Zou ik je eens kunnen mailen over werken bij Versatel? Lijkt me helemaal geweldigquote:Op woensdag 27 april 2005 11:24 schreef Idril-2 het volgende:
[..]
Klopt, ik werk op de Versatel campus waar al maandenlang een héleboel Koreaanse mannetjes en vrouwtjes druk aan het doen zijn... om dat op tijd voor elkaar te krijgen. Het lijkt me eerder dat er een heel nieuw modem voor ontwikkeld wordt.
Bijna niet te geloven, maar je kunt het doen op: http://www.versatel.nl/quote:Op donderdag 28 april 2005 12:48 schreef Greetings het volgende:
Waar kan ik die postcodecheck doen? Ik heb op google gezocht, maar zie er geen.
Nee dat had ik in mijn stoutse dromen idd niet durven denken.quote:Op donderdag 28 april 2005 12:53 schreef APK het volgende:
[..]
Bijna niet te geloven, maar je kunt het doen op: http://www.versatel.nl/
Als het goed is staat er of (en anders wanneer) het in jouw gebied beschikbaar is.quote:Op donderdag 28 april 2005 13:15 schreef Greetings het volgende:
Hmm...na het uirvoeren van deze check kom ik meteen in een soort bestel-venster. Betekent dat dat ik die ADSL-verbinding (met het live voetbal) kan ontvangen op mijn adres?
LOLquote:Op donderdag 28 april 2005 13:27 schreef APK het volgende:
[..]
Als het goed is staat er of (en anders wanneer) het in jouw gebied beschikbaar is.
Als je het nu niet besteld wordt je binnenkort gebeld door iemand van een call centre die wil weten waarom je in Godsnaam zo dom bent om het niet te onmiddelijk te bestellen.
Redelijk agressieve merketing.
Nee, dat kan bij geen een ADSL-provider. Wanrt bij een check zullen ze zien dat jij ISDN hebt en dan mag je weer opnieuw beginnen. Veel succes trouwens om die hele zaak voor begin juni om te zetten naar analoogquote:Op donderdag 28 april 2005 14:24 schreef H.Flick het volgende:
Moet ik voordat ik ga bestellen echt al een analoge telefoonlijn hebben? Of kan ik gewoon bestellen en tegelijkertijd mn ISDN opzeggen?
Nou ik vond dat dus helemáál niet zo grappig!!! Voelde me behoorlijk in de privacy aangetast. Mijn vriend deed voor de gein een postcodecheck, wordt een dag later op een mobiel (!) nummer teruggebeld met dezelfde vraag. Als ik iets wil weten, bel ik zelf wel, jah!quote:Op donderdag 28 april 2005 13:27 schreef APK het volgende:
[..]Als je het nu niet besteld wordt je binnenkort gebeld door iemand van een call centre die wil weten waarom je in Godsnaam zo dom bent om het niet te onmiddelijk te bestellen.
Redelijk agressieve merketing.
Hoe zit dat met hun helpdesk? Wat zijn de kosten per minuut of gesprek?quote:Op donderdag 28 april 2005 16:37 schreef Idril-2 het volgende:
[..]
Nou ik vond dat dus helemáál niet zo grappig!!! Voelde me behoorlijk in de privacy aangetast. Mijn vriend deed voor de gein een postcodecheck, wordt een dag later op een mobiel (!) nummer teruggebeld met dezelfde vraag. Als ik iets wil weten, bel ik zelf wel, jah!![]()
Bij de postcode-check moet je huisnummer en -uiteraard- postcode invullen.quote:Op donderdag 28 april 2005 17:28 schreef Ubeydullah het volgende:
hoe komen ze dan achter je nummer ?
als je iemands huisnummer en postcode hebt, waar haal je dan het telefoonnummer vandaan?quote:Op donderdag 28 april 2005 20:28 schreef APK het volgende:
[..]
Bij de postcode-check moet je huisnummer en -uiteraard- postcode invullen.
Omdat Emmen toch geen kans maakt op promotie en men dus geen eredivisie nodig heeftquote:Op donderdag 28 april 2005 20:32 schreef pekel het volgende:
Welke Frits heeft ervoor gezorgd dat in de stad Emmen (100.000 inwoners) geen Versatel beschikbaar is?.
Hoe zit het nu? Heb ik een mogelijkheid om Versatel ADSL + Live Eredivisie binnen te halen? Heb geen zin om een gehele samenvatting uit 100 reacties te halen..
quote:Op donderdag 28 april 2005 20:47 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Omdat Emmen toch geen kans maakt op promotie en men dus geen eredivisie nodig heeft
Autsssj...die is hard.quote:Op donderdag 28 april 2005 20:50 schreef pekel het volgende:
[.Omdat Emmen toch geen kans maakt op promotie en men dus geen eredivisie nodig heeft .].
Hebben ze uberhaupt stroom daar dan?quote:Op donderdag 28 april 2005 23:22 schreef pekel het volgende:
Maar niemand die weet als Versatel ooit nog te bestellen is in Emmen?
Zelfs het water staat daar stil.quote:Op vrijdag 29 april 2005 03:20 schreef Greetings het volgende:
[..]
Hebben ze uberhaupt stroom daar dan?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |