ja heb al een stuk zitten kijken bij de reguliere uitzending maar k vond t nie echt bijzonder. Niet echt bijzondere utizending van B&vDquote:Op dinsdag 15 maart 2005 01:35 schreef cultheld het volgende:
[..]
Hij is nu op rtl 4. Een welbespraakt mens zonder pretenties![]()
is t oorlogsdrama alweer afgelopen of lurk jij door onder t tv kijken?quote:
Afgelopen,goede film.quote:Op dinsdag 15 maart 2005 02:00 schreef rubbereend het volgende:
[..]
is t oorlogsdrama alweer afgelopen of lurk jij door onder t tv kijken?
van de kabel of gooi je t abo eruit?quote:Op dinsdag 15 maart 2005 02:01 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Afgelopen,goede film.
Nu staat er weer een aardige actiefilm op het menu.
Toch zonde dat Canal plus er hier uit gaat
Nu alquote:Op dinsdag 15 maart 2005 01:57 schreef rubbereend het volgende:
nou k ga maar eens slapen, na 2 nachten van bij elkaar 7 uur ben k wel toe aan een fatsoenlijke nachtrust![]()
eeuh neequote:Op dinsdag 15 maart 2005 08:38 schreef just me het volgende:
Als ik ingelogd wil posten lukt dat niet, hebben jullie dat ook ?
Whehe, ze sliep al toen ik op bed gingquote:Op maandag 14 maart 2005 22:53 schreef rubbereend het volgende:
[..]
misschien is ze nog wat van plan.............
zal wel weer iets persoonlijks zijnquote:Op dinsdag 15 maart 2005 08:39 schreef appelsientje het volgende:
[..]
eeuh neeanders kon ik nu ook niet posten
Maar ik heb nergens last van ....
Iemand anders had gister dat probleem ook in FB staat haar topic nogquote:Op dinsdag 15 maart 2005 08:38 schreef just me het volgende:
Als ik ingelogd wil posten lukt dat niet, hebben jullie dat ook ?
Dank je welquote:Op dinsdag 15 maart 2005 09:33 schreef Noca het volgende:
[..]GEFELICITEERD BOSSIE!!
24 alweer, mooie leeftijd![]()
quote:Op dinsdag 15 maart 2005 09:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dank je wel
Iemand die een stuk taart lust?
uiteraard ook koffie. Alsjeblieft. Ook voor Clauwheee natuurlijkquote:
Soort van, hoewel het nog wel even mag duren van haar. Geestelijk is ze nog niet helemaal klaar volgens mij.quote:Op dinsdag 15 maart 2005 10:50 schreef Bjoro het volgende:
Hee AZ, is je vrouwtje er al een beetje klaar voor/mee ?
ik zeg...je bent goed bezig !!quote:Op dinsdag 15 maart 2005 10:55 schreef Againzender het volgende:
[..]
Soort van, hoewel het nog wel een mag duren van haar. Geestelijk is ze nog niet helemaal klaar volgens mij.
Vandaag even het bed op klossen zetten, dan is dat arbo-technisch ook weer in orde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |