En nu weer heel even denk ikquote:Op dinsdag 15 maart 2005 13:46 schreef appelsientje het volgende:
[..]
a duidelijk![]()
Maar het forum doet het nu weer ff
Tja je durft het bijna niet te denken..... omdat het dan weer meteen slecht gaat...quote:
ff een zakelijk vraagje ....ik wil mijn planet adres opzeggen (ben van isdn naar kabel overgestapt)maar ik heb ook eigen site & mail, ben ik dat dan ook kwijt ?quote:Op dinsdag 15 maart 2005 14:21 schreef appelsientje het volgende:
Tja je durft het bijna niet te denken..... omdat het dan weer meteen slecht gaat...
Ik kom nu eens echt aan mijn werk toe... echt apart is dat
Hij doet het al een kwartier, dat wil ik geen 'even' noemenquote:
Bij mij deed die het net nog nietquote:Op dinsdag 15 maart 2005 15:02 schreef Againzender het volgende:
[..]
Hij doet het al een kwartier, dat wil ik geen 'even' noemen
Ik denk het wel.quote:Op dinsdag 15 maart 2005 15:02 schreef Bjoro het volgende:
ff een zakelijk vraagje ....ik wil mijn planet adres opzeggen (ben van isdn naar kabel overgestapt)maar ik heb ook eigen site & mail, ben ik dat dan ook kwijt ?
Nesquick, om chocomel te makenquote:Op dinsdag 15 maart 2005 15:07 schreef Bluezz het volgende:
Ik spring ff op de fiets.
Iemand nog wat nodig?
Ik kan nog wel een grotere auto gebruiken!quote:Op dinsdag 15 maart 2005 15:07 schreef Bluezz het volgende:
Ik spring ff op de fiets.
Iemand nog wat nodig?
Was meer een vraag voor Appelsientje, die werkt op de helpdesk van Planet geloof ik !quote:Op dinsdag 15 maart 2005 15:03 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik denk het wel.
Toen ik van wanadoo naar quicknet ging was ik wanadoo kwijt.
Nou zeg.quote:Op dinsdag 15 maart 2005 15:08 schreef Bjoro het volgende:
Was meer een vraag voor Appelsientje, die werkt op de helpdesk van Planet geloof ik !
ach joh...ga fietse !!!quote:
euh ja en neequote:Op dinsdag 15 maart 2005 15:02 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ff een zakelijk vraagje ....ik wil mijn planet adres opzeggen (ben van isdn naar kabel overgestapt)maar ik heb ook eigen site & mail, ben ik dat dan ook kwijt ?
ja het steekt niet op een paar dagen.quote:Op dinsdag 15 maart 2005 15:17 schreef appelsientje het volgende:
[..]
euh ja en nee![]()
Je moet zowiezo 1 jaar totaal betalen voor die abo.. omdat wij hem voor 1 jaar hebben ingekocht zeg maar... maar volgens mij kan jij zonder veel problemen je domeinnaam laten overzetten. Of je moet er voor kiezen dat je dat gedeelte bij planet houd, maar dan moet je wel iets meer gaan betalen (weet het ff niet uit mijn hoofd hoeveel) je kan trouwens het beste hiervoor ff de orderdesk bellen.. maar eeuh ik werk alleen op zaterdag (vanwege stage) en ik heb hier ff het telefoonnummer niet.
begint iets van 033-4540...
Als je nog ff de tijd heb kan ik het zaterdag wel ff nakijken voor je.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |