 02:53 schreef Rocco_jr het volgende:
[..]
Bel versatel even, of anders moet ik godver weer die antwoorden geven zeker?
1. 5 euro per maand
2. eigen netwerk
3. wellicht lt-plannen, daarnaast is het superaanbod er al (20mbit bla bla)
4. zodat ze zeker weten dat het werkt en de klant een goed, volledig werkend product heeft. (Red.: zorg dat er wel bier in huis is als de monteur komt)
Zou ik je eens kunnen mailen over werken bij Versatel? Lijkt me helemaal geweldigquote:Op woensdag 27 april 2005 11:24 schreef Idril-2 het volgende:
[..]
Klopt, ik werk op de Versatel campus waar al maandenlang een héleboel Koreaanse mannetjes en vrouwtjes druk aan het doen zijn... om dat op tijd voor elkaar te krijgen. Het lijkt me eerder dat er een heel nieuw modem voor ontwikkeld wordt.
Bijna niet te geloven, maar je kunt het doen op: http://www.versatel.nl/quote:Op donderdag 28 april 2005 12:48 schreef Greetings het volgende:
Waar kan ik die postcodecheck doen? Ik heb op google gezocht, maar zie er geen.
Nee dat had ik in mijn stoutse dromen idd niet durven denken.quote:Op donderdag 28 april 2005 12:53 schreef APK het volgende:
[..]
Bijna niet te geloven, maar je kunt het doen op: http://www.versatel.nl/
Als het goed is staat er of (en anders wanneer) het in jouw gebied beschikbaar is.quote:Op donderdag 28 april 2005 13:15 schreef Greetings het volgende:
Hmm...na het uirvoeren van deze check kom ik meteen in een soort bestel-venster. Betekent dat dat ik die ADSL-verbinding (met het live voetbal) kan ontvangen op mijn adres?
LOLquote:Op donderdag 28 april 2005 13:27 schreef APK het volgende:
[..]
Als het goed is staat er of (en anders wanneer) het in jouw gebied beschikbaar is.
Als je het nu niet besteld wordt je binnenkort gebeld door iemand van een call centre die wil weten waarom je in Godsnaam zo dom bent om het niet te onmiddelijk te bestellen.
Redelijk agressieve merketing.
Nee, dat kan bij geen een ADSL-provider. Wanrt bij een check zullen ze zien dat jij ISDN hebt en dan mag je weer opnieuw beginnen. Veel succes trouwens om die hele zaak voor begin juni om te zetten naar analoogquote:Op donderdag 28 april 2005 14:24 schreef H.Flick het volgende:
Moet ik voordat ik ga bestellen echt al een analoge telefoonlijn hebben? Of kan ik gewoon bestellen en tegelijkertijd mn ISDN opzeggen?
Nou ik vond dat dus helemáál niet zo grappig!!! Voelde me behoorlijk in de privacy aangetast. Mijn vriend deed voor de gein een postcodecheck, wordt een dag later op een mobiel (!) nummer teruggebeld met dezelfde vraag. Als ik iets wil weten, bel ik zelf wel, jah!quote:Op donderdag 28 april 2005 13:27 schreef APK het volgende:
[..]Als je het nu niet besteld wordt je binnenkort gebeld door iemand van een call centre die wil weten waarom je in Godsnaam zo dom bent om het niet te onmiddelijk te bestellen.
Redelijk agressieve merketing.
Hoe zit dat met hun helpdesk? Wat zijn de kosten per minuut of gesprek?quote:Op donderdag 28 april 2005 16:37 schreef Idril-2 het volgende:
[..]
Nou ik vond dat dus helemáál niet zo grappig!!! Voelde me behoorlijk in de privacy aangetast. Mijn vriend deed voor de gein een postcodecheck, wordt een dag later op een mobiel (!) nummer teruggebeld met dezelfde vraag. Als ik iets wil weten, bel ik zelf wel, jah!![]()
Bij de postcode-check moet je huisnummer en -uiteraard- postcode invullen.quote:Op donderdag 28 april 2005 17:28 schreef Ubeydullah het volgende:
hoe komen ze dan achter je nummer ?
als je iemands huisnummer en postcode hebt, waar haal je dan het telefoonnummer vandaan?quote:Op donderdag 28 april 2005 20:28 schreef APK het volgende:
[..]
Bij de postcode-check moet je huisnummer en -uiteraard- postcode invullen.
Omdat Emmen toch geen kans maakt op promotie en men dus geen eredivisie nodig heeftquote:Op donderdag 28 april 2005 20:32 schreef pekel het volgende:
Welke Frits heeft ervoor gezorgd dat in de stad Emmen (100.000 inwoners) geen Versatel beschikbaar is?.
Hoe zit het nu? Heb ik een mogelijkheid om Versatel ADSL + Live Eredivisie binnen te halen? Heb geen zin om een gehele samenvatting uit 100 reacties te halen..
quote:Op donderdag 28 april 2005 20:47 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Omdat Emmen toch geen kans maakt op promotie en men dus geen eredivisie nodig heeft
Autsssj...die is hard.quote:Op donderdag 28 april 2005 20:50 schreef pekel het volgende:
[.Omdat Emmen toch geen kans maakt op promotie en men dus geen eredivisie nodig heeft .].
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |