Ja die ouwe was niet goed meegekomen hoorde ikquote:Op maandag 14 maart 2005 21:46 schreef rubbereend het volgende:eindelijk weer op fok, k had de oude lay out ingesteld staan maar die was helemaal verneukt nu heb k dat grijs weer
Huiliequote:Op maandag 14 maart 2005 21:57 schreef rubbereend het volgende:
dit is echt kut, de letters zijn ook veel kleiner, k moet helemaal wennenen dr kleur sstaat me ook nog steeds niet aan. Hadden we t oude langzame forum nog maar, daar deed de mooie lay out t nog
quote:
WB!quote:Op maandag 14 maart 2005 21:56 schreef SCH het volgende:
Kijken jullie ook Lost???
Ik ben weer veilig geland tenminste
quote:Op maandag 14 maart 2005 22:02 schreef rubbereend het volgende:
eeeh bloemie, je liefie daar nog steeds?
Ik ga er volgende week aan beginnen. Als het spannend genoeg is kijk ik misschien wel het hele seizoen in een keer afquote:Op maandag 14 maart 2005 21:56 schreef SCH het volgende:
Kijken jullie ook Lost???
Ik ben weer veilig geland tenminste
Sara is één van de weinige leuke vrouwen in het cabaret.quote:Op maandag 14 maart 2005 22:06 schreef Bluezz het volgende:
Lama's zijn nu al leuker dan vorige week, die Sara is echt
Ik mis wel Arie
Ik kon het niet laten in ieder gevalquote:Op maandag 14 maart 2005 22:10 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik ga er volgende week aan beginnen. Als het spannend genoeg is kijk ik misschien wel het hele seizoen in een keer af
misschien is ze nog wat van plan.............quote:Op maandag 14 maart 2005 22:41 schreef -Vaduz- het volgende:
Zo Noca gaat vroeg plat. Clauwheee heeft de discipline er goed ingestampt.De Lama's was oke deze week!
Ja, ik vond hem beter dan vorige week. Zaten weer leuke momenten tussenquote:Op maandag 14 maart 2005 22:41 schreef -Vaduz- het volgende:
De Lama's was oke deze week!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |