abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26416704
quote:
Op donderdag 21 april 2005 14:44 schreef twi het volgende:
Zoals ik op GoT al meldde, word ik een beetje moe van die inhalige mensen die gelijk een hogere upstream eisen. Men, kom op. Je betaalt nog geen 40 euro.
Je hebt hier een punt, voor 40 euro is dit niet gek natuurlijk..
Maar blijkbaar zijn er geen plannen voor zwaardere abo's.

Download interessert me geen bal, upload daarentegen wel, en ik wil daar ook voor betalen,
tot max 100 euro in de maand.

Versatel mikt dan ook vooral op de voetballiefhebbers, met ADSL als extra.
Blijkbaar zijn er ook geen plannen voor andere pakketten, dus dan maar wachten op good old KPN
pi_26416958
Uiteraard nog nauwlijks beschikbaar :-\
Voor die 5 euro meer had ik zeer graag 20/1 MB gehad

Njah de upload snelheid viel te toch al wat tegen en een nieuws server bieden ze ook niet.
  vrijdag 22 april 2005 @ 00:13:52 #83
118655 Rocco_jr
Nolius je weet wat je bent!
pi_26419730
quote:
Op donderdag 21 april 2005 22:46 schreef Dolfhin het volgende:
Uiteraard nog nauwlijks beschikbaar :-\
Voor die 5 euro meer had ik zeer graag 20/1 MB gehad

Njah de upload snelheid viel te toch al wat tegen en een nieuws server bieden ze ook niet.
Nieuwsservers hebben ze geloof ik wel, stond ook in hun forum al meer over geschreven. Waar gebruiken jullie je upload dan zo nodig voor? Wat ze bieden lijkt mij nog steeds een super-aanbieding, heb er iig geen spijt van. Mooie snelheid/prijs verhouding
I love my followers & fans!
pi_26424260
tsja, ze kunnen dus alleen 20 Mbit aanbieden als je minder dan 900 meter van de centrale woont. zodra je meer dan 1500 meter afstand van een centrale zit, dan krijg je ongeveer 8 Mbit of minder
tevens zijn de tarieven voor over een jaar niet vastgesteld en moet je ook nog gaan betalen voor voetbal na enkele maanden. het versatel verhaal rammelt aan alle kanten......mensen...informeer uzelf goed!!!
  vrijdag 22 april 2005 @ 10:12:10 #85
118655 Rocco_jr
pi_26425526
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 09:10 schreef bluebit het volgende:
tsja, ze kunnen dus alleen 20 Mbit aanbieden als je minder dan 900 meter van de centrale woont. zodra je meer dan 1500 meter afstand van een centrale zit, dan krijg je ongeveer 8 Mbit of minder
tevens zijn de tarieven voor over een jaar niet vastgesteld en moet je ook nog gaan betalen voor voetbal na enkele maanden. het versatel verhaal rammelt aan alle kanten......mensen...informeer uzelf goed!!!
Helaas, informeer jij jezelf even goed... Na een jaar blijven de kosten zeer waarschijnlijk hetzelfde, er is ook gezegd dat als de aanwas op deze manier blijft groeien de kosten hetzelfde blijven.

Wat er wel gebeurt, je betaalt hierna per bekeken wedstrijd. Dus kijk je niet? Betaal je ook nooit meer dan dat je nu doet!
  vrijdag 22 april 2005 @ 11:45:59 #86
100496 H.Flick
Turn-based
pi_26427724
Dat betalen per wedstrijd is toch alleen als je achteraf een herhaling wilt bekijken? Als je gewoon live de wedstrijden wilt zien (welke dan ook) is het gewoon inbegrepen bij je maandelijkse abonnementsgeld.
  vrijdag 22 april 2005 @ 12:29:07 #87
118655 Rocco_jr
pi_26428890
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 11:45 schreef H.Flick het volgende:
Dat betalen per wedstrijd is toch alleen als je achteraf een herhaling wilt bekijken? Als je gewoon live de wedstrijden wilt zien (welke dan ook) is het gewoon inbegrepen bij je maandelijkse abonnementsgeld.
Live kijken is inbegrepen, achterafkijken 0.99.
Zover het nu staat zal na het 1e jaar voor elke wedstrijd 0.99 gevraagd worden. Maar ik merk dat het erg hard loopt met aanwas bij versatel dus kans dat ze dat ook achterwege gaan laten.
  vrijdag 22 april 2005 @ 13:56:43 #88
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_26431082
Ik snap ook niet waar mensen de verhalen vandaan halen dat het duurder wordt na het eerste jaar. Ik bedoel, natuurlijk is het een eenjarig contract, maar dat is 't altijd. Misschien willen ze het voor zichzelf goed praten dat ze de gok niet willen nemen / niet aan durven, of balen ze dat ze zelf nog een contract hebben.
pi_26433229
het modem is een samsung, wie weet het model/type/serie(nummer) ????????
pi_26435683
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 00:13 schreef Rocco_jr het volgende:

[..]

Nieuwsservers hebben ze geloof ik wel, stond ook in hun forum al meer over geschreven. Waar gebruiken jullie je upload dan zo nodig voor? Wat ze bieden lijkt mij nog steeds een super-aanbieding, heb er iig geen spijt van. Mooie snelheid/prijs verhouding
Mischien doen sommige mensen wel *dingen* sharen via bittorrent enzo..
pi_26536465
Okee, ik heb de site van Versatel doorgenomen, dit topic en de links die erin staat, en bijf zitten met de volgende vragen:

1. Kun je ook (onbeperkt) bellen via Versatel, en wat kost dat?
2. Moet je een KPN-abonnement hebben om Versatel te kunnen gebruiken, of heeft Versatel een eigen netwerk? En zo ja, heb je dat ook nodig ook als je met Versatel kunt bellen? (Volgens mij is Versatel eigendom van KPN, maar ik zie soms door de bomen het bos niet meer en kan me zomaar vergissen.)
3. Hoe zit het met (automatisch) verlengen, de opzegtermijn en de voetbalrechten van de komende jaren? Is dit puur een lokkertje, of heeft Versatel langetermijnplannen voor de eredivisie? Het lijkt er wel op, gezien de verhaaltjes op de site, maar dat kan natuurlijk ook onderdeel van een lokkertje zijn.
(4. Waarom moet dat in godesnaam door een monteur gebeuren? )

Iemand die me kan helpen m.b.t. de eerste drie kwesties?
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_26536493
Terugneukpost.

Interessant aanbod, zoals ze 't vertellen op tv.
The gum you like, is coming back in style.
pi_26536510
quote:
Op woensdag 27 april 2005 02:51 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Terugneukpost.

Interessant aanbod, zoals ze 't vertellen op tv.
Ja, dat doen ze goed, zo'n positief beeld schetsen.
  woensdag 27 april 2005 @ 02:53:36 #94
118655 Rocco_jr
pi_26536513
quote:
Op woensdag 27 april 2005 02:47 schreef heiden6 het volgende:
Okee, ik heb de site van Versatel doorgenomen, dit topic en de links die erin staat, en bijf zitten met de volgende vragen:

1. Kun je ook (onbeperkt) bellen via Versatel, en wat kost dat?
2. Moet je een KPN-abonnement hebben om Versatel te kunnen gebruiken, of heeft Versatel een eigen netwerk? En zo ja, heb je dat ook nodig ook als je met Versatel kunt bellen? (Volgens mij is Versatel eigendom van KPN, maar ik zie soms door de bomen het bos niet meer en kan me zomaar vergissen.)
3. Hoe zit het met (automatisch) verlengen, de opzegtermijn en de voetbalrechten van de komende jaren? Is dit puur een lokkertje, of heeft Versatel langetermijnplannen voor de eredivisie? Het lijkt er wel op, gezien de verhaaltjes op de site, maar dat kan natuurlijk ook onderdeel van een lokkertje zijn.
(4. Waarom moet dat in godesnaam door een monteur gebeuren? )

Iemand die me kan helpen m.b.t. de eerste drie kwesties?
Bel versatel even, of anders moet ik godver weer die antwoorden geven zeker?

1. 5 euro per maand
2. eigen netwerk
3. wellicht lt-plannen, daarnaast is het superaanbod er al (20mbit bla bla)
4. zodat ze zeker weten dat het werkt en de klant een goed, volledig werkend product heeft. (Red.: zorg dat er wel bier in huis is als de monteur komt)
pi_26536589
quote:
Op woensdag 27 april 2005 02:53 schreef Rocco_jr het volgende:

[..]

Mja, het is 3:00 en bovendien is het topic bedoeld voor vragen/antwoorden/discussie over Versatel. Maar dat weet jij ook wel. En bedankt.
quote:

1. 5 euro per maand
Raar dat dat niet op de site staat, en ook niet bij het bestelgedeelte. Er wordt wel melding van gemaakt onder het kopje 'toekomst', maar er schijnen nu al mensen met Versatel te bellen en het wordt wel los aangeboden. Hierover zal ik dan sowieso wel even bellen.
quote:
2. eigen netwerk
quote:
Het blijft een goed aanbod natuurlijk, maar ik bedoelde meer of die rechten al verkocht zijn. De Mol bemoeit zich er natuurlijk volop mee...

(Ik kan er geen touw meer aan vast knopen en ik heb er toch redelijk verstand van. Zowel van het voetbal als van internet/telefonie. Ik kan me best voorstellen dat het voor de meeste mensen (niet de doorsnee student hier op Fok!) al helemaal erg is. Maar ja, dat krijg je nu eenmaal met zo'n ruim aanbod.)
quote:
4. zodat ze zeker weten dat het werkt en de klant een goed, volledig werkend product heeft. (Red.: zorg dat er wel bier in huis is als de monteur komt)

Whehe, ja natuurlijk. Maar het lijkt me dat die 50 euro aansluitkosten eigenlijk hiervoor bedoeld zijn, en dat vind ik dan wel weer jammer.
  woensdag 27 april 2005 @ 03:11:02 #96
118655 Rocco_jr
pi_26536620
quote:
Op woensdag 27 april 2005 03:06 schreef heiden6 het volgende:

Mja, het is 3:00 en bovendien is het topic bedoeld voor vragen/antwoorden/discussie over Versatel. Maar dat weet jij ook wel. En bedankt.
[..]
tsja dan zal ik ook dit deel uit de doeken doen, het is veel werk voor die 5 euro extra omzet die ze genereren, de reden dat ze het dus niet zo actief promoten

maar heb geduld, straks gewoon alles via versatel:

tv
vaste telefonie
mobiele telefonie
internet

en de rechten voor uitzending op voetbal biedt de Mol nou niet gelijk op hoor, hij heeft wel flink veel aandelen versatel dus als hij het zou doen heeft hij ook het beste met versatel voor (belang van meer dan 40%)

zo, genoeg research voor je gedaan.... heb nu wel `n biertje verdient, succes ermee
  woensdag 27 april 2005 @ 11:12:12 #97
112737 Sgele
The Innovator of Violence
pi_26540306
20Mbit dl/ tegen 1 mbit u/l.
Ik heb nu 8 Mbit, en trek bij de snellere sites (microsoft b.v.) een d/l snelheid van 900KB/s - 1MB sec

Wat moet versatel niet trekken dan???
Te Koop: Kekke, kopere armbanden! Met sjiek kleurtje! *O*
Op 22-02-2009 22:26 schreef Bellerophon het volgende:
Sterf een pijnlijke dood, trut :')
pi_26540605
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 15:25 schreef Ubeydullah het volgende:
het modem is een samsung, wie weet het model/type/serie(nummer) ????????
Klopt, ik werk op de Versatel campus waar al maandenlang een héleboel Koreaanse mannetjes en vrouwtjes druk aan het doen zijn... om dat op tijd voor elkaar te krijgen. Het lijkt me eerder dat er een heel nieuw modem voor ontwikkeld wordt.
  woensdag 27 april 2005 @ 14:10:17 #99
118655 Rocco_jr
pi_26544457
quote:
Op woensdag 27 april 2005 11:24 schreef Idril-2 het volgende:

[..]

Klopt, ik werk op de Versatel campus waar al maandenlang een héleboel Koreaanse mannetjes en vrouwtjes druk aan het doen zijn... om dat op tijd voor elkaar te krijgen. Het lijkt me eerder dat er een heel nieuw modem voor ontwikkeld wordt.
Hmm interessant, een versatel campus? Vertel vertel, wat gebeurt en wat leer je daar? (En is er nog plek vrij? )
  woensdag 27 april 2005 @ 14:21:08 #100
118655 Rocco_jr
pi_26544762
quote:
Op woensdag 27 april 2005 02:53 schreef Rocco_jr het volgende:

[..]

1. 5 euro per maand
2. eigen netwerk
Binnenkort films, tv, radio en bellen via ADSL
Met 20 Mb ADSL van Versatel ben je helemaal voorbereid op wat de toekomst te bieden heeft. Kun je nu al razendsnel surfen, voetbal kijken en downloaden, straks kun je een groot aantal digitale tv- en radiokanalen ontvangen, films kijken wanneer jij wilt en tegen aantrekkelijke tarieven bellen.

Films
Allereerst wordt het mogelijk om speelfilms, documentaires of andere (tv)programma's op aanvraag te kijken. Net zo eenvoudig als het afspelen van een dvd en van een vergelijkbare kwaliteit. En ook hier geldt; kijken wat je wilt, wanneer je wilt! Een film terugbrengen naar de videotheek behoort dan tot het verleden.

Televisie & Radio
Met 20 Mb ADSL ben je volledig voorbereid voor tv en radio. De reguliere televisiekanalen en nog veel meer extra zenders. Want tv-kijken wordt ook leuker. Je kiest zelf je zenders en je kijkt dus wat jij wilt. Je normale kabelaansluiting kun je dan opzeggen.

Bellen
Je kunt straks ook bellen over ADSL. Goedkoop en met meer mogelijkheden dan je nu gewend bent. Overigens kun je je bestaande telefoonnummer en -toestellen gewoon houden. Maar je huidige, vaste telefoonabonnement kun je wel opzeggen.
Advertenties worden intenser.

Hoe werkt het?
Installatie door een erkend monteur
Een monteur komt langs om alles te installeren.
Hij plaatst twee kastjes in je huis.
Een kastje waar de telefoonlijn je huis binnenkomt (het Multimedia Modem) en een kastje bij je televisie en stereo-installatie (de Digitale Decoder).
Vervolgens sluit hij je computer en je tv aan op die kastjes en kun je voetbal kijken op je tv en internetten op je computer.
Wij nemen je dus alle technische zorgen uit handen.
Voetbal kijken en internetten kan tegelijkertijd, maar kan ook los van elkaar.
Je computer hoeft dus niet aan te staan wanneer je voetbal kijkt.

Zo werkt het!
  woensdag 27 april 2005 @ 14:34:17 #101
6941 APK
Factual, I think.
pi_26545102
Hmmz, die flippo die mij belde n.a.v. de postcode-check zei dat ik een KPN lijn nodig had en dat dat pas in december zou veranderen.

Ik heb de hele meuk van UPC dus moet nog wachten.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  woensdag 27 april 2005 @ 16:17:31 #102
118655 Rocco_jr
pi_26546810
quote:
Op woensdag 27 april 2005 11:24 schreef Idril-2 het volgende:

[..]

Zou ik je eens kunnen mailen over werken bij Versatel? Lijkt me helemaal geweldig ben je ook betrokken bij de introductie van hun nieuwe pakket?
pi_26564535
Done. Ik heb je vraag doorgespeeld, als ik iets terughoor mail ik je privé hierover.
pi_26567552
Waar kan ik die postcodecheck doen? Ik heb op google gezocht, maar zie er geen.
  donderdag 28 april 2005 @ 12:53:46 #105
6941 APK
Factual, I think.
pi_26567710
quote:
Op donderdag 28 april 2005 12:48 schreef Greetings het volgende:
Waar kan ik die postcodecheck doen? Ik heb op google gezocht, maar zie er geen.
Bijna niet te geloven, maar je kunt het doen op: http://www.versatel.nl/
pi_26568198
quote:
Op donderdag 28 april 2005 12:53 schreef APK het volgende:

[..]

Bijna niet te geloven, maar je kunt het doen op: http://www.versatel.nl/
Nee dat had ik in mijn stoutse dromen idd niet durven denken.
pi_26568260
Hmm...na het uirvoeren van deze check kom ik meteen in een soort bestel-venster. Betekent dat dat ik die ADSL-verbinding (met het live voetbal) kan ontvangen op mijn adres?
  donderdag 28 april 2005 @ 13:27:58 #108
6941 APK
Factual, I think.
pi_26568607
quote:
Op donderdag 28 april 2005 13:15 schreef Greetings het volgende:
Hmm...na het uirvoeren van deze check kom ik meteen in een soort bestel-venster. Betekent dat dat ik die ADSL-verbinding (met het live voetbal) kan ontvangen op mijn adres?
Als het goed is staat er of (en anders wanneer) het in jouw gebied beschikbaar is.
Als je het nu niet besteld wordt je binnenkort gebeld door iemand van een call centre die wil weten waarom je in Godsnaam zo dom bent om het niet te onmiddelijk te bestellen.

Redelijk agressieve merketing.
pi_26568943
quote:
Op donderdag 28 april 2005 13:27 schreef APK het volgende:

[..]

Als het goed is staat er of (en anders wanneer) het in jouw gebied beschikbaar is.
Als je het nu niet besteld wordt je binnenkort gebeld door iemand van een call centre die wil weten waarom je in Godsnaam zo dom bent om het niet te onmiddelijk te bestellen.

LOL
pi_26570046
Moet ik voordat ik ga bestellen echt al een analoge telefoonlijn hebben? Of kan ik gewoon bestellen en tegelijkertijd mn ISDN opzeggen?
  donderdag 28 april 2005 @ 14:44:40 #111
12621 tcr
*nix 4ever
pi_26570525
quote:
Op donderdag 28 april 2005 14:24 schreef H.Flick het volgende:
Moet ik voordat ik ga bestellen echt al een analoge telefoonlijn hebben? Of kan ik gewoon bestellen en tegelijkertijd mn ISDN opzeggen?
Nee, dat kan bij geen een ADSL-provider. Wanrt bij een check zullen ze zien dat jij ISDN hebt en dan mag je weer opnieuw beginnen. Veel succes trouwens om die hele zaak voor begin juni om te zetten naar analoog .

Denk dat we hier gewoon een analooglijntje nemen en daar Versatel opzetten, komt op hetzelfde neer wat er nu voor @home hier betaald wordt.
pi_26573503
quote:
Op donderdag 28 april 2005 13:27 schreef APK het volgende:

[..]Als je het nu niet besteld wordt je binnenkort gebeld door iemand van een call centre die wil weten waarom je in Godsnaam zo dom bent om het niet te onmiddelijk te bestellen.

Nou ik vond dat dus helemáál niet zo grappig!!! Voelde me behoorlijk in de privacy aangetast. Mijn vriend deed voor de gein een postcodecheck, wordt een dag later op een mobiel (!) nummer teruggebeld met dezelfde vraag. Als ik iets wil weten, bel ik zelf wel, jah!
pi_26574839
hoe komen ze dan achter je nummer ?
pi_26577847
quote:
Op donderdag 28 april 2005 16:37 schreef Idril-2 het volgende:

[..]

Nou ik vond dat dus helemáál niet zo grappig!!! Voelde me behoorlijk in de privacy aangetast. Mijn vriend deed voor de gein een postcodecheck, wordt een dag later op een mobiel (!) nummer teruggebeld met dezelfde vraag. Als ik iets wil weten, bel ik zelf wel, jah!
Hoe zit dat met hun helpdesk? Wat zijn de kosten per minuut of gesprek?
En hoeland duurt het voordat een email beantwoord wordt e.d.?
... ik zeg niet dat het zo is maar het voelt wel zo ...
  donderdag 28 april 2005 @ 20:28:48 #115
6941 APK
Factual, I think.
pi_26579395
quote:
Op donderdag 28 april 2005 17:28 schreef Ubeydullah het volgende:
hoe komen ze dan achter je nummer ?
Bij de postcode-check moet je huisnummer en -uiteraard- postcode invullen.
pi_26579496
Welke Frits heeft ervoor gezorgd dat in de stad Emmen (100.000 inwoners) geen Versatel beschikbaar is? .

Hoe zit het nu? Heb ik een mogelijkheid om Versatel ADSL + Live Eredivisie binnen te halen? Heb geen zin om een gehele samenvatting uit 100 reacties te halen..
Hoi.
pi_26579829
quote:
Op donderdag 28 april 2005 20:28 schreef APK het volgende:

[..]

Bij de postcode-check moet je huisnummer en -uiteraard- postcode invullen.
als je iemands huisnummer en postcode hebt, waar haal je dan het telefoonnummer vandaan?
pi_26579892
quote:
Op donderdag 28 april 2005 20:32 schreef pekel het volgende:
Welke Frits heeft ervoor gezorgd dat in de stad Emmen (100.000 inwoners) geen Versatel beschikbaar is? .

Hoe zit het nu? Heb ik een mogelijkheid om Versatel ADSL + Live Eredivisie binnen te halen? Heb geen zin om een gehele samenvatting uit 100 reacties te halen..
Omdat Emmen toch geen kans maakt op promotie en men dus geen eredivisie nodig heeft
pi_26579992
quote:
Op donderdag 28 april 2005 20:47 schreef H.Flick het volgende:

[..]

Omdat Emmen toch geen kans maakt op promotie en men dus geen eredivisie nodig heeft
.
Hoi.
pi_26580623
quote:
Op donderdag 28 april 2005 20:50 schreef pekel het volgende:

[.Omdat Emmen toch geen kans maakt op promotie en men dus geen eredivisie nodig heeft .]

.
Autsssj...die is hard.
Mwa...Zwolle zal dan misschien wel nacompetitie halen...maar hoop niet dat ze nu al promoveren.
Dat neemt niet weg, dat ik niet geinteresseerd ben in de wedstrijden in de eredivisie.
... ik zeg niet dat het zo is maar het voelt wel zo ...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')