Die had ik eerst ook en ik zie dan alleen maar kruisjes e.d.quote:Op zondag 13 maart 2005 17:42 schreef pascalheister het volgende:
ik zit op de oude layout die ik altijd heb ingesteld (fokforum_dark) en die werkt prima
snel ?? ik krijg nog steeds een time out te zien... enzo.... ben benieuwd wanneer ze de software gaan aanpassen.quote:Op zondag 13 maart 2005 17:46 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Die had ik eerst ook en ik zie dan alleen maar kruisjes e.d.
Maar ja het forum werkt in ieder geval snel nu. De Lay-out komt vanzelf wel weer goed
Ik krijg die melding dus niet. Ach ja het moet allemaal even wennen denk ik (heb totaal geen verstand van computers e.d.). Ik heb er wel vertrouwen en dat al die probleempjes snel worden opgelost.quote:Op zondag 13 maart 2005 17:48 schreef appelsientje het volgende:
[..]
snel ?? ik krijg nog steeds een time out te zien... enzo.... ben benieuwd wanneer ze de software gaan aanpassen.
Als ze het forum opnieuw programmerenquote:Op zondag 13 maart 2005 17:53 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik krijg die melding dus niet. Ach ja het moet allemaal even wennen denk ik (heb totaal geen verstand van computers e.d.). Ik heb er wel vertrouwen en dat al die probleempjes snel worden opgelost.
quote:
hahahquote:Op zondag 13 maart 2005 20:06 schreef FrankyMcG het volgende:
Ben ik vrijdag in Manchester, denk ik "Ga ff bij Old Trafford kijken". Ik met de taxi daar naartoe, taxi-chauffeur was Man City supporter, gezellig mee gepraat. Ik stap uit betaal.
Sta ik voor het stadion van Manchester City!
Drukte van jewelste, camera's, supporters etc. Is Kevin Keagan ontslagen, en geeft op dat moment persconferentie. Komt een vrouwtje van BBC radio naar me toe of ze me mag interviewen over het ontslag van Keagan. Ik zeg "Van mij mag je, maar ik zal je weinig spectaculairs kunnen vertellen, ik kom uit Nederland, en hoor net pas dat ie ontslagen is!"
Doe maar een lekker koud biertje trouwens!
Tot nu toe niet echt een verbetering merkbaar met al die nieuwe servers.quote:Op zondag 13 maart 2005 20:19 schreef F1Bas het volgende:
Ligt het aan mij of is het forum er alleen maar trager op geworden
*proest*quote:Op zondag 13 maart 2005 19:47 schreef tong80 het volgende:
Net in m'n ééntje zitten Isketchen.
Wat denk je ? Verloren
Dat is een leuk verjaardagscadeau, wanneer ben je echt jarig?quote:Op zondag 13 maart 2005 21:19 schreef tha_dark het volgende:
We zijn er weer even. Heb net kaartjes gekregen voor Ajax-Psv, alvast voor mijn verjaardag
6 aprilquote:Op zondag 13 maart 2005 21:28 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat is een leuk verjaardagscadeau, wanneer ben je echt jarig?
Ik was in 1978 16. Ruilen ?quote:
Jong van geest eilanden.quote:
Zonder sigquote:Op zondag 13 maart 2005 22:48 schreef Bluezz het volgende:
Haha, kan ik al posten met dit gekke hick up forum
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |