Ongetwijfeld....quote:Op maandag 14 maart 2005 22:53 schreef rubbereend het volgende:
[..]
misschien is ze nog wat van plan.............
quote:Op maandag 14 maart 2005 22:05 schreef Eilanden het volgende:
Hallo
Ik zie dat SCH op tijd terug is voor de wedstrijd van zondag![]()
ja dat van die hitte had k van te voren al op partyflock gelezen ja. Is t wel een fijne lokatie? Ben er namelijk nog nooit geweest.quote:Op maandag 14 maart 2005 22:59 schreef MrDoegewoon het volgende:
Was leuk, alleen tot 03:00 veel nazi volk jammer genoeg (krijg je met een minimum leeftijd van 17) en ook de PSV supporters vonden dat het een PSV feestjes was, maar verder was het goed te doen op de enorme warmte na dan. Maar dat schijnt standaard in het beursgebouw te zijn
Ik heb het net gezien en was een goede seriequote:Op maandag 14 maart 2005 21:56 schreef SCH het volgende:
Kijken jullie ook Lost???
Ik ben weer veilig geland tenminste
ach de HMH is ook niet zo groot maar één van de mooiste binnenlokatiesquote:Op maandag 14 maart 2005 23:07 schreef MrDoegewoon het volgende:
Is wel een goede lokatie, alleen wat klein. Wat het wel makkelijker maakt om het geluid goed te krijgen natuurlijk. Maar als ze een goede airco daar plaatsen is het denk ik een van de betere locaties in NL op de groote nadan.
die hal is zo goed geisoleerd, als je door de deur gaat en in de omloop langs de blackbox (concertzaal) loopt hoor je nauwelijks de zaalquote:Op maandag 14 maart 2005 23:14 schreef MrDoegewoon het volgende:
HMH ben ik nooit geweest, maar daar hoor je idd alleen maar goede verhalen over.
ja zit op die kleine groene flesjesquote:Op maandag 14 maart 2005 23:22 schreef MrDoegewoon het volgende:
Maar de HMH is dan ook echt er speciaal voor gebouwd voor zover ik weet, beursgebouw niet echt geloof ik.
En draaidop op Heineken?? Das nieuw dan
Hij is nu op rtl 4. Een welbespraakt mens zonder pretentiesquote:Op dinsdag 15 maart 2005 01:33 schreef rubbereend het volgende:
k heb nie zoveel met m.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |