Tuurlijk lieverd, het was heerlijk, ik ben prachtig bruin en met Heerenveen gaat het ook prima.quote:Op dinsdag 15 maart 2005 10:59 schreef Bjoro het volgende:
jij gaat ook geen enkel gevaar uit de weg he ?
Heeee SCHpaanSCH ToeriSCHtje van me, leuk gehad ?
Of gaat me dat geen moer aan
Nou ja forum... das ook met de grillen van de tijd....quote:Op dinsdag 15 maart 2005 11:11 schreef Da_Sandman het volgende:
Whoei we hebben weer een forum
Gefeli Bos
Leuk, dank jequote:Op dinsdag 15 maart 2005 11:01 schreef Spideyman het volgende:
[afbeelding]
in 1 minuutje in elkaar geflanst![]()
welkom bij de club van 24 Bos!
Die meid vond ik sterkquote:Op dinsdag 15 maart 2005 11:30 schreef pascalheister het volgende:
Zo herhaling van de Lama's ff gekeken, was weer een leuke uitzending
Sara was idd lekker bezig !quote:Op dinsdag 15 maart 2005 12:32 schreef Dos37 het volgende:
Die meid vond ik sterk
Ja m'n maat is een paar dagen onderweg als IT-er en ik zelf kan m'n PC niet fixen.quote:Op dinsdag 15 maart 2005 12:54 schreef pascalheister het volgende:
Ik blijf Ruben nicolai erg sterk vinden
Duurt wel lang met je msn tong?
werkt webmessenger dan ook niet bij jou ?? die kan je dan toch tijdelijk gebruiken ?quote:Op dinsdag 15 maart 2005 12:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja m'n maat is een paar dagen onderweg als IT-er en ik zelf kan m'n PC niet fixen.
Dank jequote:Op dinsdag 15 maart 2005 13:05 schreef Bluezz het volgende:
Bossie gefeliciteerd!!!
Door de downtime geen topic voor je kunnen openen
[afbeelding]
Die is bij mij instabiel door de corrigerende configuratie update van vorige week. Trouwens hij zwenkt ook inlateraal als ik hem upload.quote:Op dinsdag 15 maart 2005 13:03 schreef appelsientje het volgende:
[..]
werkt webmessenger dan ook niet bij jou ?? die kan je dan toch tijdelijk gebruiken ?
Kreeg een sms je van golfer zaterdag: SCH-RKC 1-2, dat zijn nou je vrienden hierquote:Op dinsdag 15 maart 2005 12:30 schreef tong80 het volgende:
SCH vertel eens meer ik kan niet bijkletsen op MSN
Spannende vakantiequote:Op dinsdag 15 maart 2005 13:21 schreef SCH het volgende:
[..]
Kreeg een sms je van golfer zaterdag: SCH-RKC 1-2, dat zijn nou je vrienden hier
Voor de rest kan ik kort zijn: gelezen, gebadderd, geslapen, gezond, gelezen, geslapen, gelezen, gesjokt, gewinkeld, gelezen, gegeten, gelezen, geslapen, gezwommen, autootje gehuurd, gelezen, geslapen
a duidelijkquote:Op dinsdag 15 maart 2005 13:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die is bij mij instabiel door de corrigerende configuratie update van vorige week. Trouwens hij zwenkt ook inlateraal als ik hem upload.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |