Grote serverupgrade zondag 13 maart 2005: Updatequote:
ik moest vanmorgen om half 8 de consul bellenquote:
Iedereen denkt dat we down zijnquote:Op zondag 13 maart 2005 12:51 schreef appelsientje het volgende:
Druk hier
ik zit trouwens voor het eerst Fok! radio te luisteren.... spannend .....
quote:Op zondag 13 maart 2005 12:56 schreef Vom het volgende:
[..]
Iedereen denkt dat we down zijn
Ik luister ook voor het eerst Fok! radio
Ik vind het ook maar niks, maar als Fok er nu pas uitgaat betekent het ook dat we weer later hier terecht kunnen.quote:Op zondag 13 maart 2005 12:54 schreef Suijk het volgende:
Hier gewoon radio1, van dat fokradio snap ik toch niks, al die incrowd verhalen.
succes ermeequote:Op zondag 13 maart 2005 12:59 schreef BliksemSchigt het volgende:
* BliksemSchigt gaat maar weer eens studeren
ach het is grappig voor 1xquote:
FP is down volgens Fok!radioquote:
Zeg, dat is wel erg vroeg voor jouw doen, om 17 uur etenquote:Op zondag 13 maart 2005 16:58 schreef methodmich het volgende:
Ah, hij doet het weer, net als ik ga eten.
Uiteraard lust ik een biertje,quote:Op zondag 13 maart 2005 17:29 schreef appelsientje het volgende:
Hey we zijn weer onlinegezellig...
biertje?
Die had ik eerst ook en ik zie dan alleen maar kruisjes e.d.quote:Op zondag 13 maart 2005 17:42 schreef pascalheister het volgende:
ik zit op de oude layout die ik altijd heb ingesteld (fokforum_dark) en die werkt prima
snel ?? ik krijg nog steeds een time out te zien... enzo.... ben benieuwd wanneer ze de software gaan aanpassen.quote:Op zondag 13 maart 2005 17:46 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Die had ik eerst ook en ik zie dan alleen maar kruisjes e.d.
Maar ja het forum werkt in ieder geval snel nu. De Lay-out komt vanzelf wel weer goed
Ik krijg die melding dus niet. Ach ja het moet allemaal even wennen denk ik (heb totaal geen verstand van computers e.d.). Ik heb er wel vertrouwen en dat al die probleempjes snel worden opgelost.quote:Op zondag 13 maart 2005 17:48 schreef appelsientje het volgende:
[..]
snel ?? ik krijg nog steeds een time out te zien... enzo.... ben benieuwd wanneer ze de software gaan aanpassen.
Als ze het forum opnieuw programmerenquote:Op zondag 13 maart 2005 17:53 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik krijg die melding dus niet. Ach ja het moet allemaal even wennen denk ik (heb totaal geen verstand van computers e.d.). Ik heb er wel vertrouwen en dat al die probleempjes snel worden opgelost.
quote:
hahahquote:Op zondag 13 maart 2005 20:06 schreef FrankyMcG het volgende:
Ben ik vrijdag in Manchester, denk ik "Ga ff bij Old Trafford kijken". Ik met de taxi daar naartoe, taxi-chauffeur was Man City supporter, gezellig mee gepraat. Ik stap uit betaal.
Sta ik voor het stadion van Manchester City!
Drukte van jewelste, camera's, supporters etc. Is Kevin Keagan ontslagen, en geeft op dat moment persconferentie. Komt een vrouwtje van BBC radio naar me toe of ze me mag interviewen over het ontslag van Keagan. Ik zeg "Van mij mag je, maar ik zal je weinig spectaculairs kunnen vertellen, ik kom uit Nederland, en hoor net pas dat ie ontslagen is!"
Doe maar een lekker koud biertje trouwens!
Tot nu toe niet echt een verbetering merkbaar met al die nieuwe servers.quote:Op zondag 13 maart 2005 20:19 schreef F1Bas het volgende:
Ligt het aan mij of is het forum er alleen maar trager op geworden
*proest*quote:Op zondag 13 maart 2005 19:47 schreef tong80 het volgende:
Net in m'n ééntje zitten Isketchen.
Wat denk je ? Verloren
Dat is een leuk verjaardagscadeau, wanneer ben je echt jarig?quote:Op zondag 13 maart 2005 21:19 schreef tha_dark het volgende:
We zijn er weer even. Heb net kaartjes gekregen voor Ajax-Psv, alvast voor mijn verjaardag
6 aprilquote:Op zondag 13 maart 2005 21:28 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat is een leuk verjaardagscadeau, wanneer ben je echt jarig?
Ik was in 1978 16. Ruilen ?quote:
Jong van geest eilanden.quote:
Zonder sigquote:Op zondag 13 maart 2005 22:48 schreef Bluezz het volgende:
Haha, kan ik al posten met dit gekke hick up forum
Pardon ?quote:
Bij het laden is ie nog wel iets trager maarja verder loopt die als een tierelierquote:
Just Me heeft zich om 7.30 in de schaduwhools gemeld. Dus ze was wel eerder.quote:Op maandag 14 maart 2005 07:48 schreef Suijk het volgende:
Vreemd, golfer en tong die voor just me iets posten in de morgen.
ok dit neem ik dus nu terugquote:Op maandag 14 maart 2005 08:27 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Bij het laden is ie nog wel iets trager maarja verder loopt die als een tierelier
Nog minstens een week werklui over de vloerquote:
Tja ik eigenlijk ook niet... we zullen wel zien hoe het loopt..quote:Op maandag 14 maart 2005 11:37 schreef tha_dark het volgende:
Weer terug uit school.
Hmm,.... Danny Blind dus, weet niet wat ik hier van moet denken.
Ik had gehoopt dat Van de EIjden eindelijk is weg zou gaan en dat er EERST een TD werd aangesteld en dat die de trainer aanstelde.quote:Op maandag 14 maart 2005 11:51 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Tja ik eigenlijk ook niet... we zullen wel zien hoe het loopt..
Ik vind het voor Danny leuk...time will tell...
Volgende week zijn we allen welkom op het open huis ??quote:Op maandag 14 maart 2005 10:32 schreef tong80 het volgende:
Nog minstens een week werklui over de vloer![]()
De overgang van Topix naar Replique?quote:Op maandag 14 maart 2005 21:18 schreef Dos37 het volgende:
Hij doet het weer
nog nooit zo lang down geweest volgens mij
Ja dat maarja Topix naar Replique was wel te verwachtenquote:Op maandag 14 maart 2005 21:22 schreef VoreG het volgende:
[..]
De overgang van Topix naar Replique?En de grote crash?
Toch geen rood knipperend lampje?!quote:Op maandag 14 maart 2005 21:24 schreef Bjoro het volgende:
Zie ik daar een heel klein beetje licht aan het einde van de server
Ai, kloten is dat...hoop dat je het alsnog gehaald hebt!quote:Op maandag 14 maart 2005 21:34 schreef BliksemSchigt het volgende:
Oja. Voor mij een liter azijn.
Goed gevoel bij een tentamen hebben achteraf. Dan kijk je het na en dan blijk je het waarschijnlijk net wel of net niet gehaald te hebben. Wordt tiendes werk
Ja die ouwe was niet goed meegekomen hoorde ikquote:Op maandag 14 maart 2005 21:46 schreef rubbereend het volgende:eindelijk weer op fok, k had de oude lay out ingesteld staan maar die was helemaal verneukt nu heb k dat grijs weer
Huiliequote:Op maandag 14 maart 2005 21:57 schreef rubbereend het volgende:
dit is echt kut, de letters zijn ook veel kleiner, k moet helemaal wennenen dr kleur sstaat me ook nog steeds niet aan. Hadden we t oude langzame forum nog maar, daar deed de mooie lay out t nog
quote:
WB!quote:Op maandag 14 maart 2005 21:56 schreef SCH het volgende:
Kijken jullie ook Lost???
Ik ben weer veilig geland tenminste
quote:Op maandag 14 maart 2005 22:02 schreef rubbereend het volgende:
eeeh bloemie, je liefie daar nog steeds?
Ik ga er volgende week aan beginnen. Als het spannend genoeg is kijk ik misschien wel het hele seizoen in een keer afquote:Op maandag 14 maart 2005 21:56 schreef SCH het volgende:
Sara is één van de weinige leuke vrouwen in het cabaret.quote:Op maandag 14 maart 2005 22:06 schreef Bluezz het volgende:
Lama's zijn nu al leuker dan vorige week, die Sara is echt
Ik mis wel Arie
Ik kon het niet laten in ieder gevalquote:Op maandag 14 maart 2005 22:10 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik ga er volgende week aan beginnen. Als het spannend genoeg is kijk ik misschien wel het hele seizoen in een keer af
misschien is ze nog wat van plan.............quote:Op maandag 14 maart 2005 22:41 schreef -Vaduz- het volgende:
Zo Noca gaat vroeg plat. Clauwheee heeft de discipline er goed ingestampt.De Lama's was oke deze week!
Ja, ik vond hem beter dan vorige week. Zaten weer leuke momenten tussenquote:Op maandag 14 maart 2005 22:41 schreef -Vaduz- het volgende:
De Lama's was oke deze week!
Ongetwijfeld....quote:Op maandag 14 maart 2005 22:53 schreef rubbereend het volgende:
[..]
misschien is ze nog wat van plan.............
quote:Op maandag 14 maart 2005 22:05 schreef Eilanden het volgende:
Hallo
Ik zie dat SCH op tijd terug is voor de wedstrijd van zondag![]()
ja dat van die hitte had k van te voren al op partyflock gelezen ja. Is t wel een fijne lokatie? Ben er namelijk nog nooit geweest.quote:Op maandag 14 maart 2005 22:59 schreef MrDoegewoon het volgende:
Was leuk, alleen tot 03:00 veel nazi volk jammer genoeg (krijg je met een minimum leeftijd van 17) en ook de PSV supporters vonden dat het een PSV feestjes was, maar verder was het goed te doen op de enorme warmte na dan. Maar dat schijnt standaard in het beursgebouw te zijn
Ik heb het net gezien en was een goede seriequote:Op maandag 14 maart 2005 21:56 schreef SCH het volgende:
ach de HMH is ook niet zo groot maar één van de mooiste binnenlokatiesquote:Op maandag 14 maart 2005 23:07 schreef MrDoegewoon het volgende:
Is wel een goede lokatie, alleen wat klein. Wat het wel makkelijker maakt om het geluid goed te krijgen natuurlijk. Maar als ze een goede airco daar plaatsen is het denk ik een van de betere locaties in NL op de groote nadan.
die hal is zo goed geisoleerd, als je door de deur gaat en in de omloop langs de blackbox (concertzaal) loopt hoor je nauwelijks de zaalquote:Op maandag 14 maart 2005 23:14 schreef MrDoegewoon het volgende:
HMH ben ik nooit geweest, maar daar hoor je idd alleen maar goede verhalen over.
ja zit op die kleine groene flesjesquote:Op maandag 14 maart 2005 23:22 schreef MrDoegewoon het volgende:
Maar de HMH is dan ook echt er speciaal voor gebouwd voor zover ik weet, beursgebouw niet echt geloof ik.
En draaidop op Heineken?? Das nieuw dan
Hij is nu op rtl 4. Een welbespraakt mens zonder pretentiesquote:Op dinsdag 15 maart 2005 01:33 schreef rubbereend het volgende:
k heb nie zoveel met m.
ja heb al een stuk zitten kijken bij de reguliere uitzending maar k vond t nie echt bijzonder. Niet echt bijzondere utizending van B&vDquote:Op dinsdag 15 maart 2005 01:35 schreef cultheld het volgende:
[..]
Hij is nu op rtl 4. Een welbespraakt mens zonder pretenties![]()
is t oorlogsdrama alweer afgelopen of lurk jij door onder t tv kijken?quote:
Afgelopen,goede film.quote:Op dinsdag 15 maart 2005 02:00 schreef rubbereend het volgende:
[..]
is t oorlogsdrama alweer afgelopen of lurk jij door onder t tv kijken?
van de kabel of gooi je t abo eruit?quote:Op dinsdag 15 maart 2005 02:01 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Afgelopen,goede film.
Nu staat er weer een aardige actiefilm op het menu.
Toch zonde dat Canal plus er hier uit gaat
Nu alquote:Op dinsdag 15 maart 2005 01:57 schreef rubbereend het volgende:
nou k ga maar eens slapen, na 2 nachten van bij elkaar 7 uur ben k wel toe aan een fatsoenlijke nachtrust![]()
eeuh neequote:Op dinsdag 15 maart 2005 08:38 schreef just me het volgende:
Als ik ingelogd wil posten lukt dat niet, hebben jullie dat ook ?
Whehe, ze sliep al toen ik op bed gingquote:Op maandag 14 maart 2005 22:53 schreef rubbereend het volgende:
[..]
misschien is ze nog wat van plan.............
zal wel weer iets persoonlijks zijnquote:Op dinsdag 15 maart 2005 08:39 schreef appelsientje het volgende:
[..]
eeuh neeanders kon ik nu ook niet posten
Maar ik heb nergens last van ....
Iemand anders had gister dat probleem ook in FB staat haar topic nogquote:Op dinsdag 15 maart 2005 08:38 schreef just me het volgende:
Als ik ingelogd wil posten lukt dat niet, hebben jullie dat ook ?
Dank je welquote:Op dinsdag 15 maart 2005 09:33 schreef Noca het volgende:
[..]GEFELICITEERD BOSSIE!!
24 alweer, mooie leeftijd![]()
quote:Op dinsdag 15 maart 2005 09:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dank je wel
Iemand die een stuk taart lust?
uiteraard ook koffie. Alsjeblieft. Ook voor Clauwheee natuurlijkquote:
Soort van, hoewel het nog wel even mag duren van haar. Geestelijk is ze nog niet helemaal klaar volgens mij.quote:Op dinsdag 15 maart 2005 10:50 schreef Bjoro het volgende:
Hee AZ, is je vrouwtje er al een beetje klaar voor/mee ?
ik zeg...je bent goed bezig !!quote:Op dinsdag 15 maart 2005 10:55 schreef Againzender het volgende:
[..]
Soort van, hoewel het nog wel een mag duren van haar. Geestelijk is ze nog niet helemaal klaar volgens mij.
Vandaag even het bed op klossen zetten, dan is dat arbo-technisch ook weer in orde.
Tuurlijk lieverd, het was heerlijk, ik ben prachtig bruin en met Heerenveen gaat het ook prima.quote:Op dinsdag 15 maart 2005 10:59 schreef Bjoro het volgende:
jij gaat ook geen enkel gevaar uit de weg he ?
Heeee SCHpaanSCH ToeriSCHtje van me, leuk gehad ?
Of gaat me dat geen moer aan
Nou ja forum... das ook met de grillen van de tijd....quote:Op dinsdag 15 maart 2005 11:11 schreef Da_Sandman het volgende:
Whoei we hebben weer een forum
Gefeli Bos
Leuk, dank jequote:Op dinsdag 15 maart 2005 11:01 schreef Spideyman het volgende:
[afbeelding]
in 1 minuutje in elkaar geflanst![]()
welkom bij de club van 24 Bos!
Die meid vond ik sterkquote:Op dinsdag 15 maart 2005 11:30 schreef pascalheister het volgende:
Zo herhaling van de Lama's ff gekeken, was weer een leuke uitzending
Sara was idd lekker bezig !quote:Op dinsdag 15 maart 2005 12:32 schreef Dos37 het volgende:
Die meid vond ik sterk
Ja m'n maat is een paar dagen onderweg als IT-er en ik zelf kan m'n PC niet fixen.quote:Op dinsdag 15 maart 2005 12:54 schreef pascalheister het volgende:
Ik blijf Ruben nicolai erg sterk vinden
Duurt wel lang met je msn tong?
werkt webmessenger dan ook niet bij jou ?? die kan je dan toch tijdelijk gebruiken ?quote:Op dinsdag 15 maart 2005 12:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja m'n maat is een paar dagen onderweg als IT-er en ik zelf kan m'n PC niet fixen.
Dank jequote:Op dinsdag 15 maart 2005 13:05 schreef Bluezz het volgende:
Bossie gefeliciteerd!!!
Door de downtime geen topic voor je kunnen openen
[afbeelding]
Die is bij mij instabiel door de corrigerende configuratie update van vorige week. Trouwens hij zwenkt ook inlateraal als ik hem upload.quote:Op dinsdag 15 maart 2005 13:03 schreef appelsientje het volgende:
[..]
werkt webmessenger dan ook niet bij jou ?? die kan je dan toch tijdelijk gebruiken ?
Kreeg een sms je van golfer zaterdag: SCH-RKC 1-2, dat zijn nou je vrienden hierquote:Op dinsdag 15 maart 2005 12:30 schreef tong80 het volgende:
SCH vertel eens meer ik kan niet bijkletsen op MSN
Spannende vakantiequote:Op dinsdag 15 maart 2005 13:21 schreef SCH het volgende:
[..]
Kreeg een sms je van golfer zaterdag: SCH-RKC 1-2, dat zijn nou je vrienden hier
Voor de rest kan ik kort zijn: gelezen, gebadderd, geslapen, gezond, gelezen, geslapen, gelezen, gesjokt, gewinkeld, gelezen, gegeten, gelezen, geslapen, gezwommen, autootje gehuurd, gelezen, geslapen
a duidelijkquote:Op dinsdag 15 maart 2005 13:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die is bij mij instabiel door de corrigerende configuratie update van vorige week. Trouwens hij zwenkt ook inlateraal als ik hem upload.
En nu weer heel even denk ikquote:Op dinsdag 15 maart 2005 13:46 schreef appelsientje het volgende:
[..]
a duidelijk![]()
Maar het forum doet het nu weer ff
Tja je durft het bijna niet te denken..... omdat het dan weer meteen slecht gaat...quote:
ff een zakelijk vraagje ....ik wil mijn planet adres opzeggen (ben van isdn naar kabel overgestapt)maar ik heb ook eigen site & mail, ben ik dat dan ook kwijt ?quote:Op dinsdag 15 maart 2005 14:21 schreef appelsientje het volgende:
Tja je durft het bijna niet te denken..... omdat het dan weer meteen slecht gaat...
Ik kom nu eens echt aan mijn werk toe... echt apart is dat
Hij doet het al een kwartier, dat wil ik geen 'even' noemenquote:
Bij mij deed die het net nog nietquote:Op dinsdag 15 maart 2005 15:02 schreef Againzender het volgende:
[..]
Hij doet het al een kwartier, dat wil ik geen 'even' noemen
Ik denk het wel.quote:Op dinsdag 15 maart 2005 15:02 schreef Bjoro het volgende:
ff een zakelijk vraagje ....ik wil mijn planet adres opzeggen (ben van isdn naar kabel overgestapt)maar ik heb ook eigen site & mail, ben ik dat dan ook kwijt ?
Nesquick, om chocomel te makenquote:Op dinsdag 15 maart 2005 15:07 schreef Bluezz het volgende:
Ik spring ff op de fiets.
Iemand nog wat nodig?
Ik kan nog wel een grotere auto gebruiken!quote:Op dinsdag 15 maart 2005 15:07 schreef Bluezz het volgende:
Ik spring ff op de fiets.
Iemand nog wat nodig?
Was meer een vraag voor Appelsientje, die werkt op de helpdesk van Planet geloof ik !quote:Op dinsdag 15 maart 2005 15:03 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik denk het wel.
Toen ik van wanadoo naar quicknet ging was ik wanadoo kwijt.
Nou zeg.quote:Op dinsdag 15 maart 2005 15:08 schreef Bjoro het volgende:
Was meer een vraag voor Appelsientje, die werkt op de helpdesk van Planet geloof ik !
ach joh...ga fietse !!!quote:
euh ja en neequote:Op dinsdag 15 maart 2005 15:02 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ff een zakelijk vraagje ....ik wil mijn planet adres opzeggen (ben van isdn naar kabel overgestapt)maar ik heb ook eigen site & mail, ben ik dat dan ook kwijt ?
ja het steekt niet op een paar dagen.quote:Op dinsdag 15 maart 2005 15:17 schreef appelsientje het volgende:
[..]
euh ja en nee![]()
Je moet zowiezo 1 jaar totaal betalen voor die abo.. omdat wij hem voor 1 jaar hebben ingekocht zeg maar... maar volgens mij kan jij zonder veel problemen je domeinnaam laten overzetten. Of je moet er voor kiezen dat je dat gedeelte bij planet houd, maar dan moet je wel iets meer gaan betalen (weet het ff niet uit mijn hoofd hoeveel) je kan trouwens het beste hiervoor ff de orderdesk bellen.. maar eeuh ik werk alleen op zaterdag (vanwege stage) en ik heb hier ff het telefoonnummer niet.
begint iets van 033-4540...
Als je nog ff de tijd heb kan ik het zaterdag wel ff nakijken voor je.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |