Soort van, hoewel het nog wel even mag duren van haar. Geestelijk is ze nog niet helemaal klaar volgens mij.quote:Op dinsdag 15 maart 2005 10:50 schreef Bjoro het volgende:
Hee AZ, is je vrouwtje er al een beetje klaar voor/mee ?
ik zeg...je bent goed bezig !!quote:Op dinsdag 15 maart 2005 10:55 schreef Againzender het volgende:
[..]
Soort van, hoewel het nog wel een mag duren van haar. Geestelijk is ze nog niet helemaal klaar volgens mij.
Vandaag even het bed op klossen zetten, dan is dat arbo-technisch ook weer in orde.
Tuurlijk lieverd, het was heerlijk, ik ben prachtig bruin en met Heerenveen gaat het ook prima.quote:Op dinsdag 15 maart 2005 10:59 schreef Bjoro het volgende:
jij gaat ook geen enkel gevaar uit de weg he ?
Heeee SCHpaanSCH ToeriSCHtje van me, leuk gehad ?
Of gaat me dat geen moer aan
Nou ja forum... das ook met de grillen van de tijd....quote:Op dinsdag 15 maart 2005 11:11 schreef Da_Sandman het volgende:
Whoei we hebben weer een forum
Gefeli Bos
Leuk, dank jequote:Op dinsdag 15 maart 2005 11:01 schreef Spideyman het volgende:
[afbeelding]
in 1 minuutje in elkaar geflanst![]()
welkom bij de club van 24 Bos!
Die meid vond ik sterkquote:Op dinsdag 15 maart 2005 11:30 schreef pascalheister het volgende:
Zo herhaling van de Lama's ff gekeken, was weer een leuke uitzending
Sara was idd lekker bezig !quote:Op dinsdag 15 maart 2005 12:32 schreef Dos37 het volgende:
Die meid vond ik sterk
Ja m'n maat is een paar dagen onderweg als IT-er en ik zelf kan m'n PC niet fixen.quote:Op dinsdag 15 maart 2005 12:54 schreef pascalheister het volgende:
Ik blijf Ruben nicolai erg sterk vinden
Duurt wel lang met je msn tong?
werkt webmessenger dan ook niet bij jou ?? die kan je dan toch tijdelijk gebruiken ?quote:Op dinsdag 15 maart 2005 12:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja m'n maat is een paar dagen onderweg als IT-er en ik zelf kan m'n PC niet fixen.
Dank jequote:Op dinsdag 15 maart 2005 13:05 schreef Bluezz het volgende:
Bossie gefeliciteerd!!!
Door de downtime geen topic voor je kunnen openen
[afbeelding]
Die is bij mij instabiel door de corrigerende configuratie update van vorige week. Trouwens hij zwenkt ook inlateraal als ik hem upload.quote:Op dinsdag 15 maart 2005 13:03 schreef appelsientje het volgende:
[..]
werkt webmessenger dan ook niet bij jou ?? die kan je dan toch tijdelijk gebruiken ?
Kreeg een sms je van golfer zaterdag: SCH-RKC 1-2, dat zijn nou je vrienden hierquote:Op dinsdag 15 maart 2005 12:30 schreef tong80 het volgende:
SCH vertel eens meer ik kan niet bijkletsen op MSN
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |